• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Місцезнаходження замовника: 48733 вул.Осередок,27 с.Більче-Золоте, Чортківський район, Тернопільська область. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Кількість товарів або обсяг: 170 000 кВт. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, які готуються безпосередньо учасником для подання у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути викладені українською мовою.

Завершена

697 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 485.00 UAH
Період оскарження: 04.07.2022 23:55 - 16.07.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Проєкт Договору

Номер: a1ee9440d6f24a1996732321b06e6f9a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-04-007117-a.b1
Назва: Проєкт Договору
Вимога:
Шановний Замовник! 1) Підпунктом 8 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, як зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, що є нормою спеціального законодавства (позиція верховного суду щодо застосування норм матеріального права викладена, зокрема постановою від 30.01.2018р. по справі №916/1491/17). Тобто, зазначеною статтею законодавець визначив імперативну норму Закону - «з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Відповідно до ч. 1 ст. 203 ЦК України, зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства. В свою чергу судова практика, що склалася на сьогодні, щодо внесення змін до умов договору, які укладені на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», з використанням конкурсної системи публічних торгів, та враховуючи імперативні вимоги пп. 8 ч. 2 ст. 22 Закону, (вимоги до тендерної документації) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, суд наголошує на зазначені в проекті договору: - перерахунку ціни (порогові показники); - формули розрахунку нової ціни; - якими саме документами має підтверджуватися коливання цін на ринку; - цінове застереження тощо. Проект договору не містить перерахованих критеріїв, що в подальшому може призвести до негативних наслідків при виконанні умов договору. Вимагаємо привести проект договору у відповідність пп. 8 ч. 2 ст. 22 Закону. 2) Положення абз.2 пунтку 5.5 проекту «протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань» встановлюють невизначений строк остаточних розрахунків, що суперечить п 4.12. ПРРЕЕ, де вказано, що розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Зазначений пункт проекту договору також суперечить ст. 625 ЦК України, боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов’язання. Також, ВС/КГС в черговий раз зазначив, що відсутність бюджетного фінансування (бюджетних коштів) не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання (ВС КГС, справа № 916/1345/18, 07.11.19). Отже, п. ____ договору пропонуємо привести у відповідність п. 4.12 ПРРЕЕ. Вказаний абзац пункту 5.5. вимагаємо видалити, як такий, що суперечить актам цивільного законодавства (ч. 1 ст. 203 ЦКУ). 3) П. 13.6 проекту договору не враховує можливість електронного листування, а також використання особистого кабінету на сайті постачальника. Враховуючи територіальну віддаленість місцезнаходження Постачальника та Cпоживача, на вимогу абзацу 3, п. 3.2.1. ПРРЕЕ де вказано, що електропостачальник під час розробки форми договору має передбачити можливість обміну документами, що оформлюються на виконання умов договору, з використанням мережі Інтернет без застосування електронного цифрового підпису, пропонуємо пункт 13.6 викласти в наступній редакції: «Усі повідомлення за цим Договором вважаються зробленими належним чином, якщо вони здійснені в письмовій формі та надіслані на офіційну електронну адресу сторін, зазначену в реквізитах договору ,рекомендованим листом, вручені кур'єром або особисто за зазначеними в цьому Договорі адресами Сторін. Датою отримання таких повідомлень буде вважатися дата їх особистого вручення, дата надіслання листа на електронну пошту/декілька за наявності або дата поштового штемпеля відділу зв'язку одержувача.», або зазначити іншу редакцію, з урахуванням можливості вакористання електронного документообігу. Також, просимо звернути увагу, що положення п. 13.6 проекту суперечать положення комерційної пропозиції (додаток №2), де визнається можливість елеткронного обміну інформацією для виконання умов Договору
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання. Зміни до проекту договору будуть внесені в найближчий час.
Статус вимоги: Задоволено