• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з Розроблення містобудівної документації - генерального плану і плану зонування (у складі генерального плану) м. Богуслава Обухівського району Київської області. Розробка історико-архітектурного опорного плану (у складі генерального плану) території м. Богуслав Обухівського району Київської області та Створення топографічних карт М 1:10 000 території Богуславської міської територіальної громади Обухівського району Київської області

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 22.06.2022 10:31 - 11.07.2022 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження результатів кваліфікації

Номер: 7c935fc0008146acbf00f031683d5695
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-22-001262-a.b1
Назва: Оскарження результатів кваліфікації
Скарга:
Скарга, що стосується дій Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Виконавчий комітет Богуславської міської ради (далі також – «Замовник») оголошено відкриті торги на закупівлю послуг з «Виконавчий комітет Богуславської міської ради», ідентифікатор закупівлі UA-2022-06-22-001262-a (далі – «Закупівля»). Скаржник виявив бажання взяти участь у Закупівлі, у зв’язку з чим подав свою пропозицію на участь у Закупівлі. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, тендерні пропозиції на Участь у Закупівлі подали наступні Учасники: №з/п Учасник Ціна за результатом електронного аукціону (грн, з ПДВ) 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" ЄДРПОУ 41686750 - Скаржник 1 313 000,00грн. 2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР-ГРУППРОЕКТ" ЄДРПОУ 42170868 2 376 000,00грн. 3 ТОВ "АДВАНС ІНВЕСТ" ЄДРПОУ 38660952 3 000 000,00грн. За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції та оприлюднено відповідний Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.07.2022 № 142 (далі також – «Протокол»). У Протоколі зазначено, що Учасник не надав належного обґрунтування вказаної ціни або вартості через що відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ». Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та вважає відхилення Замовником пропозиції безпідставним виходячи з наступного. При підготовці тендерної пропозиції Скаржник керувався інструкціями та вимогами Тендерної документації Замовника. Згідно з ч. 1 Розділу 5 Тендерної документації встановлено, що аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції та додати до пояснення кошторис. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування (обґрунтування в довільній формі та кошторис) вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного частиною чотирнадцять статті 29 Закону. Згідно з ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» Визначається, що аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Згідно з п. 14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилення тендерної пропозиції відбувається у разі якщо Учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; З відхиленням в цій частині ми не погоджуємось виходячи з наступного: 1. Нами було надано обґрунтування аномально низької ціни під час проведення тендерної закупівлі шляхом завантаження до електронного майданчика уповноваженого органу о 16 год. 56 хв. 18 липня 2022 року сканованої копії обґрунтування з найменуванням електронного файлу «Обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції.pdf» (копія документа додається, скріншот з часовою відміткою додається). 2. Щодо не пропуску строку на надання обґрунтування вказуємо, що відповідно до ст. 254 Цивільного кодексу України вказується: Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. Отже як законодавець так і електронна система встановила дату подачі обґрунтування до 19 липня 2022 року, до 00 год. 00 хв. 3. В обґрунтуванні чітко зазначено від чого було запропоновано аномально низьку ціну, а саме: -автоматизоване програмне забезпечення із застосуванням ГІС технологій, що забезпечує оптимізацію та оперативність виконання послуг та робіт на підприємстві, що сприяє скороченню загальних витрат та строків виконання; - в умовах воєнного стану в Україні, пов'язаного з військовою агресією, вважаємо за необхідне та маємо можливість надати максимально економічно обгрунтовану цінову пропозицію з метою якісного надання послуг за предметом закупівлі та заощадження бюджетних коштів. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», серед яких, зокрема, досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва, який сприяє якісному виробництву товару, порядку надання послуг по вигідним для замовників цінам, що з урахуванням зазначеного дає змогу зменшувати вартість надання послуг. Таким чином, учасник, як надавач послуг, має можливість застосувати знижку на послугу і готовий надати її по вартості по всій закупівлі за ціною вказаній у тендерній пропозиції. Аналогічної думки по вказаному питанню притримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладена у рішенні № 28185-р/пк-пз від 22.12.2021, оголошення № UA-2021-11-03-000945-c. Щодо посилання Замовника на те, що нами нібито не було накладено кваліфікований електронний підпис - вказуємо наступне: нами було накладено електронний підпис 14 липня 2022 року о 19 год. 24 хв. відразу ж після завантаження до електронного майданчика уповноваженого органу тендерної документації у строк який надавався системою для реєстрації (подачі тендерної пропозиції). Даний підпис отримувався в АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів України» є чинним та належить відповідальному з закупівель згідно інформаційної довідки з додатками № 20 від 14 липня 2022 року ТОВ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" - Мазур Тетяні Петрівні. А отже в цій частині нами не було допущено порушення тендерної документації та діючого законодавства. Щодо посилання Замовника на те, що Учасник не надав довідку щодо наявності у програмному забезпеченні функціоналу для відповідного формування земельних ділянок та створення та обробки файлів у форматі *.gdb. – вказуємо наступне: нами було надано довідку про наявність обладнання, МТБ та технологій згідно Додатку 1 назвою «1 Довідка про наявність обладнання, МТБ та технологій Додаток 1.pdf». В даній довідці присутнє відповідне програмне забезпечення за №13 «Програмна продукція ArсGIS Desktop Basic Single Use License», за №14 «Програмне забезпечення «Digitals Geodesy/Reports/Topotracer/XMLChecker» та за №15 «Програмна продукція ArсGIS Desktop Basic Single Use License» - які забезпечуються функціоналом збереженням файлів у форматі *.gdb. Відповідно у цій частині наша пропозиція відповідає умовам тендерної документації (копія документа додається). Щодо посилання Замовника на те, що Учасник не надав належним чином завірені копії кваліфікаційних сертифікатів – вказуємо наступне: - Умовами тендерної документації вимагались кваліфікаційні сертифікати архітекторів з розроблення містобудівної документації, в кількості не менше 2-х працівників – згідно нашої тендерної документації було надано шляхом завантаження до електронної системи уповноваженого органу документи які вимагались умовами тендерної документації у тому числі і кольорові копії сертифікатів з назвою «2.2 Архітектор Бакун О.М..pdf» та «2.3 Архітектор Морозік А.С..pdf». - Інші співробітники ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ», зокрема Гороховська О.А. не потребувала розміщення кваліфікаційного сертифікату хоч вона і є архітектором за посадою у Товаристві, так як тендерна документація вимагала лише двох сертифікованих архітекторів, що нами було у повному обсязі виконано шляхом надання інформації та копії сертифікатів від архітекторів Бакун О.М. та Морозік А.С. (копії документів додаються). - Умовами тендерної документації вимагалось кваліфікаційний сертифікат інженера - геодезиста в кількості не менше 1-го працівника – згідно нашої тендерної документації було надано шляхом завантаження до електронної системи уповноваженого органу документи, які вимагались умовами тендерної документації, у тому числі і кольорові копії сертифікатів з назвою «2.8 Інженер-геодезист Сушко В.Г..pdf» (копії документів додаються). Інші співробітники, зокрема Костенко С.А. не потребував розміщення кваліфікаційного сертифікату хоч він і є інженером - геодезистом за посадою у Товаристві, так як тендерна документація вимагала лише одного сертифікованого інженера – геодезиста, що нами було у повному обсязі виконано шляхом надання інформації та копії сертифіката від інженера - геодезиста Сушко В.Г. - Умовами тендерної документації вимагалось наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть задіяні у наданні послуг, що є предметом закупівлі, а саме фахівця гідролога або інженера гідротехніка – не менше 1-го працівника – згідно нашої тендерної документації було надано шляхом завантаження до електронної системи уповноваженого органу документи які вимагались умовами тендерної документації з назвою «2.9 Гідролог Дубняк С.С..pdf». Умовами Тендерної документації кваліфікаційний сертифікат фахівця гідролога не вимагався. Більш того відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник порушив вимоги ч.16 ст. 29 Закону. Замовником не було надано нам 24 години на виправлення невідповідностей. Отже Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію з підстав викладених вище не надавши відповідний час на виправлення невідповідностей, (які підпадали під законодавчо встановлену норму з надання 24-х годин на виправлення) чим також порушив права ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ», що могло б призвести до врегулювання спору без застосування адміністративних процедур в рамках цієї скарги. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями Замовника та вважає такими, що порушують його права та інтереси, а також ці рішення порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури Закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника (Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ») та усі прийняті рішення про відхилення та визначення переможця Учасників які будуть винесені замовником після протоколу про відхилення нашої компанії. Додаток: Копія обґрунтування аномально низької ціни на 2-х аркушах, Скріншот з часовою відміткою на 1-у аркуші, Довідка про наявність обладнання, МТБ та технологій Додаток 1 на 4-х аркушах; Копія кваліфікаційного сертифікату архітектора Морозік А.С. на 1-му аркуші, Копія кваліфікаційного сертифікату архітектора Бакун О.М. на 1-му аркуші, Копія кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста Сушко В.Г. на 1-му аркуші, Копія Свідоцтва про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста Сушко В.Г. на 1-у аркуші, Скріншот з перевіркою накладеного електронного підпису на тендерну документацію на 2-х аркушах. З повагою, Директор ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» Т.П. Мазур
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.08.2022 14:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.08.2022 11:11
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ", Тетяна Мазур +380667837224 iotp.office@gmail.com