• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Послуги з підготовки гідрогеологічних матеріалів та отримання дозволу на спеціальне водокористування КП МА «Київ» (Жуляни) база відпочинку «Пирново»)

90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Послуги з підготовки гідрогеологічних матеріалів та отримання дозволу на спеціальне водокористування КП МА «Київ» (Жуляни) база відпочинку «Пирново»)

Завершена

27 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 135.00 UAH
Період оскарження: 04.12.2017 13:34 - 06.12.2017 14:00
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга на вибір учасника закупівлі

Номер: 5f9d810e799e4d939d4a7790931822d1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-04-001874-c.b2
Назва: Скарга на вибір учасника закупівлі
Вимога:
Доброго дня! Не зрозуміла дискваліфікація. А дискваліфікація двох учасників підряд, що надали найкращі пропозиція викликає сумніви в об"єктивності та не заангажованості правильного рішення. Вимагаємо перегляду рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо Вашу увагу на те, що умовами документації допорогової закупівлі (далі-Документація) передбачено наступне: "Під час розгляду пропозицій увага приділяється: а) правильності оформлення документів пропозицій відповідно встановлених форм; б) відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника; в) відповідності пропозицій умовам цієї документації; г) іншим вимогам передбаченим документацією. Якщо пропозиція визначена такою, що не відповідає умовам документації, учасник дискваліфікується, пропозиція відхиляється, й не може згодом приводитись у відповідність." та "У разі ненадання в пропозиції будь-якого з документів, що вимагаються цією Документацією, або надання документу(-ів), що неоформлений(-і) згідно вимог встановлених цією Документацією, Замовник має право дискваліфікувати пропозицію такого Учасника, як таку, що не відповідає умовам Закупівлі." Дискваліфікація була здійснена підставі вищезазначених умов Документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Документи, що підтверджують право учасника щодо надання послуг, які є предметом цієї закупівлі

Номер: 8dec57098cf64229bb7006be480f9c18
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-04-001874-c.c1
Назва: Документи, що підтверджують право учасника щодо надання послуг, які є предметом цієї закупівлі
Вимога:
Пунктом 3 Додатку 2 до документації допорогової закупівлі: «Послуги з підготовки гідрогеологічних матеріалів та отримання дозволу на спеціальне водокористування КП МА «Київ» (Жуляни) база відпочинку «Пирново» встановлено перелік документів що підтверджують право учасника щодо надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, а саме: п.3.1.Лист Міністерства екології та природних ресурсів України про включення учасника в Перелік установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян-суб’єктів підприємницької діяльності, п.3.2. Витяг з єдиного державного реєстру на підтвердження виду економічної діяльності, яким має бути: - Технічні випробування та дослідження;- Дослідження і експериментальні розробки в інших природничих і технічних наук. Пунктом 3.1 фактично вимагається у учасників тендеру дозвіл на право обґрунтовувати обсяги викидів забруднювальних речовин в атмосферне повітря, для того щоб получити право розробляти пакет документів для отримання дозволу на спецводокористування. Тобто вимагається документ який не має ніякого (навіть приблизного) відношення до теми тендеру та якості виконання робіт. Пунктом 3.2 вимагається у учасників тендеру щоб витяг з єдиного державного реєстру містив конкретні види економічної діяльності. «КВЕД – це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації». «Слід мати на увазі, що код виду діяльності не створює прав чи обов'язків для підприємств і організацій, не спричинює жодних правових наслідків». Це наведені цитати із нормативного акту, на основі якого КВЕД використовуються. У учасників тендеру вимагається щоб вони виконали умову, що не має ніякого відношення (навіть приблизного) до теми тендеру та якості виконання робіт. Перечисленні вимоги до учасників тендеру являються не тільки абсурдними, але і обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Їх присутність у документації допорогових закупівель грубо порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, вимоги пункту 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». На основі вищевикладеного вимагаю видалити пункти 3.1 та 3.2 з Додатку 2 до документації допорогової закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Допорогова закупівля не підпадає під дію ЗУ "Про публічні закупівлі". Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель, що затверджений Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 року №35. Вищезазначеним Порядком передбачено, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Також доводимо до Вашого відома, що нами було проведено оцінку ризиків для бізнесу при отриманні дозвільних документів відповідно ISO 31000:2009 «Ризик менеджменту». При проведенні даної оцінки ризиків були визначені саме такі критерії, що зазначені в документації.
Статус вимоги: Не задоволено