• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення проектно-кошторисної документації на: «Капітальний ремонт частини вулиці Шевченка (від перехрестя з вулицею Черкаською до перехрестя з вулицею Новоселівська) у м. Золотоноша Черкаської області» та виконання функції Замовника експертизи робочого проекту на оплатній основі, в межах фактичного обсягу)

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 23.06.2022 15:41 - 01.07.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимагаємо скасувати протокольне рішення за №18 від 12.07.2022 р.

Номер: c17b41fba2d64976a63087bd2af5d1dd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-23-006027-a.a2
Назва: Вимагаємо скасувати протокольне рішення за №18 від 12.07.2022 р.
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРПРОЕКТБУД», як учасник спрощеної процедури за темою ”ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення проектно-кошторисної документації на: «Капітальний ремонт частини вулиці Шевченка (від перехрестя з вулицею Черкаською до перехрестя з вулицею Новоселівська) у м. Золотоноша Черкаської області» та виконання функції Замовника експертизи робочого проекту на оплатній основі, в межах фактичного обсягу), звертається з вимогою. Відповідно ст.10 ч.1 п.п. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) замовник оприлюднює в електронній системі закупівель оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проєкт договору, як два різні документи. В статті 14 Закону п.3 визначає чіткий перелік умов, що зазначається в оголошенні про проведення спрощеної процедури, а саме в оголошенні. Пунктом 13 ст. 14 Закону перераховані чотири умови відхилення пропозицій учасників. Протокольним рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель за №18 від 12.07.2022 р., оприлюдненого 13 липня 2022 р. об 13:04 наша пропозиція була відхилена на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» з посиланням на п.6.1 Додатку 2. Додаток 2 є той самий проєкт договору. Оскільки пунктом 13 ст.14 Закону не передбачено жодної умови відхилення пропозиції учасника на основі умов оприлюденого проєкту договору, вважаємо такі дії протизаконними. Вимагаємо скасувати протокольне рішення за №18 від 12.07.2022 р. про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРПРОЕКТБУД».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до Оголошення - проект договору є додатком до Оголошення та є невід’ємною його частиною, тому всі вимоги Оголошення та всіх його додатків мають бути враховані в повному обсязі. Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Отже вимогу учасника про скасувати протокольного рішення за №18 від 12.07.2022 р. про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРПРОЕКТБУД» вважаю безпідставною та яка не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.07.2022 15:18
Вимога
Залишено без розгляду

Сертифікат ISO

Номер: e0a4db07519f43d1bc89936375619d9a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-23-006027-a.a1
Назва: Сертифікат ISO
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо прибрати дикримінаційну вимогу щодо наявності у учасника сертифікат ISO 90001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» за сферою сертифікації 71.11 Діяльність у сфері архітектури та 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах Дана вимога значно звужує можливе коло учасників та є дискримінаційною
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Враховуючи вищенаведене, крім обов'язково встановленої Законом інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Замовником зазначено іншу інформацію, яку він вважає необхідною для даного виду робіт, зокрема вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції чинного сертифікату на підтвердження відповідності вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT). Хоча отримання даного сертифікату є дійсно правом учасника, але це не позбавляє його можливості отримати сертифікат у добровільному порядку для того, щоб дотриматися умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Крім того, згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі пропозиції згаданого документу. Таким чином, встановлення Замовником умови надання учасником у складі пропозиції чинного сертифікату на підтвердження відповідності вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT), не є дискримінаційною і не заборонено нормативно-правовими актами.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.07.2022 17:40
Задовільнена: Ні