• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

за ДК 021:2015 – 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти (крупа манна).

Річний план закупівель затверджено рішенням уповноваженої особи від 20.06.2022 Замовник належить до «юридичної особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі» згідно ст..2 ч.1 п.3 ЗУ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Категорія підприємства – мале. Адреса замовника 69033, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе 10-а, Комунарський район.

Завершена

18 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92.25 UAH
Період оскарження: 24.06.2022 11:01 - 04.07.2022 09:00
Вимога
Вирішена

щодо неправомірного визначення переможця закупівлі

Номер: bf7897f349ef4ef4ab9faed8278385dd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-24-001920-a.b1
Назва: щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Вимога:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі- Закон) встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 26 Закону. Так, умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі (п.13) встановлено, що учасник для підтвердження якості товару, що планує постачати до замовника надає: «Копія документу (-ів), що підтверджує якість товару та його відповідність нормативно-технічним документам (декларація виробника, сертифікат якості виробника, або реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами та правилами) (якщо товар планується виготовити після розкриття пропозицій учасників, надається копія документу на виготовлений раніше аналогічний товар)». Так, з аналізу тендерної документації учасника Фізична особа-підприємець Щербина Лілія Віталіївна, а саме файлу «Документи якості крохмалепродукти», надано посвідчення якості №3702 від 01.12.2021р. виданого виробничо-технологічною лабораторією ТОВ «МУЛІНО», яке є безпосереднім виробником продуктів борошномельно-круп’яної промисловості, на ТОВ «Цукор Запоріжжя», який є отримувачем такої продукції, відповідно до вказаного посвідчення якості. При цьому, вказане посвідчення якості має печатку ФОП Дрозд Олександр Іванович, 2227008731 та печатку ФОП Щербина Л.В., 2550106527. З аналізу вказаного документу, зовсім не простежується зв’язок учасника з наданим посвідченням якості товару та виробником чи постачальником товару, що є предметом закупівлі, а тому учасник вважається таким, що не надав підтвердження того який саме товар і якого саме постачальника чи виробника планує поставляти замовнику, чим і не підтвердив якість товару. Також, додатково нагадуємо замовнику, що відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З огляду закупівель проведених цим же замовником, в аналогічній закупівлі, однією з причин дискваліфікації учасника є саме відсутність зв’язку учасника з наданим посвідченням якості товару та виробником чи постачальником товару. З урахуванням цього, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника Фізична особа-підприємець Щербина Лілія Віталіївна. При цьому, просимо замовника, у подальшому, під час оцінки тендерних пропозицій учасників дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, зокрема об’єктивного визначення переможця закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: В кваліфікаційних вимогах до учасників по даній закупівлі не вимагається, щоб учасник закупівлі був прямим постачальником даної продукції або дистриб'ютором. Учасник ФОП Щербина Лілія Віталіївна надав посвідчення якості видане виробником продуктів борошномельно-круп’яної промисловості, яке завірив своєю печаткою. Тому ми не згодні з визначенням, що рішення по визначенню ФОП Щербина Лілія Віталіївна переможцем закупівлі за кодом ДК 021:2015 - за ДК 021:2015 – 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти (крупа манна) є неправомірним. Отже, враховуючи вищевикладене, вимога ФОП Ваховський Іван Олександрович відносно закупівлі за кодом ДК 021:2015 - за ДК 021:2015 – 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти (крупа манна) не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні