• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Штукатурні роботи (Поточний ремонт віконних укосів, Київський міський центр крові, за адресою вул.. Максима Берлинського, 12, 04060)

Штукатурні роботи (Поточний ремонт віконних укосів, Київський міський центр крові, за адресою вул.. Максима Берлинського, 12, 04060)

Торги відмінено

41 970.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 1 259.10 UAH
Період оскарження: 02.11.2017 20:41 - 03.11.2017 21:00
Вимога
Вирішена

UA-2017-11-02-000240-c

Номер: 5ed6e57a7bd748b8867b796b845b476c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-000240-c.b2
Назва: UA-2017-11-02-000240-c
Вимога:
Просимо також надати роз'яснення стосовно відсутності кошторисної документації в поданій пропозиції учасника ФОП Абакумова, завіреної інженером-проектувальником, всупереч вимогам оголошення Замовника. Відсутність підтвердження трудових відносин ФОП Абакумова з інженером-проектувальником Дороніною Н.О. Також оголосіть причину, з якої ви прийняли до розгляду кошторисну документацію, що була надана на електронний майданчик після завершення аукціону. Вами в оголошенні прописано, що після проведення торгів, додана може бути лише пропозиція з новою (зниженою) ціною. Додатково нагадуємо, що навіть додана несвоєчасно кошторисна документація не містить підпису та печатки інженера-проектувальника Дороніної Н.О. Стосовно вашої відповіді відносно наявності ліцензії, повідомляємо, що у ваших вимогах, виписаних в оголошенні, вимагається надання цього документа із всіма додатками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Головним чинником яким керується замовник є економія бюджетних коштів. Враховуючи що кошторис документація на відміну від Вашої вміщував в собі окрім робіт всі витратні матеріали Замовник прийняв рішення прийняти її до розгляду. О
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 16.11.2017 22:41
Підтвердження вирішення: Головним чинником яким керується замовник є економія бюджетних коштів. Враховуючи що кошторис документація на відміну від Вашої вміщував в собі окрім робіт всі витратні матеріали Замовник прийняв рішення прийняти її до розгляду
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

UA-2017-11-02-000240-c

Номер: 08faa95c243d45caba17b615902a7fa2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-000240-c.a1
Назва: UA-2017-11-02-000240-c
Вимога:
Проаналізувавши пропозицію Фізичної особи-підприємця Абакумової Наталії Олександрівни виявлені порушення умов: - в п.13.2 Оголошення вимагається «Для підтвердження кваліфікаційних вимог Учасник повинен додати до своєї пропозиції в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:- Заповнену форму Пропозиції конкурсних торгів, що надана Замовником, що надана у Додатку 1 до Оголошення про проведення допорогових закупівель із зазначення переліку та обсягів робіт . Локальні кошториси, довідка про договірну вартість, дефектний акт, інше.» ФОП Абакумова Н.А. не подала своєчасно (до закінчення прийому пропозицій) розрахункові кошторисні документи, а додала їх на площадку торгів після завершення Аукціону 08.11.2017р. о 22:55:53, що суперечить умовам виписаним в оголошенні «Після проведення аукціону додатково завантаженою може бути лише форма «пропозиція» з новою, зниженою ціною. Крім того, кошторисна документація, всупереч вимогам Замовника не скріплена підписом та печаткою інженера-проектувальника. Трудові відносини між ФОП Абакумовою та інженером-кошторисником Дороніною Н.О. ніяк не підтверджені в пропозиції учасника, порушено пункт оголошення «Інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним» Стосовно надання ліцензії на виконання робіт, у оголошенні сказано: « Копію ліцензії/дозволу Учасника конкурсних торгів на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками» ФОП Абакумова надає на електронний майданчик копію ліцензії ТОВ «Адвант Сіті», що не є учасником даної закупівлі. Враховуючи численні порушення умов закупівлі UA-2017-11-02-000240-c вимагаємо відмінити рішення про визнання переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо , що дія Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури , поширюється тільки на будівництво об’єктів архітектури, які за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належать до IV і V категорії складності. Згідно вимог п.3.2 ДБН А.2.2-3-2014 « Склад та зміст проектної документації» та ПКМУ № 45. Зазначені в тендерній документації роботи та послуги не підпадають під визначення терміну «будівництво». До значних наслідків (ССЗ), роботи на яких вимагається наявність ліцензії або дозволу відносяться такі об ‘єкти: • пам’ятки культурної спадщини визначені відповідно до Закону України « Про охорону культурної спадщини»; • об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України «Про об’єкти підвищеної небезпеки»; • житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб , які постійно перебувають на об’єкті. Таким чином, Київський міський центр крові не відноситься до класу наслідків ССЗ. Отже, зазначені в тендерній документації - Поточний ремонт не потребують наявності ліцензії чи дозволу визначеного вимогами ПКМУ №256 від 30 березня 2016 р. «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів IV і V категорій складності»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 15.11.2017 22:05
Підтвердження вирішення: Повідомляємо , що дія Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури , поширюється тільки на будівництво об’єктів архітектури, які за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належать до IV і V категорії складності. Згідно вимог п.3.2 ДБН А.2.2-3-2014 « Склад та зміст проектної документації» та ПКМУ № 45. Зазначені в тендерній документації роботи та послуги не підпадають під визначення терміну «будівництво». До значних наслідків (ССЗ), роботи на яких вимагається наявність ліцензії або дозволу відносяться такі об ‘єкти: • пам’ятки культурної спадщини визначені відповідно до Закону України « Про охорону культурної спадщини»; • об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України «Про об’єкти підвищеної небезпеки»; • житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб , які постійно перебувають на об’єкті. Таким чином, Київський міський центр крові не відноситься до класу наслідків ССЗ. Отже, зазначені в тендерній документації - Поточний ремонт не потребують наявності ліцензії чи дозволу визначеного вимогами ПКМУ №256 від 30 березня 2016 р. «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів IV і V категорій складності»
Задовільнена: Ні