-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Блоки віконні
Завершена
520 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 200.00 UAH
Період оскарження:
29.06.2022 16:08 - 05.07.2022 16:30
Вимога
Залишено без розгляду
про неправомірне відхилення пропозиції Учасника
Номер:
aebc633c37714889b4bca456579a0405
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-29-004938-a.c1
Назва:
про неправомірне відхилення пропозиції Учасника
Вимога:
Вих..№19/07-1-22 від 19.07.2022р.
Уповноваженій особі з закупівель
КОНЦЕРНУ «МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ»
69091 , Запорізька обл., м. Запоріжжя,
бульвар Гвардійський, 137.
Копія: Генеральному директору
КОНЦЕРНУ «МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ»
Грач О.С.
e-mail: info@teploseti.zp.ua
ВИМОГА
29-06-2022р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2022-06-29-004938-a на закупівлю «Блоки віконні за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби» на суму 520 000,00 UAH (з ПДВ).
По даній тендерній процедурі було подано три пропозиції Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані слідуючим чином:
1. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 448 999,99 UAH, з ПДВ.
2. ФОП Дериведмідь Михайло Дмитрович на суму 449 000,00 UAH, з ПДВ.
3. ТОВ "ГЛОРІЯ-В" на суму 507 700,00 UAH, з ПДВ.
За результатами аукціону найбільш вигідна пропозиція учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" (надалі офіційна скорочена назва ТОВ «УМБ») на суму 448 999,99 UAH, з ПДВ перейшла на кваліфікацію. Але за результатами кваліфікації була відхилена Замовником відповідно до протоколу від 18.07.2022р. №164/12СЗ з наступних підстав:
«Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. Кількість позицій у наданій Учасником Пропозиції торгів (1 (одна) позиція) не відповідає кількості позицій, вказаним в Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (11 (одинадцять) позицій).
Таким чином, пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону
оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення
спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» (цитата з протоколу).
Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «УМБ», як учасник спрощеної закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як наша пропозиція ТОВ повністю відповідає вимогам замовника з наступних підстав:
1. У прийнятому рішенні про відхилення пропозиції Учасника, Замовник посилається на п.1 ч.13 ст.14 Закону , який зазначає , що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; але ж при цьому Замовник не вказав яким саме не відповідає умовам та вимогам до предмета закупівлі. У пропозиції учасника вказано, що кількість товару складає 28шт, також повністю підтверджений Додаток 2 до Оголошення : «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики», а саме кількість виробів 28 у вигляді 11 видів (або позицій як тлумачить Замовник). Тобто Замовник своєю позицією у протоколі про відхилення не довів , що пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Ч.2 ст.31 Закону вимагає від Замовника зазначення фактів , у чому саме полягає така невідповідність. Не доведення та не зазначення конкретних вищеназваних фактів у протоколі про відхилення не є підставою для відхилення пропозиції Учасника. З цього приводу є багато рішень АМКУ про неправомірність відхилення пропозицій Учасників.
2. Відповідно до умов Оголошення п.4 «Кількість товарів: 28 шт.», звертаю Вашу увагу на те що кількість товарів вказано саме Замовником в обсязі 28шт, а не чисельність позицій 1 чи 11, що і було підтверджено Учасником у складі цінової пропозиції
№ п/п Найменування товару Виробник та країна походження товару Од. вим. Кількість Ціна за од.,
без ПДВ Сума без ПДВ, грн.
1 2 3 4 5 6 7
1 Блоки віконні ПП «Екіпаж»
Україна шт 28 13520,00 378560,00
Сума без ПДВ: 378560,00
ПДВ 20%: 75712,00
Всього з ПДВ: 454272,00
(таблиця з цінової пропозиції Учасника).
Тобто Найменування товару «Блоки віконні» повністю відповідають п. 2. Оголошення: «Назва предмета закупівлі: Блоки віконні»
Кількість товару повністю відповідає п.4 Оголошення, а саме 28, а не 11 позицій як вказує Замовник.
Одиниця виміру повністю відповідає п.4 Оголошення, а саме шт , а не позицій як вказує Замовник
3. Замовник у складі Оголошення надає вимогу п.16 про ОБОВЯЗКОВЕ надання у складі пропозицій Учасниками «ПРОПОЗИЦІЯ ТОРГІВ», оформлену згідно встановленої форми Додатку №1 до цього оголошення та надає окремим файлом цей додаток у наступному вигляді:
Додаток №1
до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Форма «Пропозиція торгів» подається учасником на фірмовому бланку, у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми.
ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ ТОРГІВ»
Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у спрощеній закупівлі Блоки віконні за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби згідно технічним, якісним та іншим вимогам Замовника торгів.
№ п/п Найменування товару Виробник та країна походження товару Од. вим. Кількість Ціна за од.,
без ПДВ Сума без ПДВ, грн.
1 2 3 4 5 6 7
1
Сума без ПДВ:
ПДВ 20%:
Всього з ПДВ:
Ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження, монтаж, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.
Місце поставки товарів: ________________________________________________________
Умови поставки товарів: ________________________________________________________
Строк поставки товарів: ________________________________________________________
Умови оплати: ________________________________________________________________
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою (за наявності)
Звертаю Вашу увагу на те що в даному Додатку №1 саме Замовник визначив вимогу : «Форма «Пропозиція торгів» подається учасником на фірмовому бланку, у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми» (цитата з Додатку №1). Крім того саме Замовник визначив параметри таблиці , яку повинні були заповнювати Учасники закупівлі. Ми бачимо, що дана таблиця має лише одну строку для заповнення , а не більше 2,3 4,5… чи 11. Крім того в Оголошеннях чи Додатках до нього відсутня будь яка інструкція по заповненню даної таблиці, а навпаки у Додатку №3 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» Додаток № 1 до Договору про закупівлю має наступний вигляд специфікації :
С П Е Ц И Ф І К А Ц І Я № 1
м. Запоріжжя «___» __________2022 р.
ПОСТАЧАЛЬНИК: ____________________________________
ПОКУПЕЦЬ: КОНЦЕРН «МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ»
№ п/п Найменування товару та країна його походження Характеристика товару Од. вим. К-ть Ціна грн. за од. без ПДВ Сума грн. без ПДВ
1
Сума без ПДВ
ПДВ*
Всього з ПДВ
В даній специфікації теж ,саме Замовником, вказано лише одну строку для заповнення , а не 11 про які він вказує у своєму Протоколі відхилення.
4. Пп.10 ч.3 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі» вимагається , щоб в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково був зазначений: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Крім цього ч.5.ст.14 Закону зазначає: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Водночас у п12. Оголошення: «Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: критерій оцінки «ціна», питома вага критерію - 100%», тобто ціна є єдиним критерієм оцінки, а не правильність чи неправильність заповнення строк у документах (тим більше що порядок чи інструкція по їх заповненню відсутня), при чому кількість товару та якісні характеристики повністю відповідають умовам закупівлі.
Неоднозначні тлумачення змісту документації до Оголошення не є підставою для відхилення пропозиції учасника, що підтверджується багатьма рішеннями судів та АМКУ.
5. Відповідно до ч.11 ст.14 Закону: « Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною», тобто умовам і вимогам визначеними в Оголошенні , а не умовам за розсудом окремих уповноважених осіб Замовника. А ці умови наглядно відображені у Додатку №1 та Додатку №3 які повністю співпадають з наданою пропозицією Учасника. Також вимоги до предмета закупівлі , які розміщенні у Додатку №2 , повністю підтверджені Учасником к наданій пропозиції, тому посилання на п.1 ч.13 ст.14 Закону не є правомірним.
6. Окрім наведених фактів пояснюємо, що відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №710 від 15.04.2020р. , який затвердив ПЕРЕЛІК
формальних помилок п.2 передбачені помилки , які відносяться до формальних, а саме: « Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». Так як , якщо Замовник вважає наведений їм факт неправильного заповнення таблиці помилкою, то така помилка підпадає під формальну, так як ця помилка не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Тобто, ще один обґрунтований факт, який підтверджує неправомірність відхилення пропозиції Учасника.
Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 448 999,99 UAH, з ПДВ. повністю відповідає вимогам Замовника та не підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
На підставі вищенаведеного
ВИМАГАЄМО
1. Відмінити протокол Замовника від 18.07.2022р. №164/12СЗ. , за яким була відхилена пропозиція ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 448 999,99 UAH, з ПДВ.
2. Визнати тендерну пропозицію ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 448 999,99 UAH, з ПДВ такою, що відповідає вимогам Замовника.
Директор _________________________ Капустіна К.П.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Теплові міські мережі.pdf 19.07.2022 22:17
- Протокол про відповідь на вимогу.docx 27.07.2022 10:44
Дата подачі:
19.07.2022 22:17
Вирішення:
У Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано, що проводиться закупка не одного блоку віконного у кількості 28 шт., а одинадцять різних блоків віконних, які мають різні технічні характеристики (розміри, конфігурацію та ін..) тому не можуть бути одним товаром. Загальна їх кількість дійсно складає 28 шт. але саме загальна кількість одинадцяти різних блоків віконних з різними кількостями.
У складі своєї пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО», (далі Учасник), надало інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, тобто розуміло, що закупаються одинадцять різних блоків віконних загальною кількістю 28 шт, а ПРОПОЗИЦІЮ викладено на один блок віконний у кількості 28 шт.
Беручи до уваги той факт, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону, неможливо заповнити Специфікацію до Договору про закупівлю (Додаток №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) оскільки вона містить колонки «Найменування товару та країна його походження» і «Характеристика товару», а згідно Вашої ПРОПОЗИЦІЇ один блок віконний у кількості 28 шт. повинен містити одинадцять різних блоків віконних з різними технічними характеристиками і різними кількостями.
Згідно п.7. ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, але Учасник торгів не звертався до Замовника за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
На підставі усього вищевикладеного протокол Замовника від 18.07.2022р. №164/12СЗ про відхилення пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» не буде відмінено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.07.2022 10:48