• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Конструкційні матеріали (Плити залізобетонні дорожні (Лот №1 Плити залізобетонні дорожні, Лот №2 Плити залізобетонні дорожні, Лот №3 Плити залізобетонні дорожні))

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-06-06-003500-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Плити залізобетонні дорожні (Лот №1 Плити залізобетонні дорожні, Лот №2 Плити залізобетонні дорожні, Лот №3 Плити залізобетонні дорожні)». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Торги відмінено

21 172 678.85 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 23 442.75 UAH
Період оскарження: 15.06.2022 17:34 - 14.07.2022 00:00
Вимога
Без відповіді

Щодо незаконного допущення пропозиції ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ"до аукціону.

Номер: 87c61e7fd0fd4007969b0063a296ef36
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-006616-a.a22
Назва: Щодо незаконного допущення пропозиції ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ"до аукціону.
Вимога:
Уважно проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ" були виявлені чисельні невідповідності вимогам тендерної документації та норм Закону України, а саме: 1. Відповідно до вимог встановлених Замовником в підпункті 1.2.1. Додатку ІІ до тендерної документації, учасники мали в складі своєї пропозиції надати «Скановану копія паспорту або сертифікату якості або сертифікату аналізу або технічної специфікації виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару, запропонованого учасником в його тендерній пропозиції». На виконання цієї вимоги учасником в складі пропозиції надані наступні документи: - Паспорт на залізобетонні вироби (файл «Паспорт») (Додаток 6); - Копія сертифіката відповідності № UA.GS.1.145-20 (файл «Сертифікат відповідності плити копія») (Додаток 7). Зазначені документи мали надати Замовнику інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Однак надані документи не підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі вимогам Замовника, а саме. 1) Відповідно до вимог зазначених в «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додаток І до тендерної документації, запропонована продукція має відповідати ДСТУ Б В.2.6-120:2010. Відповідно до інформації зазначеній в паспортах № 1111, зазначений документ підготовлено спеціально для участі у процедурі закупівлі, що підтверджується кількістю виробів – 1 605 / 300 / 600 одиниць, що відповідає загальній кількості відповідно до оголошеної процедури закупівлі (за лотами). При цьому, відповідно до наданих паспортів № 1111 на залізобетонні вироби, запропонована учасникам продукція відповідає ДСТУ Б.В.2.6-2:2009. Таким чином, Учасник запропонував продукцію, яка не відповідає ДСТУ який вимагав Замовник. Враховуючи викладене пропозиція Учасника – ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ" не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», та мала б бути відхилена. Допустивши пропозицію ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» порушив норми Закону та створив дискримінаційні, упереджені та необ’єктивні умови для інших учасників закупівлі. Просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Щодо незаконного допущення пропозиції ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ"до аукціону.

Номер: 0adf4fe1b9f245b98c17db68a52c74dc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-006616-a.a21
Назва: Щодо незаконного допущення пропозиції ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ"до аукціону.
Вимога:
Щодо незаконного допущення пропозиції ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ"до аукціону. Уважно проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ" були виявлені чисельні невідповідності вимогам тендерної документації та норм Закону України, а саме: 1. Відповідно до вимог встановлених Замовником в підпункті 1.2.1. Додатку ІІ до тендерної документації, учасники мали в складі своєї пропозиції надати «Скановану копія паспорту або сертифікату якості або сертифікату аналізу або технічної специфікації виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару, запропонованого учасником в його тендерній пропозиції». На виконання цієї вимоги учасником в складі пропозиції надані наступні документи: - Паспорт на залізобетонні вироби (файл «Паспорт») (Додаток 6); - Копія сертифіката відповідності № UA.GS.1.145-20 (файл «Сертифікат відповідності плити копія») (Додаток 7). Зазначені документи мали надати Замовнику інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Однак надані документи не підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі вимогам Замовника, а саме. 1) Відповідно до вимог зазначених в «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додаток І до тендерної документації, запропонована продукція має відповідати ДСТУ Б В.2.6-120:2010. Відповідно до інформації зазначеній в паспортах № 1111, зазначений документ підготовлено спеціально для участі у процедурі закупівлі, що підтверджується кількістю виробів – 1 605 / 300 / 600 одиниць, що відповідає загальній кількості відповідно до оголошеної процедури закупівлі (за лотами). При цьому, відповідно до наданих паспортів № 1111 на залізобетонні вироби, запропонована учасникам продукція відповідає ДСТУ Б.В.2.6-2:2009. Таким чином, Учасник запропонував продукцію, яка не відповідає ДСТУ який вимагав Замовник. Враховуючи викладене пропозиція Учасника – ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ" не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», та мала б бути відхилена. Допустивши пропозицію ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» порушив норми Закону та створив дискримінаційні, упереджені та необ’єктивні умови для інших учасників закупівлі. Просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Щодо незаконного допущення пропозиції ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ"до аукціону.

Номер: 91fc84e8510241dab2dacb2c33ce7681
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-006616-a.a20
Назва: Щодо незаконного допущення пропозиції ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ"до аукціону.
Вимога:
Уважно проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ" були виявлені чисельні невідповідності вимогам тендерної документації та норм Закону України, а саме: 1. Відповідно до вимог встановлених Замовником в підпункті 1.2.1. Додатку ІІ до тендерної документації, учасники мали в складі своєї пропозиції надати «Скановану копія паспорту або сертифікату якості або сертифікату аналізу або технічної специфікації виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару, запропонованого учасником в його тендерній пропозиції». На виконання цієї вимоги учасником в складі пропозиції надані наступні документи: - Паспорт на залізобетонні вироби (файл «Паспорт») (Додаток 6); - Копія сертифіката відповідності № UA.GS.1.145-20 (файл «Сертифікат відповідності плити копія») (Додаток 7). Зазначені документи мали надати Замовнику інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Однак надані документи не підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі вимогам Замовника, а саме. 1) Відповідно до вимог зазначених в «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додаток І до тендерної документації, запропонована продукція має відповідати ДСТУ Б В.2.6-120:2010. Відповідно до інформації зазначеній в паспортах № 1111, зазначений документ підготовлено спеціально для участі у процедурі закупівлі, що підтверджується кількістю виробів – 1 605 / 300 / 600 одиниць, що відповідає загальній кількості відповідно до оголошеної процедури закупівлі (за лотами). При цьому, відповідно до наданих паспортів № 1111 на залізобетонні вироби, запропонована учасникам продукція відповідає ДСТУ Б.В.2.6-2:2009. Таким чином, Учасник запропонував продукцію, яка не відповідає ДСТУ який вимагав Замовник. Враховуючи викладене пропозиція Учасника – ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ" не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», та мала б бути відхилена. Допустивши пропозицію ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» порушив норми Закону та створив дискримінаційні, упереджені та необ’єктивні умови для інших учасників закупівлі. Просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Щодо незаконного допущення пропозиції ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ"до аукціону.

Номер: 672edd79fba4453d93e8b079c6780635
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-006616-a.a19
Назва: Щодо незаконного допущення пропозиції ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ"до аукціону.
Вимога:
Уважно проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ" були виявлені чисельні невідповідності вимогам тендерної документації та норм Закону України, а саме: 1. Відповідно до вимог встановлених Замовником в підпункті 1.2.1. Додатку ІІ до тендерної документації, учасники мали в складі своєї пропозиції надати «Скановану копія паспорту або сертифікату якості або сертифікату аналізу або технічної специфікації виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару, запропонованого учасником в його тендерній пропозиції». На виконання цієї вимоги учасником в складі пропозиції надані наступні документи: - Паспорти № 1111 на залізобетонні вироби (файл «Паспорт плити ПД 2-9,5») (Додаток 6); - Копія сертифіката відповідності № UA.GS.1.145-20 (файл «Сертифікат відповідності плити копія») (Додаток 7). Зазначені документи мали надати Замовнику інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Однак надані документи не підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі вимогам Замовника, а саме. 1) Відповідно до вимог зазначених в «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додаток І до тендерної документації, запропонована продукція має відповідати ДСТУ Б В.2.6-120:2010. Відповідно до інформації зазначеній в паспортах № 1111, зазначений документ підготовлено спеціально для участі у процедурі закупівлі, що підтверджується кількістю виробів – 1 605 / 300 / 600 одиниць, що відповідає загальній кількості відповідно до оголошеної процедури закупівлі (за лотами). При цьому, відповідно до наданих паспортів № 1111 на залізобетонні вироби, запропонована учасникам продукція відповідає ДСТУ Б.В.2.6-2:2009. Таким чином, Учасник запропонував продукцію, яка не відповідає ДСТУ який вимагав Замовник. Враховуючи викладене пропозиція Учасника – ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ" не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», та мала б бути відхилена. Допустивши пропозицію ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» порушив норми Закону та створив дискримінаційні, упереджені та необ’єктивні умови для інших учасників закупівлі. Просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року.

Номер: be30c4aa87a44bf6b8330f71d2c27936
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-006616-a.b9
Назва: Скарга на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року.
Скарга:
Відхиливши нашу тендерну пропозицію та допустивши пропозицію учасника ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ», яка не відповідає вимогам тендерної документації та нормам Закону України, Замовник грубо порушив наші права, щодо можливості участі у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.08.2022 14:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.09.2022 10:52
Дата виконання рішення Замовником: 13.09.2022 19:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЗЗБК "ЕТАЛОН" та рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ до аукціону по Лоту №3, предмет закупівлі «Конструкційні матеріали (Плити залізобетонні дорожні (Лот №1 Плити залізобетонні дорожні, Лот №2 Плити залізобетонні дорожні, Лот №3 Плити залізобетонні дорожні))» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2022-06-15-006616-a), затверджене протоколом № 22/Т/075-р-1 від 15.08.2022.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЗЗБК "ЕТАЛОН", Ірина Семененко +380679996602 i.s@zgbk-etalon.kh.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року.

