-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі
Торги не відбулися
22 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 110.50 UAH
Період оскарження:
15.06.2022 13:46 - 21.06.2022 09:00
Вимога
Відхилено
Беспідставна дискваліфікація учасника
Номер:
e6956c4f3fce49d88fdd4ff8b4fd3c43
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-15-003752-a.c1
Назва:
Беспідставна дискваліфікація учасника
Вимога:
Вважаю безпідставною свою дискваліфікацію. Документи, які нібито були відсутні у моїй ТП були надані. Обовязково проінформую першого заступника міського голови Салату О.П. про ваші "методи" проведення закупівель
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2022 17:28
Вирішення:
Відповідно до частини 10 статті 14 та частин 1, 2 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” розкриття пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
В зв’язку з тим, що по закупівлі UA-2022-06-15-003752-a було подано лише одну пропозицію, а саме – ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ, електронною системою закупівель визначено вас переможцем.
Згідно з проведеним розглядом пропозиції Учасника на відповідність її вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі встановлено, що пропозиція не відповідає таким вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
1. Відповідно Кваліфікаційних критеріїв до Учасника та спосіб їх документального підтвердження, визначених у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати:
- п.1.1 ч.1 – Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з інформацією щодо виконання учасниками аналогічних договорів (форма підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів наведена в п. 1.2 ч.1 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
* - аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того ж самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів.
Під час розгляду Вашої пропозиції такої довідки не виявлено.
- п.2 – Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів пропозиції (Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника (юридичної особи) процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджується одним із наступних документів: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору).
Під час розгляду Вашої пропозиції таких документів, чи будь-якої іншої інформації, не виявлено.
- п.3 – Копію Витягу або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Вимога подання у складі пропозиції копії Витягу або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зумовлена тим, що відповідно до постанови КМУ від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати таких додаткових заходів як:
зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів.
Кабінетом Міністрів України 06.03.2022 прийнято постанову № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі ‒ постанова № 209), якою передбачено можливість надання в умовах воєнного стану відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) за зверненнями фізичних та юридичних осіб виключно державними реєстраторами, посадовими особами, включеними до затвердженого Міністерством юстиції переліку державних реєстраторів та посадових осіб, якими в умовах воєнного стану проводиться державна реєстрація (далі ‒ перелік), а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, державні реєстратори яких включені до переліку, нотаріусами, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до переліку адміністративно-територіальних одиниць, затвердженого відповідно до пункту 12 цієї Постанови.
Наказом Мін’юсту від 01.04.2022 № N 1307/5 затверджено Перелік адміністративно-територіальних одиниць, в межах яких припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, в умовах воєнного стану.
Наказом Мін’юсту від 13.04.2022 № 1462/5 зупинено оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України.
За посиланням, де знаходиться Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, станом на момент затвердження і оприлюднення цієї тендерної документації оприлюднено повідомлення: «ведуться технічні роботи» й фактично зазначений Реєстр не функціонує у формі оприлюднених відкритих даних, доступ до яких є вільним. Як наслідок, в замовника відсутня можливість самостійно перевірити інформацію по учасниках із зазначеного Реєстру.
Під час розгляду Вашої пропозиції таких документів не виявлено.
Враховуючи пункт 1.7. додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності вказаним у пункті 1.1. критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника вказаним критеріям, Учасник вважається таким, що не відповідає встановленим критеріям, а його пропозиція відхиляється на підставі ст. 14 Закону.
Крім того, останній абзац додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, містив інформацію наступного змісту: “Ненадання або не повне надання документів може бути причиною відхилення пропозиції учасника, незалежно від запропонованої ціни”.
Враховуючи те, що Вами не було надано повного переліку документів, що вимагались на відповідність встановлених вимог у спрощеній закупівлі, було прийнято рішення про відхилення поданої Вами пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено