-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з підтримання експлуатаційної придатності наявних систем протипожежного захисту Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за об’єктом: Гуртожиток №3 за адресою: м. Київ вул. Полковника Шутова 14 Гуртожитк № 4 за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова 14А; Гуртожитк №5 за адресою: м. Київ вул. Полковника Шутова 14Б; Гуртожитк №6 за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова 14В; Гуртожитків № 7,7а за адресою: м. Київ, бул. Чоколовський, буд.39; морфологічний корпус за адресою:м. Київ, проспект Перемоги 34; Будівлі учбового корпусу (патологоанатомічний корпус) за адресою: м. Київ, вул. Мечнікова, 5; санітарно-гігієнічний корпус за адресою: м. Київ пр. Перемоги,34: Фармацевтичний корпус за адресою: м. Київ вул Пушкінська, 22; Адміністративної будівлі (ректорат) за адресою: м. Київ, бул. Т. Шевченка, буд. 13; фізико-хімічний корпус за адресою: м. Київ, пр-т Перемоги, 34; НМУ ім. О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, вул. Володимира Винниченка, 9; стоматологічний корпус за адресою: м. Київ, вул. Зоологічна,1; нежитлові приміщення літери А (поліклінічне відділення) за адресою: м. Київ, вул. П.Сагайдачного/Ігорівська, 10/5; Гараж за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 34; Спортивний комплекс за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 34; Віварій (склад, архів, медичний склад, механічні майстерні) за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 34; будівля АГЧ за адресою: м. Київ, вул. Зоологічна, 1 (ДК 021:2015 код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
06.07.2022 11:40 - 18.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
708476c9ebc34c46acb5b09f72526cd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-06-002818-a.a2
Назва:
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації, згідно додатку 3 ви вимагаєте надати Учасниками процедури закупівлі п.1.3
Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права. Cертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права.
Внесіть зміни в тендерну документацію, шляхом зазначення, що всі 3 (три) дані сертифікати ДСТУ ISO повинні бути видані обов'язково на ім'я Учасника процедури закупівлі, а не на іншого Учасника, з яким даний Учасник заключив "липовий договір", про якби користування їхніми технологіями, адже перевіряється саме база та критерії Учасника про відповідність вимогам даних ДСТУ ISO.
Також є незрозуміла вимога до Учасників, щоб всі сертифікати були видані органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права.
Доводимо до Вашого відома, що на всіх сертифікатах, які видані органом сертифікації, акредитованим НААУ є відповідна позначка про акредитацію, окрім того є загальна база всіх органів сертифікації, які видають сертифікати.
Виникає логічне запитання, які необхідно додавати Учасникам у пропозиції відповідні підтверджуючі документі, щодо наявності такого права.
Окрім того відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" стаття 22 п.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2022 15:20
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ваша вимога відхиляється.
Замовник формує умови тендерної документації, з урахуванням Закону України "Про публічні закупівлі» та інших норм чинного законодавства. Обмежити учасників в залученні технічних можливостей субпідрядників неможливо оскільки це буде суперечити ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки вимога про наявність сертифікатів ISO 45001:2018; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ EN ISO 9001:2018 є вимогою про наявність необхідних технологій.
Вимога щодо надання додаткових підтверджуючих документів стосується випадків, коли орган сертифікації, що видав сертифікати, які подані Учасником у складі його пропозиції, акредитований не НААУ, а іншою організацією. В такому разі вимагається документальне підтвердження повноважень здійснювати акредитацію такою організацією.
Отже, вимоги тендерної документації не є дискримінаційними, вони встановлені в рамках чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від Учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
1ca09480d3304099b72049ffd9c0a5b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-06-002818-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та в порядку статті 18 Закону ФОП Мельниченко О.В. має намір взяти участь у процедурі закупівлі, згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (ремонт та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)»
Послуги з підтримання експлуатаційної придатності наявних систем протипожежного захисту Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за об’єктом: Гуртожиток №3 за адресою: м. Київ вул. Полковника Шутова 14 Гуртожитк № 4 за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова 14А; Гуртожитк №5 за адресою: м. Київ вул. Полковника Шутова 14Б; Гуртожитк №6 за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова 14В; Гуртожитків № 7,7а за адресою: м. Київ, бул. Чоколовський, буд.39; морфологічний корпус за адресою:м. Київ, проспект Перемоги 34; Будівлі учбового корпусу (патологоанатомічний корпус) за адресою: м. Київ, вул. Мечнікова, 5; санітарно-гігієнічний корпус за адресою: м. Київ пр. Перемоги,34: Фармацевтичний корпус за адресою: м. Київ вул Пушкінська, 22; Адміністративної будівлі (ректорат) за адресою: м. Київ, бул. Т. Шевченка, буд. 13; фізико-хімічний корпус за адресою: м. Київ, пр-т Перемоги, 34; клініка НМУ ім. О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, вул. Володимира Винниченка, 9; стоматологічний корпус за адресою: м. Київ, вул. Зоологічна,1; нежитлові приміщення літери А (поліклінічне відділення) за адресою: м. Київ, вул. П.Сагайдачного/Ігорівська, 10/5; Гараж за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 34; Спортивний комплекс за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 34; Віварій (склад, архів, медичний склад, механічні майстерні) за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 34; будівля АГЧ за адресою: м. Київ, вул. Зоологічна, 1 за оголошенням № UA-2022-07-06-002818-a (надалі – Процедура закупівлі), що здійснюється Замовником.
При цьому, Ви як Замовником у тендерній документації встановили вимогу, яка порушує принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, – недискримінація учасників), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства. ФОП Мельниченко О.В. вважає, що дискримінаційним (по відношенню до суб'єкта оскарження) та таким, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають нам як Учаснику взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступна умова тендерної документації. 1.У тендерній документації, а саме додатку №2 п.10 міститься вимога:
Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для обслуговування протипожежного обладнання від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів)) запланованого протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення) щонайменше двох працівників
ФОП Мельниченко О.В. вважає дану вимогу дискримінаційною, та такою що порушує права та зменшує коло потенційних учасників. Для надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення потрібні мати працівників відповідної кваліфікації а саме (керівника робіт, Електромонтера ОПС (не нижче 3-го розряду) та налагоджуваника КВП та А ( не нижче 4-го розряду). Відповідно до постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 року – це є вичервний перелік вимог, обовязковий для виконання ліцензіатом та вичерпний перелік документів. Всі наші працівники мають відповідну освіту до документи що підтверджують кваліфікацію (розряд) наших працівників. Цього достатньо для виконання робіт протипожежного призначення. Вимога з приводу проходження спеціального навчання у виробника є дискримінаційною. Проте ми маємо можливість надати послуги якісно та в повному обсязі.
Окрім того необхідно чітко зауважити, що виробники (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) не мають освітньої ліцензії, а відповідно не мають ніякого законнного права надавати освітні послуги, з подальшою видачею відповідного документу про освіту, або документу про проходження навчання.
Виходячи з вищезазначеної інформації, керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, статті 18 Закону наполягаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного
законодавства, шляхом видалення даної вимоги до Учасників процедури. В випадку ігнорування вимоги, ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до Антимонопольного комітету України "АМКУ"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2022 14:30
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ваша вимога відхиляється.
Працівники Учасника, що стане переможцем закупівлі, повинні мати необхідні знання та навики для роботи з обладнанням, що встановлене на об’єктах НМУ ім. О.О. Богомольця. Оскільки технічні рішення в будові обладнання різних фірм-виробників можуть мати свої особливості , то відповідно працівники такого Учасника повинні здобути певну спеціалізацію для роботи з вказаним обладнанням. Документацією не вимагається дипломів про додаткову освіту та отримані освітні послуги, але працівники Учасників, що бажають прийняти участь у закупівлі, повинні надати будь-який документ про отримання їх працівниками знань та навичок в роботі з обладнанням, що встановлене на об'єктах НМУ ім. О.О. Богомольця, від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів)) запланованого протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення).
Вимога щодо підтвердження проходження навчання для обслуговування протипожежного обладнання від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів)) запланованого протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення) щонайменше двох працівників не є дискримінаційною, адже встановлена з метою отримання Замовником послуг від Учасника, який має працівників, що спеціалізуються на ремонті відповідного обладнання, мають необхідні знання та навички.
Постанова КМУ № 852 від 23 листопада 2016 року містить не вичерпний перелік вимог до Учасника, а їх мінімально необхідний для виконання робіт обсяг. Жодним нормативно-правовим актом не передбачений вичерпний перелік вимог до Учасника та предмету закупівлі в цілому. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, вказана вимога не є дискримінаційною, вона встановлена в рамках чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від кваліфікованих працівників.
Статус вимоги:
Відхилено