-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання внутрішніх приміщень пасажирського комплексу
Торги не відбулися
365 976.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 659.76 UAH
мін. крок: 1% або 3 659.76 UAH
Період оскарження:
27.10.2017 16:27 - 20.11.2017 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо рішення Замовника
Номер:
e54641ecd85c4e75b1fd1dce3317041d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-27-000044-a.b2
Назва:
Вимога щодо рішення Замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» (код ЄДРПОУ 35634872) є учасником відкритих торгів «Послуги з прибирання» за кодом ДК 021:2015 – 90910000-9 (Послуги з прибирання внутрішніх приміщень пасажирського комплексу), який проводить Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту). Ідентифікатор закупівлі:
UA-2017-10-27-000044-a
Згідно п. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (надалі – Закон) під час проведення процедури відкритих торгів мають право подавати всі зацікавлені особи.
В даному Тендері було подано дві тендерні пропозиції, а саме від :
1. ТОВ «ПОРТПРОМСЕРВІС» ЄДРПОУ 39788724;
2. ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП» ЄДРПОУ 35634872.
За результатами розгляду Замовником (Протокол від 08.12.2017 року) тендерної пропозиції учасника ТОВ “ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП” виявлено - невідповідність тендерної пропозиції умовам Тендерної документації на закупівлю послуг : «Послуги з прибирання» за кодом ДК 021:2015 – 90910000-9 (Послуги з прибирання внутрішніх приміщень пасажирського комплексу). А саме, в порушення вимог п.3.3. Додатку 1 до тендерної документації у наданій довідці з відомостями про учасника від 22.11.2017 року № 8-22.11 не вказано фактичну адресу, а також прізвище, ініціали та посаду, уповноваженої учасником на підписання тендерної документації пропозиції в рамках даної процедури закупівлі, телефон для контактів (пункт 4 ч.1 ст. 30 Закону).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Імпел Гріффін Груп” (Протокол № 930 від 23.08.2017 року) є незаконним та порушує ст. 93 ЦКУ та ст. 16, 17, 22 Закону України “Про публічні закупівлі”
Просимо скасувати Протокол від 08.12.2017 року Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Імпел Гріффін Груп” як такий, що прийнятий з порушенням законодавства з питань публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 18.12.2017 15:33
Дата подачі:
18.12.2017 15:33
Вимога
Відхилено
Щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
91f98d5d3961473ca061f434b8680f98
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-27-000044-a.c1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
На підставі ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Вас розглянути вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та внести зміни до тендерної документації, по наступному питанню.
Тендерна документація Замовника в порушення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» містить дискримінаційну вимогу, а саме вимогу про надання учасником процедури закупівлі у складі пропозиції сертифікатів відповідного зразку - «Система менеджменту якості. Вимоги» ДСТУ ISO 9001 та «Система екологічного керування. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 14001.
Дана вимога є неправомірною, оскільки застосування вимог стандарту ДСТУ ISO 9001 та стандарту ДСТУ ISO 14001 носить рекомендаційний характер, а отримання сертифікатів на території України не є обов'язковим.
Зауважимо, що міжнародні стандарти ISO 9001 та ISO 14001 є обов’язковими для підприємств країн Європейського Союзу. Зазначимо, що Україна на сьогоднішній день не входить до переліку країн Європейського Союзу. Підприємства на території України в своїй діяльності та при надані послуг повинні керуватися чинним законодавством України, в тому числі: Законом України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-ХІІ (із змінами і доповненнями), Законом України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 № 1264-ХІІ (із змінами і доповненнями), Законом України «Про відходи» від 05.03.1998 № 187-98-ВР (із змінами і доповненнями), Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-ХІІ (із змінами і доповненнями) та іншими. При цьому, чинним законодавством не встановлена обов'язкова вимога щодо наявності в суб’єкта господарювання, який надає послуги з прибирання, сертифікатів відповідності ДСТУ ISO 9001 та ДСТУ ISO 14001.
Крім того, у відповідності до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 N 28 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за N 466/10746) "Про затвердження продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні" для надання послуги з прибирання не передбачена обов'язкова сертифікація.
Виходячи з вищесказаного, у Замовника відсутня законодавча підстава, щоб встановлювати таку вимогу в документації.
Встановлення Замовником вимоги щодо надання учасником у складі пропозиції вищевказаних сертифікатів призводить до обмеження кола учасників закупівлі та недотримання принципів здійснення закупівель, визначених в ст. 3 та ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Тому дана вимога є дискримінаційною та обмежує потенційних учасників, які пропонують свої послуги, що відповідають вимогам чинного законодавства України.
Враховуючи вищевказане просимо виключити зазначену вище вимогу та привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.11.2017 18:26
Вирішення:
Тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» розглянута Ваша вимога, за результатом розгляду якої повідомляємо наступне.
Тендерна документація із закупівлі послуг: «Послуги з прибирання» за кодом ДК 021:2015 – 90910000-9 (Послуги з прибирання внутрішніх приміщень пасажирського комплексу) складена Замовником відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 992-VIІІ «Про публічні закупівлі», а саме з врахуванням вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 вказаного Закону, яким передбачено що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
З огляду на вищезазначене, тендерна документація із закупівлі послуг: «Послуги з прибирання» за кодом ДК 021:2015 – 90910000-9 (Послуги з прибирання внутрішніх приміщень пасажирського комплексу) складена відповідно до вимог Закону та внесення змін із зазначеного у зверненні питання не потребує.
Статус вимоги:
Відхилено