• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95, Дизельне паливо – у талонах (ДК 021:2015 – 09130000 -9 Нафта і дистиляти)

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах документації. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна з ПДВ (100%). З учасником, пропозиція якого буде найбільш економічно вигідною, буде укладено договір (відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року No 169 зі змінами).

Завершена

166 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 832.50 UAH
Період оскарження: 01.07.2022 14:48 - 07.07.2022 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 83fa70481664437096b5609592ea0c00
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-01-004871-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
щодо партнерських договорів щодо користування учасником АЗС: Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві користуванні на підставі партнерського договору - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників». Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС у праві користуванні, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у праві користування - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники (користувачі) мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення партнерських АЗС. Учасники які не мають власних, орендованих АЗС або АЗС у праві користуванні та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації. В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС (у праві користування АЗС), а здійснюється через партнерські АЗС.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 3204083cf82849b0830255a22993c296
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-01-004871-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
в п. 1 Додатку 5 до тендерної документації визначено: Товар повинен відповідати Державним стандартам та мати паспорти якості на кожну партію товару та сертифікати відповідності. Учасник процедури закупівлі повинен мати ліцензію на право провадження господарської діяльності (ЗБЕРІГАННЯ, ТОРГІВЛЮ пальним) згідно з предметом закупівлі відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального. Прошу вилучити із документації умову щодо надання ліцензії одночасно на зберігання та на торгівлю пальним та дозволити приймати участь у закупівлі тим учасникам, які отримали ліцензію на торгівлю пальним. Відповідно до ч. 16 ст. 15 Закон України, Верховна Рада України, від 19.12.1995 № 481/95- ВР, «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» суб'єкт господарювання (у тому числі іноземний суб'єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії. З огляду на викладене вище, вбачається, що Законодавець передбачив право зберігати пальне без ліцензії на зберігання в місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані таким суб’єктом господарювання відповідні ліцензії на роздрібну торгівлю пальним, оскільки роздрібна торгівля пальним на АЗС, завідомо передбачає його зберігання на АЗС. Дана позиція висвітлена також в Листі ДПСУ від 13.10.2021 р. №23274/7/99-00-09-03- 02-07 якого вбачається наступне: основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі пальним визначає Закон N 481, норми якого є спеціальними по відношенню до інших законодавчих актів з цього питання. Отже, Листом ДПСУ від 13.10.2021 р. №23274/7/99-00-09-03-02-07, контролюючий орган вказав, що Законом N 481 передбачено: (пункт «г») суб'єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального лише в місцях виробництва пального або місцях оптової чи роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії (стаття 15 Закону N 481). З огляду на викладене, вважаємо, що дії Замовника, щодо додаткового вимагання ліцензії на зберігання пального, суперечать принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: запобігання дискримінації, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником підготовлено Оголошення на закупівлю бензину та дизельного пального відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено