-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
поточний ремонт приміщень Щасливської філії І-ІІ ст. Червонокам'янського ЗЗСО І-ІІІ ст.- ПЦ Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області за адресою: вулиця Центральна, 15-А, с. Щасливе, Олександрійського району, Кіровоградської області для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб
технічне завдання в додатку №2 до тендерної документації
Завершена
345 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 725.00 UAH
Період оскарження:
21.06.2022 14:47 - 09.07.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне визначення переможця
Номер:
3261bb0b8cdc44e2a3b08c765c4038fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-21-004841-a.c2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Повідомляємо, що за закупівлею «Поточний ремонт приміщень Щасливської філії І-ІІ ст. Червонокам'янського ЗЗСО І-ІІІ ст.- ПЦ Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області за адресою: вулиця Центральна, 15-А, с. Щасливе, Олександрійського району, Кіровоградської області для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб» закупівля: UA-2022-06-21-004841-a в системі публічних закупівель Замовником було опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №137 від 15.07.2022 р. , яким визначено переможцем учасника ТОВ «Управитель-В».
Вважаємо дане рішення неправомірним та прийнятим з грубими порушеннями чинного законодавства оскільки пропозиція ТОВ «Управитель-В» має суттєві недоліки, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника.
На підставі ст.. 33 Закону України Про публічні закупівлі вимагаємо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Управитель-В», а саме:
1. Відповідно до вимог Частини ІІ Додатку 1 тендерної документації Замовника зазначено наступне: «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійній листи, тощо) які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель мають бути розміщені на фірмових бланках (за наявності) та мстити такі обов’язкові реквізити, як дата створення, вихідний номер документу, посаду, прізвище, ініціали та підпис керівника або уповноваженої особи з зазначенням унікального номеру закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція, відбиток печатки на паперовому документі з подальшим скануванням оригіналу документу в повно кольоровому режимі.» В порушення даної вимоги у всіх документах в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Управитель-В», які складені безпосередньо учасником, відсутній унікальний номер закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція.
2. Відповідно до вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації Замовника учасникам необхідно надати «інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам згідно Додатку 2 до тендерної документації». Учасником в складі документів тендерної пропозиції в порушення цих вимог не надано ««інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам».
3. Відповідно до вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації Замовника «Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;» Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист-гарантію №1171 від 11.07.2022 р. в якому він гарантує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам. Але на сторінці 2 документу в кінці сторінки не відображено весь текст документу, він є недоступним для читання, а відповідно в тендерній пропозиції Учасника відсутня частина робіт/ послуг за закупівлею, що зазначені в дефектному акті Замовника, а саме відсутні «Просте фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами стін і укосів по штукатурцi та збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування». Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Замовника «Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.»
4. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Замовника «Учасник гарантує в своїй пропозиції використовувати нові та якісні матеріали і надати копію сертифікатів якості на матеріальні ресурси у процесі виконання робіт». В порушення даної вимоги ТОВ «Управитель-В» не надав такої гарантії та/або листа-пояснення щодо його ненадання.
Просимо надати відповідь чому враховуючи вищезазначене порушення вимог тендерної документації Замовником було визнано тендерну пропозицію ТОВ «Управитель-В» такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника та не відхилено згідно вимог законодавства?
На підставі вищезазначеного вважаємо протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №137 від 15.07.2022 р. та визнання переможцем закупівлі ТОВ «Управитель-В» неправомірним та прийнятим з грубим порушенням законодавства та ВИМАГАЄМО:
1. Згідно ст. 33 Закону України Про публічні закупівлі надати інформацію про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Управитель-В» за питаннями, що зазначені Вище в цій вимозі;
2. З метою недопущення порушення вимог законодавства вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №137 від 15.07.2022 р. про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Управитель-В»;
3. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Петров А.О. залишає за собою право звертатись до Органу оскарження (Антимонопольний комітет України), правоохоронних органів, Держаудитслужби та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.
ФОП (КЕП) Петров А.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Управитель2.pdf.p7s 19.07.2022 22:47
- Вимога_Управитель2.pdf 19.07.2022 22:47
Дата подачі:
19.07.2022 22:48
Опис причини скасування:
Замовником внесено виправлення
Дата скасування:
21.07.2022 17:35
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможця.
Номер:
2e315854714b4a9d8d078d103ba54c1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-21-004841-a.a1
Назва:
Неправомірне визнання переможця.
Вимога:
Повідомляємо, що за закупівлею «Поточний ремонт приміщень Щасливської філії І-ІІ ст. Червонокам'янського ЗЗСО І-ІІІ ст.- ПЦ Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області за адресою: вулиця Центральна, 15-А, с. Щасливе, Олександрійського району, Кіровоградської області для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб» закупівля: UA-2022-06-21-004841-a в системі публічних закупівель Замовником було опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №137 від 15.07.2022 р. , яким визначено переможцем учасника ТОВ «Управитель-В».
Вважаємо дане рішення неправомірним та прийнятим з грубими порушеннями чинного законодавства оскільки пропозиція ТОВ «Управитель-В» має суттєві недоліки, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника.
На підставі ст.. 33 Закону України Про публічні закупівлі вимагаємо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Управитель-В», а саме:
1. Відповідно до вимог п.1 Розділу 3 - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника зазначено наступне: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію;». Також зазначено, що «Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.»
Таким чином згідно вимог п.1 Розділу 3 - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника вимагається накладення виключно КЕП – кваліфікованого електронного підпису на тендерні пропозиції учасників.
Учасник ТОВ «Управитель-В» наклав на свою тендерну пропозицію електронний підпис, підчас перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify в протоколі створення та перевірки електронного підпису (додається до вимоги) зазначено, що тип носія особистого ключа – незахищений, а тип підпису - удосконалений, відповідно цей електронний підпис не є кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Відповідно до Інформації щодо електронних підписів, зазначеної Антимонопольним комітетом України (можна ознайомитись за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) зазначено наступне: «Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.»
Просимо надати відповідь чи накладено учасником ТОВ «Управитель-В» відповідно до вимог п.1 Розділу 3 - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію, та чи відповідає така пропозиція учасника вимогам тендерної документації Замовника?
На підставі вищезазначеного вважаємо протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №137 від 15.07.2022 р. та визнання переможцем закупівлі ТОВ «Управитель-В» неправомірним та прийнятим з грубим порушенням законодавства та ВИМАГАЄМО:
1. Згідно ст. 33 Закону України Про публічні закупівлі надати інформацію про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Управитель-В» за питаннями, що зазначені Вище в цій вимозі;
2. З метою недопущення порушення вимог законодавства вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №137 від 15.07.2022 р. про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Управитель-В»;
3. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Петров А.О. залишає за собою право звертатись до Органу оскарження (Антимонопольний комітет України), правоохоронних органів, Держаудитслужби та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Управитель.pdf 16.07.2022 20:00
- Вимога_Управитель.pdf.p7s 16.07.2022 20:00
- Лист_мінцифри.pdf.p7s 16.07.2022 20:00
- Лист_мінцифри.pdf 16.07.2022 20:00
- Протокол_перевірки_Управитель.pdf.p7s 16.07.2022 20:01
- Протокол_перевірки_Управитель.pdf 16.07.2022 20:01
- Відповідь на вимогу 1.doc.pdf 19.07.2022 13:53
Дата подачі:
16.07.2022 20:02
Вирішення:
За результатом розгляду вимоги UA-2022-06-21-004841-a.a1 повідомляємо наступне.
Відповідно до п.2.2. Постанови КМУ від 17 березня 2022 р. № 300
«Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг», на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Таким чином, вимога учасника не підлягає задоволенню . Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №137 від 15.07.2022 р. , яким визначено переможцем учасника ТОВ «Управитель-В» є законним і не підлягає скасуванню.
Статус вимоги:
Відхилено