• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

поточні ремонтні роботи з ліквідації аварійного стану санвузлів Улянівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області за адресою: вул. Шкільна, 4, с. Улянівка, Олександрійського району, Кіровоградської області

технічне завдання в додатку №2 до тендерної документації

Завершена

390 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Період оскарження: 21.06.2022 16:32 - 03.07.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: c153cf82ba954e6db283d4ef46c46297
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-21-006322-a.c2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Повідомляємо, що за закупівлею "Поточні ремонтні роботи з ліквідації аварійного стану санвузлів Улянівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області за адресою: вул. Шкільна, 4, с. Улянівка, Олександрійського району, Кіровоградської області» закупівля: UA-2022-06-21-006322-a в системі публічних закупівель Замовником було опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №133 від 12.07.2022 р. , яким визначено переможцем учасника ФОП Кострубань В.І.. Вважаємо дане рішення неправомірним та прийнятим з грубими порушеннями чинного законодавства оскільки пропозиція ФОП Кострубань В.І. має суттєві недоліки, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника. На підставі ст.. 33 Закону України Про публічні закупівлі вимагаємо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Кострубань В.І., а саме: 1. Відповідно до вимог п.4 Частини ІІ. Інша інформація Додатку №1 тендерної документації Замовника Учасникам в складі документів тендерної пропозиції зокрема необхідно надати «Листа - згоди на обробку, зберігання, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» та інших норм чинного законодавства на уповноважену особу Учасника , а також особу, уповноважену на підписання документів тендерної пропозиції та договору, осіб Учасника, персональні дані яких містяться у пропозиції». Тобто вищенаведена фраза чітко зазначає про те, що вищезазначені листи-згоди Учасникам необхідно надати зокрема на всіх осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції. Учасником в складі своєї пропозиції надано Договір оренди виробничої бази, де містяться персональні дані особи Левченко Віталій Миколайович, зокрема його серія та номер паспорта, місце його видачі, адреса, ІПН, тощо. В порушення вимог п.4 Частини ІІ. Інша інформація Додатку №1 тендерної документації Замовника в пропозиції ФОП Кострубань В.І. відсутній Лист - згода на обробку, зберігання, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» від Левченко Віталія Миколайовича, персональні дані якого містяться у пропозиції ФОП Кострубань В.І. Просимо надати відповідь чи надано в тендерній пропозиції учасником ФОП Кострубань В.І. Лист - згоду на обробку, зберігання, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» від Левченко Віталія Миколайовича, персональні дані якого містяться у пропозиції ФОП Кострубань В.І., та чи відповідає така пропозиція учасника вимогам тендерної документації Замовника? На підставі вищезазначеного вважаємо протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №133 від 12.07.2022 р. та визнання переможцем закупівлі ФОП Кострубань В.І. неправомірним та прийнятим з грубим порушенням законодавства та ВИМАГАЄМО: 1. Згідно ст. 33 Закону України Про публічні закупівлі надати інформацію про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Кострубань В.І. за питаннями, що зазначені Вище в цій вимозі; 2. З метою недопущення порушення вимог законодавства вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №133 від 12.07.2022 р. про визнання переможцем закупівлі ФОП Кострубань В.І.; 3. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства. У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Петров А.О. залишає за собою право звертатись до Органу оскарження (Антимонопольний комітет України), правоохоронних органів, Держаудитслужби та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатом розгляду вимоги UA-2022-06-21-006322-a.c2. Як вбачається із змісту вимоги UA-2022-06-21-006322-a.c2., учасник ФОП Петров Андрій Олександрович посилаючись на статтю 33 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає надати інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Кострубань В.І. Повідомляємо, що відповідно до частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Тендерна пропозиція учасника ФОП Петров Андрій Олександрович не розглядалась і не відхилялась замовником, а тому підстав вимагати надати інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі, ФОП Петров Андрій Олександрович, відповідно до статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» не має.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання переможця

Номер: 086e40e2486f404aa7c8f98306c46652
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-21-006322-a.a1
Назва: Неправомірне визнання переможця
Вимога:
Повідомляємо, що за закупівлею "Поточні ремонтні роботи з ліквідації аварійного стану санвузлів Улянівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області за адресою: вул. Шкільна, 4, с. Улянівка, Олександрійського району, Кіровоградської області» закупівля: UA-2022-06-21-006322-a в системі публічних закупівель Замовником було опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №133 від 12.07.2022 р. , яким визначено переможцем учасника ФОП Кострубань В.І.. Вважаємо дане рішення неправомірним та прийнятим з грубими порушеннями чинного законодавства оскільки пропозиція ФОП Кострубань В.І. має суттєві недоліки, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника. На підставі ст.. 33 Закону України Про публічні закупівлі вимагаємо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Кострубань В.І., а саме: 1. Відповідно до вимог п.1 Розділу 3 - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника зазначено наступне: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію;». Також зазначено, що «Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.» Таким чином згідно вимог п.1 Розділу 3 - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника вимагається накладення виключно КЕП – кваліфікованого електронного підпису на тендерні пропозиції учасників. Учасник ФОП Кострубань В.І. наклав на свою тендерну пропозицію електронний підпис, підчас перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify в протоколі створення та перевірки електронного підпису (додається до вимоги) зазначено, що тип носія особистого ключа – незахищений, а тип підпису - удосконалений, відповідно цей електронний підпис не є кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Відповідно до Інформації щодо електронних підписів, зазначеної Антимонопольним комітетом України (можна ознайомитись за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) зазначено наступне: «Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.» Просимо надати відповідь чи накладено учасником ФОП Кострубань В.І. відповідно до вимог п.1 Розділу 3 - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію, та чи відповідає така пропозиція учасника вимогам тендерної документації Замовника? На підставі вищезазначеного вважаємо протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №133 від 12.07.2022 р. та визнання переможцем закупівлі ФОП Кострубань В.І. неправомірним та прийнятим з грубим порушенням законодавства та ВИМАГАЄМО: 1. Згідно ст. 33 Закону України Про публічні закупівлі надати інформацію про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Кострубань В.І. за питаннями, що зазначені Вище в цій вимозі; 2. З метою недопущення порушення вимог законодавства вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №133 від 12.07.2022 р. про визнання переможцем закупівлі ФОП Кострубань В.І.; 3. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства. У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Петров А.О. залишає за собою право звертатись до Органу оскарження (Антимонопольний комітет України), правоохоронних органів, Держаудитслужби та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.
Вирішення: За результатом розгляду вимоги UA-2022-06-21-006322-a.a1 повідомляємо наступне. Відповідно до п.2.2. Постанови КМУ від 17 березня 2022 р. № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг», на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Таким чином, вимога учасника не підлягає задоволенню Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №133 від 12.07.2022 р., яким визначено переможцем учасника ФОП Кострубань В.І. є законним і не підлягає скасуванню.
Статус вимоги: Відхилено