• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлі Київського вищого професійного училища будівництва і архітектури м. Київ вул. Клавдіївська буд. 22

Торги відмінено

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період оскарження: 22.06.2022 18:41 - 01.07.2022 16:00
Вимога
Відхилено

щодо листа підтвердження про обстеження обєкту

Номер: 2245d257a4134a2ebee37677c0f5f327
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-22-007270-a.b1
Назва: щодо листа підтвердження про обстеження обєкту
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. Відповідно до Оголошення п.3.4. Учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати Лист-підтвердження завіренний Замовником, про обстеження кваліфікованими фахівцями Учасника об’єкту по вул. Клавдіївська, 22. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням будь якого паперового документа. Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - спрощену закупівлю, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання листа підтвердження про обстеження обєкту , грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно із ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, а ч. 3 ст. 22 передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога замовника щодо надання листа-підтвердження огляду об’єкту не є дискримінаційною, адже доступ усім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним у будь-який робочий час Київського Вищого професійного училища будівництва і архітектури. Жодна норма чинного законодавства не забороняє замовнику встановлювати дану вимогу. Ця вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути всі технічні сторони, що стосуються предмета закупівлі та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування та/або максимально знизити ймовірність виникнення ситуації, за якої учасник в подальшому може заявляти про неможливість виконання договору (у випадку визначення такого учасника переможцем закупівлі). Твердження про те, що участь учасника до моменту аукціону є конфіденційною та замовник не має права ідентифікувати особу, що гарантується, на думку учасника, положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" спростовується вже хоча б тим, що під час подання даної скарги учасника, в електронній системі закупівель вже відбувалася ідентифікація учасника. Враховуючи вище викладене, дана вимога лишається без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено