-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (дозвіл на викиди)
Завершена
740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 400.00 UAH
Період оскарження:
20.06.2022 15:56 - 24.06.2022 15:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА про усунення порушень Закону України
Номер:
07483c3f01ad4f1981406c50e3f23492
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-20-006133-a.a2
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень Закону України
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» У Додатку № 2 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА згідно ДК 021:2015 - 90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (дозвіл на викиди)) до тендерної документації міститься вимога щодо необхідності надання «Довідки за підписом керівника на бланку Учасника, у довільній формі «Відомості про кадрові ресурси».
Мінімальні вимоги:
- Еколога - не менше 1-го працівника;
- Інженер-лаборант - не менше 1-го працівника;
- Інженер-хімік - не менше 1-го працівника.
Наявність в працівників Свідоцтв про розроблення документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для підприємств, організацій. (не менше 1-го свідоцтва).
Дана вимога суперечить чинним нормативним документам, а саме методу формування штатного розпису відповідно до державного класифікатора професій ДК 003:2010 «Класифікатор професій» в якому відсутня назва посади «Інженер-хімік».
Класифікатор професій України є складником національної системи класифікації. Це офіційний документ, який містить систематизований перелік назв і кодів класифікаційних угруповань або об’єктів класифікації (п. 5 ст. 259 Господарського кодексу України), на основі якого формується штатний розпис.
Просимо внести зміни до Додатку №2 та не вимагати в учасників вимогли які суперечать чинному законодавству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.06.2022 10:23
Вирішення:
Доброго дня!
У документацію будуть внесені зміни!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА про усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
c14e05c604fc438989ca35089957522c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-20-006133-a.a1
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» У Додатку № 2 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА згідно ДК 021:2015 - 90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (дозвіл на викиди)) до тендерної документації міститься вимога «документально підтверджену інформацію про наявність в учасника закупівлі власної акредитованої лабораторії згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій»».
Перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 ця процедура є обов’язковою лише для випробувальних лабораторій, які проводять випробування з метою оцінки відповідності продукції технічним регламентам. У законі України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», продукція – це речовина, препарат або товар виготовлений у ході виробничого процесу.
Під поняття «продукція» не підпадають:
біоматеріали людини;
об’єкти навколишнього природнього середовища;
фактори виробничого середовища та трудового процесу;
будь-які об’єкти, які вже введені в експлуатацію (транспортні засоби, дороги, електрообладнання, засоби індивідуального захисту тощо).
Виходячи із вище сказаного, необхідність акредитації лабораторії згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” для проведення робіт передбачених предметом закупівлі непередбачена та не є обов’язковою.
Зазначена умова є завідомо дискримінуючою, такою, що порушує один з основних принципів у сфері публічних закупівель, визначений п. 1 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також ймовірно спрямованою на усунення потенційних конкурентів, забезпечення перемоги у процедурі закупівлі конкретних учасників чи створення передумов для недобросовісної конкуренції у сфері публічних закупівель. Окрім цього, відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, вказана у тендерній документації вимога порушує вищевказані вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що, у свою чергу, може стати підставою для звернення з відповідною скаргою на дії Замовника у відповідні контролюючі органи, та притягнення винних осіб до відповідальності.
Таким чином, з метою забезпечення конкуренції між учасниками та запобігання корупційним діям і зловживанням, а також з метою унеможливлення порушень основних принципів у сфері публічних закупівель вимагаємо: внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити із Додатку 2 пункт: ««4.1.Атестат про акредитацію, згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «документально підтверджену інформацію про наявність в учасника закупівлі власної акредитованої лабораторії згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.06.2022 10:09
Вирішення:
Доброго дня!
Згідно з п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі — ТД) — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється і затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. У ТД замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД. Вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки акредитація на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 забезпечує достовірність результатів проведених вимірювань/випробувань (оцінка факторів виробничого середовища), що важливо для нас, як для Замовника. Підвищення рівня довіри до результатів випробувань також є наслідком дотримання атестованих методик, які пройшли оцінку з придатності методу згідно нормативів, рекомендованих у системі ISO. Також Система Управління передбачає постійне поліпшення процесів випробувань, проведення запобіжних і коригуючих дій. Наявність атестату акредитації відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 підвищує конкурентність Випробувальної лабораторії внаслідок впроваджених дій, передбачених Системою Управління, яка запобігає створенню невідповідностей у процесі виконання вимірювань/випробувань. Акредитація лабораторії є одним з важливих механізмів забезпечення упевненості споживачів в якості і компетентності робіт, які може виконати лабораторія. Наявність акредитації означає офіційне визнання здатності лабораторії задовольнити вимоги замовників в області випробувань, вимірів або досліджень, а також її технічну компетентність при виконанні певних видів випробувань і вимірів. Акредитація є об’єктивним доказом того, що лабораторії працюють відповідно до найкращої практики, а також є істотним аргументом при виборі постачальників на державному ринку.
Статус вимоги:
Відхилено