-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Препарати для лікування дорослих, хворих на гемофілію, 4 лоти
4 лоти
Завершена
37 669 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 9 052.80 UAH
мін. крок: 0% або 9 052.80 UAH
Період оскарження:
19.09.2017 16:35 - 19.10.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне допущення до аукціону
Номер:
b8aa151ddc534130803b3ff3c48426da
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-19-000782-a.c1
Назва:
Неправомірне допущення до аукціону
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-09-19-000782-а Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру публічної закупівлі: 33600000-6 Фармацевтична продукція (препарати для лікування дорослих, хворих на гемофілію, 4 лоти) (далі за текстом – Процедура закупівлі).
Суб’єкт оскарження – ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» (далі за текстом – Скаржник) вважає, що Замовником в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення, яким по лоту № 3 Процедури закупівлі допущено до електронного аукціону пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАДМ-Б» (Код за ЄДРПОУ 39273420; вул. Панікахи, 2, кор. 12, к. 426, м. Дніпро, 49005; ТЕЛ. +380567470245) (далі за текстом – ТОВ «БАДМ-Б»), оскільки тендерна пропозиція переможця не відповідає ані кваліфікаційним вимогам, ані технічним вимогам тендерної документації зазначеної вище Процедури закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація).
Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним:
1. Згідно п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається, зокрема, інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з Додатком № 1 Тендерної документації.
Додатком № 1 Тендерної документації, зокрема, передбачається, що у складі своєї тендерної пропозиції учасник надає документи з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а саме – «лист в довільній формі, який підтверджує, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення».
Так, учасником – ТОВ «БАДМ-Б» у складі своєї тендерної пропозиції надано «Лист в довільній формі, який підтверджує, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення» вих. № 296/17/0161/232 від 23.10.2017 відносно директора товариства – Карапетяна Гургена Карповича (розміщений на порталі PROZORRO ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ (prozorro.gov.ua) у файлі з назвою «КЧ_p001-063.pdf» аркуш «56»), але, в порушення вимог Тендерної документації, жодної інформації щодо особи, яка підписала тендерну пропозицію та була уповноважена учасником представляти його інтереси у Процедурі закупівлі, а саме: Найдьонова К.О., – в складі тендерної пропозиції не було надано.
2. Згідно п. 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком № 2 Тендерної документації.
Додатком № 2 Тендерної документації, зокрема, передбачається обов’язкове надання Учасником оригіналу гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією.
Так, учасником – ТОВ «БАДМ-Б» у складі своєї тендерної пропозиції надано гарантійний лист офіційного представництва в Україні виробника товару, що є предметом закупівлі – Компанії «Ново Нордіск» А/С (Данія). Зазначеним листом уповноважений представник виробника підтвердив можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією іншою юридичною особою – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАДМ». Також учасником – ТОВ «БАДМ-Б» у складі своєї тендерної пропозиції надано лист під вих № 296/17/0329/232 від 23.10.2017, яким ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАДМ» (Код за ЄДРПОУ 31816235) повідомило про можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією. Але зазначений лист не можна вважати гарантійним листом, який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією, оскільки ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАДМ» не являється виробником або його уповноваженим представником в Україні щодо товару, що є предметом закупівлі. Жодного гарантійного листа згідно вимог Тендерної документації, наданого уповноваженим представником виробника, про підтвердження можливості поставки ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАДМ-Б» товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією, у складі тендерної пропозиції не надано.
Враховуючи наведене, Замовник приймаючи по лоту № 3 Процедури закупівлі рішення щодо допущення до електронного аукціону пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАДМ-Б» грубо порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про здійснення державних закупівель»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. На час розгляду скарги (до винесення рішення за скаргою) прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-09-19-000782-а.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допуск до електронного аукціону по лоту № 3 згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-09-19-000782-а в частині допуску до електронного аукціону пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАДМ-Б» (Код за ЄДРПОУ 39273420; вул. Панікахи, 2, кор. 12, к. 426, м. Дніпро, 49005; ТЕЛ. +380567470245).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 03.11.2017 16:05
- Платіжка.pdf 03.11.2017 16:05
- Рішення від 07.11.2017 № 7819.pdf 08.11.2017 15:23
- Рішення від 07.11.2017 № 7819 замість помилково опублікованого.pdf 08.11.2017 15:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.11.2017 № 8223.pdf 23.11.2017 16:00
- Рішення від 22.11.2017 № 8223.pdf 27.11.2017 17:59
- Антимонопольному 12047.PDF 10.11.2017 15:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.11.2017 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.11.2017 17:59
Дата виконання рішення Замовником:
28.11.2017 12:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.11.2017 № 8223-р/пк-пз тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БАДМ-Б», подану учасником на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (препарати для лікування дорослих, хворих на гемофілію, 4 лоти), ідентифікатор UA-2017-09-19-000782-a, щодо лоту № 3, відхилено відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: надане учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії (документ в електронній формі, що містить електронний цифровий підпис) не відповідає вимогам тендерної документації.
Задовільнена:
Так