• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт дороги по вул. Свірського в селищі Борова

Завершена

333 969.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 669.85 UAH
Період оскарження: 23.06.2022 13:17 - 07.07.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: e77deab944e540a4ad19bf9e0cf6aed4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-23-003813-a.b4
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович (надалі – Скаржник) приймав участь у закупівлі UA-2022-06-23-003813-a Поточний ремонт дороги по вул. Свірського в селищі Борова (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), що проводило Управління регіонального розвитку і житлово - комун. господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського СО ФМР. Згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 9-08/2 від 09.08.2022р. було прийняте рішення про намір укласти договір по закупівлі та визначити переможцем відкритих торгів ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" (надалі – Учасник). Однак, ми не згодні з прийняттям такого рішення з наступних обставин: згідно положень тендерної документації п.3 Відхилення тендерних пропозицій розділу V. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця з таких підстав: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - Додатком 4 до тендерної документації Відомості про кваліфікаційний склад інженерно-технічного персоналу та механізаторів, яких буде залучено для виконання робіт* було встановлено вимогу зазаначити освіту із зазначенням учбового закладу, кваліфікації по диплому. *Звертаємо увагу учасників торгів! Графа освіта та назва закладу, який особа закінчила та кваліфікація по диплому зазначеного додатку Учасником заповнюється на осіб інженерно-технічного складу. На робітників дану інформацію вказувати не обов’язково. Учасник ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" не зазначив кваліфікацію по диплому на осіб інженерно-технічного складу (наприклад, інженер-будівельник, технік-будівельник тощо); - п.3. Проект договору про закупівлю розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації вимагалось: Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Додаток №9 (Підписаний та відсканований проект договору). Невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами відкритих торгів, є договірна ціна. - п.4. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю. У разі відсутності заповненого проекту договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" не зазначив в наданому проекті договору найменування документа, на підставі якого діє керівник. Крім того, договірна ціна Учасника подана окремим документом, а не разом з проектом договору. - п.3. Проект договору про закупівлю розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації було встановлено Вимоги щодо формування договірної ціни: Учасник повинен розцінити всі позиції переліку технічного завдання (Додаток 8 цієї тендерної документації). Договірна ціна та розрахунки до неї (пояснювальна записка, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, розрахунки інших витрат, підсумкова відомості ресурсів, об’єктні та локальні кошториси, розрахунки загальновиробничих витрат) мають бути складені, бажано, у програмному комплексі АВК-5 або в іншому, який має рекомендації Мінрегіону до застосування. Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва”. (затверджена наказом Мінрегіону "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" від 01.11.2021 №281 Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення замовлення та поточних цін на них. В ціні тендерної пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені, без будь-яких обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих робіт (послуг) не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Ціна тендерної пропозиції вказується з ПДВ (стосується Учасників, які є платниками ПДВ) та з урахуванням сплати всіх необхідних податків та зборів, із вказівкою та урахуванням зворотніх сум, якщо зворотні матеріали від демонтажу, передбачені в технічному завданні. Вартість ресурсів, що повертаються, зазначається в договірній ціні. Учасник ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" надав в пропозиції тільки договірну ціну, як він ії розцінив невідомо. Наприклад, Учасник ставить "інші супутні витрати" на суму 4,21976 тис.грн., які також не підтверджені ніяким розрахунком. Крім того, не зазначив в договірній ціні згідно якого документу визначив ціну тендерної пропозиції. Також в договірній ціні не зазначена вартість ресурсів, що повертаються або не надана довідка, якщо такі відсутні. Звертаємо увагу, що договірна ціна, надана Учасником ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" виконана в застарілому програмному комплексі АВК-5 (3.6.3) та адресована іншому Замовнику, а саме Службі автомобільних доріг у Донецькій області. У зв'язку із змінами у версії 3.7.1 в порівнянні із версією 3.6.3, цінова пропозиція, яка надана Учасником ТОВ "Славдорстрой" у програмному комплексі АВК-5 (версія 3.6.3) не має точних розрахунків. Тобто, Учасник невірно розцінив свою тендерну пропозицію. -п. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимагалось: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, які визначені в технічному завданні Замовника (Додаток 8). ( підписаний додаток №8). Учасник повинен дотримуватись вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Вироби і матеріали, які будуть використані повинні бути високої якості і відповідати прийнятим щодо них стандартам. Використання матеріалів, які були в користуванні не допускається. Загальні вимоги до матеріалів: надання сертифікатів відповідності на матеріали. Учасник ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" не надав сертифікати відповідності на матеріали. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до порушення наших майнових прав. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «Славдорстрой» та порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ «Славдорстрой», що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником будівельного ринку. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про намір укласти договір по закупівлі та визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" на підставі ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 9-08/2 від 09.08.2022р. Додатки: 1. Тендерна документація (тендер дорога Свірського нова). 2. Договірна ціна ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" (файл «ціна). 3. Проект договору ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" (файл «документи відповідності кваліфік. Свірського). 4. Відомості про кваліфікаційний склад інженерно-технічного персоналу та механізаторів, яких буде залучено для виконання робіт ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" вих.№08/07/22-70 від 08.07.2022р. (файл «працівники + аналог. договір + МТБ). 5. Доказ оплати за подання скарги.
Дата розгляду скарги: 25.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.08.2022 13:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.08.2022 11:33
Дата виконання рішення Замовником: 31.08.2022 13:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради повідомляє про виконання Рішення № 5549-р/пк-пз від 25.08.2022 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Автор: ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ, Оганесян Агван 380951750785 agvanoganesyan@inbox.lv
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушення Замовником

