• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення рекламної поліграфічної продукції (наліпки)

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах документації. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна з ПДВ (100%).

Завершена

486 105.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 430.53 UAH
Період оскарження: 23.06.2022 11:56 - 01.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення про визнання переможцем

Номер: 545ce056efba468297cf6832c6654a9b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-23-002971-a.c2
Назва: Оскарження рішення про визнання переможцем
Вимога:
Згідно наказу Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 р. № 1749 з 2016-01-01 прийнятий та набув чинності Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015. Національний класифікатор ― Єдиний закупівельний словник (ЄЗС) призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних суб’єктів господарювання у торгах за межами України. Відповідно до п. 4.1 тендерної документації закупівлі UA-2022-06-23-002971-a предметом закупівлі є ДК 021:2015 - 79820000-8 - Послуги, пов’язані з друком Виготовлення рекламної поліграфічної продукції (наліпки). Відповідно до п.1.1 Додатку 1.1 тендерної документації учасник має надати Довідку, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. ТОВ "Плеяда Друк" у складі тендерної пропозиції надало довідку про виконання договору між підприємством та Департаментом "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради у якому предметом договору є Виготовлення рекламних матеріалів Код ДК 021:2015-22460000-2. Таким чином виконаний договір, який зазначений у довідці не є аналогічним за предметом закупівлі - різняться коди за Єдиним закупівельним словником, які однозначно визначають предмет закупівлі. Вимагаємо скасування рішення про обрання переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 зазначеного Закону, учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. За результатами розгляду вимоги UA-2022-06-23-002971-a.c2 встановлено наступне: Пропозиція подається замовнику відповідно до вимог документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі), далі – документація, згідно з пунктом 24 частини першої статті 1 Закону. Замовником в документації спрощеної закупівлі (вимогах до предмету закупівлі) у Додатку 1 до документації встановлений Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції: Відповідно п.1 Додатку 1 до документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам: документи згідно додатку 1.1 до документації. Відповідно додатку 1.1. Учасник у складі пропозиції повинен надати: - Довідку у довільній формі або за формою наведеною нижче, складену учасником торів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. (*Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на виготовлення рекламної поліграфічної продукції). Учасник ТОВ ПЛЕЯДА ДРУК в складі пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій зазначено предмет аналогічного договору як – Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується виготовити поліграфічну продукцію: рекламні матеріали (банери, постери, ПВХ з друком) (код ДК 021:2015 – 22460000-2 рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники), відповідно до п.4 переліку послуг і промоційної продукції на виконання міської, загальноукраїнської та міжнародної програми промоції (ухвала №2807 від 21.12.2017), надалі «Продукція», якість якої повинна відповідати умовам тендерної пропозиції за результатами аукціону. За результатом розгляду поданих документів в складі пропозиції учасника ТОВ ПЛЕЯДА ДРУК зроблено висновок про їх відповідність вимогам Документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі), зокрема відповідність зазначеної інформації про наявність досвіду виконання договору на виготовлення рекламної поліграфічної продукції. Щодо Вашого твердження що ТОВ "Плеяда Друк" у складі тендерної пропозиції надало довідку про виконання договору між підприємством та Департаментом "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради у якому предметом договору є Виготовлення рекламних матеріалів Код ДК 021:2015-22460000-2. Таким чином виконаний договір, який зазначений у довідці не є аналогічним за предметом закупівлі - різняться коди за Єдиним закупівельним словником, які однозначно визначають предмет закупівлі, повідомляємо, що подані документи повністю відповідають встановленим вимогам, адже аналогічним договором визначається договір не за кодом ДК, а за предметом закупівлі. В даній закупівлі було чітко визначено що розуміти під аналогічним договором - Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на виготовлення рекламної поліграфічної продукції. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ ПЛЕЯДА ДРУК відповідає встановленим вимогам в документації спрощеної закупівлі (вимогам до предмету закупівлі).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення про дискваліфікацію

Номер: aed7150f65864156873496ac70a8c398
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-23-002971-a.c1
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
ТОВ "Спринт-Сервіс" відповідно до вимог тендерної документації надало у складі пропозиції довідку про виконання договору аналогічного за предметом закупівлі. Наголошуємо на тому, що Єдиний закупівельний словник має ієрархічну структуру, перші чотири цифри коду визначають клас, наступна п'ята - категорію, кожні з останніх трьох цифр встановлюють більш високий рівень уточнення в рамках категорії. Предмет договору, який вказаний у довідці - 79823000-9 (Послуги з друку та доставки надрукованої продукції ) є категорією більш загального класу ДК 021:2015 - 79820000-8 - Послуги, пов’язані з друком, отже договір, який зазначений у довідці, є повністю аналогічним предмету закупівлі у частині коду Єдиного закупівельного словника. Вимога до наявності у предметі договору словосполучення "виготовлення рекламної поліграфічної продукції" є юридично суперечливим - йому відповідає зовсім інший код Єдиного закупівельного словника, а саме ДК 021:2015:22460000-2: Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники розділу 22000000-0 ДРУКОВАНА ТА СУПУТНЯ ПРОДУКЦІЯ. Просимо переглянути та скасувати рішення про дискваліфікацію або відминити закупівлю та усунути протиріччя у вимогах до кваліфікаційних документів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 зазначеного Закону, учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. За результатами розгляду вимоги UA-2022-06-23-002971-a.c1 встановлено наступне: Пропозиція подається замовнику відповідно до вимог документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі), далі – документація, згідно з пунктом 24 частини першої статті 1 Закону. Замовником в документації спрощеної закупівлі (вимогах до предмету закупівлі) у Додатку 1 до документації встановлений Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції: Відповідно п.1 Додатку 1 до документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам: документи згідно додатку 1.1 до документації. Відповідно додатку 1.1. Учасник у складі пропозиції повинен надати: - Довідку у довільній формі або за формою наведеною нижче, складену учасником торів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. (*Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на виготовлення рекламної поліграфічної продукції). ТОВ "Спринт-Сервіс", як Учасник в складі пропозиції надав довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, проте встановлено невідповідність в частині зазначення предмету договору в даній довідці, що не є аналогічними, оскільки його предмет зазначено як Виготовлення друкованої продукції – 79823000-9, номенклатура ДК 021:2015 – 79820000-8. За результатом розгляду зазначених документів в складі пропозиції учасника зроблено висновок про їх невідповідність вимогам Документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі), зокрема відсутня інформація про наявність досвіду виконання договору на виготовлення рекламної поліграфічної продукції. Щодо Вашого твердження що Предмет договору, який вказаний у довідці - 79823000-9 (Послуги з друку та доставки надрукованої продукції ) є категорією більш загального класу ДК 021:2015 - 79820000-8 - Послуги, пов’язані з друком, отже договір, який зазначений у довідці, є повністю аналогічним предмету закупівлі у частині коду Єдиного закупівельного словника, зазначаємо що аналогічним договором визначається договір не за кодом ДК, а за предметом закупівлі. В даній закупівлі було чітко визначено що розуміти під аналогічним договором - Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на виготовлення рекламної поліграфічної продукції. Крім того під час проведення спрощеної закупівлі були дотримані всі терміни. Був і період уточнення, і період прийому пропозицій. В період уточнення питань щодо уточнення або внесення змін в частині аналогічного договору не надходило. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "Спринт-Сервіс" відхилена правомірно, у звʼязку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено