-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Наркотичні та психотропні препарати: Morphine hydrochloride N02AA01; ketamine N01AX03; diazepam N05BA01; fentanyl N02AB03 ; Atracurium-novo M03AC04; Thiopental N01AF0l; Dithylin- Suxamethonium M03AB01)
ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Наркотичні та психотропні препарати: Morphine hydrochloride N02AA01; ketamine N01AX03; diazepam N05BA01; fentanyl N02AB03 ; Atracurium-novo M03AC04; Thiopental N01AF0l; Dithylin- Suxamethonium M03AB01)
Завершена
199 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.95 UAH
Період оскарження:
07.07.2022 12:04 - 13.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Прохання поділити на окремі лоти
Номер:
0119318d43a64a989db0ec9a2e07f821
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-07-003050-a.b1
Назва:
Прохання поділити на окремі лоти
Вимога:
Прохання поділити на окремі лоти
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Лоти.docx 08.07.2022 17:27
Дата подачі:
08.07.2022 17:27
Вирішення:
Добрий вечір)Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 708, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може (це право, а не обов’язок) визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) відповідно до його потреб.Насамперед, розподіл на кількість лотів (по найменуваннях) призведе до додаткових ризиків, що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, не підписанням договорів переможцями тощо. Відсутність одного з найменувань лікарських засобів призведе до неможливості надання своєчасної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.Обґрунтуванням цілісного предмету закупівлі оскільки кількість невелика і одне місце поставки є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику, та повністю відповідає основоположним приписам Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісній конкуренції серед учасників, максимальній економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій, запобіганню корупційним діям і зловживанням).Також данні лікарські препарати мають різну ціну та відповідно відрізняються за комерційною привабливістю для постачальників. Це створює додатковий ризик, що при поділі лікарських засобів на більшу кількість окремих лотів, певна їх частина не буде пропонуватись учасниками, серед розмаїття великої кількості лотів, так як повторюю кількість є невеликою і сума виходить маленькою, беручи до уваги зростання ціни на паливо, а також специфічні правила перевезення наркотичних засобів і багаторазовість доставок протягом року ті позиції, які є маленькими не будуть вигідними для доставки . Отже закупівлю цих препаратів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини.Окремо відзначаємо, що в тендерній документації Додаток № 2 тендерної документації замовника *Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент».), що надає можливість всім потенційним учасникам запропонувати інші лікарські засоби, ніж ті. що зазначені у специфікації за тієї умови, що вони є еквівалентами препаратів, що закуповуються.
Також, в тендерній документації зазначається міжнародної непатентованої назва лікарського засобу, тобто відсутній посил на конкретний лікарський засіб того чи іншого виробника, дистриб’ютора, що надає можливість всім потенційним учасникам запропонувати лікарські засоби згідно предмету закупівлі. Отже, розподіл закупівлі на лоти (за кожним найменуванням окремо) може бути підставою для відміни Процедури закупівлі частково (за лотами), що, в свою чергу, призведе до загрози порушення чи призупинення лікувального процесу в повному обсязі, ненадання належної медичної допомоги громадянам у зв’язку з незабезпеченням медичними препаратами закладу та порушенням Конституції України, основ законодавства України про охорону здоров’я та основоположних прав громадян на забезпечення якісної медичної допомоги.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що препарати, які включені до закупівлі мають особливу специфіку (дозволи, ліцензії на обіг, зберігання, використання , списання) тому Замовником і сформована дана закупівля таким чином з виділом даних препаратів в одну групу, як наркотичні, психотропні та сильно діючі лікарські засоби. Окрім того, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основоположних принципів проведення державних закупівель є принцип максимальної економії. Таким чином, проведення закупівлі без поділу на лоти зменшує вартість товару, зокрема тому, що зменшуються витрати на доставку товару, так як кількість не є великою, доставку треба здійснювати до заявки (замовлення) не рідше одного разу в тиждень ця умова прописана в документації якщо ви її уважно читали, а також враховуючи стрімкість зростання цін на паливо.
З метою забезпечення безперебійного надання екстреної медичної допомоги та забезпечення усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в медико-технічних вимогах лікарських засобів, що призведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним, щоб закупівля та поставка лікарських засобів здійснювалась в цілому, в рамках однієї закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено