• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з монтажу та налагодження системи охоронної сигналізації в приміщеннях : Левківського закладу дошкільної освіти "Золотий ключик " Глибочицької сільської ради, Левківського ліцею Глибочицької сільської ради

Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).

Завершена

334 569.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 672.85 UAH
Період оскарження: 05.07.2022 16:30 - 11.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 50853ffb51a54e76b13bb4e48daf2597
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-05-006826-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовику процедури закупівлі, не порушуйте вимоги чинного законодавства України. В тендерній документації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в розділі 12 "Інша інформація" в п.12.3 "Вимоги до Учасників" ви вимагаєте від Учасників надати "копію сертифікат відповідності послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації". Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України, дозвіл на виконання електромонтажних робіт, а також досвідом роботи, щодо виконання монтажних робіт систем охоронної сигналізації. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви навмисне обмежуєте коло Учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та на власний розсуд встановлює необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, виходячи із визначених потреб та умов надання таких послуг. Ураховуючи зазначене, установа намагається максимально отримати якісні послуги. Тобто встановлення вимоги щодо наявності сертифіката відповідності послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації, є підтвердженням кваліфікації надавача даних послуг. Крім того, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки отримати даний сертифікат може будь-який суб’єкт господарювання, що відповідає вимогам для його отримання.
Статус вимоги: Відхилено