-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги із встановлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу) в Комунальному закладі «Тернівський ліцей №7 Тернівської МР Дніпропетровської області», за адресою: вул. Перемоги, б.17-а, м. Тернівка, Дніпропетровська область». Технічне переоснащення.
Завершена
730 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 14 600.00 UAH
мін. крок: 2% або 14 600.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2022 16:06 - 14.08.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
733321e01719426cbd84681af8478138
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-006351-a.b10
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ UA-2022-07-05-006351-a.docx 27.10.2022 16:59
- 71. інформація про необхідні технічні,якісні,кількісні характер..pdf 27.10.2022 16:59
- 74.кошторисна документація.pdf 27.10.2022 16:59
- Скарга в АМКУ UA-2022-07-05-006351-a.pdf 27.10.2022 16:59
- рішення від 01.11.2022 № 6515.pdf 01.11.2022 14:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.11.2022 № 6635.pdf 09.11.2022 11:07
- рішення від 08.11.2022 № 6635.pdf 10.11.2022 14:40
- 15. 75.104.imd 04.11.2022 15:04
- 12. 70.гарантійний лист якісні матеріали.pdf 04.11.2022 15:04
- 5. 82. сертифікат на систему управління якістю стосовно надання послуг.pdf 04.11.2022 15:04
- Пояснення.pdf 04.11.2022 15:04
- 9. 68. Сертифікат система екологічного управління.pdf 04.11.2022 15:04
- 14. 18. довідка згода з усіма умовами тд.pdf 04.11.2022 15:04
- 10. 69. копія сертифікату дсту 23932.pdf 04.11.2022 15:04
- 11. 77. копії сертифікатів на обладнання.pdf 04.11.2022 15:04
- Пояснення щодо поданої скарги.docx 04.11.2022 15:04
- 13. 57.лист-гарантія захист довкілля.pdf 04.11.2022 15:04
- 7. 67. Стандарт підприємства Система забезпечення якості (1).pdf 04.11.2022 15:04
- 4. 65.Сертифікат система управління якістю.pdf 04.11.2022 15:04
- 3. 64. гарантійний лист виконання нпа.pdf 04.11.2022 15:04
- 6. 66. Настанова з якості.pdf 04.11.2022 15:04
- 2. 74.кошторисна документація.pdf 04.11.2022 15:04
- 1. 71. інформація про необхідні технічні,якісні,кількісні характер..pdf 04.11.2022 15:04
- 8. 83.сертифікат на систему екологічного управління стосовно надання послуг.pdf 04.11.2022 15:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2022 10:03
Дата розгляду скарги:
08.11.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.11.2022 14:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.11.2022 14:41
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
e6f20fc5ee5140c7ad4eeb9a6b4fd206
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-006351-a.b9
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників. Повний текст скарги додано в окремому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. 47.Кошторис.pdf 31.08.2022 17:59
- СКАРГА АМКУ.pdf 31.08.2022 17:59
- 6.рішення від 31.08.2021 №19844 (2).pdf 31.08.2022 17:59
- 2. 64.Тендерна пропозиція.pdf 31.08.2022 17:59
- 1. протокол щодо визначення переможцем.pdf 31.08.2022 17:59
- 10. ліцензійні умови.pdf 31.08.2022 17:59
- СКАРГА щодо неправомірного визначення переможцем (2).docx 31.08.2022 17:59
- 4. Тендерна документація пожарка оновлена (10).pdf 31.08.2022 17:59
- 8. 35.Дозвіл Держпраці + відповідь на подовження.PDF 31.08.2022 17:59
- 9. 23.Довідка про наявність матеріально-технічної бази.pdf 31.08.2022 17:59
- 7. Кошторисні норми Настанова з визначення вартості.pdf 31.08.2022 17:59
- 5. рішення від 01.02.2021 _ 1714 (1).pdf 31.08.2022 17:59
- рішення від 02.09.2022 № 5652.pdf 02.09.2022 12:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2022 № 5817.pdf 13.09.2022 15:58
- рішення від 13.09.2022 № 5817.pdf 14.09.2022 14:15
- відповідь на скаргу.pdf 07.09.2022 16:37
- Відповідь на скаргу.docx 07.09.2022 16:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.09.2022 10:08
Дата розгляду скарги:
13.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2022 12:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.09.2022 14:15
Дата виконання рішення Замовником:
10.10.2022 13:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення про визнання переможця,на виконання рішення АМКУ.
