• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області

Послугу надавати в 2022 році згідно вимог чинного законодавства України, умов договору закупівлі, технічного завдання і тендерної документації замовника та вимог що звичайно ставляться до наданння даного виду послуг

Завершена

1 018 236.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 091.18 UAH
Період оскарження: 28.06.2022 16:06 - 10.07.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги до Учасників

Номер: 5963d4134b354e969c57901ba469a7c2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-28-005199-a.b5
Назва: дискримінаційні вимоги до Учасників
Вимога:
В тендерній документації в розділ V. Оцінка тендерної пропозиції зазначено, що єдиним критерієм оцінки згідно цієї процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%) (.п.1.2) Згідно з вимогами тендерної документації встановлено, що найбільш економічно вигідною пропозицією вважатиметься пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, зокрема податку на додану вартість у випадку якщо учасник є платником ПДВ. Учасник повинен зазначити у пропозиції загальну вартість товару з ПДВ. У разі надання пропозиції учасником, який не є платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ. Таким чином Замовник ставить Учасників торгів, платників ПДВ, в не вигідні умови не враховуючі різні системи оподаткування. Навіть маючи однакові фінансові витрати на виконання вимог закупівлі підприємство платник ПДВ має його додати, а підприємство з єдиним внеском не враховує зазначені суми ПДВ. Різниця досягає 15% від ціни тентерної пропозиції. Таким чином підприємства платники ПДВ заздалегіть програють! Тож за позицією Верховного Суду, зазначено, що під час оцінки ТП учасників слід приймати методику порівняння повних відпускних цін учасників. Вимога без врахування систем оподаткування під час оцінки ТП є дискримінаційною. вимагаємо внести зміни в ТД та прописати систему оцінки пропозицій з ПДВ та без ПДВ
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Від 06 липня 2022 р. № 01-13/228 ID: UA-2022-06-28-005199-A.B5 Від 03.07.2022 р. 20:26 Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (надалі – Замовник) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмета закупівлі: ID :UA-2022-06-28-005199-a (надалі – Процедура закупівлі) Відповідь Замовника на Вимогу (Скаргу) ID : UA-2022-06-28-005199-А.В4 Учасник закупівлі 03.07.2022 р. 20:26 звернувся до замовника закупівлі з вимогою про надання повної інформації про тендер, а саме: «В тендерній документації в розділ V. Оцінка тендерної пропозиції зазначено, що єдиним критерієм оцінки згідно цієї процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%) (.п.1.2) Згідно з вимогами тендерної документації встановлено, що найбільш економічно вигідною пропозицією вважатиметься пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, зокрема податку на додану вартість у випадку якщо учасник є платником ПДВ. Учасник повинен зазначити у пропозиції загальну вартість товару з ПДВ. У разі надання пропозиції учасником, який не є платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ. Таким чином Замовник ставить Учасників торгів, платників ПДВ, в не вигідні умови не враховуючі різні системи оподаткування. Навіть маючи однакові фінансові витрати на виконання вимог закупівлі підприємство платник ПДВ має його додати, а підприємство з єдиним внеском не враховує зазначені суми ПДВ. Різниця досягає 15% від ціни тентерної пропозиції. Таким чином підприємства платники ПДВ заздалегіть програють! Тож за позицією Верховного Суду, зазначено, що під час оцінки ТП учасників слід приймати методику порівняння повних відпускних цін учасників. Вимога без врахування систем оподаткування під час оцінки ТП є дискримінаційною. вимагаємо внести зміни в ТД та прописати систему оцінки пропозицій з ПДВ та без ПДВ». Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, яке є замовником закупівлі послуг ID :UA-2022-06-28-005199-a : «Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області, за ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» повідомляє наступне: Вибір системи оподаткування, на якій працює суб’єкт господарювання – вирішується самим суб’єктом. Ми, як Замовник послуги, діємо в інтересах громади та її бюджету, тому й питома вага критерію «ціна» є основним, стосовно вибору «кращої пропозиції». Факт необхідності виділення ПДВ в складі вартості матеріальних ресурсів – не впливає на їх вартість, але на спосіб ведення бухгалтерського обліку підприємства-виконавця. Більше того, неплатник ПДВ – не має компенсації по ПДВ, але має нарахувати на свою пропозицію податок в сумі, що передбачено його системою оподаткування. Натомість платник ПДВ – знижує свою базу оподаткування на суму, отриманих від своїх постачальників, податкових накладних. На податкові підсумки підприємства-виконавця впливає не те, яку форму оподаткування має платник на користь виконавця, а те, як організовані закупівлі самим отримувачем коштів. Таким чином участь в закупівлі підприємств, що перебувають на системі оподаткування «з ПДВ» не має дискримінаційних ознак в порівнянні з учасниками, які мають інші системи оподаткування. Начальник управління житлово- комунального господарства Жмеринської міської ради Підпис Ольга КУЛЕНКО
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.07.2022 17:04
Вимога
Залишено без розгляду

