• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція для чищення

Керуючись Указом Президента України від 17 травня 2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким частково змінено статтю 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року №2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року №2119-IX та Указом від 18 квітня 2022 року №259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX) та Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану»

Завершена

616 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 100.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2022 12:37 - 12.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимоги до замовника

Номер: 224fbf8d31a54455aea0267326d74748
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-06-003639-a.b2
Назва: Вимоги до замовника
Вимога:
Відсутність обґрунтування відхилення пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, під час оприлюднення повідомлення про відхилення Вашої пропозиції, з урахуванням технічних можливостей електронного майданчика, підставами для відхилення є суто підстави зазначені в статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому в рішенні уповноваженої особи було зроблено посилання на абзац перший частини третьої статті 22 цього Закону, оскільки підставою для відхилення передусім є невідповідність медико-технічним вимогам, які зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на грубі порушення чинного законодавства в умовах Оголошення.

Номер: c418bb5775a44f588739b9586d8885ab
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-06-003639-a.b1
Назва: Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на грубі порушення чинного законодавства в умовах Оголошення.
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на грубі порушення чинного законодавства в умовах Оголошення. НЕВІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТА ЗАКУПІВЛЯ ТОВАРУ, ЯКИЙ НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНО У ВСТАНОВЛЕНОМУ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ ПОРЯДКУ Визначення предмету закупівлі здійснюється згідно із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Своєю чергою, використання національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономіки від 23.12.2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник) та обрання вірного коду є необхідною передумовою правильного визначення предмету закупівлі. Вами закуповується товар за кодом Єдиного закупівельного словника - засоби для прання і миття – код 39830000-9 «Продукція для чищення», хоча має закуповуватись за кодом 24455000-8 «Дезинфекційні засоби», з огляду на наступне. Замовником вимагається для закупівлі Neodisher MediCleanforte миючий засіб для миття термостабільних та термолабільних інструментів: 1. Сфера застосування: Для автоматичного і ручного миття хірургічних інструментів, включаючи інструменти для малоінвазивної хірургії, мікрохірургії, ендоскопи, анестезіологічні інструменти та обладнання, стоматологічні інструменти, включаючи наконечники для бормашин, куточки, контейнери та інших медичних приладдя. Згідно Наказу МОЗ України від 11.08.2014 № 552 Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я» (далі - Наказ) процедура обробки термостабільних та термолабільних інструментів суворо обумовлена. Процедура обробки згідно зазначеного наказу не передбачає такий процес, як миття термостабільних та термолабільних інструментів. Більш того, термін «миття інструментів» взагалі відсутній у Наказі. Існує термін «передстерилізаційне очищення - видалення органічних забруднень та залишків лікувальних препаратів з внутрішніх та зовнішніх поверхонь медичних виробів перед їх дезінфекцією та стерилізацією»; Наказом передбачається: ІІ. Вимоги до проведення стерилізації 1. Загальні вимоги: 1) медичні вироби, які в процесі експлуатації контактують з поверхнею рани, кров’ю, ін’єкційними препаратами, шкірою, а також слизовою оболонкою і можуть спричинити їх ушкодження, підлягають знезараженню, що включає три послідовних процеси: дезінфекцію, ПСО та стерилізацію; 8) після дезінфекції медичні вироби використовують за призначенням або (за наявності показань) піддають подальшому ПСО та стерилізації. 3. Збір та транспортування продезінфікованих матеріалів і медичних виробів до ЦСВ для ПСО та стерилізації: 5. Передстерилізаційне очищення: 1) ПСО здійснюється після дезінфекції як окремий процес або в поєднанні з дезінфекцією у разі відсутності забруднення біологічними рідинами та кров’ю за наявності у мийному засобі дезінфекційних властивостей; Таким чином, замовник збирається закупити засіб для процедури, яка не передбачена чинним законодавством і проводити миття інструментів, що також не передбачено чинним законодавством. Засіб для ПСО (передстерилізаційного/ достерилізаційного очищення) медичних інструментів повинен бути зареєстрований в установленому порядку, а саме: Згідно з вимогами Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженим Постановою КМУ від 3 липня 2006 р. № 908, (п. 3) державній реєстрації (перереєстрації) підлягають засоби, на які встановлені гігієнічні нормативи та які призначені для: достерилізаційного очищення медичних виробів. Згідно з ст. 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється. Neodisher MediCleanforte не зареєстрований в Державному реєстрі дезінфекційних засобів. Більше того, Замовником не вимагається надання учасниками документів, що підтверджують державну реєстрацію засобу. Отже Замовником невірно визначений предмет код закупівлі, що є порушенням вимог чинного законодавства України, так частиною першою статті 16414 КУпАП передбачено, зокрема, що порушення порядку визначення предмета закупівлі тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1700,00 гривень. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо: • змінити по першому засобу Neodisher MediCleanforte предмет закупівлі на код 24455000-8 «Дезинфекційні засоби», що призведе до поділу закупівлі на лоти; • доповнити оголошення вимогою надання учасниками документів, що підтверджують державну реєстрацію засобу; • зазначити призначення/сферу застосування засобу: передстерилізаційне очищення. ЗАКУПІВЛЯ ТОВАРУ, ЯКИЙ МІСТИСЬ КАНЦЕРОГЕН Замовник – національна дитяча спеціаліхована лікарня, закуповує засіб Neodisher MediCleanforte, який містить канцероген Замовником вимагається для закупівлі Neodisher MediCleanforte миючий засіб для миття термостабільних та термолабільних інструментів: 3. Склад: ПАР аніонні: не більше 5%, NTA:5-10%, ензими, консерванти. Така складова, як NTA Моногідрат тринатрію нітрилотріацетату, (альтернативне ім'я - Моногідрат тринатрієвої солі нітрилотріоцтової кислоти) у всьому світі є канцерогеном. Ця складова може бути замінена більш безпечними речовинами без утрати властивостей. Тому цей пункт має бути виключений з вимог. Матеріали на підтвердження канцерогенних властивостей NTA додаємо. Карта Трилон М http://carla-hd.de/wp-content/uploads/2018/02/EDTA-and-Trilon-M.pdf https://books.google.com.ua/books?id=-OpF5vX4VbgC&pg=PA4&lpg=PA4&dq=Trilon+A+is+a+carcinogen&source=bl&ots=kwsIth_gH0&sig=ACfU3U0gp017cxicjPN-Giz9Wc7f-ve1vA&hl=ru&sa=X&ved=2ahUKEwip_ZWUi-n4AhUCt4QIHbtjAzQ4ChDoAXoECAIQAw#v=onepage&q=Trilon%20A%20is%20a%20carcinogen&f=false Враховуючи вищенаведене, вимагаємо виключити з технічних характеристик NTA:5-10%. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. Повідомляємо, що у разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, та представників Громадського контролю з метою перевірки дотримання положень чинного законодавства під час проведення закупівлі!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що Замовник згідно чинного законодавства визначає предмеу закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 та національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономіки від 23.12.2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник). Нами закуповується товар за кодом Єдиного закупівельного словника - засоби для прання і миття – код 39830000-9 «Продукція для чищення», так як даний товар згідно висновку санітарно-епідеміологічної експертизи є засобом для миття та чищення (використання в мийних машинах: в якості миючого засобу:) та не передбачає реєстрацію як дезінфікуючий засіб. Замовник здійснює цю закупівлю не по коду 2220 «Медикаменти та перев’язувальні матеріали» як медичний виріб, а по коду КЕКВ 2210 «Предмети та матеріали». До уваги учасників . У відповідності до абзацу 2 пункту 4 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників» Тобто , Закон надає лише право , але не зобов’язує Замовника здійснювати закупівлю аналогів предмету закупівлі. В оголошеній нами спрощеній (допороговій) процедурі закупівлі, надання аналогів не передбачається.
Статус вимоги: Відхилено