-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (cтудентські квитки державного зразка)
Згідно тендерної документації
Завершена
182 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 910.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 910.80 UAH
Період оскарження:
24.06.2022 18:07 - 07.07.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасування прийнятого рішення
Номер:
10b6fe252a7145549b54e664ab59b91a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-24-006202-a.b1
Назва:
Скасування прийнятого рішення
Вимога:
Шановні колеги!
Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» ретельно ознайомилось з Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 27 від 19.07.2022 року на закупівлю студентських квитків державного зразка.
Для початку хочемо нагадати Вам основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до Ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наступним, хочемо Вас подякувати за стійку відданість постійному постачальнику, але зараз, в умовах війни дана позиція Замовника викликає безліч питань, які напевне ми змушені бути підняти в подальшому перед відповідними органами.
З рішенням Замовника про невідповідність нашої Тендерної пропозиції на підставі абз.2 п.2 ст.31 Закону «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», а саме; - ламінація зразку студентського квитка державного зразка з обох сторін, наданого Учасником, не є напівматовою, наявність відблисків на зразку при його фотографуванні, що унеможливлює передачу даних через фото (у порушення п.п.2 п.4 «Детальний опис предмета закупівлі» Додатку №1 тендерної документації), що підтверджено протоколом розгляду зразку студентського квитка державного зразка за № 26 від 15.07.2022р. комісії внутрішнього відділу замовника НЦООП університету) ми категорично не згодні з наступних підстав:
Наказом Міністерства науки і освіти № 1474 від 25 жовтня 2013 року в чітко визначено всі вимоги до Державного зразку студентського квитка. Пропонуємо ще раз з ним ретельно ознайомитись, щоб в подальшому не порушувати діюче законодавство, шляхом внесення до тендерної документації незрозумілих вимог!!!
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
25 жовтня 2013 року № 1474
(у редакції наказу Міністерства
освіти і науки України
від 25 квітня 2018 року № 434)
ДЕРЖАВНИЙ ЗРАЗОК
та опис студентського квитка
І. Державний зразок та опис картки студентського квитка
1. Картка студентського квитка державного зразка (далі - картка) містить:
1) персональні дані про студента, що обов’язково відтворюються на картці:
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
цифрова фотографія студента;
серія та номер студентського квитка;
індивідуальний штрих-код квитка;
дата видачі і строк дії квитка;
форма навчання;
2) дані про заклад освіти, що обов’язково відтворюються в картці:
повне найменування закладу освіти;
посада, прізвище та ініціали керівника закладу освіти;
підпис керівника закладу освіти (фотокопії).
2. Додатково на картці може відтворюватись інформація про виробника картки, логотипи, піктограми та графічні елементи, а також вмонтовані чип-модулі, що вказують на використання студентського квитка в інших системах електронного обліку (системи безпеки, контролю доступу, лояльності, платіжні тощо).
3. Картка має бути виконана в одному з таких варіантів:
вмонтований один чи декілька чип-модулів;
вмонтований один чи декілька чип-модулів та магнітна смуга;
магнітна смуга.
4. Обов’язковим елементом лицьового боку картки є напис «СТУДЕНТСЬКИЙ КВИТОК» - назва документа.
Додатково на лицьовому боці картки можуть розташовуватись логотипи, піктограми та графічні елементи, а також вмонтовані чип-модулі, що вказують на використання студентського квитка в інших системах електронного обліку. Зазначені елементи мають розташовуватися так, щоб не перекривати напис «СТУДЕНТСЬКИЙ КВИТОК» та не заважати візуальній ідентифікації картки за її назвою.
5. Зворотний бік картки містить такі елементи:
фотокартка студента розміром не менше 21 × 27 мм - у лівій частині картки;
індивідуальний штрих-код квитка розміром не менше 35 × 7 мм;
повне найменування закладу освіти;
серія та номер студентського квитка;
дата видачі і строк дії студентського квитка;
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) студента;
назва факультету (відділення), структурного підрозділу, форма навчання;
номер групи;
посада керівника закладу освіти, його прізвище та ініціали;
підпис керівника закладу освіти;
додаткова інформація, яку надає заклад освіти;
додаткова інформація, що належить до систем електронного обліку.
ІІ. Державний зразок та опис студентського квитка
1. Студентський квиток державного зразка містить:
1) персональні дані про студента, що обов’язково відтворюються в картці:
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
цифрова фотографія студента;
серія та номер студентського квитка;
індивідуальний штрих-код квитка;
дата видачі і строк дії квитка;
форма навчання (денна, вечірня, заочна, дистанційна). У разі поєднання форм навчання заклад освіти самостійно визначає одну (основну) форму навчання;
2) дані про заклад освіти, що обов’язково відтворюються в картці:
повне найменування закладу освіти, назва факультету (відділення), структурного підрозділу, форма навчання, назва групи (за наявності незмінних назв груп у закладі освіти);
посада, прізвище та ініціали керівника закладу освіти;
підпис керівника закладу освіти (фотокопії).
2. Студентський квиток має титульний (лицьовий) і текстовий (зворотний) боки. Розміри квитка: висота - 85,6 мм; ширина - 54 мм; товщина від 0,65 мм до 0,84 мм. Радіус округлення кутів - 3,18 мм. Якість друку не гірше 600 ppi. Механічна цілісність та можливість візуального зчитування інформації мають забезпечуватися на весь строк користування.
3. Лицьовий бік містить:
зображення малого Державного Герба України заввишки 17 мм на відстані 12 мм від верхнього краю;
напис «СТУДЕНТСЬКИЙ КВИТОК» літерами жовтого кольору заввишки 4 мм, розміщений на відстані 38 мм від верхнього краю.
4. Зворотний бік уздовж верхнього краю на відстані 2 мм містить верхнє поле для заповнення заввишки 9 мм, де зазначається повне найменування закладу освіти.
Під верхнім полем зворотного боку вздовж правого краю розміщено службову зону завширшки 8 мм. У нижній частині зони виділено біле поле заввишки 40 мм для занесення індивідуального штрих-коду квитка, у верхній частині зони - поле заввишки 24 мм для заповнення додаткової інформації закладу освіти.
У правому верхньому куті, утвореному службовою зоною та верхнім полем, виділено поле розміром 21 × 27 мм, де розміщується фотографія студента.
Зліва від фотографії розташовано 3 поля завширшки 19,5 мм і заввишки 6 мм для заповнення інформації про серію та номер квитка, дату видачі та термін дії квитка. Над відповідними полями для заповнення надруковано написи: «Серія, номер», «Виданий», «Дійсний до» літерами чорного кольору заввишки 2 мм.
Під ними розташовано 4 поля завширшки 42 мм і заввишки відповідно 7 мм, 10,5 мм, 6,5 мм та 6 мм для заповнення інформації про прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) студента, факультет (відділення), структурний підрозділ, форму навчання, назву групи. Над відповідними полями для заповнення надруковано написи: «Прізвище, ім’я, по батькові», «Факультет (відділення), структурний підрозділ. Форма навчання», «Група» літерами чорного кольору заввишки 2 мм.
Уздовж нижнього краю зворотного боку надруковано назву посади, прізвище, ініціали керівника закладу освіти та відтворено його підпис.
Студентський квиток виготовляється із синтетичних або полімерних матеріалів.
{Документ в редакції Наказу Міністерства освіти і науки № 716 від 16.06.2014 - діє до 30 серпня 2016 року згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 897 від 28.08.2015; діє до 31 грудня 2017 року згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 848 від 18.07.2016; в редакції Наказу Міністерства освіти і науки № 434 від 25.04.2018}
Директор департаменту
вищої освіти
Ю.М. Коровайченко
Звертаємо Вашу увагу на останній пункт виділений жирним шрифтом та підкреслений. Після нього в Наказі нічого нема!!! КРАПКА!
У вище приведеному Наказі в жодному пункті немає вимоги що, «Ламінація квитка з обох сторін має бути напівматова», що мають бути чи відсутніми якісь відблиски на зразку при його фотографуванні, що унеможливлює передачу даних через фото та інше. Якщо Ви вважаєте, що у Вас є повноваження проігнорувати вимоги діючого нормативного акту і встановити додаткову умову стосовно Державного зразка та опису студентського квитка, то ми не маємо права ігнорувати вимоги діючого законодавства, тому надаємо зразок Студентського квитка відповідно до вимог відповідного Наказу. Тим більш, надані нами зразки на перевірку на Центральний вузол ІВС «ОВІТА» пройшли всі вимоги по всім параметрам.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати прийняте рішення, переглянути пропозицію СП «Макрохем-Україна» та прийняти законне рішення, у противному випадку змушені будемо звертатись до відповідних компетентних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2022 19:57
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ваше звернення щодо скасування прийнятого рішення розглянуто. Повідомляємо наступне. Дякуємо, що нагадали нам основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно Закону кожному потенційному учаснику торгів надається право у відповідний строк звертатись за роз‘ясненнями, вимагати внести зміни або оскаржувати умови закупівлі/тендерної документації Замовника на етапі подання тендерних пропозицій. Відповідний строк для таких дій з моменту оголошення закупівлі з 24.06.2022р. до 07.07.2022р. У вас був встановлений Законом час детально ознайомитись, звернутись за роз’ясненнями, внести зауваження або вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, якщо ви бачили «незрозумілі вимоги». Однак, Ваше підприємство в період уточнення інформації таким правом не скористалось, таким чином вас влаштовували усі вимоги технічних умов до предмету закупівлі. Ви також надали підписану та завірену печаткою підприємства інформацію про відповідність товару технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, копію Додатку №1 до тендерної документації, де в п.4 «Детальний опис предмета закупівлі» була вимога щодо напівматового покриття, а також підписали інформацію де були попереджені, що «Невиконання вимог цього додатку Учасником, призводить до відхилення його пропозиції, як такої, що не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі».
Наказом МОН України № 1474 від 25.10.2013 р., було затверджено Положення про студентські (учнівські) квитки (надалі "Положення"), а також державний зразок та опис студентського квитка (надалі "Державний зразок"). Обов'язкові вимоги щодо змісту, та форми студентського квитка встановлені саме в Державному зразку. Однак, щодо вимог до матеріалу, з якого повинні бути вироблені студентські квитки, вказаний нормативний документ містить тільки одну вимогу, яка міститься в абзаці 7 пункту 4 державного зразка, а саме "Студентський квиток виготовляється із синтетичних або полімерних матеріалів". Таким чином, зважаючи на велику кількість існуючих полімерних та синтетичних матеріалів, законодавець не визначає будь-яких обов'язкових вимог щодо типу, виду якості матеріалу, з якого будуть виготовлені студентські квитки, тобто залишає вибір матеріалу та вимоги щодо його якості на вирішення замовника студентських квитків. В свою чергу, жодного обмеження щодо встановлення будь-яких додаткових вимог до якості, типу, виду таких матеріалів ні Положення, ні Державний зразок не містять.
Відповідно до ч. 1 та 2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі.
2. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів».
Відповідно до п.33 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги».
Відповідно до ч.1 ст.268 Господарського кодексу України: «1. Якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів».
Таким чином, виходячи із досвіду використання студентських квитків, враховуючи чисельні звернення користувачів студентських квитків, а також Студентської ради (засідання від 15.02.22 протокол № 8), у тому числі із обмеженими фізичними можливостями, діючи відповідно до вимог законодавства, Одеський національний технологічний університет, як замовник, що здійснює закупівлю товарів, робіт, послуг, в тендерній документації, а саме в останньому абзаці пп. 2 п.4 Додаток №1 Інформації про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі, як одну із вимог, яка покращує якість предмета закупівлі, визначив, що "Ламінація квитка з обох сторін має бути напівматова". Із вказаною вимогою щодо якості предмета закупівлі з самого початку тендерних процедур були ознайомлені всі учасники, а тому жодних дискримінаційних вимог в тендерній документації встановлено не було.
Таким чином, Одеським національним технологічним університетом під час організації та проведення тендерних процедур було дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі».
Ваші зауваження надані тільки після визначення переможця, можуть свідчити про те, що мотивом вимоги щодо дотримання діючих норм законодавства, є бажання добитися перегляду результатів законно проведених тендерних процедур на користь Вашого підприємства.
На підставі вищезазначеного вважаємо ваше звернення про скасування прийнятого рішення щодо відхилення тендерної пропозиції необґрунтованим.
Статус вимоги:
Не задоволено