-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Проведення покосу газонів
Завершена
117 790.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 177.90 UAH
мін. крок: 1% або 1 177.90 UAH
Період оскарження:
05.07.2022 09:08 - 17.07.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
13815e12183c4791afb26e86158a2fef
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-05-000391-a.c1
Назва:
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Асоціація органів самоорганізації населення м. Вінниці (надалі – Замовник) оголосило закупівлю в системі PROZORRO за ідентифікатором закупівлі
UA-2022-07-05-000391-a за предметом закупівлі «Проведення покосу газонів (Класифікатор ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)».
Свої пропозиції на участь в зазначеній закупівлі подали наступні учасники:
Відповідно до Протоколу № 38 від 28.07.2022р. Уповноваженої особи Скаржник був дискваліфікований.
У той же час протоколом № 39 від 02.08.2022р. Замовник визначив переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВИТЕЛЬ-В".
ТОВ «ІНВАЙТ» не погоджується з зазначеними рішеннями, вважає їх необґрунтованим, хибним та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи, є незаконним відповідно до наступних підстав:
Підстава дискваліфікації ТОВ «ІНВАЙТ» №1
ТОВ «ІНВАЙТ» надав договір оренди приміщення нотаріально не завірений згідно з вимогами додатку №1 до тендерної документації.
Спростування хибного твердження Замовника:
За вимогами Додатку №1 до тендерної документації (назва документу в системі 2022 ТД Додаток 1 Перелік документів.docx, сторінка 1) на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Отже, даним положенням, Замовник вимагає надати договір на підтвердження права користування приміщенням. А у випадку, якщо строк дії договору більше ніж 3 роки, то такий договір має бути нотаріально посвідчений. Тендерна документація не містить вимоги щодо строку дії договорів або ж надавати договори укладені тільки в нотаріальній формі.
Так, на виконання вказаної вимоги та підтвердження наявності права користування орендованим приміщенням Скаржник в складі тендерної пропозиції завантажив Договір суборенди № 30-03-16-Г від 24 вересня 2021р. (назва документу в системі 1.2. Договір оренди Будіндустрія.pdf).
Відповідно до статті 793 частини 2 Цивільного кодексу договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.
Відповідно до п. 2.1. та п. 11.1. строк дії наданого Учасником договору - до 23 вересня 2022р., тобто 1 рік, а отже такий договір не підлягає нотаріальному посвідченню. Отже, ТОВ «ІНВАЙТ» повністю належним чином виконало вимоги тендерної документації Замовника в цій частині, завантаживши до системи Договір суборенди № 30-03-16-Г від 24 вересня 2021р.
Тому, вважаємо рішення про дискваліфікацію нашої тендерної пропозиції з вказаної підстави незаконним та таким, що порушує наші права як учасника закупівлі.
Підстава дискваліфікації ТОВ «ІНВАЙТ» №2
Учасник ТОВ «ІНВАЙТ» в складі пропозиції подає договори на надання послуг на техніку, але відсутні будь які підтверджуючі документи на транспортні засоби (свідоцтва на техніку).
Спростування хибного твердження Замовника:
За вимогами Додатку №1 до тендерної документації (назва документу в системі 2022 ТД Додаток 1 Перелік документів.docx, сторінка 1) на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Отже, тендерна документація не містить конкретного вичерпного переліку документів, що можуть бути подані учасником на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази. Так само умови тендерної документації не містять вимог щодо надання Учасником жодних свідоцтв на техніку. Зауважимо, що не зрозуміло про які договори на надання послуг на техніку зазначає Замовник у своєму протоколі, адже Скаржник взагалі не завантажував жодних договорів про надання послуг на техніку у своїй тендерній пропозиції.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці Скаржник завантажив до системи витяг з оборотно – сальдової відомості вих. № 83/17 від 18.07.2022р. та №86/2 від 27.07.2022р. (назва документу 1.1. Витяг з ОСВ.pdf), що в свою чергу підтверджує, наявність права власності Учасника на вказані основні засоби, адже вони є на балансі товариства. Жодних Договорів, про які вказує Замовник, Учасником завантажено не було.
Отже, вважаємо, що ТОВ «ІНВАЙТ» повністю виконало вимоги тендерної документації та належним чином завантажив всі документи на підтвердження своєї відповідності вимогам тендерної документації.
Також, звертаємо увагу на той факт, що обидві підстави незаконного нашого відхилення, на які посилається Замовник відносяться до кваліфікаційних критеріїв відповідності Учасника. Це в свою чергу підтверджується самим Замовником в додатку №1, що має назву «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до ч.16. ст.29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абзацу 2 частини 9 статті 26 Закону замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що стосуються кваліфікаційних критеріїв є обов’язком, а не правом Замовника. У свою чергу, Замовник не надав ТОВ «ІНВАЙТ» можливість виправити недоліки в документах тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, оскільки в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей не зазначив перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, Замовник грубо порушив вимогу ч. 16. ст.29 Закону та наші законні права, як Учасника закупівлі.
В ч. 1 ст. 31 Закону встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції. При відхилення тендерної пропозиції учасника замовник має керуватися тільки цією нормою Закону, та відповідно до ч.2 ст. 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Однак, в порушення норм ст. 31 Закону в протоколі № 38 від 28.07.2022р. Уповноваженої особи Замовника не зазначено підстави відхилення нашої тендерної пропозиції взагалі, а зазначено лише, що дискваліфіковано ТОВ «ІНВАЙТ».
Незаконно «дискваліфікувавши» ТОВ «ІНВАЙТ» Замовник прийшов до знову ж таки незаконного висновку про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Управитель-В», опублікувавши повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з останнім.
Уважно вивчивши документи переможця, робимо висновок, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «Управитель-В» процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерна пропозиція повинна бути відхилена Замовником. Проте, Замовник грубо порушивши наші права як учасника закупівлі, а також один із основних принципів публічних закупівель закріплених ст. 5 Закону - не дискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію, що повністю відповідала умовам тендерної документації та визнав переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВИТЕЛЬ-В", тендерна пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації, що у свою чергу спричинило дискримінацію нас як учасника закупівлі та відповідно не однакове ставлення до нас як учасника, документи якого повністю відповідають вимогам тендерної документації.
Підстава для відхилення ТОВ «Управитель-В» №1 :
Відповідно до вимог Додатку 2 та 4 тендерної документації: До цінової пропозиції Учасник має завантажити розрахунок договірної ціни та калькуляції у друкованому вигляді (розрахованим у програмному комплексі АВК-5, в актуальній версії на дату складання договірної ціни). Тендерна пропозиція ТОВ «Управитель-В» датована 20.07.2022р. (назва документу в системі 13. Пропозиція.pdf). Як бачимо з завантаженого документу ТОВ «Управитель-В» договірна ціна (назва документу в системі 14. Кошторис.pdf), то розрахунок станом на 18.07.2022р. було проведено у версії програмного комплексу АВК-5 (3.7.0). У той же час з 08.07.2022р. актуальною версією є АВК-5 (3.7.1), що підтверджується даними на офіційному сайті https://avk5.com.ua/about_program.html.
Отже, в порушення вимог ТД Учасник ТОВ «Управитель-В» надав розрахунок договірної ціни в застарілій версії програмного комплексу АВК-5.
Підстава для відхилення ТОВ «Управитель-В» №2:
Відповідно до вимоги тендерної документації, що розміщена на сторінці 21 останній абзац документу під назвою в системі 2022 ТД Покіс трави.docx, учасник для підтвердження виконання робіт згідно даного технічного надає технічне завдання та відповідний лист-згоду у складі своєї тендерної пропозиції. Таким чином, учасник, за цією вимогою, має надати 2 документи на підтвердження відповідності своєї пропозиції вимогам тендерної документації.
В складі пропозиції учасника наявний фай 10. Техзавдання.pdf в якому мітиться технічне завдання та гарантія учасника про можливість виконання технічного завдання. Лист-згоду з технічним завданням в складі пропозиції учасник не надав, чим порушив вказану вимогу замовника.
Підстава для відхилення ТОВ «Управитель-В» №3:
Замовник розмістив в системі вимогу до ТОВ «Управитель-В» щодо усунення невідповідностей в тендерній пропозиції : «Вимога про усунення невідповідностей
Необхідно добавити документи згідно ст.17 , ст.16 та вимог до тендерної документації згідно додатку 1.»
Як бачимо з інформації системи, кінцевий строк подання документів – 02 серпня 2022 року 10:21 години. Проте, ТОВ «Управитель-В» проігнорував вказану вимогу замовника та не завантажив в повному обсязі до системи документи, що вимагались, а саме документи згідно ст.17, ст.16 (містить 4 кваліфікаційні критерії, а документи завантажено тільки по одному) та вимог до тендерної документації згідно додатку 1.
Зважаючи на вище наведене, та наявність численних невідповідностей в документах ТОВ «Управитель-В» вважаємо, рішення Замовника щодо визнання Учасника ТОВ «Управитель-В» переможцем закупівлі незаконним та таким, що грубо порушує наші права та охоронювані законом інтереси.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Скаржника.
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визнання переможцем торгів ТОВ «Управитель – В» свідчить про безумовне порушення прав Скаржника, оскільки фактично позбавило нас можливості на укладення договору з Замовником за найнижчою ціною, поміж запропонованою іншими учасниками.
Діючи у вказаний спосіб під час проведення Закупівлі, Замовник порушив ще й такі передбачені ч. 1 ст. 5 Закону принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників як:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вважаємо, що наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, а переможцем закупівлі, у зв’язку з нашою безпідставною дискваліфікацією, визнаний учасник, ціна тендерної пропозиції якого вища за запропоновану нами.
Зазначені обставини свідчать про наявність у Скаржника права на звернення до Постійно діючої Адміністративної колегії АМК України.
Поданням цієї Скарги Скаржник висловлює бажання взяти участь у засіданні Постійно діючої Адміністративної колегії АМК України під час розгляду цієї Скарги.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.5, 18, 22, 24, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення законодавства Замовником при проведенні процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2022-07-05-000391-a.
3. Зобов’язати АСОЦІАЦІЯ ОРГАНІВ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ М. ВІННИЦІ (код ЄДРПОУ 34983039) скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ІНВАЙТ» код (код ЄРПОУ 37701437) при проведенні процедури закупівлі за ідентифікатором
UA-2022-07-05-000391-a
4. Встановити незаконність рішення АСОЦІАЦІЯ ОРГАНІВ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ М. ВІННИЦІ (код ЄДРПОУ 34983039) про визнання ТОВ «Управитель - В» (код ЄДРПОУ 44022683) переможцем закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за ідентифікатором UA-2022-07-05-000391-a та зобов’язати Замовника скасувати рішення в цій частині.
5. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі (додатки до Скарги):
1. Протокол № 38 від 28.07.2022р. Уповноваженої особи;
2. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2022-07-05-000391-a;
3. Додаток 1 до тендерної документації;
4. Додаток 2 до тендерної документації;
5. Додаток 4 до тендерної документації;
6. Договір суборенди № 30-03-16-Г від 24 вересня 2021р.;
7. Додаток №1 до договору суборенди № 30-03-16-Г від 24 вересня 2021р.;
6. Витяг з оборотно – сальдової відомості вих. № 83/17 від 18.07.2022р.;
7. Тендерна пропозиція ТОВ «Управитель-В» № 1207 від 20.07.2022р.;
8. Договірна ціна ТОВ «Управитель-В»;
9. Витяг з інтернет сторінки Науково-виробничої фірми «АВК Созидатель»;
10. Тендерна документація;
11. Лист-гарантія ТОВ «Управитель-В».
Директор Тетяна ДАВИДОВИЧ
Пов'язані документи:
Учасник
- 2022 ТД Додаток 3 Проведення покосу газонів договір.docx 04.08.2022 17:50
- 2022 ТД Додаток 1 Перелік документів.docx 04.08.2022 17:50
- Витяг з ОСВ Інвайт.pdf 04.08.2022 17:50
- 2022 ТД Покіс трави.docx 04.08.2022 17:50
- Витяг з ОСВ.pdf 04.08.2022 17:50
- Витяг з інтернет сторінки Созилатель.pdf 04.08.2022 17:50
- Лист-гарантія Управитель-В.pdf 04.08.2022 17:50
- Договір суборенди+Додаток 1.pdf 04.08.2022 17:50
- Протокол 38.pdf 04.08.2022 17:50
- Повідомлення про намір укласти договір.pdf 04.08.2022 17:50
- Договірна ціна Управитель-В.pdf 04.08.2022 17:50
- Тендерна пропозиція Додаток 4.pdf 04.08.2022 17:50
- Тендерна пропозиція Управитель-В.pdf 04.08.2022 17:50
- Технічни вимоги Додаток 2.pdf 04.08.2022 17:50
- СКАРГА.pdf 04.08.2022 17:50
- Додаткова інформація.pdf 23.08.2022 12:32
- Відповідь на оскарження 08.08.2022 12:39
- 2022 ТД Додаток 1 Перелік документів.docx 10.08.2022 09:57
- 2022 ТД Додаток 2 Технічне завдання.docx 10.08.2022 09:57
- 2022 ТД Покіс трави.docx 10.08.2022 09:57
- 2022 ТД Додаток 3 Проведення покосу газонів договір.docx 10.08.2022 09:57
- 2022 ТД Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx 10.08.2022 09:57
- Відповідь на №1318 від 09.08.2022 23.08.2022 13:21
- Протокол УО _38 покіс трави ІНВАЙТ.docx 23.08.2022 13:21
- Тендерна документація 23.08.2022 13:21
- Відповідь на №1318 від 09.08.2022 23.08.2022 13:21
- Додаток 1 до ТД 23.08.2022 13:21
- Довідка 83/2 23.08.2022 13:21
- Довідка №83/1 23.08.2022 13:21
- Договірна ціна 23.08.2022 13:21
- Статут з випискою 23.08.2022 13:21
- Відповідь на №1318 від 09.08.2022 23.08.2022 13:31
- рішення від 09.08.2022 № 5332.pdf 09.08.2022 13:28
- інформація про перенесення від 18.08.2022 № 1317 +запит Скаржнику.pdf 18.08.2022 16:22
- інформація про перенесення від 18.08.2022 № 1318 +запит Замовнику.pdf 18.08.2022 16:23
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.08.2022 № 5611.pdf 31.08.2022 13:04
- рішення від 30.08.2022 № 5611.pdf 01.09.2022 12:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.08.2022 10:03
Дата розгляду скарги:
18.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.08.2022 13:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.09.2022 12:07
Дата виконання рішення Замовником:
05.09.2022 10:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання вимог встановлених Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно рішення №5611-р/пк-пз від 30.08.2022 відмінити
рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "УПРАВИТЕЛЬ-В" переможцем за процедурою закупівлі. Визначити переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "І Н В А Й Т" Код в ЄДРПОУ: 37701437, з вартісною пропозицією 108`015.60 (сто вісім тис. п’ятнадцять грн. 60 коп.)