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискримінаційних умов
Номер:
b49617fcec2b42df95810ff98b3ea88d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-006351-a.b8
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. аналогічне рішення від 30.10.2020 № 20243.pdf 15.07.2022 17:38
- 18. Сертифікат_27001.PDF 15.07.2022 17:38
- 25. Документи про освіту та стаж роботи Балуха В.Б..pdf 15.07.2022 17:38
- скарга АМКУ.pdf 15.07.2022 17:39
- 24. Наказ Балух В.Б..pdf 15.07.2022 17:39
- 7. Наказ №454.pdf 15.07.2022 17:39
- 11. Наказ №268.pdf 15.07.2022 17:39
- 33. лист созидатель.pdf 15.07.2022 17:39
- 12. Сертифікат 37001.pdf 15.07.2022 17:39
- 32.договір АВК.pdf 15.07.2022 17:39
- 2. аналогічне рішення від 13.10.2020 № 19212.pdf 15.07.2022 17:39
- 17. наказ 226.pdf 15.07.2022 17:39
- СКАРГА на дискримінаційні умови.docx 15.07.2022 17:39
- 31.ліцензія АВК.PDF 15.07.2022 17:39
- 29. pdf175 Удостовенрение +протокол Михов.pdf 15.07.2022 17:39
- 9. наказ №203.pdf 15.07.2022 17:39
- 5. скріншот інформації з сайту.pdf 15.07.2022 17:39
- 23. ліцензійні умови.pdf 15.07.2022 17:39
- 28. Наказ Міхов.pdf 15.07.2022 17:39
- 19. Наказ 193.pdf 15.07.2022 17:39
- 6. Сертифікат 9001.pdf 15.07.2022 17:39
- 27. диплом електромонтера Бажура Д.Ю..pdf 15.07.2022 17:39
- 10. сертифікат 28000.pdf 15.07.2022 17:39
- 3. аналогічне рішення від 05.05.2022 №4448.pdf 15.07.2022 17:39
- 15. Наказ №502.pdf 15.07.2022 17:39
- 34.свідоцтво авторське право.pdf 15.07.2022 17:39
- 22. договір оренди пожежного обладнання.pdf 15.07.2022 17:39
- 14. Сертифікат 45001.pdf 15.07.2022 17:39
- 20. Витяг з Національного стандарту інформацйіна безпека.pdf 15.07.2022 17:39
- 16.сертифікат дсту сен 54-14 2021.PDF 15.07.2022 17:39
- 13. Наказ №507.pdf 15.07.2022 17:39
- 30. рішення від 30.06.2022 №4983 (1).pdf 15.07.2022 17:39
- 21.свідоцтво електротехн лабораторія.pdf 15.07.2022 17:39
- 26. наказ Бажура.pdf 15.07.2022 17:39
- 4. сертифікат ковід.pdf 15.07.2022 17:39
- 8. Сертифікат 14001.pdf 15.07.2022 17:39
- скарга АМКУ.pdf (1).p7s 15.07.2022 17:39
- рішення від 19.07.2022 № 5132.pdf 19.07.2022 15:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2022 № 5249.pdf 29.07.2022 11:42
- рішення від 28.07.2022 № 5249.pdf 02.08.2022 12:46
- Відповідь 2 скарга.docx 26.07.2022 12:01
- Відповідь 2.pdf 26.07.2022 12:01
- Зміни до ТД 2.docx 10.08.2022 15:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2022 17:49
Дата розгляду скарги:
28.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.07.2022 15:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.08.2022 12:46
Дата виконання рішення Замовником:
10.08.2022 15:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
дішення виконанно, зміни внесені до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Номер:
494bc92cc09d4171a0013aa317fd33d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-006351-a.a7
Назва:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Скарга:
Тендерна документація містить вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству, обмежують конкуренцію та порушують наші права на участь у даній процедурі закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- ЗУ Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII .pdf 15.07.2022 10:41
- Скарга.docx 15.07.2022 10:41
- п.1 CEРТИФІКАТ_ISO 45005-2020 .pdf 15.07.2022 10:41
- п.3 ЗУ Про охорону праці _ від 14.10.1992 № 2694-XII .pdf 15.07.2022 10:41
- п.3 ЗУ Про регулювання містобудівно... _ від 17.02.2011 № 3038-VI .pdf 15.07.2022 10:41
- п.3 Штатний розпис .pdf 15.07.2022 10:41
- п.3 Наказ на відповідального з ОП .pdf 15.07.2022 10:41
- п.4 ДБН А.3.1.-52016 Організація будівельного виробництва.pdf 15.07.2022 10:41
- п.5 CEРТИФІКАТ_ISO 28000-2007.pdf 15.07.2022 10:41
- п.7 ДСТУ ISO IEC 27001 2015.pdf 15.07.2022 10:41
- п.7 ДСТУ ISO IEC 27000 2015 .PDF 15.07.2022 10:41
- п.6 CEРТИФІКАТ_ISO 45001-2018 .pdf 15.07.2022 10:41
- п.7 ЗУ Про стандартизацію _ від 05.06.2014 № 1315-VII.pdf 15.07.2022 10:41
- п.7 Наказ на ліцензію.pdf 15.07.2022 10:41
- п.8 Свідоцтво лабораторії .pdf 15.07.2022 10:41
