• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

2 лота: Лот 1. – Розхідні медичні матеріали - 82 найменування; Лот 2. – Шовний матеріал – 29 найменувань

2 лота: Лот 1. – Розхідні медичні матеріали - 82 найменування – 259563 одиниці; Лот 2. – Шовний матеріал – 29 найменувань – 15674 одиниці. Тендерна пропозиція подається щодо кожного лоту окремо. Найменування, коди та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (Технічна специфікація) та по тексту оголошення. Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

7 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 21.06.2022 15:14 - 18.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 57de77f39a3d408e8255de45b7cf3646
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-21-005215-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Наявність дискримінаційних умов, які обмежують конкуренцію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вельми шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Замовник, під час визначення предмета закупівлі керувався виключно нормами законодавства України, а саме: - Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.» - Відповідно до пункту 39 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - «частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.» - Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно, можна зробити чіткий висновок, що за замовченням товари йдуть єдиним предметом, за умови, що товари підпадають під єдиний код Єдиного закупівельного словника. Окремо потрібно зазначити, що виділення окремих лотів є правом, а не обов’язком Замовника. Крім того, якщо брати за основу Ваше звернення при розробці та затвердженні тендерної документації, то напевно доведеться оголошувати закупівлі на кожен медичний матеріал/виріб окремим лотом та в результаті це призведе до енної кількості договорів та відповідно постачальників, що зовсім не економічно в частині часу на замовлення та інших ресурсів. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Якщо Учасник не має в наявності всього переліку (асортименту) товару, що є предметом даної закупівлі, то йому нічого не заважає закупити їх на ринку, тобто розширити свій асортимент, звісно, якщо є бажання співпрацювати з виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі. Довідково: Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Стосовно гарантійного листа, повідомляємо наступне. Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних медичних матеріалів. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання медичних матеріалів/виробів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами або походження яких може бути із країни агресора, або інших країн щодо який застосовано відповідні санкції, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу, а саме нанести шкоду здоров’ю пацієнтів та персоналу, забезпечення безпечної роботи персоналу та дотримання законодавства щодо охорони праці. Крім того, Вами не обґрунтовано як саме це обмежує Вашу участь у даній закупівлі, а також не надано доказів що дану умову не можуть виконати 2 та більше Учасників. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено