• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єкта: м. Дніпро, вул. В. Чапленка, 2

Завершена

115 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 590.00 UAH
Період оскарження: 05.07.2022 13:33 - 17.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: eaaa38767d774845ad907e592975fc79
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-05-004094-a.b2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Просимо Замовника виключити вимогу пункту 3 Додатку 2 "До закінчення періоду уточнень учасник повинен здійснити візуальний огляд об’єкту (на підтвердження надати сканкопію акту, складеного в довільній формі, підписаного уповноваженими представниками Учасника і Замовника). Під час такого ознайомлення і огляду Учасник і Замовник не можуть вести переговори щодо змісту або ціни тендерної пропозиції, яка подається таким Учасником.» з тендерної документації. Дана вимога є дискримінаційною оскільки за таких умов Замовник порушує право Учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе в собі корупційні ризики, адже для участі у тендері Учаснику потрібно провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймають участь у закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників на наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діянням та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту, інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу щодо пункту 3 Додатку 2 тендерної документації про огляд об’єкта охорони, вважаємо її необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню з наступних підстав. Частиною першою Статтею 5 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також, відповідно до частини третьої статті 5 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Наша вимога щодо ознайомлення учасника з об’єктом охорони (візуальний огляд) спрямована на те, щоб учасник мав змогу особисто здійснити огляд об’єкта, ознайомитись с умовами та обсягом надання послуг, оцінити свої технічні, кадрові та фахові можливості з метою прийняття зваженого рішення щодо участі у даному тендері. Додатково повідомляємо, що об’єкт знаходяться за адресою: вул. Василя Чапленка 2, це структурний підрозділ Замовника, адміністрація та уповноважена особа знаходяться за юридичною адресою: вул. Панікахи, 95, тому при обгляді об’єкта ніяким чином не можливий контакт учасників з замовником. При цьому суб’єктом вимоги не доведено, яким чином вимога Замовника щодо здійснення візуального огляду об’єкту та надання на підтвердження сканкопії акту порушує право Учасника на конфіденційність інформації, порушує принципи максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діянням та добросовісної конкуренції. Отже дана вимога жодним чином не дискримінує учасників, а навпаки спрямована на те, щоби допомогти учаснику прийняти зважене рішення щодо участі у тендері. Враховуючи вказані вище обставини та норми законодавства, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта оскарження щодо наявності в тендерній документації Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація в закупівлі!!!

Номер: 1a2a3f18bf5c497db2f4bd29e390e190
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-05-004094-a.b1
Назва: Дискримінація в закупівлі!!!
Вимога:
Шановний Замовник! У вашій документації встановлена дискримінаційна вимога в Додатку №3 до тендерної документації: «Виконавець повинен організувати взаємодію з державними правоохоронними органами з метою належного виконання зобов’язань за Договором, негайно оповіщати правоохоронні органи та відповідальних працівників Замовника у випадку виявлення порушення цілісності об’єкту охорони, крадіжки, грабежу, розбою, підпалу, тощо. До прибуття представників вищезазначених органів Учасник забезпечує недоторканість місця події (надати копію меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС).» Прохання надати роз’яснення на яких законодавчих підставах встановлена дана вимога? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у процедурі закупівлі! Ми прекрасно розуміємо, що ви вже маєте потенційного переможця і за роки співпраці не хочете розлучатися,проте ЗУ Про публічні закупівлі, визначає, що ви шановний Замовник не можете встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тим самим ви порушуєте принцип здійснення публічних закупівель - недискримінацію учасників. Ви закуповуєте послуги з охорони. Даний вид діяльності провадиться на основі отриманої ліцензії МВС. Ніяких інших, документів на провадження охоронної діяльності, передбачених Законом Учасник не повинен мати. І так, логічно є зрозумілим те, що у випадку екстримальної ситуації групи реагування приватних охоронних служб, завжди викликають на місце події працівників поліції. Учасники не повинні укладати такі меморандуми про співпрацю з поліцією, це не передбачено ніяким нормативно-правовим актом. Тобто Учасники, які відповідають вимогам але не мають такої угоди не можуть взяти участі у закупівлі. Прохання внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги. Ми чудово розуміємо ваше бажання співпрацювати з поліцією, проте ваші об’єкти не є особливо важливими та такими, що повинні охоронятися державними службами охорони.Тому, ми вимагаємо внести зміни в документації та працювати в рамках Закону!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до положень Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI (статтей 18, 19) передбачено, що суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. При цьому суб’єктом вимоги не доведено, яким чином вимога Замовника, зазначена у Додатку 3 тендерної документації Замовника і яка стосується налагодження взаємодії Учасника закупівлі з правоохоронними органами, суперечить вказаним положенням Закону України «Про охоронну діяльність». Також, суб’єктом вимоги не доведено, яким чином вимога тендерної документації Замовника щодо дотримання вимог статті 19 Закону України «Про охоронну діяльність» суперечить вимогам законодавства України і не надає цій особі можливості прийняти участь в процедурі закупівлі. У загальновживаному тлумаченні в українській мові слово «Меморандум» (лат. Меmorandum - те, про що потрібно пам’ятати) це — інформаційно-довідковий документ з викладом поглядів на будь-яке питання (джерело інформації - українська Вікіпедія). Цивільний кодекс України також не визначає меморандум в якості правочину, на підставі якого у сторін виникають цивільні права та обов’язки. Замовник нагадує, що у загальновживаному значенні під дискримінацією розуміється будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Законом України «Про охоронну діяльність» не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами і це є власним вибором кожного суб’єкта охоронної діяльності, як і, наприклад, власне рішення кожного суб’єкта охоронної діяльності щодо організації роботи пульту централізованого спостереження, залучення транспортних засобів, створення груп швидкого реагування тощо. Замовник вважає, що співпраця Учасника з правоохоронними органами у формі, визначеній чинним законодавством, є одним із важливих показників його кваліфікації, у зв’язку з чим вимога тендерної документації щодо наявності меморандуму про співпрацю з правоохоронними органами не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а навпаки, направлена на його реалізацію з метою максимально ясного надання Учасником послуг для потреб Замовника. При цьому Замовник зазначає, що суб’єктом вимоги не підтверджено неможливість виконання ним умов тендерної документації Замовника і не доведено, яким чином ці умови тендерної документації порушують права та законні інтереси суб’єкта вимоги, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Враховуючи вказані вище обставини та норми законодавства, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта оскарження щодо наявності в тендерній документації Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів
Статус вимоги: Відхилено