-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 79140000-7 – Послуги з юридичної консультації та правового інформування (Юридично консультаційні послуги під час проведення публічних закупівель)
Кількість: 1 послуга (5місяців)
Завершена
130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2022 15:20 - 11.07.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Good luck!
Номер:
f669a850f25b4a84a4b1b1a3ff347a97
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-005770-a.b8
Назва:
Good luck!
Вимога:
Приємної Вам закупівлі... Сподіваємося, що дискримінаційні умови дозволять вам задовільнити ваші потреби... Проте, останній раз просимо їх переглянути відповідно до вимог з урахуванням попередніх зауважень.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2022 20:55
Вирішення:
Вважаємо, що вимоги до закупівлі не несуть дискримінаційного характеру. Дякуємо за увагу до закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.07.2022 21:30
Вимога
Відхилено
Деталізація обсягу закупівлі
Номер:
8895ac61cb3c477e87cb38dd0a697c6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-005770-a.b7
Назва:
Деталізація обсягу закупівлі
Вимога:
Відповідно до Оголошення визначено обсяг – 1 послуга, яка по-суті, вважається комплексом консультаційних послуг за невизначеною кількістю закупівель.
Даним Оголошенням визначено, що надання послуг складається з консультацій під час планування та здійснення закупівель в терміни, визначені Замовником по кожній закупівлі окремо, однак кількість таких закупівель Замовником в оголошенні не визначено, що ускладнює потенційному учаснику сформувати обґрунтовану цінову пропозицію. При цьому Замовник визначив, що усне консультування є безоплатною частиною надання послуг, що призводить до вагомих ризиків потенційних надавачів послуг...
З метою визначення конкретного обсягу послуг за даною закупівлею та уникнення можливих зловживань чи непорозумінь з боку замовника чи учасника, просимо у проєкті договору про закупівлю застосувати поняття «толеранс» чи чітко визначити обсяг послуг вказавши їх граничну кількість.
Толеранс – це допустиме відхилення між кількістю та обсягом, вказаною у специфікації, та кількістю фактично наданої послуги (в нашому випадку), яка вказується в актах наданих послуг чи рахунках.
Можливо вказати +/- 30 процедур закупівель, які можуть включати показники визначені технічною специфікацією.
або
Додатком до договору передбачити Специфікацію у якій детально визначити кількість та ціну кожної конкретної послуги, передбаченої технічною специфікацією.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2022 10:58
Вирішення:
Добрий день. На момент оголошення закупівлі замовник не може визначити чітку кількість процедур та послуг, пов’язаних з ними, оскільки планування таких здійснюється поступово по мірі потреби. Орієнтовна ж кількість процедур не менше 20, відтак, перелічені в специфікації послуги будуть стосуватися як мінімум 20 процедур. Консультування ж замовника в усному режимі повинно здійснюватися як суміжна послуга щодо будь-яких питань публічних закупівель. Щодо вартості договору та можливих ризиків при визначенні кількості послуг зазначаємо, що послуги будуть надаватися згідно заявок замовника та згідно пропозиції цін учасника, оплата проводитиметься попроцедурно, згідно актів наданих послуг та рахунків, а не одноразово. Вартість конкретної послуги перед реєстрацією заявки на її виконання буде попередньо погоджуватися сторонами. Отже, у випадку вичерпання вартості договору, відповідний буде закрито та вважатиметься виконаний, в т.ч., у разі, якщо через складний характер закупівлі послуга буде вичерпана швидше ніж розраховується. Ціна ж та кількість договору може бути змінена лише у випадках визначених у проекті договору згідно ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
зміни умов
Номер:
90c55bacd9354cb09c2f89e684af1988
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-005770-a.b6
Назва:
зміни умов
Вимога:
Згідно усталеної практики застосування судами та Антимонопольним комітетом України законодавства у сфері публічних закупівель, протиправним є встановлення замовником вимоги щодо кількості аналогічних договорів, про які необхідно зазначити учасниками у складі пропозиції та/або надати їх копії, а також протиправним є звуження поняття «Аналогічний договір» під конкретну сферу діяльності, так як предмет аналогічного договору повинен відповідати лише одному критерію – предмету закупівлі, згідно ДК 021:2015 (в нашому випадку - ДК 021:2015: 79140000-7 – Послуги з юридичної консультації та правового інформування).
Таким чином вимоги, які містяться в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі щодо того, що аналогічним договором є договір, який виконувався під час проведення публічних закупівель для медичних установ, та щодо кількості аналогічних договорів, є протиправними та такими, що обмежують конкуренцію.
Враховуючи викладене, з метою уникнення подальших непорозумінь, прошу змінити пункти 3.1, 3.2 та 3.3 розділу 3 додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
- у пункті 3.1 виключити словосполучення «(не менше 10)» та «під час проведення публічних закупівель для медичних установ, - замовників в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі»»;
- пункт 3.2 викласти в такій редакції: п. 3.2. На підтвердження надати скановані копії аналогічних договорів (аналогічного договору);
- у пункті 3.3 слово «Покупця(ів)» замінити словом «Замовника(ів)», а словосполучення «(не менше 3)» - виключити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2022 19:04
Вирішення:
Добрий день. Враховуючи обсяги закупівлі, що планується до проведення замовником, важливим є наявність значного досвіду виконання аналогічних договорів, відтак кількісна характеристика є не менш важливим підтверджуючим фактором, у даному випадку, в частині досвіду надання послуг. Що ж до предмета закупівлі, жодним чином вимога не обмежує учасників, оскільки предметом є юридично-консультаційні послуги саме з публічних закупівель, а специфіка контрагента по договору зумовлена тим, що замовник є медичним закладом, відтак потребує підтвердження досвіду роботи саме з такими ж установами, адже перелік закуповуваних ними товарів, робіт та послуг має специфічний характер.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
зміна умов
Номер:
f9789e8ae26844b4858dce4a9c10347d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-005770-a.b5
Назва:
зміна умов
Вимога:
Згідно усталеної практики застосування судами та Антимонопольним комітетом України законодавства у сфері публічних закупівель, протиправним є встановлення замовником вимоги щодо кількості аналогічних договорів, про які необхідно зазначити учасниками у складі пропозиції та/або надати їх копії, а також протиправним є звуження поняття «Аналогічний договір» під конкретну сферу діяльності, так як предмет аналогічного договору повинен відповідати лише одному критерію – предмету закупівлі, згідно ДК 021:2015 (в нашому випадку - ДК 021:2015: 79140000-7 – Послуги з юридичної консультації та правового інформування).
Таким чином вимога, яка міститься в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі щодо того, що аналогічним договором є договір, який виконувався під час проведення публічних закупівель для медичних установ, є протиправною та такою, що обмежує конкуренцію.
Враховуючи викладене, з метою уникнення подальших непорозумінь, прошу змінити пункти 3.1, 3.2 та 3.3 розділу 3 додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
- у пункті 3.1 виключити словосполучення «(не менше 10)» та «під час проведення публічних закупівель для медичних установ, - замовників в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі»»;
- пункт 3.2 викласти в такій редакції: п. 3.2. На підтвердження надати скановані копії аналогічних договорів (аналогічного договору);
- у пункті 3.3 слово «Покупця(ів)» замінити словом «Замовника(ів)», а словосполучення «(не менше 3)» - виключити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2022 18:50
Опис причини скасування:
Неповнота тексту
Дата скасування:
08.07.2022 19:03
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови
Номер:
f758e39fb97f424fbde9cc2c1915e168
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-005770-a.b4
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Умови пунктів 2.1 та 2.2 розділу 2 додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ по відношенню до інших потенційних учасників та такими, що обмежують конкуренцію, оскільки не дають можливості взяти участь в торгах учасникам, які залучають до роботи осіб на підставі цивільно – правових договорів (угод). Наголошую на тому, що немає значення чи особа працює за трудовим договором чи на підставі цивільно – правового договору (угоди), НА ЯКІСТЬ, СВОЄЧАСНІСТЬ ТА ПОВНОТУ НАДАНИХ ПОСЛУГ ЦЕ ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ВПЛИВАЄ.
Враховуючи викладене, з метою уникнення подальших непорозумінь, прошу змінити пункти 2.1 та 2.2 розділу 2 додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, виклавши їх в такій редакції:
2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників чи осіб, залучених на підставі цивільно – правових договорів (угод), з вищою юридичною освітою (не менше 5) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг та виконання умов договору.
2.2. Наявність працівників згідно п. 2.1 підтверджується:
- копією наказу про призначення або витягу із трудової книжки даних працівників або копією штатного розпису/витягу із штатного розпису (для працівників, які працюють на підставі трудового договору);
- копією цивільно – правового договору (угоди) (для осіб, які залучені на підставі цивільно – правового договору (угоди));
- копією диплома про вищу юридичну освіту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2022 15:28
Вирішення:
Ваше звернення буде додатково розглянуто. Дякуємо
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога про перегляд п. 3 Д. 3
Номер:
20ffba32a70d44b28082b451394ae396
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-005770-a.b3
Назва:
Вимога про перегляд п. 3 Д. 3
Вимога:
Замовником торгів у Оголошенні, встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь нас, як учасника, у процедурі закупівлі послуг за ДК 021:2015: 79140000-7 у зв’язку із наявними наступними вимогами, які суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 3 Додатку 3 до Оголошення передбачено, що Аналогічним договором буде вважатися договір про надання послуг юридичного консультування саме медичним установам та за визначені роки (2020-2022).
Вищезгадана вимога встановлена для підтвердження відповідності Учасника «аля» кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ закупівлі договору (договорів)».
Тобто критерієм відповідності Учасника кваліфікаційному критерію є наявність досвіду виконання аналогічного предмету закупівлі договору, а не надання послуг «аналогічному» суб’єкту господарюванню, яким являється Замовник торгів.
Перелік послуг, що закуповується, передбачено згідно з Технічним завданням (Додаток 2).
Вищезгадані послуги виконуються у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», цивільного та господарського законодавства. Чинне законодавство не встановлює особливостей надання послуг з консультування, в т.ч., до прикладу, надання консультацій з розробки документації щодо проведення публічних закупівель, для окремих категорій суб’єктів господарювання.
Такі послуги надаються ідентично, що і для КНП «Долинська багатопрофільна лікарня» так і для будь-якої зацікавленою приватної юридичної особи, фізичної особи-підприємця так і для фізичних осіб, наприклад, тих же УО Замовників в приватному порядку.
Беручи практику органу оскарження звертаємо увагу на те, що розглядаючи скаргу, подану на умови тендерної документації, якими встановлювалась вимога щодо подання учасниками, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, саме з певними компаніями (рішення від 19.03.2021 № 5574-р/пк-пз), Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку про її дискримінаційність по відношенню до інших суб’єктів господарювання та невідповідності законодавству України.
Вимоги, які встановлені у Оголошенні у частині вимог щодо контрагента за аналогічним договором, який подається Учасником, є дискримінаційним та жодного відношення до кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ закупівлі договору (договорів)» не мають.
Встановлення зазначеної вимоги обмежують коло учасників лише тими, хто може надати копії виконаних аналогічних договорів, укладених лише з медичними установами та лише в період 2020-2022 років, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі новостворених суб’єктів господарювання, у яких може бути достатньо досвіду однак у поточному 2022 році.
Таким чином, вимоги Замовника викладені у пункті 3 Додатку 3 Оголошення порушують принципи закупівель, визначені Законом та є такими, що порушують право Учасників на участь у спрощеній закупівлі, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Ураховуючи вищевказане, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, які наведені у п. 3 Додатку 3, а саме виключити наступні вимоги:
1) вилучення слів «для медичних установ»;
2) вилучення обмежень щодо років укладення аналогічних договорів «2020, 2021, 2022».
рекомендуємо викласти вказану вимогу згідно з пропонованою нами редакцією:
3.1. Довідка, складена в довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 10) за предметом закупівлі. Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є надання послуг з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі 79140000-7, або з назвою послуг, які надавалися за договором, ідентичною назві закупівлі.
В довідці має бути наведено повне та скорочене найменування контрагента, його код ЄДРПОУ, телефони, інформація про відповідальну особу з боку контрагента, її посада, прізвище, ім’я, по батькові, контактний номер телефону, інформацію про предмет договору, дату укладання та номер договору.
3.2. До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці, відносяться:
- копії реалізованого договору у повному обсязі вказаному у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору);
- первинними документами, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (договорів).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2022 18:48
Вирішення:
Документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї. Враховуючи специфіку закладу логічним є підтвердження досвіду співпраці саме з такими ж замовниками, адже це впливає на суть договірних відносин, обізнаність з особливостями закупівель медичних закладів. Установа потребує консультацій не лише по ЗУ "Про публічні закупівлі", а й по спеціалізованих нормативних актах . Наявність досвіду роботи протягом кількох років теж є важливим чинником, що впливає на фаховість надання послуг. Відтак, важаємо , що вимоги щодо аналогічних договорів не є дискриміналійними, а цілком обгрунтованими
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Звуження конкуренції_аналогічний досвід з мед.установами
Номер:
ff3846b46fa4436bb6b662631b1ac65d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-005770-a.b2
Назва:
Звуження конкуренції_аналогічний досвід з мед.установами
Вимога:
Доброго дня. Вимагаємо вилучити слова "...медичних установ..." у вимозі пункту 3.1. Додатку 3 Оголошення з підстав, що обґрунтовані у вимозі, що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_мед.уст..pdf 07.07.2022 18:22
Дата подачі:
07.07.2022 18:22
Вирішення:
Документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї. Враховуючи специфіку закладу логічним є підтвердження досвіду співпраці саме з такими ж замовниками, адже це впливає на суть договірних відносин, обізнаність з особливостями закупівель медичних закладів. Установа потребує консультацій не лише по ЗУ "Про публічні закупівлі", а й по спеціалізованих нормативних актах . Наявність досвіду роботи протягом кількох років теж є важливим чинником, що впливає на фаховість надання послуг. Відтак, важаємо , що вимоги щодо аналогічних договорів не є дискриміналійними, а цілком обгрунтованими
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Номер:
b449651e32314269be6bb7d2aa45fc1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-005770-a.c1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Вимога:
Умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо наявності в учасника не менше 5 працівників Є ВІДВЕРТО ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ по відношенню до інших потенційних учасників та такими, що обмежують конкуренцію, оскільки послуги, які становлять предмет закупівлі, враховуючи їх характер, може без жодних проблем надавати і один працівник. Іншими словами, чисельність працівників учасника ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ВПЛИВАЄ НА ЯКІСТЬ, СВОЄЧАСНІСТЬ ТА ПОВНОТУ НАДАНИХ ПОСЛУГ.
Необхідність залучення не менше 5 працівників замовником жодним чином не обґрунтовано.
Зазначеної позиції дотримується Антимонопольний комітет України при розгляді скарг у сфері публічних закупівель (зокрема у рішенні № 14379-р/пк-пз від 07.10.2019р. по закупівлі UA-2019-08-23-000468-a).
Враховуючи викладене, з метою уникнення подальших непорозумінь, прошу видалити зазначені умови із тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2022 11:34
Вирішення:
Доброго дня! Вважаємо, що від чисельності персоналу напряму залежить якість і своєчасність надання послуг. Закупівлі медичної установи мають різний характер, - товари, роботи, послуги, які в свою чергу також містять підкатегорії, наприклад, товари включають господарську групу, медичні препарати та обладнання, продукти харчування та ін., аналогічно роботи і послуги також містять підкатегорії. Наявність достатньої кількості персоналу забезпечить професійність надання консультаційних послуг в різних категоріях закупівель. Також зазначаємо, що медична установа працює безперебійно, закупівельна діяльність не призупиняється , відтак одна людина не здатна надавати консультаційні послуги кількох напрямів закупівель, безперервно. В учасника є завжди ризик форс-мажорних обставин, таких як хвороба чи ін., зокрема і враховуючи воєнний стан., відтак розраховувати, що послуги будуть надані вчасно однією людиною, не є розумним. При настанні таких обставин доцільним мати персонал, що забезпечить виконання покладених на нього функцій у період відсутності чи нездатності надання послуг іншим працівником, зокрема і у період відпустки чи виїзду на розгляд скарг в АМКУ та ін. Отже, вимога не є дискримінаційною, а цілком обґрунтованою з точки зору розумності строків, об’єму роботи та специфіки роботи замовника.
Статус вимоги:
Відхилено