• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт адміністративної будівлі Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області за адресою м.Чернігів, вул. Коцюбинського 41 «Управління фітосанітарної безпеки» (заміна вікон) (ДК 021:2015 код 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)).

Завершена

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2022 16:45 - 12.07.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо неправомірного визначення переможця

Номер: 0f7e9db5600c4a399197d3c5c8c97bc4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-06-007389-a.c1
Назва: щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Вих..№20/07-1-22 від 20.07.2022р. Уповноваженій особі з закупівель Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області 14034, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. 1 Травня 180 Копія: Директору Держпродспоживслужби України Вовнюк А.В. Україна, 01001, місто Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСА e-mail: info@dpss.gov.ua ВИМОГА 06-07-2022р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2022-07-06-007389-a на закупівлю «Поточний ремонт адміністративної будівлі Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області за адресою м.Чернігів, вул. Коцюбинського 41 «Управління фітосанітарної безпеки» (заміна вікон) (ДК 021:2015 код 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій))» на суму 140 000,00 UAH (з ПДВ). По даній тендерній процедурі було подано три пропозиції Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані слідуючим чином: 1. ТОВ " БУДКОМПЛЕКТ " на суму 112 800,00 UAH, з ПДВ. 2. ФОП "Прудяк Ігор Володимирович" на суму 113 470,00 UAH, з ПДВ. 3. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 124 365,00 UAH, з ПДВ. За результатами аукціону найбільш вигідна пропозиція учасника ТОВ " БУДКОМПЛЕКТ " на суму 112 800,00 UAH, з ПДВ перейшла на кваліфікацію. За результатами кваліфікації, дана пропозиція була визнана Замовником переможною відповідно до протоколу від 19.07.2022р. №11. Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", як учасник спрощеної закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція ТОВ " БУДКОМПЛЕКТ " не відповідає вимогам замовника з наступних підстав: 1. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Замовником у розділі «Вимоги до склопакетів» вимагалось надання товару- вікон та дверей зі склопакетом, який має «Формула склопакету 4-аr12-4-ar12-4i» (цитата з Оголошення), товщина якого становить 36мм, при цьому в Оголошенні відсутні пояснення щодо можливого застосування склопакетів з іншою формулою. Учасник ТОВ " БУДКОМПЛЕКТ " у складі своєї пропозиції надає «Довідку на запропонований товар» (вих.№604 від 12.07.2022р.), в який даний Учасник вказує, що товар який він пропонує для постачання має формулу склопакету 4-аr14-4-ar14-4i товщиною 40мм, тобто даний матеріал інший від того що вимагається, що в свою чергу значить про невідповідність заявленим вимогам та підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Також , відповідно до «Довідки на запропонований товар» Учасником вказано , що товар який буде поставлятися Замовнику буде виготовлений з профілю «INTER-ELIT», виробником якого є підприємство ТОВ «ВТК «Інтер-Пласт», в свою чергу дилером якого є учасник ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ". Звернувшись на офіційний сайт виробника ТОВ «ВТК «Інтер-Пласт» https://interplast.kiev.ua/ua/inter-elit можна побачити, що при даному профілю можливо застосування склопакетів завтовшки - 24,28,32 мм. «Additional Info К-во воздушных камер: 6 повітряних камер К-во контуров герметизации: Два контури герметизації Толщина стеклопакета: Склопакет завтовшки - 24,28,32 мм Монтажная глубина: Монтажна глибина - 70 мм» (цитата з сайту виробника). Таким чином , надана інформація Учасником ТОВ " БУДКОМПЛЕКТ " не відповідає не тільки вимогам Замовника а також не відповідає інформації виробника віконних та дверних конструкцій. Окремо звертаємо Вашу увагу, що нормами діючого законодавства та умовами закупівлі передбачається застосування еквівалентних товарів у тих випадках, коли у найменуванні робіт та витрат містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника, але у даному випадку, склопакети , що вимагаються Замовником мають товщину 36мм, а склопакети вказані Учасником мають товщину 40мм, що за геометричними параметрами ніяк не можуть бути еквівалентними. 2. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Замовником у розділі «Фурнітура» Замовник вимагає віконна фурнітура AXOR К-3 або аналог з більш якісними експлуатаційними характеристиками українського виробництва. Учасник ТОВ " БУДКОМПЛЕКТ " скористався поправкою, щодо застосування аналогів , а саме фурнітури та запропонував фурнітуру Vorne відповідно «Довідки на запропонований товар» і надав на неї сертифікат відповідності № UA.CRT.00252-20, які засвідчують, що дана фурнітура виробництво Туреччина. Таким чином ми бачимо пряму не відповідність заявленим вимогам Замовника. Що свідчить про необхідність відхилення пропозиції Учасника на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Крім того , окремо звертаємо Вашу увагу на те, що при надані еквівалентного товару для підтвердження відповідності заявленим Замовником вимог, надається порівняльна таблиця з технічними характеристиками запропонованого товару у відповідності до товару, що вимагається, яка підтверджує повну відповідність характеристик. При цьому такої порівняльної таблиці Учасник ТОВ " БУДКОМПЛЕКТ " не надав. 3. Відповідно до Оголошення предметом закупівлі є віконні блоки , які потрібно встановити в адміністративної будівлі Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області за адресою м.Чернігів, вул. Коцюбинського 41 «Управління фітосанітарної безпеки». Згідно протоколу випробувань з визначення групи горючості №141/1-2019 від 20.06.2019р. , який наданий Учасником для підтвердження якості товару, у розділі «Висновок» вказано, що віконний профіль «INTER-ELIT», який проходив дослідження , належить до матеріалів з групою горючості Г4 – матеріали підвищеної горючості (за пожежною класифікацією будівельних матеріалів п.А.3 додатку А ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»). Відповідно до Оголошення та предмета закупівлі потрібно виконати Поточний ремонт адміністративної будівлі Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області за адресою м.Чернігів, вул. Коцюбинського 41 «Управління фітосанітарної безпеки» (заміна вікон). Будівля за даною адресою та його призначенням відноситься до громадської будівлі та має 3 поверхи, відповідно має висоту будівлі більш 9 м, що згідно пп.б) п.4.9. ДБН В.1.1-7:2016 відноситься до багатоповерхових будівель. Згідно п.5.6 ДБН В.1.1-7:2016 у будинках висотою не більш ніж 26,5м у внутрішніх шарах системи зовнішнього облицювання будинків стін будинку допускається використовувати груп горючості Г1,Г2. Також відповідно до п.6.19 даного ДБН забороняється у стінах передбачати порожнини обмежені матеріалами групи горючості Г3, Г4. Відповідно до п.7.3.3 даного ДБН у будинка усіх видів вогнестійкості на шляхах евакуації не допускається застосовувати будівельні матеріали з вищою пожежною небезпекою, ніж: а)Г1 - для облицювання стін та сходових кліток; б)Г2 – для облицювання стін коридорів , холів і фойє. Крім цього, ДБН В.2.2-9-2009 «ГРОМАДСЬКІ БУДИНКИ ТА СПОРУДИ. Основні положення» п. 9.3.7 тлумачить , що «Опорядження шляхів евакуації громадських будинків умовною висотою до 47 м включно повинно відповідати вимогам пожежної безпеки ДБН В.1.1-7, а також вимогам будівельних норм за видами будинків та споруд». Таким чином запропонований Учасником ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ " товар не відповідає вимогам Замовники за призначенням предмета закупівля, що означає про необхідність відхилення його пропозиції на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Звертаємо Вашу увагу на те, що факт невідповідності встановлених віконних конструкцій нормативним протипожежним вимогам приведе до накладання штрафних санкцій на відповідальні особи при проведенні перевірки органами МНС та пред’явлення з їх боку припису з усуненням виявленого порушення, яке можливо зробити тільки шляхом заміни встановлених віконних блоків на нові, що призведе до нових витрат бюджетних коштів, які постійно перевіряються правоохоронними органами. Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ТОВ " БУДКОМПЛЕКТ " на суму 112 800,00 UAH, з ПДВ не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» . На підставі вищенаведеного ВИМАГАЄМО 1. Відмінити протокол Замовника від 19.07.2022р. №11 , за яким пропозиція ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ " на суму 112 800,00 UAH, з ПДВ була визнана переможною. 2. Визнати тендерну пропозицію ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ " на суму 112 800,00 UAH, з ПДВ такою, що не відповідає вимогам Замовника. Директор _________________________ Капустіна К.П.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. У складі пропозиції подано профільну систему «ІNTER-ELIT". Її виробником є завод ТОВ "ВТК Інтер-Пласт". Монтажна ширина 70 мм, склопакет 40 мм. Тому вимога є необґрунтованою. 2. Стосовно запропонованої фурнітури «Vorne», замовник не має підстав вважати такий аналог гіршим. Щодо порівняльної таблиці, не ставилася така вимога – вичерпна інформація міститься у довідці про запропонований товар. 3. В оголошенні про проведення закупівлі не вказувався клас пожежної безпеки об’єкта (будівлі), не вимагався протокол з визначення групи горючості. Тому така вимога є безпідставною. Відповідно до статті 29 Закону і пункту 10 Оголошення, Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. З огляду на зазначене та відповідно до вимог Закону, правові підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.07.2022 09:01