- Скарга .pdf 15.07.2022 10:41
- Тендерна документація на закупівлю.docx 15.07.2022 10:41
- рішення від 19.07.2022 №5114.pdf 19.07.2022 14:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2022 №5230.pdf 29.07.2022 12:01
- рішення від 28.07.2022 №5230.pdf 02.08.2022 13:46
- Відповідь 3.pdf 26.07.2022 12:03
- Відповідь 3 скарга.docx 26.07.2022 12:03
- Зміни до ТД 2.docx 10.08.2022 15:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2022 11:02
Дата розгляду скарги:
28.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.07.2022 14:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.08.2022 13:46
Дата виконання рішення Замовником:
10.08.2022 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано, зміни внесенні до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
78a78ee167024de9827f74f8e0b46425
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-006351-a.b6
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. Указу Президента України Про введення воєнного стану в Україні.pdf 15.07.2022 10:26
- 7. аналогічне рішення АМКУ від 03.03.2021 № 4063.pdf 15.07.2022 10:26
- Скарга.PDF 15.07.2022 10:26
- 3. Постанова Кабінету Міністрів України №630 від 27 травня 2022.pdf 15.07.2022 10:26
- 6. Копії документів щодо перевірки знань охорони праці.pdf 15.07.2022 10:26
- 1. аналогічне рішення від 30.10.2020 № 20243.pdf 15.07.2022 10:26
- 5. Перевірка обладання.PDF 15.07.2022 10:26
- 8. Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Перевірки робіт з підвищеною небезпе.pdf 15.07.2022 10:26
- 2. аналогічне рішення від 13.10.2020 № 19212.pdf 15.07.2022 10:26
- Скарга.docx 15.07.2022 10:26
- рішення від 19.07.2022 № 5139.pdf 19.07.2022 16:20
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2022 № 5252.pdf 29.07.2022 11:26
- рішення від 28.07.2022 № 5252.pdf 02.08.2022 12:16
- Відповідь 1 скарга.docx 26.07.2022 11:57
- Відповідь 1.pdf 26.07.2022 11:57
- Зміни до ТД 2.docx 10.08.2022 15:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2022 11:19
Дата розгляду скарги:
28.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.07.2022 16:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.08.2022 12:17
Дата виконання рішення Замовником:
10.08.2022 15:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано, зміни внесені до тендерної документації
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
f46f2d6eddd648ccb84b70add90ca520
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-006351-a.b5
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно Додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» надано відомість обсягів ресурсів щодо обладнання, яке повинно буде улаштовуватися. Однак не надав усю потрібну інформацію для розрахунку тендерної пропозиції. Тобто не надав конкретну марку чи виробника обладнання, яке повинно бути улаштовано згідно специфікації на обладнання, визначеного проектною документацією.
Порахувавши суму тендерної пропозиції на обладнані, яке ми вважаємо може бути улаштоване на об’єктах, може бути привидом для відхилення нашої пропозиції Замовником. Оскільки Замовник може зазначити, що в проектній документації використане інше обладнання та відхилення від проекту є порушенням.
В огляду на вищезазначене, просимо внести зміни у технічне завдання та надати в повному обсязі з зазначення конкретної марки чи виробника обладнання.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол.pdf 13.07.2022 11:32
Дата подачі:
08.07.2022 10:01
Вирішення:
До ТД будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
efb68c479a7f40cc91dbae8530df1802
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-006351-a.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно умов ТД Учасник повинен: «Для уточнення об’єму робіт та ознайомлення з проєктною документацією та специфікою об’єкту Учасник, може здійснити виїзд для попереднього огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. Витрати, пов'язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника»
Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі.
Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Також повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення №20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року (, рішення № 19212-р/пк-пз 13.10.2020 року та інші. У разі ігнорування або не внесеня змін до ТД ми вимушені звернутись до АМКУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2022 10:00
Вирішення:
Згідно ТД Учасник, може здійснити виїзд для попереднього огляду об’єкта який проводиться в присутності представника Замовника та за результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами тільки якщо проводив огляд. Ця умова є необов'язковою, а виключно за бажанням Учасник.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
e2c893f77a1448e58adaffb2f7eac683
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-006351-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно умов ТД Учасник повинен для виконання робіт мати наступних працівників:верхолаз, електрозварника ручного зварювання (газозварника) не нижче 3-го розряду та електромеханіка (електромонтажника, електромонтера ОПС), містити інформацію про наявність сертифікованого інженера з охорони праці, учасник має надати у складі пропозиції копію сертифікату «Інженера з охорони праці (будівництво)»
Предмет закупівлі: ДК 021:2015 51700000-9 «Послуги із встановлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу) в Комунальному закладі «Тернівський ліцей №7 Тернівської МР Дніпропетровської області», за адресою: вул. Перемоги, б.17-а, м. Тернівка, Дніпропетровська область». Технічне переоснащення»,
Оскільки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» до виконання зазначених робіт в предметі закупівлі є кадрові вимоги. Так відповідно п.14 та п.15 «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень»:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Оскільки законодавством України чітко визначено перелік кадрових вимог до працівників, які будуть виконувати роботи (надавати послуги) за зазначеним предметом закупівлі вважаємо, що Замовник повинен внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2022 10:00
Вирішення:
До ТД будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога по працівникам
Номер:
1df44cd723384d718f345bac5ba59e02
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-006351-a.b2
Назва:
Вимога по працівникам
Вимога:
Згідно умов ТД Учасник повинен у складі пропозиції окремо надати протокол про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватись при наданні послуг, Надати копії протоколів періодичних випробувань драбин та стрем’янок, що будуть задіяні при проведенні монтажних робіт.
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», згідно «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень» у Учасника повинні бути прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму). Наявність проведення виміри опору ізоляції електроінструменту не передбачена.
Учасник з метою підтвердження працездатності проводить повірку або калібрування обладнання, яке безпосередньо передбачено Ліцензійними умовами. Крім того, на нове обладнання, яке тільки придбано Учасником Виробником або Постачальником в паспорті робиться відмітка що вони перевірено, є придатним для використання та надається декларація відповідності. Основним обладнанням є амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер, імітатор тепла та диму.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині надання протоколів повірки або свідоцтва про калібрування обладнання, декларацій відповідності або відмітка в технічному паспорті на обладнання, що обладнання пройшло перевірку та придатне для використання, яке безпосередньо задіяно при наданні послуг та передбачено згідно норм законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол.pdf 13.07.2022 11:28
Дата подачі:
08.07.2022 09:59
Вирішення:
Згідно ТД У випадку, якщо документи, які вимагаються цією тендерною документацією, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист - пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника від складання/отримання таких документів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо Сертифікат SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19.
Номер:
6b04d56ba7444bffa308c48471d52a2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-006351-a.b1
Назва:
Вимога щодо Сертифікат SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19.
Вимога:
Згідно умов ТД Учасник повинен надати: «Додатково надати Сертифікат SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій, Копію чинного Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14, виданий щодо Учасника. Надати сертифікат, який підтверджує, що система управління інформаційною безпекою Учасника стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі»
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Відповідно до Національного стандарту ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування», рекомендації в цих настановах не є самі по собі обов’язковими і не мають силу закону. Більш того, детальні способи згідно з якими рекомендації даного стандарту стають обов’язковими не вказані в цьому документі взагалі. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Це говорить про те, що замовник лобіює інтереси Учасника який має відповідний сертифікат. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до Частини 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2004, IDT), а саме п.4.1. Ці настанови надано для планування, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування про пожежу. Настанови, як це наведено в цьому документі, не є обов’язковими, але передбачено, що ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 нададуть основу для улаштування та експлуатування надійних систем. За умови що ці рекомендації не є обов’язковими, то вони зазвичай рекомендують, що «треба» зробити, ніж висувають вимоги, що «повинно» бути зроблено. Отже, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» порушує принципи здійснення закупівель, які визначені у Законі України «Про публічні закупівлі». Зараз видається наказ "Про видачу ліцензій на впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" і на відміну сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 наказ має більшу юридичну силу.
Тому, Вимагаємо вилучити вимогу щодо сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, що є дискримінаційною вимогою до Учасників та цим самим обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель". У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол.pdf 13.07.2022 11:27
Дата подачі:
08.07.2022 09:58
Вирішення:
Згідно ТД у випадку, якщо документи, які вимагаються цією тендерною документацією, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист - пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника від складання/отримання таких документів.
Статус вимоги:
Відхилено