-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари: папір для друку формат А-4)
Завершена
186 903.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 934.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 934.52 UAH
Період оскарження:
05.07.2022 12:53 - 11.07.2022 12:44
Вимога
Вирішена
Невідповідність загальної кількості продукції та не правильно вказана одиниця виміру.
Номер:
5bc6d5bad06f4991b3a9cf7feaba0110
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-003645-a.c1
Назва:
Невідповідність загальної кількості продукції та не правильно вказана одиниця виміру.
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-07-05-003645-a на закупівлю LR 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари: папір для друку формат А-4), де Замовником виступає Виконавчий комітет Мукачівської міської ради, нами було встановлено, що в оголошенні системи Prozorro в електронній формі щодо даної закупівлі відображається загальний об’єм 186 упаковок, хоча в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі та в додатку 3 до цього оголошення «Технічні вимоги» зазначено 180 упаковок. Також хочемо зазначити, що такої одиниці виміру як «упаковка» в класифікаторі системи позначень одиниць вимірювання та обліку не існує.
Просимо Вас зробити зміни щодо інформації загальної кількості товару та змінити його одиницю виміру на «ящ. (ящик), або загальну кількість пачок паперу для отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Замовник
- IMG_0002.pdf 07.07.2022 14:31
Дата подачі:
07.07.2022 10:55
Вирішення:
з метою усунення невідповідностей прийнято рішення задоволити вимогу та внести відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та до вимог до предмета закупівлі у спрощеній процедурі на закупівлю: ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари: папір для друку формат А4).
Статус вимоги:
Задоволено