-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Завершена
32 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 160.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 160.00 UAH
Період оскарження:
23.06.2022 10:15 - 01.07.2022 12:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
15f7544570974b8c94b4951435ba4c96
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-23-001137-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Просимо розглянути нашу вимогу
Пов'язані документи:
Учасник
- Автобаза UA-2022-06-23-001137-a.pdf 12.07.2022 12:10
- СЕС Корона.pdf 12.07.2022 12:10
- Пластик_2.jpg 12.07.2022 12:10
- Пластик_1.jpg 12.07.2022 12:10
- сканирование0304.pdf 12.07.2022 12:10
Дата подачі:
12.07.2022 12:10
Вирішення:
Шановний скаржник.
На вашу повторну скаргу, повідомляємо наступне:
Учасник закупівлі ФОП Бердник В.А. було виконано усі вимоги Оголошеної процедури закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, та надано усі документи, які вимагалось у відповідності до Оголошення про закупівлю.
Звертаю Вашу увагу на те, що у Додатку 1 до Оголошення, чітко зазначено, що товар, який постачається повинний мати необхідні сертифікати якості виробника, реєстраційне посвідчення/ висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України - дана вимога застосовується при передачі товару від Продавця до Покупця в момент передачі товару, і застосовується до любого Учасника (переможця закупівлі).
Статус вимоги:
Відхилено