Номер: d48ab77e1c514f2d8149fb34cea740df
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-23-003813-a.b3
Назва: Вимога щодо усунення порушення Замовником
Вимога:
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович (надалі – Скаржник) приймав участь у закупівлі UA-2022-06-23-003813-a Поточний ремонт дороги по вул. Свірського в селищі Борова (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), що проводило Управління регіонального розвитку і житлово-комун.господ-тва Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського СО ФМР. Згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 9-08/2 від 09.08.2022р. було прийняте рішення про намір укласти договір по закупівлі та визначити переможцем відкритих торгів ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" (надалі – Учасник). Однак, ми не згодні з прийняттям такого рішення з наступних обставин: згідно положень тендерної документації п.3 Відхилення тендерних пропозицій розділу V. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця з таких підстав: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - Додатком 4 до тендерної документації Відомості про кваліфікаційний склад інженерно-технічного персоналу та механізаторів, яких буде залучено для виконання робіт* було встановлено вимогу зазаначити освіту із зазначенням учбового закладу, кваліфікації по диплому. *Звертаємо увагу учасників торгів! Графа освіта та назва закладу, який особа закінчила та кваліфікація по диплому зазначеного додатку Учасником заповнюється на осіб інженерно-технічного складу. На робітників дану інформацію вказувати не обов’язково. Учасник ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" не зазначив кваліфікацію по диплому на осіб інженерно-технічного складу (наприклад, інженер-будівельник, технік-будівельник тощо); - п.3. Проект договору про закупівлю розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації вимагалось: Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Додаток №9 (Підписаний та відсканований проект договору). Невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами відкритих торгів, є договірна ціна. - п.4. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю. У разі відсутності заповненого проекту договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" не зазначив в наданому проекті договору найменування документа, на підставі якого діє керівник. Крім того, договірна ціна Учасника подана окремим документом, а не разом з проектом договору. п.3. Проект договору про закупівлю розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації було встановлено Вимоги щодо формування договірної ціни: Учасник повинен розцінити всі позиції переліку технічного завдання (Додаток 8 цієї тендерної документації). Договірна ціна та розрахунки до неї (пояснювальна записка, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, розрахунки інших витрат, підсумкова відомості ресурсів, об’єктні та локальні кошториси, розрахунки загальновиробничих витрат) мають бути складені, бажано, у програмному комплексі АВК-5 або в іншому, який має рекомендації Мінрегіону до застосування. Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва”. (затверджена наказом Мінрегіону "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" від 01.11.2021 №281 Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення замовлення та поточних цін на них. В ціні тендерної пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені, без будь-яких обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих робіт (послуг) не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Ціна тендерної пропозиції вказується з ПДВ (стосується Учасників, які є платниками ПДВ) та з урахуванням сплати всіх необхідних податків та зборів, із вказівкою та урахуванням зворотніх сум, якщо зворотні матеріали від демонтажу, передбачені в технічному завданні. Вартість ресурсів, що повертаються, зазначається в договірній ціні. Учасник ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" надав в пропозиції тільки договірну ціну, як він ії розцінив невідомо. Наприклад, Учасник ставить "інші супутні витрати" на суму 4,21976 тис.грн., які також не підтверджені ніяким розрахунком. Крім того, не зазначив в договірній ціні згідно якого документу визначив ціну тендерної пропозиції. Також в договірній ціні не зазначена вартість ресурсів, що повертаються або не надана довідка, якщо такі відсутні. Звертаємо увагу Замовника, що договірна ціна, надана Учасником ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" виконана в застарілому програмному комплексі АВК-5 (3.6.3) та адресована іншому Замовнику, а саме Службі автомобільних доріг у Донецькій області. -п. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимагалось: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, які визначені в технічному завданні Замовника (Додаток 8). ( підписаний додаток №8). Учасник повинен дотримуватись вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Вироби і матеріали, які будуть використані повинні бути високої якості і відповідати прийнятим щодо них стандартам. Використання матеріалів, які були в користуванні не допускається. Загальні вимоги до матеріалів: надання сертифікатів відповідності на матеріали. Учасник ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" не надав сертифікати відповідності на матеріали. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію та порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1.об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до порушення наших майнових прав. Вимагаємо: 1. Скасувати рішення про намір укласти договір по закупівлі UA-2022-06-23-003813-a Поточний ремонт дороги по вул. Свірського в селищі Борова (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), та визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 9-08/2 від 09.08.2022р. Управління регіонального розвитку і житлово-комун.господ-тва Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського СО ФМР та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" як таку, що не відповідає вимогам Замовника та тендерній документації. 2. Перейти до розгляду наступної пропозиції по закупівлі UA-2022-06-23-003813-a Поточний ремонт дороги по вул. Свірського в селищі Борова (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). У разі незадоволення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до органу АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства СО ФМР повідомляє, що ми не можемо задовольнити Вашу вимогу-скаргу в зв'язку з проведенням перемірки ПОСТІЙНО ДІЮЧОЮ АДМІНІСТРАТИВНОЮ КОЛЕГІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ за скаргою товариства з обмеженою відповідальністю "СЛАВДОРСТРОЙ" від 21 липня 2022 № UA-2022-06-23-003813-a.b2 та прийняття РІШЕННЯ №5324-р/пк-пз від 04.08.2022 «Зобов'язати Управління регіонального розвитку і житлово-комун.господ-тва Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського СО ФМР скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СЛАВДОРСТРОЙ" та рішення про визначення фізичної особипідприємця Оганесяна Агвана Арамовича переможцем процедури закупівлі — "Поточний ремонт дороги по вул. Свірського в селищі Борова", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-06-23-003813-a»
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення Замовника (в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 2a8e2afec2eb43b8a333420eea5ebd88
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-23-003813-a.b2
Назва: СКАРГА на рішення Замовника (в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Вважаємо, що Рішення/Протокол уповноваженої особи Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського Старостинських округів Фастівської міської ради №14-07/2 від 14.07.2022р. щодо відхилення пропозиції учасника - ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» є необґрунтованим та прийнятим з порушенням норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.07.2022 14:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.08.2022 13:17
Дата виконання рішення Замовником: 10.08.2022 13:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення АМКУ перемога другого учасника відміняється
Автор: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Елена Прокопова +380937505071 e_prokopova@slavdorstroy.com
Вимога
Вирішена

Щодо довідки з ДФС

Номер: 4a5f371fa27c4af5b86f8a601b10430d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-23-003813-a.b1
Назва: Щодо довідки з ДФС
Вимога:
Довідка, що видана, Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733 АВТОМАТИЧНО ФОРМУЄТЬСЯ в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України - після оприлюднення повідомлення про намір уклатси договір. Відповідно до ч. 5 ст 17 ЗУ "Про публічні закупілі" Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тому просимо прибрати з пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації вимогу про надання переможцем - "Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів) або довідку в електронному вигляді, яка підписана ЕЦП посадових осіб відповідального контролюючого органу. Довідка повинна бути отримана в період з дати прийняття рішення про намір укласти договір, але не пізніше 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір." Дана вимога є порушенням ч. 5 ст 17 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую за звернення. Питання розглянуте. До тендерної документаціїбуде внесено відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено