• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Квадрокоптер у комплекті

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування замовника: Виконавчий комітет Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області 1.2.місцезнаходження замовника: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5 1.3. ідентифікаційний код замовника: 44101089 1.4.категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад 2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Квадрокоптер у комплекті, Код за ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном 3.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 2. 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. кількість: 1 комплект 4.2. місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5 5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 10 робочих днів з дня підписання договору, але не пізніше 31.12.2022 року. 6.Умови оплати: Розрахунки між Сторонами здійснюється у національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок продавця на підставі підписаного Акту приймання-передачі товару або видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту приймання-передачі товару або видаткової накладної, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування, післяплата, 20 банківських днів, розмір оплати 100% 7.Очікувана вартість предмета закупівлі: 875000,00 грн з ПДВ 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) *: 07.07.2022р. до 00 год 00 хв 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю) *: 12.07.2022р. до 00 год 00 хв 10.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» -єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 11.Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 11.1.Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1% очікуваної вартості закупівлі 14. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету 15. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: Бойко Дмитро Іванович – уповноважена особа Виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5; тел./факс +38(04595) 36522; e-mail: vk.gora@ukr.net

Торги відмінено

875 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 750.00 UAH
Період оскарження: 01.07.2022 23:44 - 07.07.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 7c32f4b19d8049c897dacd0e3cd46562
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-01-006764-a.a1
Назва: Скарга
Вимога:
Шановний замовнику. Ви дискваліфікували пропозицію ФОП Гордієнко, через те що пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку №1 до оголошення (Сканована копія оригіналу(ів) або копії документу(ів), що підтверджує(ють) його/їх виконання в повному обсязі (під виконанням вважати надання послуг в обсязі 100% відповідно до умов договору)(Учасник не надав платіжного доручення або чеку щодо оплати товару, що підтверджує виконання договору в обсязі 100% відповідно до умов договору). Натомість повідомляємо, що про факт постачання продукції на 100 % свідчить накладна, яка підписана обома сторонами, й зокрема одержувачем. Можна поставити товар одержувачу в повному обсязі, а оплату отримати лише через пів року. Або навпаки, отримати спочатку всю оплату, а поставити товар лише через пів року. Тому чек про оплату або платіжне доручення ніяким чином не може свідчити про поставку товару в обсязі 100%. Фактом поставки товару в обсязі 100 % є лише накладна, яка підписується обома сторонами по факту поставки товару ( разом зі сканованими аналогічними договорами ми у своїй тендерній пропозиції надали сканкопії накладних ). Тим паче у вашій тендерній документації не було жодного згадування про надання платіжного доручення або чеку щодо оплати товару. Додаток 1 з тендерної документації “ Учасник обов’язково надає: 1. Сканована копія оригіналу(ів) або копії аналогічного(их) договору(ів)*2 (з усіма додатками, передбаченими договором(ами)); 2. Сканована копія оригіналу(ів) або копії документу(ів), що підтверджує(ють) його/їх виконання в повному обсязі (під виконанням вважати надання послуг в обсязі 100% відповідно до умов договору). ” Тож, виходячи з вище сказаного, вимагаємо скасувати дискваліфікацію пропозиції ФОП Гордієнко О.П. й повернути її до розгляду. В інакшому випадку ми змушені будемо звернутися до відповідних органів оскарження, що приведе до накладення штрафних санкції на осіб, які згідно документації відповідають за дану тендерну закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Учасник ФОП Гордієнко О.П. надав накладну щодо поставки товару. Замовник у своїй документації вимагав підтвердження щодо виконання договору в повному обсязі. Однією зі стадій повного виконання договру є його повна оплата, тому Замовник був змушений відхилити вашу тендерну пропозицію.
Статус вимоги: Відхилено