Номер: f360747c440342e1a32307ec5cc4c6a7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-006616-a.b8
Назва: Скарга на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року.
Скарга:
Відхиливши нашу тендерну пропозицію та допустивши пропозицію учасника ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ», яка не відповідає вимогам тендерної документації та нормам Закону України, Замовник грубо порушив наші права, щодо можливості участі у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.08.2022 14:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.09.2022 10:41
Дата виконання рішення Замовником: 13.09.2022 18:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЗЗБК "ЕТАЛОН" та рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ до аукціону по Лоту №2, предмет закупівлі «Конструкційні матеріали (Плити залізобетонні дорожні (Лот №1 Плити залізобетонні дорожні, Лот №2 Плити залізобетонні дорожні, Лот №3 Плити залізобетонні дорожні))» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2022-06-15-006616-a), затверджене протоколом № 22/Т/075-р-1 від 15.08.2022.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЗЗБК "ЕТАЛОН", Ірина Семененко +380679996602 i.s@zgbk-etalon.kh.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року.

Номер: a2e7315baf474d4299c43b46b41407c1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-006616-a.b7
Назва: Скарга на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року.
Скарга:
Відхиливши нашу тендерну пропозицію та допустивши пропозицію учасника ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ», яка не відповідає вимогам тендерної документації та нормам Закону України, Замовник грубо порушив наші права, щодо можливості участі у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.08.2022 14:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.09.2022 10:47
Дата виконання рішення Замовником: 13.09.2022 18:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЗЗБК "ЕТАЛОН" та рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ до аукціону по Лоту №1, предмет закупівлі «Конструкційні матеріали (Плити залізобетонні дорожні (Лот №1 Плити залізобетонні дорожні, Лот №2 Плити залізобетонні дорожні, Лот №3 Плити залізобетонні дорожні))» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2022-06-15-006616-a), затверджене протоколом № 22/Т/075-р-1 від 15.08.2022.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЗЗБК "ЕТАЛОН", Ірина Семененко +380679996602 i.s@zgbk-etalon.kh.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога на неправомірне рішення

Номер: c08944d157d940c983287621ed59975d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-006616-a.b18
Назва: Вимога на неправомірне рішення
Вимога:
Учасник процедури закупівлі ( Код ДК 021:2015: UA-2022-06-15-006616-а Конструкційні матеріали — Лот №№ 1, 2, 3 ) - Товариство з додатковою відповідальністю “Хмельницькзалізобетон” - код ЄДРПОУ 01267076, м. Хмельницький, вул. Чорновола, 31, звертається до Тендерного комітету ( Уповноваженої особи ) Акціонерного товариства “УКРТРАНСГАЗ” ( далі по тексту — Замовник) з даною Вимогою. Підставою зазначеної Вимоги є прийняття Замовником неправомірного рішення щодо дискваліфікації нашої тендерної пропозиції при проведені прекваліфікації тендерних пропозицій на закупівлю: Код ДК 021:2015: UA-2022-06-15-006616-а Конструкційні матеріали — Лот №№ 1, 2, 3 та наявні порушення прав учасника, що суперечать чинному законодавству України у сфері публічних закупівель. Згідно Протоколу прекваліфікації від 15.08.2022 року ( далі по тексту — Протокол), Замовником дискваліфіковано пропозиції ТДВ “Хмельницькзалізобетон” на закупівлю: Код ДК 021:2015: UA-2022-06-15-006616-а Конструкційні матеріали — Лот №№ 1, 2, 3 з наступних причин: 1. - на виконання п.1.1 Додатку ІІ до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл “Технічні х-ки ЛОТ1.PDF”, в якому в п.1.3 зазначено відповідність — ДСТУ Б.В.2.6-2, що не відповідає вимогам встановленим замовником ( ДСТУ Б.В.2.6-120:2010) в п.1.3 Додатку І до тендерної документації. Крім того, Учасником надано “зразок” паспорту, що не відповідає вимогам п.1.2.1 Додатку ІІ до тендерної документації. З вказаною причиною дискваліфікації не погоджуємося в зв`язку з наступним: - Замовник в п.1.3 Додатку І до тендерної документації по Лоту №1 Плити залізобетонні дорожні, найменування — плита залізобетонна дорожня ПД 2-9,5, зазначив відповідність вимогам ДСТУ Б.В.2.6-120:2010. В розділі Національний вступ ДСТУ Б.В.2.6-120:2010. Плити залізобетонні для покриття міських доріг, прийнятого наказом Мінрегіонбуду України від 30.09.2010 р. № 378 зазначено, що Положення цього стандарту доцільно використовувати тільки у законодавчо нерегульованій сфері (у разі відсутності аналогічних вимог у ДСТУ Б В.2.6-2-2009 "Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови" та в робочих кресленнях на конкретний виріб). - ДСТУ Б.В.2.6-120:2010 не встановлює вимог до виробу - плита залізобетонна дорожня ПД 2-9,5. Саме з цієї підстави, Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл “Технічні х-ки ЛОТ1.PDF” саме з таким змістом. Характеристики, які зазначені Учасником у файлі “Технічні х-ки ЛОТ1.PDF” по деяких позиціях значно вищі, за характеристики, встановлені Замовником. № п/п Найменування технічних параметрів Характеристики, встановлені Замовником Характеристики, надані Учасником 1.7 Клас міцності бетону, не менше В15( С12/15) С25/30 (39,3) 1.9 Марка бетону по водонепроникності, не менше W2 W4 - зауваження Замовника щодо невідповідності “зразка” паспорта є безпідставним, тому що Учасник при підготовці тендерної пропозиції використовував вимоги ДСТУ Б В.2.6-2-2009, згідно вказівок Мінрегіонбуду, зазначених в розділі Національний вступ ДСТУ Б.В.2.6-120:2010. А тому характеристики виробу зазначені згідно ДСТУ Б В.2.6-2-2009, яке і встановлює вимоги до виробу - плита залізобетонна дорожня ПД 2-9,5. 2. - на виконання п.7 Додатку ІІ до тендерної документації Учасником не надано документ, що підтверджує наявність уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ( сканкопія/-ій з оригіналу документу/-ів або сканкопія з оригіналу витягу/-ів чи виписки/-ок з нього/них), якщо вартість закупівлі товару ( товарів ), послуги ( послуг ) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень ( у тому числі за лотом ). У файлі “Антикорупційна програма.PDF”, який входить до складу пропозиції Учасника, надано сканкопію Наказу №10Ф від 17.01.2022 р.. В даному наказі міститься інформація про призначення уповноваженого з антикорупційної діяльності ТДВ “Хмельницькзалізобетон”. Уповноважений з антикорупційної діяльності є відповідальним за реалізацію антикорупційної програми. 3. - відповідно до п. 3.1 Додатку ІІ до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано Опитувальник контрагента, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки в наданому у складі тендерної пропозиції “Опитувальник контрагента — юридичної особи” Учасником не зазначено відомості ( відсутня відмітка ) в п.п.1 п.7 щодо наявності або відсутності опосередкованого володіння кінцевого бенефіціарного власника відповідного учасника. Проведення з 25.02.2022 та до теперішнього часу технічних робіт на вебпорталі Міністерства юстиції України ( https://usr.minjust.gov.ua ) унеможливлює доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань та самостійну перевірку замовником відомостей про кінцевих бенефіціарних власників Учасника з використанням відкритих державних реєстрів. З зазначеною причиною дискваліфікації учасника не погоджуємося. Учасником у складі тендерної пропозиції надано сканкопії документів: Cхематичне зображення структури власності ТДВ “Хмельницькзалізобетон”, яке надає повну інформацію щодо структури власності підприємства та типи володіння, та Повний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань від 15.07.2022 за кодом 119656718020, згідно якого є можливість перевірити всю зазначену Учасником інформацію в Опитувальнику контрагента. Надання Учасником повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань підтверджує можливість отримання інформації з зазначеного державного реєстру та надає Замовнику можливість перевірити зазначену Учасником інформацію у складі пропозиції. На підставі вищевикладеного, Учасник не погоджується з рішенням Замовника щодо дискваліфікації пропозиції ТДВ “Хмельницькзалізобетон” на закупівлю: Код ДК 021:2015: UA-2022-06-15-006616-а Конструкційні матеріали — Лот №№ 1, 2, 3 та вимагаємо від Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції Товариства з додатковою відповідальністю “Хмельницькзалізобетон” та допустити до аукціону. Генеральний директор Валерій КОРБУТ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Відповідно до чинного законодавства, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі та його склад. Тендерна документація на дану Закупівлю складена відповідно до Закону та відповідає, зокрема, вимогам статті 22 вказаного Закону. Відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), …; Замовником в пункті п.1.3 Додатку І до тендерної документації виставлена вимога до товару Відповідність - ДСТУ Б В.2.6-120:2010. Товар запропонований у відповідності до ДСТУ Б В.2.6-2 не відповідає вимогам Замовника. Разом з тим повідомляємо, що Відповідно ч.1 ст.24 Закону "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру". Звернень щодо роз'яснень до технічних вимог не надходило. На виконання п. 1.2.1. Додатку ІІ до тендерної документації Учасник повинен надати «Сканована копія паспорту або сертифікату якості або сертифікату аналізу або технічної специфікації виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару, запропонованого учасником в його тендерній пропозиції»; Учасником надано Технічний паспорт № ЗРАЗОК на залізобетонні та бетонні вироби, в якому зазначено стандарт ДСТУ Б В.2.6-2:2009, що в свою чергу підтверджує невідповідність запропонованого товару вимогам Замовника, а саме Відповідність вимогам ДСТУ Б.В.2.6-120:2010. В файлі “Антикорупційна програма.PDF” або у складі пропозиції Учасника, не надано сканкопію Наказу №10Ф від 17.01.2022 р. або будь якого іншого наказу чи витягу, чи виписки з нього, щоб містив інформацію про наявність уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Згідно з ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації», публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Зважаючи на викладене, публічна інформація щодо кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи оприлюднюється в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань на веб порталі Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search), відкритий доступ до якого обмежено на час дії воєнного стану. Витяг з в Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що міститься в електронній системі закупівель, не містить розділ / інформацію щодо кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи. Схематичне зображення структури власності Контрагента не спростовує відсутність відмітки в тендерній пропозиції учасника про наявність або відсутність в структурі власності опосередкованого володіння. Приймаючи до уваги викладене та зважаючи на відсутність у замовника доступу до відкритих даних про бенефіціарів учасників, відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації заповнення «Опитувальнику контрагента – юридичної особи» неналежним чином є підставою для відхилення.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на неправомірне рішення

Номер: 6c15f130561241a09ba398716936f8d5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-006616-a.b17
Назва: Вимога на неправомірне рішення
Вимога:
Учасник процедури закупівлі ( Код ДК 021:2015: UA-2022-06-15-006616-а Конструкційні матеріали — Лот №№ 1, 2, 3 ) - Товариство з додатковою відповідальністю “Хмельницькзалізобетон” - код ЄДРПОУ 01267076, м. Хмельницький, вул. Чорновола, 31, звертається до Тендерного комітету ( Уповноваженої особи ) Акціонерного товариства “УКРТРАНСГАЗ” ( далі по тексту — Замовник) з даною Вимогою. Підставою зазначеної Вимоги є прийняття Замовником неправомірного рішення щодо дискваліфікації нашої тендерної пропозиції при проведені прекваліфікації тендерних пропозицій на закупівлю: Код ДК 021:2015: UA-2022-06-15-006616-а Конструкційні матеріали — Лот №№ 1, 2, 3 та наявні порушення прав учасника, що суперечать чинному законодавству України у сфері публічних закупівель. Згідно Протоколу прекваліфікації від 15.08.2022 року ( далі по тексту — Протокол), Замовником дискваліфіковано пропозиції ТДВ “Хмельницькзалізобетон” на закупівлю: Код ДК 021:2015: UA-2022-06-15-006616-а Конструкційні матеріали — Лот №№ 1, 2, 3 з наступних причин: 1. - на виконання п.1.1 Додатку ІІ до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл “Технічні х-ки ЛОТ1.PDF”, в якому в п.1.3 зазначено відповідність — ДСТУ Б.В.2.6-2, що не відповідає вимогам встановленим замовником ( ДСТУ Б.В.2.6-120:2010) в п.1.3 Додатку І до тендерної документації. Крім того, Учасником надано “зразок” паспорту, що не відповідає вимогам п.1.2.1 Додатку ІІ до тендерної документації. З вказаною причиною дискваліфікації не погоджуємося в зв`язку з наступним: - Замовник в п.1.3 Додатку І до тендерної документації по Лоту №1 Плити залізобетонні дорожні, найменування — плита залізобетонна дорожня ПД 2-9,5, зазначив відповідність вимогам ДСТУ Б.В.2.6-120:2010. В розділі Національний вступ ДСТУ Б.В.2.6-120:2010. Плити залізобетонні для покриття міських доріг, прийнятого наказом Мінрегіонбуду України від 30.09.2010 р. № 378 зазначено, що Положення цього стандарту доцільно використовувати тільки у законодавчо нерегульованій сфері (у разі відсутності аналогічних вимог у ДСТУ Б В.2.6-2-2009 "Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови" та в робочих кресленнях на конкретний виріб). - ДСТУ Б.В.2.6-120:2010 не встановлює вимог до виробу - плита залізобетонна дорожня ПД 2-9,5. Саме з цієї підстави, Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл “Технічні х-ки ЛОТ1.PDF” саме з таким змістом. Характеристики, які зазначені Учасником у файлі “Технічні х-ки ЛОТ1.PDF” по деяких позиціях значно вищі, за характеристики, встановлені Замовником. № п/п Найменування технічних параметрів Характеристики, встановлені Замовником Характеристики, надані Учасником 1.7 Клас міцності бетону, не менше В15( С12/15) С25/30 (39,3) 1.9 Марка бетону по водонепроникності, не менше W2 W4 - зауваження Замовника щодо невідповідності “зразка” паспорта є безпідставним, тому що Учасник при підготовці тендерної пропозиції використовував вимоги ДСТУ Б В.2.6-2-2009, згідно вказівок Мінрегіонбуду, зазначених в розділі Національний вступ ДСТУ Б.В.2.6-120:2010. А тому характеристики виробу зазначені згідно ДСТУ Б В.2.6-2-2009, яке і встановлює вимоги до виробу - плита залізобетонна дорожня ПД 2-9,5. 2. - на виконання п.7 Додатку ІІ до тендерної документації Учасником не надано документ, що підтверджує наявність уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ( сканкопія/-ій з оригіналу документу/-ів або сканкопія з оригіналу витягу/-ів чи виписки/-ок з нього/них), якщо вартість закупівлі товару ( товарів ), послуги ( послуг ) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень ( у тому числі за лотом ). У файлі “Антикорупційна програма.PDF”, який входить до складу пропозиції Учасника, надано сканкопію Наказу №10Ф від 17.01.2022 р.. В даному наказі міститься інформація про призначення уповноваженого з антикорупційної діяльності ТДВ “Хмельницькзалізобетон”. Уповноважений з антикорупційної діяльності є відповідальним за реалізацію антикорупційної програми. 3. - відповідно до п. 3.1 Додатку ІІ до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано Опитувальник контрагента, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки в наданому у складі тендерної пропозиції “Опитувальник контрагента — юридичної особи” Учасником не зазначено відомості ( відсутня відмітка ) в п.п.1 п.7 щодо наявності або відсутності опосередкованого володіння кінцевого бенефіціарного власника відповідного учасника. Проведення з 25.02.2022 та до теперішнього часу технічних робіт на вебпорталі Міністерства юстиції України ( https://usr.minjust.gov.ua ) унеможливлює доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань та самостійну перевірку замовником відомостей про кінцевих бенефіціарних власників Учасника з використанням відкритих державних реєстрів. З зазначеною причиною дискваліфікації учасника не погоджуємося. Учасником у складі тендерної пропозиції надано сканкопії документів: Cхематичне зображення структури власності ТДВ “Хмельницькзалізобетон”, яке надає повну інформацію щодо структури власності підприємства та типи володіння, та Повний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань від 15.07.2022 за кодом 119656718020, згідно якого є можливість перевірити всю зазначену Учасником інформацію в Опитувальнику контрагента. Надання Учасником повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань підтверджує можливість отримання інформації з зазначеного державного реєстру та надає Замовнику можливість перевірити зазначену Учасником інформацію у складі пропозиції. На підставі вищевикладеного, Учасник не погоджується з рішенням Замовника щодо дискваліфікації пропозиції ТДВ “Хмельницькзалізобетон” на закупівлю: Код ДК 021:2015: UA-2022-06-15-006616-а Конструкційні матеріали — Лот №№ 1, 2, 3 та вимагаємо від Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції Товариства з додатковою відповідальністю “Хмельницькзалізобетон” та допустити до аукціону. Генеральний директор Валерій КОРБУТ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Відповідно до чинного законодавства, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі та його склад. Тендерна документація на дану Закупівлю складена відповідно до Закону та відповідає, зокрема, вимогам статті 22 вказаного Закону. Відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), …; Замовником в пункті п.1.3 Додатку І до тендерної документації виставлена вимога до товару Відповідність - ДСТУ Б В.2.6-120:2010. Товар запропонований у відповідності до ДСТУ Б В.2.6-2 не відповідає вимогам Замовника. Разом з тим повідомляємо, що Відповідно ч.1 ст.24 Закону "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру". Звернень щодо роз'яснень до технічних вимог не надходило. На виконання п. 1.2.1. Додатку ІІ до тендерної документації Учасник повинен надати «Сканована копія паспорту або сертифікату якості або сертифікату аналізу або технічної специфікації виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару, запропонованого учасником в його тендерній пропозиції»; Учасником надано Технічний паспорт № ЗРАЗОК на залізобетонні та бетонні вироби, в якому зазначено стандарт ДСТУ Б В.2.6-2:2009, що в свою чергу підтверджує невідповідність запропонованого товару вимогам Замовника, а саме Відповідність вимогам ДСТУ Б.В.2.6-120:2010. В файлі “Антикорупційна програма.PDF” або у складі пропозиції Учасника, не надано сканкопію Наказу №10Ф від 17.01.2022 р. або будь якого іншого наказу чи витягу, чи виписки з нього, щоб містив інформацію про наявність уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Згідно з ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації», публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Зважаючи на викладене, публічна інформація щодо кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи оприлюднюється в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань на веб порталі Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search), відкритий доступ до якого обмежено на час дії воєнного стану. Витяг з в Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що міститься в електронній системі закупівель, не містить розділ / інформацію щодо кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи. Схематичне зображення структури власності Контрагента не спростовує відсутність відмітки в тендерній пропозиції учасника про наявність або відсутність в структурі власності опосередкованого володіння. Приймаючи до уваги викладене та зважаючи на відсутність у замовника доступу до відкритих даних про бенефіціарів учасників, відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації заповнення «Опитувальнику контрагента – юридичної особи» неналежним чином є підставою для відхилення.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на неправомірне рішення

Номер: eab6b3331f75408194bdeefc9eb090d3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-006616-a.b16
Назва: Вимога на неправомірне рішення
Вимога:
Учасник процедури закупівлі ( Код ДК 021:2015: UA-2022-06-15-006616-а Конструкційні матеріали — Лот №№ 1, 2, 3 ) - Товариство з додатковою відповідальністю “Хмельницькзалізобетон” - код ЄДРПОУ 01267076, м. Хмельницький, вул. Чорновола, 31, звертається до Тендерного комітету ( Уповноваженої особи ) Акціонерного товариства “УКРТРАНСГАЗ” ( далі по тексту — Замовник) з даною Вимогою. Підставою зазначеної Вимоги є прийняття Замовником неправомірного рішення щодо дискваліфікації нашої тендерної пропозиції при проведені прекваліфікації тендерних пропозицій на закупівлю: Код ДК 021:2015: UA-2022-06-15-006616-а Конструкційні матеріали — Лот №№ 1, 2, 3 та наявні порушення прав учасника, що суперечать чинному законодавству України у сфері публічних закупівель. Згідно Протоколу прекваліфікації від 15.08.2022 року ( далі по тексту — Протокол), Замовником дискваліфіковано пропозиції ТДВ “Хмельницькзалізобетон” на закупівлю: Код ДК 021:2015: UA-2022-06-15-006616-а Конструкційні матеріали — Лот №№ 1, 2, 3 з наступних причин: 1. - на виконання п.1.1 Додатку ІІ до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл “Технічні х-ки ЛОТ1.PDF”, в якому в п.1.3 зазначено відповідність — ДСТУ Б.В.2.6-2, що не відповідає вимогам встановленим замовником ( ДСТУ Б.В.2.6-120:2010) в п.1.3 Додатку І до тендерної документації. Крім того, Учасником надано “зразок” паспорту, що не відповідає вимогам п.1.2.1 Додатку ІІ до тендерної документації. З вказаною причиною дискваліфікації не погоджуємося в зв`язку з наступним: - Замовник в п.1.3 Додатку І до тендерної документації по Лоту №1 Плити залізобетонні дорожні, найменування — плита залізобетонна дорожня ПД 2-9,5, зазначив відповідність вимогам ДСТУ Б.В.2.6-120:2010. В розділі Національний вступ ДСТУ Б.В.2.6-120:2010. Плити залізобетонні для покриття міських доріг, прийнятого наказом Мінрегіонбуду України від 30.09.2010 р. № 378 зазначено, що Положення цього стандарту доцільно використовувати тільки у законодавчо нерегульованій сфері (у разі відсутності аналогічних вимог у ДСТУ Б В.2.6-2-2009 "Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови" та в робочих кресленнях на конкретний виріб). - ДСТУ Б.В.2.6-120:2010 не встановлює вимог до виробу - плита залізобетонна дорожня ПД 2-9,5. Саме з цієї підстави, Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл “Технічні х-ки ЛОТ1.PDF” саме з таким змістом. Характеристики, які зазначені Учасником у файлі “Технічні х-ки ЛОТ1.PDF” по деяких позиціях значно вищі, за характеристики, встановлені Замовником. № п/п Найменування технічних параметрів Характеристики, встановлені Замовником Характеристики, надані Учасником 1.7 Клас міцності бетону, не менше В15( С12/15) С25/30 (39,3) 1.9 Марка бетону по водонепроникності, не менше W2 W4 - зауваження Замовника щодо невідповідності “зразка” паспорта є безпідставним, тому що Учасник при підготовці тендерної пропозиції використовував вимоги ДСТУ Б В.2.6-2-2009, згідно вказівок Мінрегіонбуду, зазначених в розділі Національний вступ ДСТУ Б.В.2.6-120:2010. А тому характеристики виробу зазначені згідно ДСТУ Б В.2.6-2-2009, яке і встановлює вимоги до виробу - плита залізобетонна дорожня ПД 2-9,5. 2. - на виконання п.7 Додатку ІІ до тендерної документації Учасником не надано документ, що підтверджує наявність уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ( сканкопія/-ій з оригіналу документу/-ів або сканкопія з оригіналу витягу/-ів чи виписки/-ок з нього/них), якщо вартість закупівлі товару ( товарів ), послуги ( послуг ) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень ( у тому числі за лотом ). У файлі “Антикорупційна програма.PDF”, який входить до складу пропозиції Учасника, надано сканкопію Наказу №10Ф від 17.01.2022 р.. В даному наказі міститься інформація про призначення уповноваженого з антикорупційної діяльності ТДВ “Хмельницькзалізобетон”. Уповноважений з антикорупційної діяльності є відповідальним за реалізацію антикорупційної програми. 3. - відповідно до п. 3.1 Додатку ІІ до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано Опитувальник контрагента, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки в наданому у складі тендерної пропозиції “Опитувальник контрагента — юридичної особи” Учасником не зазначено відомості ( відсутня відмітка ) в п.п.1 п.7 щодо наявності або відсутності опосередкованого володіння кінцевого бенефіціарного власника відповідного учасника. Проведення з 25.02.2022 та до теперішнього часу технічних робіт на вебпорталі Міністерства юстиції України ( https://usr.minjust.gov.ua ) унеможливлює доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань та самостійну перевірку замовником відомостей про кінцевих бенефіціарних власників Учасника з використанням відкритих державних реєстрів. З зазначеною причиною дискваліфікації учасника не погоджуємося. Учасником у складі тендерної пропозиції надано сканкопії документів: Cхематичне зображення структури власності ТДВ “Хмельницькзалізобетон”, яке надає повну інформацію щодо структури власності підприємства та типи володіння, та Повний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань від 15.07.2022 за кодом 119656718020, згідно якого є можливість перевірити всю зазначену Учасником інформацію в Опитувальнику контрагента. Надання Учасником повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань підтверджує можливість отримання інформації з зазначеного державного реєстру та надає Замовнику можливість перевірити зазначену Учасником інформацію у складі пропозиції. На підставі вищевикладеного, Учасник не погоджується з рішенням Замовника щодо дискваліфікації пропозиції ТДВ “Хмельницькзалізобетон” на закупівлю: Код ДК 021:2015: UA-2022-06-15-006616-а Конструкційні матеріали — Лот №№ 1, 2, 3 та вимагаємо від Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції Товариства з додатковою відповідальністю “Хмельницькзалізобетон” та допустити до аукціону. Генеральний директор Валерій КОРБУТ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Відповідно до чинного законодавства, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі та його склад. Тендерна документація на дану Закупівлю складена відповідно до Закону та відповідає, зокрема, вимогам статті 22 вказаного Закону. Відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), …; Замовником в пункті п.1.3 Додатку І до тендерної документації виставлена вимога до товару Відповідність - ДСТУ Б В.2.6-120:2010. Товар запропонований у відповідності до ДСТУ Б В.2.6-2 не відповідає вимогам Замовника. Разом з тим повідомляємо, що Відповідно ч.1 ст.24 Закону "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру". Звернень щодо роз'яснень до технічних вимог не надходило. На виконання п. 1.2.1. Додатку ІІ до тендерної документації Учасник повинен надати «Сканована копія паспорту або сертифікату якості або сертифікату аналізу або технічної специфікації виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару, запропонованого учасником в його тендерній пропозиції»; Учасником надано Технічний паспорт № ЗРАЗОК на залізобетонні та бетонні вироби, в якому зазначено стандарт ДСТУ Б В.2.6-2:2009, що в свою чергу підтверджує невідповідність запропонованого товару вимогам Замовника, а саме Відповідність вимогам ДСТУ Б.В.2.6-120:2010. В файлі “Антикорупційна програма.PDF” або у складі пропозиції Учасника, не надано сканкопію Наказу №10Ф від 17.01.2022 р. або будь якого іншого наказу чи витягу, чи виписки з нього, щоб містив інформацію про наявність уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Згідно з ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації», публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Зважаючи на викладене, публічна інформація щодо кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи оприлюднюється в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань на веб порталі Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search), відкритий доступ до якого обмежено на час дії воєнного стану. Витяг з в Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що міститься в електронній системі закупівель, не містить розділ / інформацію щодо кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи. Схематичне зображення структури власності Контрагента не спростовує відсутність відмітки в тендерній пропозиції учасника про наявність або відсутність в структурі власності опосередкованого володіння. Приймаючи до уваги викладене та зважаючи на відсутність у замовника доступу до відкритих даних про бенефіціарів учасників, відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації заповнення «Опитувальнику контрагента – юридичної особи» неналежним чином є підставою для відхилення.
Статус вимоги: Не задоволено