-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 71520000-9 "Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт" (Технічний нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт кабінетів амбулаторно-консультативного відділення КНП «КМКЛ №7», м. Київ, вул. Котельникова, 95»)
Закупівля здійснюється в порядку передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про ведення воєнного стану в Україні», Указів Президента України № 133/2022 від 14.03.2022 та від 18.04.2022 №259/2022 та від 18.05.2022р. №341 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні».
Завершена
131 283.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 659.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 659.12 UAH
Період оскарження:
07.07.2022 13:27 - 14.07.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
75ba42f988f24e62a89b439b6b731c63
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-07-004113-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога лікарня 7.pdf 21.07.2022 22:58
- Відповідь на вимогу.PDF 26.07.2022 10:05
Дата подачі:
21.07.2022 22:58
Вирішення:
Згідно відповіді на вимогу УО
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
311b632789644a7d85a7920114094c17
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-07-004113-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Однією з вимог в оголошені про закупівлю Додаток №5 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника п. 1.6 є обов’язкова наявність працівника (-ів) у штаті, який (-і) пройшов (-ли) кваліфікаційну атестацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам, пов’язаним із проведенням експертизи у напрямах: - кошторисної документації (може бути одночасно сертифікованим інженером з технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд);- забезпечення механічного опору та стійкості;- забезпечення економії енергії;- забезпечення безпеки експлуатації та вимог охорони праці, захисту від шуму;- інженер-консультант (будівництво) (е*, а*);- судовий експерт з правом проведення інженерно-технічних досліджень об’єктів нерухомості, будівельних конструкцій та документів.
Наявність даних працівників не має жодного відношення до виконання робіт з технічного нагляду, що є предметом закупівлі. Здійснення технічного нагляду виконується у відповідності із Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про містобудівну діяльність», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903. Інженер технічного нагляду не проводить розрахунки. Наявність даної вимоги свідчить про відсутність проекту, який повинен пройти експертизу, відповідно за відсутністю проектної документації забороняється виконувати будівельні роботи.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно до п. 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури та Наказу Мінрегіону №192 від 08.08.2017 року, затверджений постановою №903 від 11.07.2007 р. – працівники, що виконують технічний нагляд на об’єкті, обов’язково повинні мати кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду.
Також відповідно пп.1 п. 5 Порядку особи, що здійснюють технічний нагляд: проводять перевірку: відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації;
Згідно 4.3.3 проекту договору Виконавець зобов’язаний надати Замовнику наказ про призначення відповідальної особи, та копії кваліфікаційних сертифікатів.
Згідно п. 4.4.10.3.. проекту договору Виконавець зобов’язаний перевіряти відповідність обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації;
Згідно п. 4.2.4.1 проекту договору. Замовник зобов’язаний надати Виконавцю складену один екземпляр затвердженої Замовником проектно-кошторисної документації, необхідний для виконання ним обов’язків за цим Договором;
Відповідно інженер технічного нагляду лише перевіряє відповідність Актів виконаних робіт договірній ціні, яка узгоджена між Підрядником будівельних робіт та Замовником, а не створює кошторис або проект.
В проекті договору відсутня інформація про надання Кваліфікаційних сертифікатів вищезазначених працівників. Також в договорі не визначені функціональні обов’язки вказаних фахівців.
З огляду з вищенаведеного, Замовник безпідставно звужує коло учасників, тим самим дискримінувавши учасників. Тендерна документація в цій частині, містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Оскільки дані вимоги є прямим порушенням частини 4 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 4 Статті 22 цього ж Закону та враховуючи вищенаведене, вимагаємо вимогу щодо наявності наявність працівника (-ів) у штаті, який (-і) пройшов (-ли) кваліфікаційну атестацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам, пов’язаним із проведенням експертизи у напрямах: - кошторисної документації (може бути одночасно сертифікованим інженером з технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд);- забезпечення механічного опору та стійкості;- забезпечення економії енергії;- забезпечення безпеки експлуатації та вимог охорони праці, захисту від шуму;- інженер-консультант (будівництво) (е*, а*);- судовий експерт з правом проведення інженерно-технічних досліджень об’єктів нерухомості, будівельних конструкцій та документів. - видалити.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу тех нагляд.PDF 15.07.2022 08:34
Дата подачі:
13.07.2022 18:22
Вирішення:
Шановний Учасник, Відповідно до п.2 ч.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно пп. «Ж» п. 4.2. ДБН А.3.1-5:2016, організація будівельного виробництва включає заходи щодо здійснення авторського та технічного нагляду під час будівництва об'єктів, а також, за необхідності, науково-технічного супроводу відповідно до ДБН В.1.2-5.
Також, відповідно до п. 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903, технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об’єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об’єкта.
Враховуючи підвищену складність будівельних робіт по об'єкту, Замовник вважає за необхідне наявність спеціалістів визначених вимогами Оголошення у штаті організації, що буде здійснювати технічний нагляд за будівництвом, задля належного та ефективного виконання робіт по об'єкту.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні