-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт з відновлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, блискавкозахисту у будівлі Павлоградського міського ліцею за адресою: вул. Західнодонбаська, 29-а, м. Павлоград Дніпропетровської області"
Торги не відбулися
1 919 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 595.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 595.00 UAH
Період оскарження:
06.07.2022 15:28 - 15.08.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення про визнання переможця
Номер:
b3c97c953b95409cb82d1989bdfc3c91
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-06-006068-a.a5
Назва:
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення про визнання переможця
Скарга:
Переможцем торгів обрано Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 3.8. Згода персональні дані.pdf 12.09.2022 17:06
- 3.11 Довідка відповідність техн.вимогам.pdf 12.09.2022 17:06
- 3.14 Витяги протоколів ОП.pdf 12.09.2022 17:06
- 17 Акт огляду.jpg 12.09.2022 17:06
- 17_ДЦ_ДЦ_3.pdf 12.09.2022 17:06
- 17_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.pdf 12.09.2022 17:06
- 17_ДЦ_ИВРЛС_02-01-04.pdf 12.09.2022 17:06
- Dovidka pokryttia_9 59500 UAH.pdf 12.09.2022 17:06
- Dovidka pokryttia_9 59500 UAH.pdf.p7s 12.09.2022 17:06
- Dovidka pokryttia_9 59500 UAH_Validation_Report.pdf 12.09.2022 17:06
- Harantiia_9 59500 UAH.pdf 12.09.2022 17:06
- Harantiia_9 59500 UAH.pdf.p7s 12.09.2022 17:06
- Harantiia_9 59500 UAH_Validation_Report.pdf 12.09.2022 17:06
- Zminy 1 do Harantii KIEG302352163.pdf 12.09.2022 17:06
- Zminy 1 do Harantii KIEG302352163.pdf.p7s 12.09.2022 17:06
- Zminy 1 do Harantii KIEG302352163_Validation_Report.pdf 12.09.2022 17:06
- Магдич С.Б._Довіреність_Validation_Report.pdf 12.09.2022 17:06
- Скарга в АМКУ.docx 12.09.2022 17:06
- Скарга в АМКУ.pdf 12.09.2022 17:06
- Рішення від 14.09.2022 № 5837.pdf 14.09.2022 12:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2022 № 5965.pdf 23.09.2022 12:16
- Рішення від 22.09.2022 № 5965.pdf 26.09.2022 14:44
- ТД - капітальний ремонт (зі змінами від 09.08.2022).docx 19.09.2022 14:34
- Відповідь на запит.pdf 19.09.2022 14:34
- Відповідь.pdf 19.09.2022 14:34
- Наказ.pdf 19.09.2022 14:34
- Перелік змін до ТД (внесені 09.08.2022, протокол №107).pdf 19.09.2022 14:34
- Перелік змін до ТД (внесені 09.08.2022, протокол №107).doc 19.09.2022 14:34
- Тендерна документація (зі змінами від 09.08.2022)_compressed.pdf 19.09.2022 15:21
- Надання_інформації_по_скарзі_ТОВ_ДСПП (1).doc 19.09.2022 15:21
- Протокол №124.pdf 28.09.2022 13:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2022 18:52
Дата розгляду скарги:
22.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.09.2022 12:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.09.2022 14:44
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2022 13:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальною установою "Центр обслуговування закладів освіти" скасовано рішення про визначення приватного підприємства "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" переможцем процедури закупівлі - «Капітальний ремонт з відновлення системи пожежної сигналізації,системи оповіщення, блискавкозахисту у будівлі Павлоградського міського ліцею за адресою: вул. Західнодонбаська, 29-а, м. Павлоград Дніпропетровської області» згідно рішення постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5965-р/пк-пз від 22.09.2022 року.
Вимога
Є відповідь
надане Замовником пояснення не відповідає вимозі, встановленій ним же самим у тендерній документації
Номер:
0d48c29bcc6849248c04c9068854ac1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-06-006068-a.c4
Назва:
надане Замовником пояснення не відповідає вимозі, встановленій ним же самим у тендерній документації
Вимога:
Шановна Уповноважена особа. Ще раз уважно перечитайте Тендерну документацію. У відповіді на вимогу ви зазначили: «Учасники закупівлі мали надати згоди на обробку персональних даних саме на працівників , які будуть долучені до виконання умов проекту договору за данною закупівлею та які зазначенні відповідно до пункту 1.3 Додатку № 1 Тендерної документації.». Немає в тендерній документації формулювання, що згода на обробку персональних даних має бути отримана лише від осіб, зазначених в таблиці. Там йдеться про: «У склaдi тeндeрнoї прoпoпoзиції yчaсник (кeрівник(и) yчaсника юридичної oсoби тaoсoба(и), якy(их) yпoвнoвaжено yчaсникoм прeдстaвляти йoгo інтeрeси пiд час прoвeдення прoцeдури зaкyпiвлi, прaцiвники yчaсникa, ФОП (фізична особа підприємець), yпoвнoвaжeнa(нні) oсoбa(и) нa пiдписaння тeндeрнoї прoпoзицiї за довіреністю) нaдaє(ють) згoдy(и) на oбрoбкy, викoристaння, пoширeння та дoступ до пeрсoнaльних даних, адресовану Замовнику за фoрмoю згiднo Дoдaткy 3.1 дo тeндeрнoї дoкyмeнтaцiї». Оскільки ніякого посилання на п.1.3 Додатку №1 немає, відповідно, згода на обробку персональних даних повинна бути надана від всіх (!) працівників учасника. І чому ви вважаєте, що у відповідності до норм Закону України «Про захист персональних даних» в складі пропозиції відсутні персональні дані Сядро Валентина Петровича? Персональні дані - це відомості про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. В складі тендерної пропозиції ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" містяться дані (а саме, прізвище, ім’я, по-батькові, посада та місце роботи фізичної особи). За цими даними її можна ідентифікувати. Відповідно, ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" надав персональні дані фізичної особи, не отримавши при цьому від неї згоду на їх поширення. Проте, ми вашу позицію зрозуміли, в зв’зку з чим нами буде направлене звернення до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на запит.pdf 07.09.2022 11:52
Дата подачі:
07.09.2022 11:00
Вирішення:
Відповідь на вимогу від ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до Закону
Номер:
ec25d34a5bba4f0f8415c138048ae42c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-06-006068-a.a3
Назва:
невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до Закону
Вимога:
Вимога ТД: "У склaдi тeндeрнoї прoпoпoзиції yчaсник (кeрівник(и) yчaсника юридичної oсoби тaoсoба(и), якy(их) yпoвнoвaжено yчaсникoм прeдстaвляти йoгo інтeрeси пiд час прoвeдення прoцeдури зaкyпiвлi, прaцiвники yчaсникa, ФОП (фізична особа підприємець), yпoвнoвaжeнa(нні) oсoбa(и) нa пiдписaння тeндeрнoї прoпoзицiї за довіреністю) нaдaє(ють) згoдy(и) на oбрoбкy, викoристaння, пoширeння та дoступ до пeрсoнaльних даних, адресовану Замовникуза фoрмoю згiднo Дoдaткy 3.1 дo тeндeрнoї дoкyмeнтaцiї". ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" не надало згоду на обробку персональних даних від Сядро Валентина Петровича, персональні дані якого наведені в документах тендерної пропозиції. Вимагаємо дискваліфікувати ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Додатково нагадуємо уповноваженій особі, що порушення у вигляді невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Таким чином, в разі нашого звернення до АМКУ та отримання позитивного рішення, на уповноважену особу буде накладено штраф від 25 500,00 до 51 000,00 грн
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 07.09.2022 10:29
Дата подачі:
02.09.2022 11:52
Вирішення:
Відповідь на вимогу від ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства у сфері державних закупівель та встановлення Замовником необґрунтованих та дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
708709a08fd6462eba81b74091764534
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-06-006068-a.a2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері державних закупівель та встановлення Замовником необґрунтованих та дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
умови, викладені в тендерній документації Замовника, є дискримінаційними, неправомірними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на умови ТД.docx 17.07.2022 13:15
- скарга на умови ТД.pdf 17.07.2022 13:15
- 1. ТД - капітальний ремонт (зі змінами).docx 17.07.2022 13:15
- 3. Цивільний кодекс України .pdf 17.07.2022 13:16
- 2. Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 17.07.2022 13:16
- 5 Про банки і банківську діял... _ від 07.12.2000 № 2121-III (Текст для друку).pdf 17.07.2022 13:16
- 4. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-07-06-006068-a-open.pdf 17.07.2022 13:16
- 6. Лист Національного банку України .pdf 17.07.2022 13:16
- 7. Витяг з Державного реєстру банків .pdf 17.07.2022 13:16
- 8. Про архітектурну діяльність _ від 20.05.1999 № 687-XIV.pdf 17.07.2022 13:16
- 9. Кваліфікаційний сертифікат та Свідоцтво про підвищення кваліфікації кошторисника .pdf 17.07.2022 13:16
- 11. Протокол ОП .pdf 17.07.2022 13:16
- 10. Про затвердження Типового положен... _ від 26.01.2005 № 15.pdf 17.07.2022 13:16
- рішення від 19.07.2022 №5128.pdf 19.07.2022 16:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2022 №5247.pdf 29.07.2022 12:57
- рішення від 28.07.2022 №5247.pdf 02.08.2022 12:20
- Протокольне рішення УО про внесення змін до ТД.docx 22.07.2022 14:23
- Протокольне рішення УО про початок ВТ та затвердження ТД.docx 22.07.2022 14:23
- Перелік змін.pdf 22.07.2022 14:23
- ТД - капітальний ремонт (зі змінами).docx 22.07.2022 14:23
- Відповідь на скаргу.pdf 22.07.2022 14:23
- ТД - капітальний ремонт.docx 22.07.2022 14:23
- Надання інформації по скарзі ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛСПЕЦ РБП ПР.doc 22.07.2022 14:23
- Протокол про внесення змін.pdf 22.07.2022 14:23
- Перелік змін.docx 22.07.2022 14:23
- Протокол щодо проведення закупівлі.pdf 22.07.2022 14:23
- Тендерна документація (зі змінами).pdf 22.07.2022 14:33
- Тендерна документація.pdf 22.07.2022 14:33
- Перелік змін до ТД (внесені 09.08.2022, протокол №107).doc 09.08.2022 14:36
- Протокол про внесення змін від 09.08.2022.pdf 09.08.2022 14:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2022 13:52
Дата розгляду скарги:
28.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.07.2022 16:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.08.2022 12:20
Дата виконання рішення Замовником:
09.08.2022 14:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальною установою "Центр обслуговування закладів освіти" були внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Капітальний ремонт з відновлення системи пожежної сигналізації,системи оповіщення, блискавкозахисту у будівлі Павлоградського міського ліцею за адресою: вул. Західнодонбаська, 29-а, м. Павлоград Дніпропетровської області» згідно рішення постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5247-р/пк-пз від 28.07.2022 року.
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
edda03dd9bda4429975f66fba15f2894
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-06-006068-a.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Згідно умов ТД Учасник повинен у складі пропозиції надати: «Акт введення в експлуатацію відповідно до Наказ Міністерства фінансів України 13.09.2016 № 818 на шуруповерт, дриль ударну, прилад вимірювальний (мультиметр), перфоратор, тестер, шліфмашину кутову. Протокол випробувань опору ізоляціі електроінструменту.»
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», згідно «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень» у Учасника повинні бути прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму). Наявність проведення виміри опору ізоляції електроінструменту не передбачена.
Учасник з метою підтвердження працездатності проводить повірку або калібрування обладнання, яке безпосередньо передбачено Ліцензійними умовами. Крім того, на нове обладнання, яке тільки придбано Учасником Виробником або Постачальником в паспорті робиться відмітка що вони перевірено, є придатним для використання та надається декларація відповідності. Основним обладнанням є амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер, імітатор тепла та диму.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині надання протоколів повірки або свідоцтва про калібрування обладнання, декларацій відповідності або відмітка в технічному паспорті на обладнання, що обладнання пройшло перевірку та придатне для використання, яке безпосередньо задіяно при наданні послуг та передбачено згідно норм законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2022 10:25
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику! Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено