-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція (ліки -8 найменувань: Ванкоміцин – Vancomycin, Ібупрофен - Ibuprofen, Левофлоксацин - Levofloxacin, Меропенем – Meropenem, Моксифлоксацин – Moxifloxacin, Цефепім – Cefepime, Цефтазидим – Ceftazidime, Цефтриаксон - Ceftriaxone)
Завершена
895 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 950.00 UAH
Період оскарження:
21.06.2022 14:44 - 04.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимоги
Номер:
2467221d24df4ca580808273e627870a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-21-004795-a.b1
Назва:
Вимоги
Вимога:
Деталі у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2022-06-21-004795-a.docx 24.06.2022 15:14
- Відповідь учаснику.docx 28.06.2022 09:55
- Зміни до Тендерної документації Додаток 4.docx 28.06.2022 09:55
- Тендерна документація 2022 ( нова редакція).doc 28.06.2022 09:55
Дата подачі:
24.06.2022 15:14
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку № 4 тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником чи заявником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, з термінами придатності, що визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника(ів) чи заявника(ів) (представника, представництва, філії виробника чи заявника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. Якщо гарантійний лист видається не виробником чи заявником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника чи заявника. Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, назву учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO».
Чинним законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено обмежень щодо встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання гарантійних листів, і замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вище зазначену вимогу, щоб мати впевненість в тому, що необхідні лікарські засоби, які відповідають умовам тендерної документації, будуть поставлені у встановлені строки. Жодні штрафи чи інші санкції, що можуть бути накладені на учасника за невиконання умов договору, не призведуть до поставки лікарських засобів замовнику, в результаті чого хворі не отримають належного лікування. Особливо це актуально у теперішній час, коли значна частина логістичних зв’язків порушена, поставки лікарських засобів з-за кордону ускладнені, а виробництво вітчизняних лікарських засобів у багатьох випадках зупинене. Саме тому на етапірозгляду тендерних пропозицій замовнику необхідно пересвідчитись у тому, що виробник чи заявник мають інформацію про заплановану закупівлю, обсяги та строки поставки певних лікарських засобів, а також гарантують їх виробництво, поставку або резервування. Вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Якщо Учасник не має в наявності всього переліку (асортименту) товару, що є предметом даної закупівлі, то йому нічого не заважає закупити їх на ринку, тобто розширити свій асортимент, звісно, якщо є бажання співпрацювати з різними виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі. Крім того, Вами не обґрунтовано як саме це обмежує Вашу участь у даній закупівлі, а також не надано доказів що дану умову не можуть виконати 2 та більше Учасників. Також звертаємо вашу увагу, що вимога надати гарантійний лист не несе дискримінаційний характер, так як потрібно надати гарантійний лист від виробника(ів) чи заявника(ів) представника, представництва, філії виробника чи заявника, це охоплює велике коло потенційно уповноважених осіб на видачу гарантійного листа.
Щодо поділу предмета закупівлі на окремі лоти Замовник зазначає, що при плануванні предмету закупівлі та детальному вивченні ринку даного товару, Замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі лікарських засобів єдиною закупівлею є доцільним та не призведе до зниження конкуренції. Крім цього, станом на сьогодні є чинним Порядок визначення предмета закупівлі затверджений Наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України за № 500/34783 від 09.06.2020, який в силу положень статті 117 Конституції України є нормативно-правовим актом міністерства). Пунктом 6 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі запроваджено особливості визначення предмета закупівлі лікарських засобів, а саме - під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі — МНН). У разіякщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.Тобто, розподіляти предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника. Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли сааме Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу.
Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, Замовник закупівлі лікарських засобів самостійно формує предмет закупівлі в межах групи "Фармацевтична продукція", яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарськихз асобів у межах визначених класів та категорій. Отже, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі лікарських засобів та критерії такого поділу, вимога автора звернення розділити предмет закупівлі (специфікацію) на окремі лоти є, по суті, його власним (суб’єктивним) бажанням та ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки згідно з вимогами Документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару.
Шляхом внесення змін в Додаток 4 Тендерної документації, будуть виправлені помилки щодо вказаних кодів АТС на лікарські засоби за позиціями №4 та №5.
Статус вимоги:
Відхилено