• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Послуги з вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій горищного приміщення Миньковецького ліцею, що знаходиться за адресою: Хмельницька область, с. Миньківці, вул. Центральна, 89» (код ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини)

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Єдиним критерієм оцінки є: Ціна – 100%. Забезпечення виконання договору не вимагається. Забезпечення пропозиції не вимагається

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 15.06.2022 16:44 - 27.06.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Замовнику

Номер: 71b34086693c4b289bcc0bb674c96237
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-005860-a.b2
Назва: Замовнику
Вимога:
Замовнику, по перше у Вас тендер на ВОГНЕЗАХИСНІ РОБОТИ -"Послуги з вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій горищного приміщення Миньковецького ліцею" , А НЕ НА "звертаємо Вашу увагу, що ми закуповуємо не іграшки, а мова йде про вкрай важливе для безпеки та життя ДІТЕЙ та працівників закладу питання, саме обладнання сповіщення про пожежу! " , А НЕ ОБЛАДНАННЯ!!!!! Вам обладнання ныхто не продає!!!! Знатна помилка у Вас, трошки інший тендер!!!! По друге, Ваше судження "Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»" є не вірним, адже послуги вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій не є будівництвом, а відноситься до сфери вогнезахисних робіт, читайте НАКАЗ 1064. Чому ж Ви вважаючи що це будівництво, посилаючись на норми ДБН булівництва не вимагаєте ЛІЦЕНЗІЇ НА БУДІВНИУТВО, ДАБІ?????, АДЖЕ Ж У ВАС "закуповуємо не іграшки, а мова йде про вкрай важливе для безпеки та життя ДІТЕЙ та працівників закладу питання, саме обладнання сповіщення про пожежу". ТОДІ ВИМАГАЙТЕ ЛІЦЕНЗІЮ ДАБІ СС2 НА ТАКИЙ ВИД РОБІТ.!! Але є одне але це не сфера будівництва, це СФЕРА ВОГНЕЗАХИСНИХ РОБІТ, й ліцензію на можливість виконання даних робіт, надання послуг видає ДСНС України. А Вимога огляду обєту є дискримінацією, й Ви це прекрасно знаєте, навіть Ви зазначили "за попередньою домовленістю з Замовником.", так ще й в період уточнення за попередньою домовленістю з Замовником, Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт огляду, підписаний зі сторони Замовника, який подає у складі пропозиції.» Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішення від 13.12.2019 №18550 Рішення від 13.05.2020 № 9264 Рішення від 29.05.2020 № 10669 Рішення АМКУ від 13.12.2019 №18550. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас переглянути вище зазначені Рішення АМКУ ми ж " закуповуємо не іграшки, а мова йде про вкрай важливе для безпеки та життя ДІТЕЙ та працівників закладу питання, саме обладнання сповіщення про пожежу!". Також повідомляємо ЗАМОВНИКУ ЯК КОПІЮЄТЕ ВІДПОВІДЬ ПРОСИМО ХОЧ ПРИВОДЬТЕ ЇЇ ДО РЕАЛІЙ ЗАКУПІВЛІ . Ви зазначили "Замовника постає питання, яким чином Ви, без огляду об'єкта та ознайомлення з проектною документацією збираєтеся надавати свою цінову пропозицію! і яким чином, тобто за рахунок чого у разі аукціону ви збираєтеся знижувати вартість!?" ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО прорахунок здійснюється на підставі наданої Вами площі оброблюваної поверхні в документі "4.2. Додаток _2 Технічне завдання .docx". Наступне, Ви в Додатку 2 зазначаєте " Учасники закупівлі у складі пропозиції зобов’язані подати гарантійний лист, що під час надання послуг згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці.", тобто Учасник розробляє проект вогнезахисних робіт, аналогічне передбачено й в Наказі 1064, ТОЖ ЯКИЙ ПРОЕКТ МИ ПОВИННІ ОГЛЯНУТИ ДЛЯ ПРОРАХУНКУ?? Також, допустимо Ви, хоча й не зазначаєте це й не надаєте в складі Документації, маєте розроблений проект, чому ж тоді Ви не надаєте його в складі тендерної документації, не вказуєте засіб вогнезахисних робіт, не зазначаєте гарантійний термін його дії????? Ознайомтеся з Наказом 1064, це не ЗАКУПІВЛЯ ТОВАРУ.(ДБН БУДІВНИЦТВО)
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня!!! За розглядом Вашої вимоги повідомляємо наступне. Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів та якісного їх виконання. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, приймаються індивідуально, вони не містять якоїсь загальної позиції, якою Замовник зобов’язаний обов’язково керуватися. Окрім того Замовник не вважає, що вказаною вимогою порушує принципи проведення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом викоання робіт та підписати за результатом акт обстеження об’єкту. Окрім того дана вимога не дискримінує скаржника, так як вона однакова для всіх. Тому враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів. Також повідомляємо наступне, відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ № 1064 від 26.12.2018 розділом VI. Особливості вогнезахисту деревини та матеріалів на її основі, встановлено, що: 1. Деревина, що підлягає вогнезахисту, не має містити будь-яких дефектів, грибкових уражень, обвуглення унаслідок механічної обробки, сторонніх включень, покривів, пофарбування та має бути очищена від пилу та бруду. 2. У разі застосування ВЗ, на який згідно з Регламентом визначено показники вологості деревини, проводяться відповідні вимірювання, результати яких оформлюються актом визначення вологості деревини (додаток 1). 3. При просочуванні деревини враховуються її просочувальні властивості. Для важкопросочувальних порід деревини передбачається її попереднє проколювання та/або нанесення додаткових шарів ВЗ. Та частиною 3 розділом VII. Особливості вогнезахисту будівельних конструкцій з металу та залізобетону, встановлено: Перед початком робіт з вогнезахисту виконавець робіт проводить технічний огляд стану антикорозійного покриття, визначає пошкоджені ділянки (місця порушення шару ґрунту, наявності корозії). Пошкоджені місця очищаються від іржі та відновлюються ґрунтом тієї самої марки. Після підготовки поверхні і нанесення антикорозійного покриття, технічного огляду та ремонту наявного покриття виконавець робіт складає акт на закриття прихованих робіт відповідно до чинного законодавства. Також абз. 2 ч.3 розділу IХ. Перевірка відповідності вогнезахисту, встановлено, що: Якість виконаних робіт перевіряється шляхом: проведення зовнішнього огляду вогнезахисного покриву (просочування, облицювання) на відсутність пропусків, рівномірність покриву (просочування, облицювання), систем кріплення або клейових з’єднань на їх надійність; Та абз. 2 ч. 2 розділу X. Забезпечення експлуатаційної придатності вогнезахисних покривів (просочування, облицювання) та виробів, передбачено: Технічний стан вогнезахисного покриву (просочування, облицювання) та виробу визначається зовнішнім оглядом, перевіркою надійності систем кріплення або клейових з’єднань. Також хочу зазначити, що що згідно ч. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» В Оголошенні про проведення відкритих торгів, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, МОЖЕ ЗАЗНАЧАТИСЯ ІНША ІНФОРМАЦІЯ. У відповідь на вашу вимогу щодо пп.3 п.1 додатку 2 тендерної документаці, повідомляємо, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля «Послуги з вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій горищного приміщення Миньковецького ліцею, що знаходиться за адресою: Хмельницька область, с. Миньківці, вул. Центральна, 89» (код ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини) здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає можливість зазначення іншої інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів закупівлі. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту, обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Тендерної документації. Таким чином, Законом не заборонено вимагати від Учасників надання належно оформленого акта огляду об’єкта. Оскільки дана закупівля носить складний спеціалізований характер, для виконання якого належним чином необхідно вивчити об’єми робіт. Більше того, здійснити виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта ніяким чином не дискриміную жодного із потенційних Учасників, оскільки будь-хто може з них може здійснити такий виїзд за попередньою домовленістю з Замовником. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Здивовані нахабним й злісним порушенням Вами ЗУ "Про публічні закупівлі" та й явні прояви Корупції

Номер: 9bd3ef17d3ad4dbea028772798fea7d6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-005860-a.b1
Назва: Здивовані нахабним й злісним порушенням Вами ЗУ "Про публічні закупівлі" та й явні прояви Корупції
Вимога:
Замовнику, тільки у Вашій області з метою обмеження потенційних Учасників придумують ".Учасник, в період уточнень, повинен отримати лист погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії щодо перевірки якості оброблення об'єктів, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України." Ну почати варто з того що в період "уточнення", а ЧИМ обгрунтоване таке звуження строку????? чому в період уточнення????ЧИМ це регулюється? Вимагаємо вказати норму яка передбачає дану норму, з Вашою відповідю Ми звернемось в аудит службу. Подруге, Повідомляємо Вам що це пряме обмеження, Вимога незаконна, бо ДСНС не видають дані листи, й не мають повноважень й права це здійснювати!!!!! Тим більше здійснивши телефону розмову з представником ДСНС Хмельницької області під час якої Вони вимагають надати індентифікацію Учасника закупівлі й встановивши що Учасник не являється "ізбраною" фірмою, починають підтверджувати не наданя даного листа, перекидати з кабінету в кабінет, де НІХТО не чув й не знає про листи подібні!!!!!! А отже що це?!!!! Корупція!!!!! Така Вимога виключно у Вашій області, а отже фірма яка виграє явно як висловився інший потенційний Учасник в питаннях "в долі". У звязку з чим ми звертаємося в аудиторську службу й ДБР для перевірки Ваших звязків й прояви корупції у Ваших рядах. В мирний час Ви так робили, але під час війни це просто не по людськи. Не менш корупційна, незаконна Вимога "3.Учасник, в період уточнень повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» або Довідку огляду об’єкта (складену в довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника." Вже скільки рішень АМК, а Ви ніяк не стаєте на шлях законності, правохоронні органи ВАМ поможуть.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни до додатку 2 тендерної документації, щодо процедури закупівлі «Послуги з вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій горищного приміщення Миньковецького ліцею, що знаходиться за адресою: Хмельницька область, с. Миньківці, вул. Центральна, 89» (код ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини), а саме. пп. 1 п. 1 Додатку №2 тендерної документації: «Учасник, в період уточнень, повинен отримати лист погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії щодо перевірки якості оброблення об'єктів, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України». Враховуючи вищевикладене, щодо пп.1 п.1 додатку 2 тендерної документації, буде анульовано вищеназваний пункт та внесено зміни до Умов Тендерної документації про проведення ПРОЦЕДУРИ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ. Також повідомляємо, що згідно ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» В Оголошенні про проведення відкритих торгів, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ МОЖЕ ЗАЗНАЧАТИСЯ ІНША ІНФОРМАЦІЯ. У відповідь на вашу вимогу щодо пп.3 п.1 додатку 2 тендерної документації, повідомляємо, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), процедура закупівлі: «Послуги з вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій горищного приміщення Миньковецького ліцею, що знаходиться за адресою: Хмельницька область, с. Миньківці, вул. Центральна, 89» (код ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини) здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає можливість зазначення іншої інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів закупівлі. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту, обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту (монтажу) будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Тендерної документації. Водночас, слід зазначити, що у нас як у Замовника постає питання, яким чином Ви, без огляду об'єкта та ознайомлення з проектною документацією збираєтеся надавати свою цінову пропозицію! і яким чином, тобто за рахунок чого у разі аукціону ви збираєтеся знижувати вартість!? Звертаємо Вашу увагу, що ми закуповуємо не іграшки, а мова йде про вкрай важливе для безпеки та життя ДІТЕЙ та працівників закладу питання, саме обладнання сповіщення про пожежу! Таким чином, Законом не заборонено вимагати від Учасників надання належно оформленого акта огляду об’єкта. Оскільки дана закупівля носить складний спеціалізований характер, для виконання якого належним чином необхідно вивчити об’єми робіт. Більше того, здійснити виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта ніяким чином не дискриміную жодного із потенційних Учасників, оскільки будь-хто може з них може здійснити такий виїзд за попередньою домовленістю з Замовником. Дякуємо за звернення!»
Статус вимоги: Відхилено