Про дикримінацію учасників

Номер: bdbee7f5579e4049a7a99b47a734eb20
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-28-005199-a.b4
Назва: Про дикримінацію учасників
Вимога:
додаток 3. "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (для учасників закупівлі) з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади" п.2 "Вимоги до учасника закупівлі:" вимагається: -Документальне підтвердження наявності матеріально технічної бази в радіусі не більше 5 км від м. Жмеринка (договір оренди приміщень та/або земельної ділянки придатних для забезпечення розміщення техніки для виконання робіт, або свідоцтво на право власності (у разі наявності власних приміщень або земельної ділянки придатних для забезпечення розміщення техніки для виконання робіт). У випадку надання договору оренди в складі пропозиції обов’язково завантажити документи, які відповідно до законодавства підтверджують право володіння або розпорядження таким майном у іншої сторони договору. Не зрозуміло якими нормативними документами керується Замовник, але чітко зрозуміло, що Замовник прописує тендер під конкрену компанію, що знаходиться в м. Жмеринка. Всі інши учасник або будуть дискваліфіковані, або мають ще до проведення торгів знайти та орендувати в м.Жмеринка зазначеий об'єкт, тоб то ще до проведення торгів понести збитки! Вимагаємо прибрати з тендерної документації дискримінаційну вимогу, або надати посилання на номативно-правову базу стосовно вимоги розташування матеріально-технічної бази в радіусі не більше 5 км від м. Жмеринка при умові, що це не буде географічним центром обслуговуємих дільниць (старостатів).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Від 06 липня 2022 р. № 01-13/227 ID: UA-2022-06-28-005199-A.B4 Від 03.07.2022 р. 18:44 Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (надалі – Замовник) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмета закупівлі: ID :UA-2022-06-28-005199-a (надалі – Процедура закупівлі) Відповідь Замовника на Вимогу (Скаргу) ID : UA-2022-06-28-005199-А.В4 Учасник закупівлі 03.07.2022 р. 18:44 звернувся до замовника закупівлі з вимогою про надання повної інформації про тендер, а саме: «додаток 3. "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (для учасників закупівлі) з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади" п.2 "Вимоги до учасника закупівлі:" вимагається: Документальне підтвердження наявності матеріально технічної бази в радіусі не більше 5 км від м. Жмеринка (договір оренди приміщень та/або земельної ділянки придатних для забезпечення розміщення техніки для виконання робіт, або свідоцтво на право власності (у разі наявності власних приміщень або земельної ділянки придатних для забезпечення розміщення техніки для виконання робіт). У випадку надання договору оренди в складі пропозиції обов’язково завантажити документи, які відповідно до законодавства підтверджують право володіння або розпорядження таким майном у іншої сторони договору. Не зрозуміло якими нормативними документами керується Замовник, але чітко зрозуміло, що Замовник прописує тендер під конкрену компанію, що знаходиться в м. Жмеринка. Всі інши учасник або будуть дискваліфіковані, або мають ще до проведення торгів знайти та орендувати в м. Жмеринка зазначений об'єкт, тобто ще до проведення торгів понести збитки! Вимагаємо прибрати з тендерної документації дискримінаційну вимогу, або надати посилання на номативно-правову базу стосовно вимоги розташування матеріально-технічної бази в радіусі не більше 5 км від м. Жмеринка при умові, що це не буде географічним центром обслуговуємих дільниць (старостатів)». Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, яке є замовником закупівлі послуг ID :UA-2022-06-28-005199-a : «Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області, за ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» повідомляє наступне: Послуги з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення надаються відповідно до наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 21.08.2008 №253 «Про затвердження Методичних рекомендацій з утримання об’єктів зовнішнього освітлення населених пунктів», Правил улаштування електроустановок, Правил з технічної експлуатації електроустановок споживачів та інших чинних документів в даній галузі. Згідно п. 1.14 Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 21.08.2008 N 253 «Про затвердження Методичних рекомендацій з утримання об'єктів зовнішнього освітлення населених пунктів», заміна непрацюючих світлоточок, які були виявлені під час планових перевірок або іншим способом, а також ліквідація пошкоджень електромереж, освітлювальної арматури та устаткування, пошкоджень (руйнувань) опор, підвісок, кронштейнів, заміна дроселів та відбивачів тощо рекомендується здійснювати протягом доби з моменту виявлення. Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а тому замовник визначив в додатоку 3. "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (для учасників закупівлі) з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади" пунктом 2 "Вимоги до учасника закупівлі: Документальне підтвердження наявності матеріально технічної бази в радіусі не більше 5 км від м. Жмеринка (договір оренди приміщень та/або земельної ділянки придатних для забезпечення розміщення техніки для виконання робіт, або свідоцтво на право власності (у разі наявності власних приміщень або земельної ділянки придатних для забезпечення розміщення техніки для виконання робіт). У випадку надання договору оренди в складі пропозиції обов’язково завантажити документи, які відповідно до законодавства підтверджують право володіння або розпорядження таким майном у іншої сторони договору. Учасник має можливість надати також відповідний попередній договір, або договір про намір оренди приміщень та/або земельної ділянки придатних для забезпечення розміщення техніки для виконання робіт, що забезпечить йому рівні умови з іншими учасниками закупівлі. Начальник управління житлово- комунального господарства Жмеринської міської ради Підпис Ольга КУЛЕНКО
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.07.2022 17:04
Вимога
Залишено без розгляду

