-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Медичні матеріали (23 найменування)
Завершена
199 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 997.00 UAH
Період оскарження:
01.12.2017 23:10 - 06.12.2017 23:15
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
ba3abc1b51c74223b8054db09e39ef19
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-01-004246-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Комунальному закладу Львівської обласної ради «Львівська обласна дитяча клінічна лікарня »ОХМАТДИТ«
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1775330, номер тендеру у UA-2017-12-01-004246-c)
11.12.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: За кодом ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ Найменування Од. вим. Кількість
1 Катетер аспіраційний одноразового використання, конектор Kapkon, розмір Fr6 шт. 200
2 Катетер аспіраційний одноразового використання, конектор Kapkon, розмір Fr8 шт. 500
3 Катетер аспіраційний одноразового використання, конектор Kapkon, розмір Fr10 шт. 200
4 Катетер аспіраційний одноразового використання, конектор Kapkon, розмір Fr12 шт. 500
5 Канюля внутрішньовенна Vasofix® Braunule 0,9 x 25 мм 22G x 1" 36 мл/хв шт. 500
6 Канюля внутрішньовенна Vasofix® Braunule 1,1 x 33 мм 20G x 1 1/4" 61 мл/хв шт. 500
7 Комплект для катеризації великих судин по методу Селдінгера 1-канальний
ZKDN 4F/15 шт. 30
8 Комплект для катеризації великих судин по методу Селдінгера 1-канальний
ZKDN 3F/10 шт. 30
9 Perifix® 401 набір для тривалої епідуральної анестезії шт. 280
10 Трубка ендотрахеальна без манжети р.3,5 шт. 200
11 Трубка ендотрахеальна без манжети р.4,0 шт. 100
12 Трубка ендотрахеальна без манжети р.4,5 шт. 100
13 Трубка ендотрахеальна без манжети р.5,0 шт. 100
14 Трубка ендотрахеальна без манжети р.5,5 шт. 100
15 Трубка ендотрахеальна без манжети р.6,0 шт. 50
16 Трубка ендотрахеальна без манжети р.6,5 шт. 50
17 Трубка ендотрахеальна без манжети р.7,0 шт. 50
18 Трубка ендотрахеальна без манжети р.7,5 шт. 50
19 Шприц ін'єкційний одноразового використання трьохкомпонентний, луєр сліп, 5,0мл з голкою 0,7х38мм шт. 10000
20 Шприц ін'єкційний одноразового використання трьохкомпонентний, луєр сліп, 20,0мл з голкою 0,8х38мм шт. 5000
21 Шприц ін'єкційний одноразового використання трьохкомпонентний, луєр сліп, 10,0мл з голкою 0,8х38мм шт. 10000
22 Шприц Original Perfusor® 50 мл, з аспіраційною голкою, не містить латексу шт. 500
23 Регулятор потоків 3-ходовий Discofix® C синій, зі з’єднувальною трубкою 10 см шт. 100
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц ін'єкційний одноразового використання трьохкомпонентний, луєр сліп, 5,0мл з голкою 0,7х38мм шт. 10000
Шприц ін'єкційний одноразового використання трьохкомпонентний, луєр сліп, 20,0мл з голкою 0,8х38мм шт. 5000
Шприц ін'єкційний одноразового використання трьохкомпонентний, луєр сліп, 10,0мл з голкою 0,8х38мм шт. 10000, згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1775330, номер тендеру у UA-2017-12-01-004246-c шляхом виділення в окремі лоти наступних предметів закупівлі:
Шприц ін'єкційний одноразового використання трьохкомпонентний, луєр сліп, 5,0мл з голкою 0,7х38мм шт. 10000
Шприц ін'єкційний одноразового використання трьохкомпонентний, луєр сліп, 20,0мл з голкою 0,8х38мм шт. 5000
Шприц ін'єкційний одноразового використання трьохкомпонентний, луєр сліп, 10,0мл з голкою 0,8х38мм шт. 10000., що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.pdf 06.12.2017 13:18
- Відповідь мед.матеріали.pdf 08.12.2017 14:37
Дата подачі:
06.12.2017 13:18
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
08.12.2017 14:39
Підтвердження вирішення:
Замовником торгів Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівська обласна дитяча клінічна лікарня «ОХМАТДИТ» було оголошено допорогову закупівлю на «33140000-3 Медичні матеріали» (за ДК 021:2015) (оголошення № UA-2017-12-01-004246-c) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25. 12. 2015 року (далі – Закон) та Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 № 35 (далі – Наказ). Предмет закупівлі було визначено згідно до п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, та на основі Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» № № 454 від 17.03.2016 р.: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Медико – технічні вимоги щодо закупівлі «33140000-3 Медичні матеріали» (за ДК 021:2015) до предмета закупівлі були складені відповідно до потреб Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівська обласна дитяча клінічна лікарня «ОХМАТДИТ» та містять детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Враховуючи наведене, Документація не містить жодних умов які дискримінують права Учасників, а тим паче порушують вимоги Закону. Слід також зазначити, що поділ предмета закупівлі на лоти належить до права Замовника, а не обов’язку, тож при здійснені даної закупівлі існує необхідність здійснити закупівлю медичних матеріалів в цілому, згідно до переліку, що визначений у Медико – технічних вимогах Документації.