• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт внутрішніх мереж електропостачання в КНП "Київська міська клінічна лікарня №3, вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі"

Торги не відбулися

951 284.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 756.42 UAH
Період оскарження: 23.06.2022 10:22 - 09.07.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

неправомірне визначення переможця

Номер: 61134857a3bb465bba89e924ebb0964a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-23-001154-a.c4
Назва: неправомірне визначення переможця
Скарга:
І. ЩОДО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "АГРАНБУД" Вважаємо за необхідне звернути увагу Органу оскарження на наступне. 1. Відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: 1. Заповнена форма тендерної пропозиції (Додаток 3 тендерної документації); 2. У відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень у роздрукованому та відсканованому вигляді: - договірну ціна з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є динамічною (згідно національного стандарту ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013); - зведений кошторис - локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності); - відомість ресурсів; - календарний графік виконання робіт, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві”; П.6.2.12 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 передбачено, що до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Згідно з постановою КМУ від 31 травня 2021 р. № 586 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024» прогнозується індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) – 106,2% у 2022 році, 105,3% у 2023 році та 105% у 2024 році. Відповідно до п.6.3.4 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, використовуються у порядку, обумовленому договором підряду. Також наголошуємо, що на підставі п.6.2.12 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, вимога про включення коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами носить обов'язковий, характер, а не право учасника включати чи не включати дані витрати до складу розрахунку договірної ціни. У складі тендерної пропозиції ТОВ "АГРАНБУД" міститься файл «кошторисні розрахунки.pdf», в якому в договірній ціні у рядку «кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» зазначено «-». Враховуючи наведене, Переможцем до складу договірної ціни НЕ БУЛО включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами встановленими згідно з постановою КМУ від 31 травня 2021 р. № 586 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024», що не відповідає п.6.2.12 ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 та свідчить про неправомірність винесеного Замовником рішення в рамках даної закупівлі. Станом на сьогодні вже неодноразово було висвітлено аналогічне питання на засіданні в Антимонопольному комітету України. Позиція постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель є ідентичною позиції Скаржника, що висвітлені в рішеннях №16131-р/пк-пз від 14.07.2021 (UA-2021-06-03-011979-b), № 931-р/пк-пз від 19.01.2021, №1041-р/пк-пз від 21.01.2021, №4903-р/пк-пз від 12.03.2021, №5506-р/пк-пз від 19.03.2021, №8330-р/пк-пз від 19.04.2021, тощо. 2. Так, у складі пропозиції ТОВ "АГРАНБУД" відповідно до вимог п.1. Розділу III Тендерної документації надано копію паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами (файл «паспорт Шкуренка АГРАНБУД.PDF»). ТОВ "АГРАНБУД" в порушення виконання даної вимоги НЕ НАДАЛО паспорт уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції або копію іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами, а надало вибірково окремі сторінки паспорту. Зазначаємо, що ч.5 р.І Положення про паспорт громадянина України, що затверджено Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Отже, з урахуванням зазначеного, пропозиція ТОВ "АГРАНБУД" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та повинна була відхилена у встановлений чинним законодавством строк. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням керуючись статтею 18 Закону та відповідно до першого абзацу частини 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Частиною 17 статті 18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка с складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Дата розгляду скарги: 11.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.08.2022 14:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.08.2022 13:40
Дата виконання рішення Замовником: 22.08.2022 18:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вiдхилити пропозицiю учасника вiдкритих торгiв за предметом закупiвлi, "Поmочнuй рецонт внyтpiшнix мереж електропостачання в КНП "Kaiвcькa мicкa клiнiчна лiкаоня №3, вvл. Петра 3апорожця, 26, у Днiпповськомч районi" - код нацiонального класифiкатора України ДК 02l:20l5 "Єдиний закупiвельний словник" - код ДК 021:2015: 45310000-3 (Електромонтажнi роботи), iдентифiкатор закупiвлi UA-2022- 0б-23-001154-а, товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю "АГРАНБУД" згiдно з Рiшенням Постiйно дiючоi адмiнiстративної колегii Антимонопольного Koмiтeтy України з розгляду скарг про порушення законодавства у сферi публiчних закупівель №5388-р/пк-пз від 11.08.2022р. Протокол УО №155 від 19.08.2022р.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ", Світличний Євген Сергійович 380442293222 kbmk@i.ua
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 2c3255d8e0e540e7a8fbeab9e19bdae7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-23-001154-a.a3
Назва: вимога
Вимога:
Для інженерно-технічних працівників обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом шановний Замовник, яке відношення до електромонтажних робіт має працівник з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» Просимо додати в кваліфікацію спеціалістів з напрямком електроенергетики, а не будівельників. Ви закуповуєте електромонтажні роботи, а не зведення стін чи бетонування і т.д.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Зазначена вимога встановлена для підтвердження того, що учасник має можливість працювати з кваліфікованими працівниками у сфері будівництва. Вимога стосується інженерно-технічних працівників. - (ІТП) — категорія працівників, яка здійснює організацію та керівництво вироб. процесом у госп. сфері (пром-сті, буд-ві, с. г., на тр-ті тощо). Підставою для віднесення до ІТП є не тільки освіта, а передусім посада, яка вимагає від працівника кваліфікації інженера або техніка. Тому на підприємствах і в організаціях згідно з Типовою інструкцією із статистики чисельності та фонду заробітної плати робітників і службовців на підприємствах, в установах, організаціях до ІТП належать: керівники підприємств і організацій, гол. фахівці (включаючи гол. економістів), начальники цехів (дільниць, змін, відділень та ін.)
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.07.2022 00:04
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 9864210b0d7c4d6388727094fbad1f18
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-23-001154-a.b2
Назва: вимога
Вимога:
В постанові КМУ №1107 додаток Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Група Б відсутні такі роботи як --- зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин Просимо видалити вимогу
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У Тендерній документації Замовника чітко прописана вимога про надання декларації або дозволу, що видані на роботи (послуги) згідно з предметом закупівлі. Додаток 1 до Тендерної документації п.2.2 « Копія діючого дозволу виданого Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності), або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що видані на роботи (послуги) згідно з предметом закупівлі.»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.07.2022 00:04
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: f859a34449c241c192d0656fdc45a5c1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-23-001154-a.c1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовник, у відповідності до дефектного акту відсутні наступні роботи - земляні роботи, що виконуються на шлибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. Тому вимога надання декларації незаконна Прошу видалити цю вимогу
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У Тендерній документації Замовника чітко прописана вимога про надання декларації або дозволу, що видані на роботи (послуги) згідно з предметом закупівлі. Додаток 1 до Тендерної документації п.2.2 « Копія діючого дозволу виданого Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності), або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що видані на роботи (послуги) згідно з предметом закупівлі.» Всі вимоги Замовника у Тендерній документації на закупівлю по даному виду робіт прописані виключно згідно з законодавством України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.07.2022 00:04