неправомірна вимога до Учасника

Номер: f8097c43c8764e22875c7e607a625d16
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-28-005199-a.b3
Назва: неправомірна вимога до Учасника
Вимога:
В тендерній документації на закупівлю послуг: Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, в додатку 3 - "технічне завдання (для учасника закупівлі) п.2 "Вимоги до учасника закупівлі" стоїть вимога, що "учасник повинен забезпечити можливість термінового аварійного відключення мереж зовнішнього освітлення. В разі потреби протягом однієї години прибути на місце для усунення аварії". Ця вимога неправомірна тому що згідно нормативних документів системи управління зовнішним освітленням повинні забезпечувати його відключення на протязі не біль 3 хвилин. Для населенних пунктів з різною кількістю мешканців є рекомендаціїї по застосуванню систем управління зовнішним освітленням. (Правила улаштування електроустановок гл. 6.5). Вимагаємо надати посилання на норматив прибуття учасника на місце для усунення аварії, або зняти таку вимогу тому що вона є корупційною та розрахована виключно під місцеве підприємство.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Від 06 липня 2022 р. № 01-13/226 ID: UA-2022-06-28-005199-A.B3 Від 01.07.2022 р. 15:27 Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (надалі – Замовник) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмета закупівлі: ID :UA-2022-06-28-005199-a (надалі – Процедура закупівлі) Відповідь Замовника на Вимогу (Скаргу) ID : UA-2022-06-28-005199-А.В3 Учасник закупівлі 01.07.2022 р. 15:27 звернувся до замовника закупівлі з вимогою про надання повної інформації про тендер, а саме: «В тендерній документації на закупівлю послуг: Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, в додатку 3 - "технічне завдання (для учасника закупівлі) п.2 "Вимоги до учасника закупівлі" стоїть вимога, що "учасник повинен забезпечити можливість термінового аварійного відключення мереж зовнішнього освітлення. В разі потреби протягом однієї години прибути на місце для усунення аварії". Ця вимога неправомірна тому що згідно нормативних документів системи управління зовнішним освітленням повинні забезпечувати його відключення на протязі не біль 3 хвилин. Для населенних пунктів з різною кількістю мешканців є рекомендаціїї по застосуванню систем управління зовнішним освітленням. (Правила улаштування електроустановок гл. 6.5). Вимагаємо надати посилання на норматив прибуття учасника на місце для усунення аварії, або зняти таку вимогу тому що вона є корупційною та розрахована виключно під місцеве підприємство.». Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, яке є замовником закупівлі послуг ID :UA-2022-06-28-005199-a : «Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області, за ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» повідомляє наступне: Послуги з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення надаються відповідно до наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 21.08.2008 №253 «Про затвердження Методичних рекомендацій з утримання об’єктів зовнішнього освітлення населених пунктів», Правил улаштування електроустановок, Правил з технічної експлуатації електроустановок споживачів та інших чинних документів в даній галузі. Відповідно до глави 6.5. п. 6.5.18 «Правил улаштування електроустановок» (далі - ПУЕ) затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 21.07.2017 р. № 476 система керування зовнішнім освітленням має забезпечувати його вимкнення протягом часу, не більшого ніж 3 хв. Керування зовнішнім освітленням рекомендовано здійснювати з обмеженої кількості місць. Згідно п. 1.14 Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 21.08.2008 N 253 «Про затвердження Методичних рекомендацій з утримання об'єктів зовнішнього освітлення населених пунктів», заміна непрацюючих світлоточок, які були виявлені під час планових перевірок або іншим способом, а також ліквідація пошкоджень електромереж, освітлювальної арматури та устаткування, пошкоджень (руйнувань) опор, підвісок, кронштейнів, заміна дроселів та відбивачів тощо рекомендується здійснювати протягом доби з моменту виявлення. Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а тому замовник визначив в додатку 3 - "технічне завдання (для учасника закупівлі) п.2 "Вимоги до учасника закупівлі" що "учасник повинен забезпечити можливість термінового аварійного відключення мереж зовнішнього освітлення. В разі потреби протягом однієї години прибути на місце для усунення аварії". Начальник управління житлово- комунального господарства Жмеринської міської ради Підпис Ольга КУЛЕНКО
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.07.2022 17:04
Вимога
Залишено без розгляду

неправомірність вимог до учасника

Номер: a5edadde96da40dca24dfda9a824016f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-28-005199-a.b2
Назва: неправомірність вимог до учасника
Вимога:
В тендерній документації стоіть вимога до учасника про те, що усунення недоліків в роботі мереж зовнішнього освітлення повинно проводитись до закінчення одного світлового дня (дод. 3 п.2 після слів "До довідки додаються") . Не зрозуміло пртяжність світового дня в часі, більш того це суперечить діючим нормативно-правовим актам. Так ПУЕ мережі зовнішнього освітлення по забезпеченню надійності електропостачання визначає як споживача ІІІ категорії, для якого є конкретно визначений час необхідний для ремонту або заміни пошлодженого елементу системи електропостачання. Вимогаемо усунути неправомірну вимогу до учасників закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Від 06 липня 2022 р. № 01-13/226 ID : UA-2022-06-28-005199-А.В2 Від 01.07.2022 р. 15:13 Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (надалі – Замовник) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмета закупівлі: ID :UA-2022-06-28-005199-a (надалі – Процедура закупівлі) Відповідь Замовника на Вимогу (Скаргу) ID : UA-2022-06-28-005199-А.В2 Учасник закупівлі 01.07.2022 р. 15:13 звернувся до замовника закупівлі з вимогою про надання повної інформації про тендер, а саме: «В тендерній документації стоїть вимога до учасника про те, що усунення недоліків в роботі мереж зовнішнього освітлення повинно проводитись до закінчення одного світлового дня (дод. 3 п.2 після слів "До довідки додаються") . Не зрозуміло пртяжність світового дня в часі, більш того це суперечить діючим нормативно-правовим актам. Так ПУЕ мережі зовнішнього освітлення по забезпеченню надійності електропостачання визначає як споживача ІІІ категорії, для якого є конкретно визначений час необхідний для ремонту або заміни пошкодженого елементу системи електропостачання. Вимагаємо усунути неправомірну вимогу до учасників закупівлі». Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, яке є замовником закупівлі послуг ID :UA-2022-06-28-005199-a : «Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області, за ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» повідомляє наступне: Послуги з поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення надаються відповідно до наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 21.08.2008 №253 «Про затвердження Методичних рекомендацій з утримання об’єктів зовнішнього освітлення населених пунктів», Правил улаштування електроустановок, Правил з технічної експлуатації електроустановок споживачів та інших чинних документів в даній галузі. Заміна непрацюючих ламп та світлоточок, ліквідація пошкоджень електромереж, освітлювальної арматури та устаткування, пошкоджень опор, заміна дроселів та відбивачів тощо, які будуть виявлені під час планових перевірок, скарг мешканців, або іншим способом, повинна здійснюватися до закінчення одного світлового дня (доби) з моменту повідомлення про них Виконавцю, який надає послугу або їх виявлення самим Виконавцем. Заміна перегорілих ламп повинна здійснюватися у світловий час протягом доби з моменту виявлення, після включення мережі зовнішнього освітлення відповідно до добового графіку включення і виключення мереж зовнішнього освітлення. Начальник управління житлово- комунального господарства Жмеринської міської ради Підпис Ольга КУЛЕНКО
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.07.2022 17:04
Вимога
Залишено без розгляду

Про ненадання повної інформації про тендер

Номер: 2fc4af107a1b4fe6abd2369c9c560e32
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-28-005199-a.b1
Назва: Про ненадання повної інформації про тендер
Вимога:
В тендерній документації на закупівлю послуг: Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, в додатку 3 - "технічне завдання (для учасника закупівлі) п.2 "Вимоги до учасника закупівлі" стоїть вимога, що Учасник процедури закупівлі зобов’язаний надати дозвільні документи передбачені чинним законодавством, гарантійні листи, сертифікати, тощо на підтвердження відповідності технічним вимогам цього предмета закупівлі та технології виконання послуг, зокрема: - Довідку (лист-погодження) від підприємства (підприємств), що експлуатують електромережі та є балансоутримувачем електричних опор, які задіяні в процесі виконання робіт з ремонту та утримання об’єктів зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, про те що персонал учасника відповідає кваліфікаційним вимогам необхідних для надання йому відповідних дозволів та допусків та учаснику буде дозволено виконання робіт на їх електричних опорах мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади. Будь який потенційний учасник торгів не може знати перелік цих організацій. Така вимога прописана або не повністю, або має корупційні ознаки так як прописана тільки під місцевих учасників. Вимагаемо або надати вичерпний перелік організацій балансоутримувачів опор по кожному старостинському округу, або зняти вимогу отримання зазначеної довідки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Від 06 липня 2022 р. № 01-13/225 ID : UA-2022-06-28-005199-А.В1 Від 01.07.2022 р. 14:36 Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (надалі – Замовник) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмета закупівлі: ID :UA-2022-06-28-005199-a (надалі – Процедура закупівлі) Відповідь Замовника на Вимогу (Скаргу) ID : UA-2022-06-28-005199-А.В1 Учасник закупівлі 01.07.2022 р. 14:36 звернувся до замовника закупівлі з вимогою про надання повної інформації про тендер, а саме: «В тендерній документації на закупівлю послуг: Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, в додатку 3 - "технічне завдання (для учасника закупівлі) п.2 "Вимоги до учасника закупівлі" стоїть вимога, що Учасник процедури закупівлі зобов’язаний надати дозвільні документи передбачені чинним законодавством, гарантійні листи, сертифікати, тощо на підтвердження відповідності технічним вимогам цього предмета закупівлі та технології виконання послуг, зокрема: -Довідку (лист-погодження) від підприємства (підприємств), що експлуатують електромережі та є балансоутримувачем електричних опор, які задіяні в процесі виконання робіт з ремонту та утримання об’єктів зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, про те що персонал учасника відповідає кваліфікаційним вимогам необхідних для надання йому відповідних дозволів та допусків та учаснику буде дозволено виконання робіт на їх електричних опорах мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади. Будь який потенційний учасник торгів не може знати перелік цих організацій. Така вимога прописана або не повністю, або має корупційні ознаки так як прописана тільки під місцевих учасників. Вимагаємо або надати вичерпний перелік організацій балансоутримувачів опор по кожному старостинському округу, або зняти вимогу отримання зазначеної довідки. Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, яке є замовником закупівлі послуг ID :UA-2022-06-28-005199-a : «Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області, за ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» повідомляє наступне: АТ «Вінницяобленерго» є монополістом з надання послуг з розподілу електричної енергії на території Вінницької області та є власником (локальних) електричних мереж, і в т. ч. опор електричних мереж на території Вінницької області, і зокрема Жмеринському районі Вінницької області, які перебувають на балансі цього підприємства та експлуатуються і обслуговуються Структурною одиницею «Жмеринські Електричні Мережі» АТ «Вінницяобленерго». АТ «Вінницяобленерго» внесене до Реєстру суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики і займає монопольне (домінуюче) становище на ринку розподілу електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами на території Вінницької області за № 56. Враховуючи вищевикладене, а також те, що мережі зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади змонтовані на опорах електричних мереж АТ «Вінницяобленерго» та обслуговуються Структурною одиницею «Жмеринські Електричні Мережі» АТ «Вінницяобленерго», замовник вимагає від учасників цієї закупівлі надати довідку (лист-погодження) від підприємства (підприємств), що експлуатують електромережі та є балансоутримувачем електричних опор, які задіяні в процесі виконання робіт з ремонту та утримання об’єктів зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, про те що персонал учасника відповідає кваліфікаційним вимогам необхідних для надання йому відповідних дозволів та допусків та учаснику буде дозволено виконання робіт на їх електричних опорах, де змонтовані і мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади. Отже, власниками та балансоутримувачами опор електричних мереж на території Вінницької області є АТ «Вінницяобленерго», які експлуатуються і обслуговуються структурними підрозділами, і зокрема на території Жмеринського району Структурною одиницею «Жмеринські Електричні Мережі» АТ «Вінницяобленерго» (адреса місцязнаходження:23100, м. Жмеринка, вул. Асмолова, 10, код ЄДРПОУ 25510274, тел. 04332 5-05-78 директор Задорожний А.А.) Начальник управління житлово- комунального господарства Жмеринської міської ради Підпис Ольга КУЛЕНКО
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.07.2022 17:04