-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації (стадія ЕП) по об'єкту "Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А-3» спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260, вулиця Маршала Якубовського, 7-Б у Голосіївському районі м. Києва" (код ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Завершена
1 495 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 475.00 UAH
Період оскарження:
23.06.2022 11:27 - 01.07.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Невідповідність пропозоції учасника вимогам спрощеної закупівлі
Номер:
4b10f347ac59470bb600219f4c9deb84
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-23-002432-a.b4
Назва:
Невідповідність пропозоції учасника вимогам спрощеної закупівлі
Вимога:
14.07.2022 р. Вимога
«12» липня 2022 року відповідно до п. 7. Рішення Замовника про визначення Переможця (спрощена закупівля) № 12-07-4 від 12.07.2022 року переможець у спрощеній закупівлі за предметом «Виготовлення проектно-кошторисної документації (стадія ЕП) по об'єкту "Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А-3» спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260, вулиця Маршала Якубовського, 7-Б у Голосіївському районі м. Києва" (код ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування) за результатами оцінки пропозиції: ФОП «ДЖИГОМОН КИРИЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ».
Розглянувши документи подані в складі пропозиції ФОП «ДЖИГОМОН КИРИЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ» встановлено, що документи тендерної пропозиції даного учасника містять НЕВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ, зазначеним Замовником у документах закупівлі, про які ЗАМОВНИК НЕ ЗАЗНАЧАЄ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ОЦІНКИ ДАНОГО УЧАСНИКА.
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ПОЛЯГАЄ в наступному, учасник ФОП ДЖИГОМОН КИРИЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ:
- не надав на вимогу п. 8 Технічних вимог «Гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною»;
- не надано копії квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді, а саме: - Податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця за 2019 рік, чим не виконано вимогу п. 6 Технічних вимог щодо надання звітності за 2019 рік;
- не надав «Лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником до тендерної документації» на виконання вимог зазначених у п. 16 Технічних вимог;
- не надано на вимогу п.11 Технічних вимог, документи (трудова книжка або наказ про прийняття на роботу, або трудова угода чи договір цивільно-правового характеру), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівником, зазначеним в таблиці - Петросовим Олександром Альбертовичем;
- розрахунок вартості експертизи № 4 не містить найменування об’єкта та має ссилку на договір від 18.11.2021 р.
Крім того, трудові договора №№ 04А/01, №01А/10А, 01А/17А, 01А/10В укладені відповідно з працівниками Червінка Юрій Андрійович, Помазан Роман Олексійович, Курочкін Роман Вікторович, Шумейко Володимир Петрович, датовані «01» червням 2022 року. Предмет зазначених договорів по об’єкту "Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А-3» спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260, вулиця Маршала Якубовського, 7-Б у Голосіївському районі м. Києва". СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ ПО ДАНОМУ ОБ’ЄКТУ ОГОЛОШЕНА «23» ЧЕРВНЯ 2022 Р. (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-06-23-002432-a). ТОБТО, ТРУДОВІ ДОГОВОРИ УКЛАДЕНІ З ВИКОНАВЦЯМИ РАНІШЕ ОГОЛОШЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.
ПОЧАТОК РОБІТ В КАЛЕНДАРНОМУ ГРАФІЦІ, НАДАНОМУ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ФОП ДЖИГОМОН КИРИЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ ЗАЗНАЧАЄ 15.07.2022 РОКУ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 495 000 грн. 00 коп.
Початкові заявки:
ФОП "ДЖИГОМОН КИРИЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ" - 1 491 018,32 грн.
ПП "ДІ ПРОЕКТ" - 1 175 000,64 грн.
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" - 1 101 618,14 грн.
ПП "САБІ" - 1 071 853,66 грн.
За результатами електронного аукціону остаточні пропозиції:
ФОП "ДЖИГОМОН КИРИЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ" - 1 491 018,32 грн. (пропозицію прийнято);
ПП "ДІ ПРОЕКТ" - 1 167 525,63 грн. (пропозицію дискваліфіковано);
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" - 1 000 000,00 грн. (пропозицію дискваліфіковано);
ПП "САБІ" - 999 900,00 грн. (пропозицію дискваліфіковано).
У відповідності до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено «Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).».
Пропозиція учасника ФОП "ДЖИГОМОН КИРИЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ" в сумі 1 491 018,32 грн. не є економічно вигодною пропозицією спрощеної закупівлі та не відповідає всим вимогам Замовника, про що зазначено вище.
Дане свідчить про ймовірні ознаки ст. 28 ККУ, «Вчинення кримінального правопорушення групою осіб, групою осіб за попередньою змовою, організованою групою або злочинною організацією
1. Кримінальне правопорушення визнається таким, що вчинене групою осіб, якщо у ньому брали участь декілька (два або більше) виконавців без попередньої змови між собою.
2. Кримінальне правопорушення визнається вчиненим за попередньою змовою групою осіб, якщо його спільно вчинили декілька осіб (дві або більше), які заздалегідь, тобто до початку кримінального правопорушення, домовилися про спільне його вчинення…».
Відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», «З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.»
Відповідальність за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена Стаття 164-14 Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122).
Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника ФОП ДЖИГОМОН КИРИЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ не відповідає всім вимогам до предмета закупівлі, тому учасник ФОП ДЖИГОМОН КИРИЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ " не може бути визнаним переможцем та відповідно Рішення Замовника про визначення Переможця (спрощена закупівля) № 12-07-4 від 12.07.2022 року підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2022 18:39
Вирішення:
Шановний учаснику, статтею 19 Конституції України передбачено що, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Абзацом 2 ч.14 ст.14 Закону України «Про піблічні закупівлі» передбачено, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Разом з тим, ст.14 Закону України «Про піблічні закупівлі» не передбачено положень, що стосуються надання пояснень (відповідей на звернення), щодо відповідності/не відповідності пропозиції учасника-переможця умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, отже не потребує додаткових пояснень.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Оскарження рішення
Номер:
21323bb5626f45a2a104e6054fda013c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-23-002432-a.b3
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
Шановний замовник згідно Вашого протоколу №12-07-1 від 12 липня 2022р
1. Щодо додатку Договірної ціни 216 виконано згідно «Настанова з визначення вартості проведення робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності об’єктів будівництва» Наказ Міністерства розвитку громад та територій України 30 квітня 2022 року № 67. 1.3. Ця Настанова є обов’язковою при визначенні вартості робіт з обстеження, що виконуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, а також інших коштів передбачуваних законодавством (далі – державні кошти). 2.10. Кошториси на виконання робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності будівель і споруд складаються за відповідними формами, що наведені в додатках 1, 2, 3 та 4 цієї Настанови. Немає додатку де є оформлення договірної ціни, тому виконання обстеження повинно бути лише в зведеному. Згідно додатків до договірної ціни 216 надано зведений розрахунок в якому є всі роботи які ВІДПОВІДАЮТЬ технічному завданню
2. Щодо календарного графіку не може проводитись паралельно з ескізним проектом. Повідомляємо що 1) згідно вашого технічного завдання у Вас надбудова тому і мета обстеження надання висновку з можливості надбудови, а для цього необхідно надати, згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-2016 п.6.4.2, 6.4.3, на аналіз архітектурно-планувальні та конструктивних рішення. Експерт НЕ РОЗРОБЛЯЄ архітектурно-планувальні та конструктивні рішення. 2) в складі нашої пропозиції надано гарантійний лист щодо строків а ваші розрахунки в календарному графіку (який до речі при підписанні договору корегується)не мають ні якого сенсусу.
3. Ми розуміємо, що всі ці пояснення та законодавство України ВАМ до одного місця і Ви протягуєте свого виконавця, який вже другий раз не може оформити тендерну документацію про що свідчить закупівля UA-2022-01-18-002335-c, але наполягаємо дотримуйтесь законодавства, або оформлюйте прямі договори, не соромтесь.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2022 16:17
Вирішення:
Шановний учасник, 1. Щодо пункту 1 скарги. Доводимо до Вашого відома, що, відповідно п. 1.1 «Настанови з визначення вартості проведення робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності об’єктів будівництва» (далі – «Настанова»), що затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 30 квітня 2022 року N 67, «…Ця Настанова з визначення вартості проведення робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності об’єктів призначена для забезпечення єдиного підходу щодо проведення розрахунків вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності (далі - обстеження) на об’єктах будівництва, пошкоджених в наслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації.»
Об’єкт предмету закупівлі, а саме нежитлова будівля літ. «А-3» спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260, вулиця Маршала Якубовського, 7-Б у Голосіївському районі м. Києва, не відповідає зазначеним в п.1 Настанови характеристикам, тому що не є об’єктом будівництва, пошкодженим в наслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації.
Оскільки згадана Вами Настанова не є тим нормативним документом, яким можна обґрунтовувати частину 1-шу вашої скарги – Замовник не може задовільнити Вашу скаргу в цієї частині.
2. Щодо пункту 2 скарги. П. 3.15 «Передпроектні роботи» ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» передбачає перелік робіт, «…які можуть виконуватись до початку процесу проектування для визначення принципових об'ємно-просторових та містобудівних рішень. В тому числі (окрім інших) «…за необхідності обстеження та/або обмірів існуючих об’єктів, які підлягають реконструкції, капітальному ремонту, та розташованих в зоні впливу будівництва; інші види робіт, необхідні для початку процесу проектування». Відповідно зазначеному, розробка будь якої стадії проектних робіт не може виконуватись паралельно із будь якими роботами, що мають відноситись до Передпроектних робіт у трактовці відповідної нормативної документації. Отже обстеження будівельних конструкцій Об’єкту не може виконуватись паралельно розробці стадії Ескізний проект.
3. Статтею 19 Конституції України передбачено що, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Абзацом 2 ч.14 ст.14 Закону України «Про піблічні закупівлі» передбачено, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пункт 3 скарги не є вимогою щодо надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, отже не потребує додаткових пояснень.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Оскарження безпідставного рішення Замовника прийнятого Протоколом № 12-07-3 від 12.07.2022 р.
Номер:
51d984458c2444c386906611a758dbd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-23-002432-a.b2
Назва:
Оскарження безпідставного рішення Замовника прийнятого Протоколом № 12-07-3 від 12.07.2022 р.
Вимога:
14.07.2022 р.
Вимога подана у відповідності до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
«12» липня 2022 року відповідно до п.1 ПРОТОКОЛУ № 12-07-3 від 12.07.2022 року Уповноваженої особи з проведення публічних закупівель Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації щодо прийняття рішення по поданій пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДІ ПРОЕКТ» для участі у спрощеній закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації (стадія ЕП) по об'єкту "Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А-3» спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260, вулиця Маршала Якубовського, 7-Б у Голосіївському районі м. Києва" (код ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування), відхилено пропозицію даного учасника.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДІ ПРОЕКТ» повністю не погоджується з підставою, відповідно до якої Замовник відхилив пропозицію даного учасника та вважає її безпідставною та необґрунтованою, а саме:
В п.1 ПРОТОКОЛУ № 12-07-3 від 12.07.2022 року Уповноваженої особи з проведення публічних закупівель Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації зазначено: «…За результатами розгляду тендерної пропозиції пропозицію учасника спрощеної закупівлі виявлено підстави для відхилення тендерної пропозиції. А саме, пропозиція учасника не відповідає вимогам до предмета закупівлі, що зазначені у вимогах Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження та технічному завданню:
Додаток до договору «Договірна ціна на виконання проектних, науково-проєктних, вишукувальних робіт» не відповідає технічному завданню, а саме не містить в своєму складі кошторисів на виконання обмірів та обмірних креслень та робіт з обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану.».
Відповідно до документів даної закупівлі, опублікованих Замовником в електронній системі закупівель, «ДОГОВІРНА ЦІНА НА ВИКОНАННЯ ПРОЕКТНИХ, НАУКОВО-ПРОЄКТНИХ , ВИШУКУВАЛЬНИХ РОБІТ» не є додатком до договору, як зазначає Замовник, про що свідчить:
- додаток № 3 Проект договору до документів закупівлі, відповідно до якого додатками до договору є: Додаток № 1 – Завдання на проектування., Додаток № 2 – Кошторис на проектні роботи, Додаток № 3 – Календарний графік виконання робіт, та відсутній додаток Договірна ціна;
- відповідно до п. 3.2. Договору, ціна Договору визначена на підставі кошторису Додаток № 2 Кошторис на проектні роботи, а не договірною ціною;
- відповідно до п. 17 «Технічних вимог до виконання робіт/Вимог до кваліфікації учасників, інших вимог та спосіб їх підтвердження», Порядку надання Переможцем документів на заключення договору, відсутня вимога Замовника щодо надання Переможцем на заключення договору, такого документу як «ДОГОВІРНА ЦІНА НА ВИКОНАННЯ ПРОЕКТНИХ, НАУКОВО-ПРОЄКТНИХ , ВИШУКУВАЛЬНИХ РОБІТ», а зазначено інші документи, а саме: договір; календарний графік виконання робіт; кошторис на проектні роботи; витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», завірений електронною печаткою служби єдиної інформаційної системи МВС. Тобто, ТАКИЙ ДОКУМЕНТ ЯК ДОГОВІРНА ЦІНА НЕ НАДАЄТЬСЯ.
Крім того,
- учасником відповідно до п. 16 Технічні вимоги «… Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати…», в ціні пропозиції відповідно до «ПРОПОЗИЦІЇ» від 04.07.2022 р. № 138/01-02 враховано всі витрати на виконання робіт по предмету закупівлі;
- відповідно до п. 1.4. проекту Договору, склад, види та обсяги проектних робіт, які зобов’язаний виконати Виконавець та інші вимоги Замовника визначено у затвердженому Завданні на проектування (Додаток № 1) та Кошторисі на проектні роботи (Додаток №2). Знову відсутній додаток Договірна ціна;
- результатом виконання робіт по даній закупівлі є проектно-кошторисна документація у паперовому вигляді в 4-х примірниках та на електронному носію (кошторисна частина в програмному забезпечені АВК-5, у версії, яка діє на момент видачі документації, графічна частина у форматі .pdf та .dwg, текcтова частина у форматі .doc) за результатами розгляду якої видано відповідний позитивний Експертний звіт (Додаток 3 до документів закупівлі, п. 16 Технічних вимог), які відповідно до п. 4.2. договору, після виконання проектних робіт, разом з Актом передаються Замовнику. Тобто, виконання обмірів, обмірних креслень, обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану потрібні Виконавцю для розроблення проектно-кошторисної документації, і не передаватимуться Замовнику, як окремо виконані роботи, так як це не передбачено умовами, вимогами спрощеної закупівлі та проектом Договору, що підлягатиме подальшому підписанню та виконанню Переможцем.
Відповідно до вищезазначеного, пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДІ ПРОЕКТ» повністю «відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі».
Всупереч зазначеному, Замовник безпідставно, в порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі», відмовив учаснику спрощеної закупівлі ПРИВАТНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ДІ ПРОЕКТ».
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 495 000 грн. 00 коп.
Початкові заявки:
ФОП "ДЖИГОМОН КИРИЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ" - 1 491 018,32 грн.
ПП "ДІ ПРОЕКТ" - 1 175 000,64 грн.
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" - 1 101 618,14 грн.
ПП "САБІ" - 1 071 853,66 грн.
За результатами електронного аукціону остаточні пропозиції:
ФОП "ДЖИГОМОН КИРИЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ"1 491 018,32 грн. (пропозицію прийнято);
ПП "ДІ ПРОЕКТ" - 1 167 525,63 грн. (пропозицію дискваліфіковано);
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" - 1 000 000,00 грн. (пропозицію дискваліфіковано);
ПП "САБІ" - 999 900,00 грн. (пропозицію дискваліфіковано).
Пропозиція учасника ПП "ДІ ПРОЕКТ" є економічно вигідною.
Враховуючи результати аукціону, а саме: зменшення учасником вартості пропозиції, розгляд та оцінка Замовником кошторисних розрахунків є недоречною, адже учасник запропонував виконати роботу за ціну, що менша за очікувану Замовником вартість предмета закупівлі та початкову пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДІ ПРОЕКТ», яка зазначена у документі від 04.07.2022 р. № 138/01-02 «ПРОПОЗИЦІЯ».
Відповідальність за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена Стаття 164-14 Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122).
Враховуючи вищевикладене, Замовнику необхідно виконати норми Закону України «Про публічні закупівлі» та скасувати прийняте з порушенням чинного законодавства про закупівлі рішення оформлене ПРОТОКОЛОМ № 12-07-3 від 12.07.2022 року щодо відхилення пропозиції учасника ПП "ДІ ПРОЕКТ", пропозиція якого відповідає умовам та вимогам закупівлі, визнати даного учасника переможцем закупівлі та відповідне рішення оприлюднити в електронній системі закупівель.
Відповідно ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», «З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2022 15:40
Вирішення:
Шановний учасник, Пунктом 14 Технічного завдання по об’єкту: «Виготовлення проектно-кошторисної документації (стадія ЕП) по об'єкту "Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А-3» спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260, вулиця Маршала Якубовського, 7-Б у Голосіївському районі м. Києва" (код ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» окрім інших, передбачена вимога «… Виконати обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану. Виконати обміри, обмірні креслення.»
У пункті 16 «Технічні вимоги» файлу «Загальні вимоги проектування» зазначено: «Учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані та які наведені в технічному завданні»
ПП «ДІ ПРОЕКТ» у складі своєї тендерної пропозиції додав файлі «Договірна ціна, довідка, лист-підтвердж .pdf» надав розрахунок вартості комплексу робіт, що не передбачає всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані та які наведені в технічному завданні, а саме обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану. Обміри, обмірні креслення.
Більш того, зазначені види робіт також не передбачені ні календарним графіком виконання робіт, наданим ПП «ДІ ПРОЕКТ» у тендерній пропозиції, ні будь яким іншим документом Учасника.
Зауваження щодо невідповідності технічному завданню саме «Договірної ціни на виконання проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт» - є похідним наслідком ігнорування ПП «ДІ ПРОЕКТ» вимог п. 14 Технічного завдання.
Саме на цієї підставі та користуючись нормою п. 1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» Протоколом № 12-07-3 від 12.07.2022 р. Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення щодо відхилення пропозиції ПП «ДІ ПРОЕКТ».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення Замовника
Номер:
b2c1be9ede2f4ea3ad7af77337fe310d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-23-002432-a.c1
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Управлінням будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації було оголошено закупівлю UA-2022-06-23-002432-a за предметом : «Виготовлення проектно-кошторисної документації (стадія ЕП) по об'єкту "Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А-3» спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260, вулиця Маршала Якубовського, 7-Б у Голосіївському районі м. Києва" (код ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування)»
За результатами розгляду, пропозиція ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» протоколом №12-07-2 від 12.07.2022 ( надалі - Протокол) була відхилена. Проте зазначене рішення є протиправним, порушує вимоги оголошення про проведення спрощеної закупілі та положення Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки:
1.Відповідно до Протоколу Замовник зазначає, що додатки до договору «Договiрна цiна на виконання проектних, науково-проектних, вишукувальних робiт» та «Зведений кошторис на виконання проектних, науково-проектних, вишукувальних робiт» не вiдповiдають технiчному завдання, а саме не мiстять в своєму складi кошторис на виконаня обмiрiв та обмiрних креслень.
Зазначене твердження Замовника є хибним, оскільки умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містять вимоги, щодо дослівного цитування у кошторисній документації робіт, що передбачені технічним завданням.
При цьому кошторисна документації надана у складі пропозиції ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» відповідає вимогам оголошення та передбачає всі роботи визначені технічним завданням. Оскільки у складі Технічного завдання не було жодної інформації, щодо переліку будівель і споруд зі своїми технічними характеристиками, які підлягають обстеженню, то у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» був наданий Кошторис №1 «Обстеження будівель і споруд» складений згідно п.10 Технічного завдання по об’єкту: «Виготовлення проектно-кошторисної документації (стадія ЕП) по об'єкту "Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А-3» спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260, вулиця Маршала Якубовського, 7-Б у Голосіївському районі м. Києва" (код ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» та п. 4.1 Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво: «4.1. За умови неможливості визначити вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт за розділами ІІ та ІІІ цієї Настанови розрахунок кошторисної вартості зазначених робіт здійснюють за калькуляційним методом шляхом складання кошторису за формою, наведеною в додатку 5 цієї Настанови. …..». Звертаємо вашу увагу, обстеження будівель та споруд включає у себе виконання обмірів та обмірних креслень та всі необхідні супутні роботи, які необхідні для визначення та оцінки технічного стану будівель та споруд, згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану.
Оголошення передбачає: «У складі договірної ціни, складеної згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281, Підрядник надає Замовнику скановану з оригіналу та завірену підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію:
- договірну ціну;
- лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником до тендерної документації;
- календарний графік виконання робіт.
Ціна тендерної пропозиції є динамічною (з врахуванням положень ч. 5 ст. 41 Закону).»
У складі пропозиції ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» надано кошторис складеної згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. Окрім цього, договірна ціна є динамічною та може бути відкоригована під час узгодження її з Замовником ( (з врахуванням положень ч. 5 ст. 41 Закону).»
Зазначене вище свідчить про виконання ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» вимог оголошення у повній мірі.
2. Відповідно до Протоколу Замовник зазначає, що сума договору по Формi довiдки про виконання аналоriчноrо (-их) договору (доrоворiв) не вiдповiдае загальнiй вартостi робiт за договором №19-20/ЕП вiд 20 вересня 2019 та листу вiдгуку.
Відповідно до п.19 ст. 22 Закону України «про публічні закупівлі» Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до Наказу Мінрозвитку №710 від 15.04.2020р. до переліку формальних помилок віднесено: помилку, що зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
відповідно у складі пропозиції ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» надано довідку №025 від 04.07.2022 з допущенням описки у сумі договору, при цьому у складі пропозиції надано скан-копію даного договору, що дає можливість Замовнику отримати достовірну інформацію щодо вартості робіт за договором та пересвідчитися, що в довідці було допущено формальну помилку та пропущено цифру, що не впливає на зміст пропозиції.
Враховуючи наведе вище, пропозиція ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» відповідає вимогам оголошення. Підстави зазначені в Протоколі гуртуються на вибірковому трактуванні Замовником їх сенсу та висвітлення тих обставин, що не були передбачені в оголошенні на проведення спрощеної закупівлі.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВБК СТАНДАРТ».
Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» буде здійснено дії з метою забезпечення громадського контролю та усунення порушень допущених при проведенні даної закупівлі, а саме шляхом звернення до громадських організацій, Держаудит служби та органу, що здійснює контроль над Замовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2022 15:02
Вирішення:
Шановний учаснику, щодо використання п. 4.1 Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво: «4.1. За умови неможливості визначити вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт за розділами ІІ та ІІІ цієї Настанови розрахунок кошторисної вартості зазначених робіт здійснюють за калькуляційним методом шляхом складання кошторису за формою, наведеною в додатку 5 цієї Настанови. …..».
Вважаємо недоречним використання цього пункту, оскільки всі учасники мали технічну можливість запросити всі необхідні та додаткові (з точки зору Учасника) дані для визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт на етапі періоду уточнень для визначення кошторисної вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт із застосуванням збірників цін.
2. Щодо ствердження «Звертаємо вашу увагу, обстеження будівель та споруд включає у себе виконання обмірів та обмірних креслень та всі необхідні супутні роботи, які необхідні для визначення та оцінки технічного стану будівель та споруд, згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану»
Відповідно п. 6.3 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» у технічному завданні зазначається наявна технічна документація на об'єкт, яка може бути надана виконавцям обстеження.
У разi відсутності (або недостатності) технiчної документації на об'єкт або інших необхідних матеріалів рекомендується вжити заходів з їх отримання або відновлення в потрібних обсягах.
Необхiднi для аналізу технічного стану відомості, якi неможливо отримати, у тому числі з наявних документів, рекомендується визначати в ході обстеження шляхом випробувань, розрахунків, вишукувань тощо.
У звязку із відсутністю необхідної технічної документації на об'єкт для виконання обстеження Об’єкту, Замовник зазначив у Технічному завданні щодо необхідності додаткових робіт, а саме виконання обмірів та обмірних креслень. Зазначаємо, що виконання обмірів необхідно лише у разі відсутності відповідної технічної документації у Замовника, тому не можуть бути включені у склад робот з обстеження за замовчуванням.
Більш того, Таблиця б — Усереднене відсоткове співвідношення етапів робот з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівлі СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 «Нормативи витрат труда для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівель і споруд» передбачає відповідні етапи робіт, а саме:
1. Збирання та аналіз проектної документації, розробка програми обстежень
2. Візуальне або інструментальне обстеження технічного стану, виявлення, обмірювання, ескізування та фотографування дефектів і пошкоджень (польові роботи)
3. Аналіз та обробка результатів обстежень, визначення фактичних схем навантаження конструктивних елементів, виконання креслень, схем, ескізів тощо
4 Складання і оформлення висновків технічного стану та експлуатаційної придатності будівлі.
Виходячи із наведеного, жодний із передбачених етапів робот з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівлі не передбачає виконання обмірів та обмірних креслень.
Таким чином Ваше ствердження, що обстеження будівель та споруд включає у себе виконання обмірів та обмірних креслень та всі необхідні супутні роботи - є наслідком хибного трактування нормативної документації.
Статус вимоги:
Відхилено