-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Студентський квиток державного зразка за кодом ДК 021:2015 - 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту
Торги не відбулися
84 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 420.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 420.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2022 11:18 - 21.06.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скасування прийнятого рішення
Номер:
6dfbceeedaeb40b4a78f6c3762785db5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-15-002033-a.b3
Назва:
Скасування прийнятого рішення
Вимога:
Шановний Замовнику! ТОВ «Інформаційно-виробничий центр в галузі освіти», як Учасник процедури закупівлі, не згодне з дискваліфікацією пропозиції та має ряд аргументів:
1. Відповідно до Додатку № 1 До оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в складі своєї пропозиції надав Довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначив прізвище та ініціали особи, посаду та загальний досвід роботи. Відповідно до Закону «Про захист персональних даних» (далі – Закон ЗПД) персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними. Прізвища та ініціалів особи недостатньо для визначення конкретної особи, а прізвище та ініціали працівника юридичної особи у поєднанні з назвою посади та стажу взагалі не вимагає жодної згоди, так як така фізична особа є посадовою з наслідками, що з цього випливають. У разі, якби до складу тендерної пропозиції Учасником були включені документи, що містять персональні данні (зокрема накази, трудові книжки, інформація про освіту, тощо), тоді Учасник надав би згоду на обробку персональних даних працівників. Оскільки надання відповідної інформації відбулося у формі довідки без зазначення персональних даних працівників відповідно до Закону ЗПД, то відсутність згоди на обробку працівників, зазначених в довідці, не повинно прийматися до уваги при розгляді нашої тендерної пропозиції.
2. В оголошенні на закупівлю (п. 3.4 розділу V) зазначено: «Учасник подає лист-згоду на обробку персональних даних у довільній формі, осіб -працівників, які розкриваються під час подачі його пропозиції». З цього формулювання вимоги щодо надання згоди на обробку персональних даних не зрозуміло, яких саме працівників, оскільки під час подачі нашої пропозиції розкриваються дані не тільки працівників, вказаних в довідці, а ще: дані засновників підприємства-учасника, один з яких є працівником Учасника; дані нотаріуса, який посвідчував установчі документи; дані працівників навчального закладу згідно Довідки про аналогічний договір (Аналогічний договір, Відгук, видаткові накладні, експрес-накладні); дані працівників ДП «Інфоресурс» згідно Висновку про відповідність інформаційно-виробничого комплексу встановленим вимогам для виготовлення пластикових карток студентських (учнівських) квитків державного зразка; дані працівників Державної податкової інспекції згідно Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. Відповідно до формулювання даної вимоги в тендерній документації Учасник повинен був взяти згоду на обробку персональний даних і в цих фізичних осіб, що очевидно не є можливим та ставить Учасника закупівлі у залежність від третіх осіб. Тому Учасник не бачив необхідності в поданні згоди на обробку персональних даних.
3. Відповідно до абзацу 4 ст. 2 Закону України "Про захист персональних даних" згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (ЗА УМОВИ ЇЇ ПОІНФОРМОВАНОСТІ) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних ВІДПОВІДНО ДО СФОРМУЛЬОВАНОЇ МЕТИ ЇХ ОБРОБКИ, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Уважно вивчивши зміст оголошення Про проведення спрощеної закупівлі (UA-2022-06-15-002033-a) можна дійти висновку, що оголошення НЕ МІСТИТЬ відомостей, які б відповідно до вимог Закону ЗПД ІНФОРМУЮТЬ учасників тендеру про сформульовану замовником тендеру МЕТУ ОБРОБКИ персональних даних учасників торгів. На підставі цього, а також керуючись абзацом 4 ст. 2 Закону ЗПД учасники тендеру МОЖУТЬ НЕ НАДАВАТИ згоду на обробку персональних даних, оскільки замовник тендеру НЕ ВИКОНАВ ВИМОГИ Закону України "Про захист персональних даних", а саме: відповідно до абзацу 3 ст. 2 Закону ЗПД НЕ ВИЗНАЧИВ МЕТУ ОБРОБКИ персональних даних, НЕ ВСТАНОВИВ СКЛАД цих даних та НЕ ВСТАНОВИВ ПРОЦЕДУРИ їх обробки. Отже, учасник не поінформований належним чином про мету обробки персональних даних осіб-працівників, відповідно не надає на це й згоди.
4. Крім того, хочемо нагадати, що у 2021 році при аналогічній закупівлі (UA-2021-05-28-009881-b) та аналогічними вимогами до тендерної пропозиції учасників, у Замовника не виникало зауважень до тендерної пропозиції Учасника, оголошеного Переможцем.
З огляду на викладене, вважаємо дискваліфікацію пропозиції невиправданою дискримінацією Переможця торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2022 15:58
Вимога
Залишено без розгляду
Скасуванн прийнятого рішення
Номер:
0c03580076ad4cd595e0762802494a68
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-15-002033-a.b2
Назва:
Скасуванн прийнятого рішення
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми ретельно ознайомились з Протоколом № 29/4 від 04 липня 2022 року, щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (Студентський квиток державного зразка за кодом ДК 021:2015 - 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту) – Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна" у зв’язку з такою підставою:
Відповідно до п 3.4. Розділу V Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «З метою додержання вимог Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції згоду на обробку персональних у довільній формі. Учасник подає лист-згоду на обробку персональних даних у довільній формі, осіб-працівників, які розкриваються під час подачі його пропозиції» Учасник в складі своєї пропозиції надав листи-згоди на обробку персональних даних працівників, дані яких розкриваються в Довідці про наявність працівників необхідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Дані листи датовані 2011 р. – Петров Михайло Олександрович , 2016 р.– Шпак Віктор Валентинович та 2015р. – Савіцький Віталій Вікторович, однак в Довідці про наявність працівників необхідної кваліфікації вказано що загальний стаж роботи Петрова Михайла Олександровича 4 роки, Шпака Віктора Валентиновича - 3 роки, Савіцького Віталія Вікторовича - 4 роки. Отже, Замовник вважає, що дані листи написані особами, які не перебували у трудових відносинах з Українсько-польським спільним підприємством "Макрохем - Україна" на момент підписання даних листів (2011, 2016, 2015 роки) оскільки загальний стаж їхньої роботи вказаний у Довідці про наявність працівників необхідної кваліфікації, є меншим, ніж дата з якої почато відлік терміну на надання згоди на обробку персональних наданих у листах-згодах на обробку персональних даних. У замовника є сумнів щодо передчасної згоди на обробку персональних даних перед прийняттям на роботу цих осіб. Тобто у документах, поданих учасником є неточності, Замовник не може вважати належно поданими вищезазначені документи, а тому відповідно до п.1 ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Хочемо зазначити, що потрібно віддати данину Вашій наполегливості та винахідливості, щодо відстоювання інтересів постійного постачальника! Але Закон – є Закон.
Відповідно до Статті 5. Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте рішення є незаконним, дискримінаційним та упередженим до нас, як Учасника.
Згідно Додатку № 1 До оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ» Учасник мав надати:
2. Документи, що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.1. Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для поставки товару згідно форми 2, які будуть залучені при поставці товару, що є предметом закупівлі.
Форма 2
ДОВІДКА
про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід
№ з/п П.І.П. Посада, спеціальність Загальний досвід роботи (роки)
Штатні працівники та за сумісництвом
Фізичні особи за цивільно-правовими угодами, які планується залучити
№
з/п П.І.П. Опис функцій, які буде виконувати фізична особа
На наше переконання, та і за логікою, вимагаючи вказану інформацію Замовник хоче отримати підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в роках) саме в області виготовлення студентських/учнівських квитків державного зразка та роботи в Education, а не досвід роботи програмістом, інженером чи прибиральником, адже відповідно до вимог Наказу Міністерства освіти і науки від 25.10.2013 № 1474 «Про затвердження Положення про студентські (учнівські) квитки державного зразка» в інформаційно-виробничому вузлі має працювати «не менше двох працівників, які мають не менше ніж дворічний досвід роботи в сфері інформаційного та документального забезпечення осіб даними з питань освіти, пройшли відповідну підготовку та отримали відповідні сертифікати та смарт-карти персонального доступу до системи».
Подаючи в довідці інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід нами відповідно було надано інформацію про досвід роботи вказаних працівників саме в цій області виробництва, а не досвід попередньої роботи як на нашому підприємстві на інших посадах так і на інших підприємствах. Підтвердженням викладеного та достовірності поданої інформації є копії сертифікатів, наказів про прийом на роботу, копії трудових книжок, копії сертифікатів вказаних співробітників (додаються окремими файлами).
Відповідно до п.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник міг запропонувати Учаснику процедури закупівлі виправити (у нашому випадку надати додаткові підтверджуючі документи) невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Але Учасник, переслідуючи намір скасувати торги через дискваліфікацію постійного постачальника цим правом не скористався.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати прийняте рішення, взяти до уваги додані документи та законно завершити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Трудова Петров.pdf 06.07.2022 15:43
- Cавіцький сетрифікат Educ..pdf 06.07.2022 15:43
- Трудова Шпак.pdf 06.07.2022 15:43
- Петров сертифіка Educ..pdf 06.07.2022 15:43
- Наказ Про прийняття на роботу Шпак.pdf 06.07.2022 15:43
- Заява Савіцький.pdf 06.07.2022 15:43
- Наказ Савіцький.pdf 06.07.2022 15:43
Дата подачі:
06.07.2022 15:43
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження прийнятого рішення
Номер:
ef35073b14ab42ada7f52a56859c7c7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-15-002033-a.b1
Назва:
Оскарження прийнятого рішення
Вимога:
Шановний Замовнику! У нас, як Учасника процедури закупівлі виникає безліч питань стосовно визначення вами Переможця.
Перше.
Відповідно до вимог тендерної документації в п. 1.2. зазначено: Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою* Учасника.
Копії документів (за виключенням нотаріальних), які надаються у складі пропозиції учасником обов’язково завіряються підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, а також відбитком печатки* із обов’язковим зазначенням словосполучення «Згідно з оригіналом», посада, прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію, дата завірення копії.
Всі сторінки пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, мають містити напис біля виправлення наступного змісту: «Виправленому вірити» дата, підпис, прізвище та ініціали особи або осіб, що підписують пропозицію. Відповідальність за помилки друку у документах несе учасник.
Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Звертаємо вашу увагу що у вашій документації зазначено: «Копії документів (за виключенням нотаріальних), які надаються у складі пропозиції учасником обов’язково завіряються підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, а також відбитком печатки* із обов’язковим зазначенням словосполучення «Згідно з оригіналом», посада, прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію, дата завірення копії».
Надані Учасником документи, а саме видаткові накладні, Договір № 443 від 28.10.2020 року, фінансово-звітні документи, статут підприємства, наказ про призначення директора та протокол зборів засновників відповідним чином, а саме обов’язково завіряються підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, а також відбитком печатки* із обов’язковим зазначенням словосполучення «Згідно з оригіналом», посада, прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію, дата завірення копії» не завірені.
Друге. Відповідно до п 3.4. Розділу V Учасник, з метою додержання вимог Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції згоду на обробку персональних у довільній формі. Учасник подає лист-згоду на обробку персональних даних у довільній формі, осіб -працівників, які розкриваються під час подачі його пропозиції .Особа уповноважена підписувати пропозицію від імені учасника надає згоду на обробку персональних даних у довільній формі.
Дозвіл-згоду на обробку персональних даних осіб-працівників Учансик не надав.
Третє. Відповідно до вимог тендерної документації Учасники мали заповнити в специфікації складових товару наступний пункт: - Якщо учасник не є платником ПДВ, то в полі «ПДВ» зазначається прочерк, при цьому значення графи «Загальна вартість без ПДВ» дорівнює значенню графи «Загальна вартість з ПДВ. Вказаний пункт вибраний вами переможцем учасник не заповнив.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати прийняте рішення стосовно визначення переможця, повторно переглянути тендерну документацію Учасників та прийняти рішення відповідно до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу (1).docx 04.07.2022 15:59
Дата подачі:
30.06.2022 23:21
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляю, що оцінка пропозицій, поданих на участь в закупівлі UA-2022-06-15-002033-a відбувається відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Частиною 11 ст. 14 Закону, передбачено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
В своїй вимозі ви навели аргументи, згідно з якими, на вашу думку, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Інформаційно-виробничий центр в галузі освіти" не відповідає вимогам зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Що стосується першого аргументу, то повідомляємо вам, що в складі пропозиції Учасник надав документи, що є скан-копіями з оригіналу. які зазначені в вашій вимозі є скан-копіями з оригіналу. Згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» формальною помилкою (помилка, припущення якої не призводить до відхилення пропозиції Учасника) є подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
Що стосується другого аргументу, то згідно з Законом України «Про захист персональних даних», персональні дані це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалась довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначена довідка містить прізвище та ініціали особи, її спеціальність та загальний стаж. В своїй сукупності ці відомості вважаються персональними даними, тому дозвіл-згоду на обробку персональних даних осіб-працівників Учасник не надав
Стосовно третього аргументу, то ви стверджуєте, що відповідно до вимог тендерної документації Учасники мали заповнити в специфікації складових товару наступний пункт : - Якщо учасник не є платником ПДВ, то в полі «ПДВ» зазначається прочерк, при цьому значення графи «Загальна вартість без ПДВ» дорівнює значенню графи «Загальна вартість з ПДВ. Однак в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі немає вимоги для учасників в заповнені цього пункту. Цей пункт є частиною проекту договору, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено: «В складі пропозиції Учасник повинен подати Проект договору про закупівлю та лист погодження з істотними умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах». Товариство з обмеженою відповідальністю "Інформаційно-виробничий центр в галузі освіти" подали зазначені документи. Оголошенням не вимагається заповнювати усі пункти договору на етапі подання пропозицій, оскільки після аукціону сума договору може бути змінена.
Отже, зважаючи на те, що в пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інформаційно-виробничий центр в галузі освіти" відсутні листи-згоди на обробку персональних даних осіб-працівників, які розкриваються в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
В зв’язку з вищенаведеним, вирішив скасувати прийняте рішення стосовно визначення переможця, повторно оцінити пропозиції, подані на участь в закупівлі Студентський квиток державного зразка за кодом ДК 021:2015 - 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту UA-2022-06-15-002033-a.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
04.07.2022 16:00