• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення КНП "Роменська ЦРЛ" Роменської міської ради Сумської області, м. Ромни, бульвар Московський, 24» код ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт і реставрація 45453000-7) - 1 роботи 45450000-6».

Завершена

1 481 252.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 812.52 UAH
Період оскарження: 15.06.2022 09:54 - 21.06.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Пояснення на вимогу ПП "ТРАНСІНТЕРБУД"

Номер: f40e7fb30ba74192bdee6a5059a8628a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-000782-a.a6
Назва: Пояснення на вимогу ПП "ТРАНСІНТЕРБУД"
Вимога:
1)Щодо надання Витягу з ЄДРПОУ. Витяг з ЄДРПОУ, що наданий ПВКП "Авангард-Н" дійсно отриманий 31.03.2021 року, дані зазначені у Витягу з ЄДРПОУ є актуальними на дату подання цінової пропозиції. Дані ПВКП "Авангард-Н" з ЄДРПОУ з 31.03.2021 року не змінювалися. Витяг з ЄДРПОУ терміну дії не має. Тому вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі дотримані в повному обсязі. Витяг з ЄДРПОУ відповідає вимогам оголошення. 2) Щодо календарного графіку виконання робіт В календарному графіку виконання робіт дійсно в графі 6 зазначено ІІІ квартал 2022 р. Нижче на останньому аркуші зазначено, що термін виконання робіт - не пізніше 15.08.2022 р.. Тобто календарний графік наданий з дотриманням вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вимога оголошення повністю дотримана. 3)Щодо Відгуку від замовника та балансоутримувача У довідці №55/ТД від 21.06.2022 р. про виконання аналогічного договору у графі таблиці "Балансоутримувач, код за ЄДРПОУ, адреса" зазначено, що замовник є балансоутримувачем. Вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі дотримані в повному обсязі. Виходячі з викладеного вище ПВКП "Авангард-Н" стверджує, пропозиція відповідає вимогам зазначеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 14 ст. 14 Закону України про публічні закупівлі. «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.». На підставі вище зазначеного Ваше підприємство не мало права звертатися з вимогою про дискваліфікацію, так як ваша пропозиція не розглядалася та не була відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 30.06.2022 22:26
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо скасування рішення

Номер: 008adfbc3ebb4ba28acc1397dfb0559b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-000782-a.b5
Назва: Вимога щодо скасування рішення
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до п. 14 ст. 14 Закону України про публічні закупівлі. «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.». На підставі вище зазначеного Ваше підприємство не мало права звертатися з вимогою про дискваліфікацію, так як ваша пропозиція не розглядалася та не була відхилена. Шановні Учасники, електронний майданчик для проведення закупівель не є чатом для переписки. А всі Ваші листи система сприймає як вимоги або скарги на які ми, як Замовник маємо надавати відповіді або роз’яснення, що відволікає від більш нагальних проблем.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 30.06.2022 22:26
Вимога
Відкликано скаржником

Роз'яснення по нежитлових приміщеннях

Номер: c16d5c86a15342a893aa05f2276600f8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-000782-a.b4
Назва: Роз'яснення по нежитлових приміщеннях
Вимога:
Відповідно до пп. 14.1.129 - 1 ПКУ об’єкти нежитлової нерухомості – будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду. У нежитловій нерухомості виділяють: а) будівлі готельні – готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку; б) будівлі офісні – будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей; в) будівлі торговельні – торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування; г) гаражі – гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки; ґ) будівлі промислові та склади; д) будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки); е) господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо; є) інші будівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановні Учасники, електронний майданчик для проведення закупівель не є чатом для переписки. А всі Ваші листи система сприймає як вимоги або скарги на які ми, як Замовник маємо надавати відповіді або роз’яснення, що відволікає від більш нагальних проблем.
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 30.06.2022 22:26
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо невірно застосованих розцінок

Номер: 919462a96ac746c7bb10107967c5f300
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-000782-a.a3
Назва: Щодо невірно застосованих розцінок
Вимога:
Крім того слід зазначити, що навіть при невірному (на думку скаржника) застосування окремих норм в кошторисі ПВКП "Авангард-Н", різниця між нашою пропозицію та пропозицією скаржника становить 224 182, 49 гривень. То ж ще раз хочу звернутись до замовника торгів, врахувати те. що основним завданням системи публічних закупівель є економія державних коштів та об'єктивність при прийнятті рішень, тим більше коли Країна перебуває в стані війни і рахується кожна копійка.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановні Учасники, електронний майданчик для проведення закупівель не є чатом для переписки. А всі Ваші листи система сприймає як вимоги або скарги на які ми, як Замовник маємо надавати відповіді або роз’яснення, що відволікає від більш нагальних проблем.
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 30.06.2022 22:26
Вимога
Відкликано скаржником

Пояснення до вимоги учасника

Номер: 06e924bc6067477d86f76fae96a8c506
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-000782-a.c2
Назва: Пояснення до вимоги учасника
Вимога:
По п. 1 вимоги. В оголошенні вимагалось: "6.8. Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі прийняття приміщення) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) складського приміщення." Орендодавець передав нежитлові приміщення (що включають складські, офісні та інші приміщення), а якій якості їх використостовувати - це рішення орендаря. Будь-якого іншого підтвердження не вимагалось документацією. Склади є нежитловими приміщеннями. Підтвердження права власності орендодавця на власне майно документація не вимагала. По пунктам 2 та 3. Оголошенням вимагалось: "Обсяг та види робіт наведено в цьому технічному завданні. Усі посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патенти, конструкції або типи предмету закупівлі, джерело походження матеріалів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент». Еквівалентом вважаються матеріали чи обладнання, що за своїми технічними та якісними характеристиками відповідають зазначеним у специфікації матеріалам чи обладнанню. Учасник торгів має право подати пропозиції, що містять матеріали та обладнання відмінні від зазначеного в технічній специфікації, в разі якщо ці матеріали та обладнання по своїм технічним та експлуатаційним характеристикам відповідають зазначеним в специфікації. Матеріали, що використовуються для виконання робіт, повинні мати необхідні сертифікати. Роботи повинні виконуватись з дотриманням ДСТУ, ДБН, правил користування тепловою енергією, правил електро- та пожежної безпеки, охорони праці та інших нормативних документів, що діють або розпочали діяти в період виконання будівельно-монтажних робіт на території України. Роботи повинні виконуватись із застосуванням заходів з охорони навколишнього середовища (надання гарантійного листа Учасником). Основні будівельно-монтажні роботи: 1. Демонтажні роботи; 2. Підлоги; 3. Водопровід та каналізація; 4. Опалення." Для розрахунку пропозиції учасникам в складі оголошення надано "Відомість обсягів робіт" без зазначення шифрів норм та не було надано відомість ресурсів, по якій відстежувались би необхідні матеріали. Вимоги щодо дотримання конкретних розцінок не було, тому кожен учасник на власний ризик та бачення застосовує норми. Обидві норми на невідповідність яких посилається скаржник застосовано пристосовно, так як прямих норм які відповідають видам робіт зазначеним в відомості обсягів робіт не існує. Тому твердження про те, що певні розцінки не відповідають техзавданню є не вірними, тому, що в техзавданні не зазначено, яку розцінку необхідно використовувати. 100 відсоткову відповідність норм в техзавданні замовника з кошторисом учасника можно забезпечити лише в одному випадку, коли учасник до торгів має в розпорядженні інвесторську кошторисну документацію. Стосовно Скаржника хочу звернути увагу Замовника. Згідно з роз'ясненнями Замовника роботами підвищеної небезпеки (виконання робіт на висоті понад 1,3 м) на об'єкті є улаштування системи опалення. Оголошенням вимагалось: "6.11.Довідка про наявність основних працівників (інженерно-технічних та робітничих професій), в тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах тощо, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг (робіт) відповідно до предмету закупівлі." Крім того вимагалось подання посвідчень про право виконання робіт з підвищеною небезпекою "Правил охорони праці під час виконання робіт висоті...". У довідці ТОВ фірма ЛТД "Рембудсервіс" про наявність працівників відсутні зварювальник та монтажник сантехсистем та обладнання, що не відповідає умовам торгів, відповідно відсутні і посвідчення на право виконання робіт вищезазначених фахівців. Тобто каналізацію, водопостачання та опалення виконувати не має кому. А посвідчення (роботи на висоті), що надані в складі пропозиції на фахівців інших спеціальностей, вони не забезпечують підтвердження вимоги. що зазначена в оглошенні, а саме "посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті згідно НПАОП 0.00-1.15-07 – Примітка: посвідчення надаються лише на тих працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт за предметом закупівлі, а саме : роботи на висоті." Виходячи з викладеного вище, хочемо зазначити, що пропозиція ПВКП "Авангард-Н" в повному обсязі відповідає умовам оголошення про проведеної закупівлі. Просимо замовника залишити без задоволення вимогу скаржника. В іншому випадку, враховуючи те, що спрощена закупівля не оскаржується в уповноваженому органі, будемо звертатись до Господарського суду, відповідно закупівля буде заблокована.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановні Учасники, електронний майданчик для проведення закупівель не є чатом для переписки. А всі Ваші листи система сприймає як вимоги або скарги на які ми, як Замовник маємо надавати відповіді або роз’яснення, що відволікає від більш нагальних проблем. Надавати пояснення до вимог інших учасників передбачено для Замовника, згідно п. 14 ст. 14 та ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 30.06.2022 22:26
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога скасувати рішення

Номер: fef47f3c5c144e24b5a17bd75e76e056
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-15-000782-a.b1
Назва: Вимога скасувати рішення
Вимога:
ВИМОГА Комунальним некомерційним підприємством «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради (надалі – Замовник) за результатами проведення спрощеної процедури закупівлі UA-2022-06-15-000782-a переможцем було обрано пропозицію Приватного виробничо-комерційного підприємства "Авангард-Н" (надалі – Учасник) (рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у протоколі № 506 від 28.06.2022р.). Разом з тим, ознайомившись зі пропозицією переможця процедури закупівлі, нами було встановлено, що пропозиція Приватного виробничо-комерційного підприємства "Авангард-Н" не відповідає численним вимогам, викладеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, а отже підлягає відхиленню у відповідності до частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначене підтверджуємо наступним. 1. В довідці № 52/ТД від 21.06.2022р. в пункті 19 зазначено матеріально технічну базу: Офісні, виробничі та складські приміщення для зберігання матеріалів (склад), місце розташування: м. Суми, вул. Робітниче селище, буд. 17 - 364,2 м2 та в тому числі 261,2 – складські приміщення для зберігання матеріалів (склад), 103 м2 - офісні приміщення, місце розташування: м. Суми, вул. Робітниче селище, буд. 18 – 366,9 м2 - виробниче приміщення на які надано договір оренди виробничої бази з нежитловими приміщеннями (розташованими на земельній ділянці) № 05/01/21 від 5 січня 2021 р. в складі якого відсутні свідоцтва на право власності на нерухоме майно або інша документація яка б підтверджувала право власності ТОВ «ВЕРЕС» на дане майно (виробнича база, що знаходиться на ділянці 0,19 га і складається з: нежитлової будівлі площею 364,2 м2за адресою: м. Суми, вул. Робітниче селище, буд. 17 та нежитлової будівлі площею 366,9 м2 за адресою: м. Суми, вул. Робітниче селище, буд. 18). Окрім того в договорі оренди виробничої бази з нежитловими приміщеннями (розташованими на земельній ділянці) № 05/01/21 від 5 січня 2021 р. та акті приймання-передачі орендованої виробничої бази від 05.01.2021 р. дані приміщення зазначені, як нежитлова будівля площею 364,2 м2 за адресою: м. Суми, вул. Робітниче селище, буд. 17 та нежитлова будівлі площею 366,9 м2 за адресою: м. Суми, вул. Робітниче селище, буд. 18, а в самій довідці № 52/ТД від 21.06.2022р. в пункті 19 вони зазначені, як офісні, виробничі та складські приміщення для зберігання матеріалів (склад), місце розташування: м. Суми, вул. Робітниче селище, буд. 17 - 364,2 м2 та в тому числі 261,2 – складські приміщення для зберігання матеріалів (склад), 103 м2 - офісні приміщення, місце розташування: м. Суми, вул. Робітниче селище, буд. 18 – 366,9 м2 - виробниче приміщення, але так як відсутні свідоцтва на право власності на нерухоме майно або інша документація яка б підтверджувала право власності, неможливо встановити цільове призначення даних будівель та відповідність договору оренди інформації зазначеній в даній довідці. Виходячи з вищезазначеного тендерна пропозиція учасника не відповідає п. 6.8 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. В локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01, а саме розділі 1. «Підлоги» в пунктах № 10 (Тип І. Плитка керамічна - 220,32 м2), 26 (Тип ІІ. Плитка керамічна -41,1 м2), 38 (Тип ІІІ. Лінолеум "Таркет"- 114,6 м2), що передбачають «Улаштування пароiзоляцiйного шару з плiвки полiетиленової» використано розцінку РН8-36-3 «Улаштування обклеювальної пароізоляції в один шар» , яка відноситься до розділу «РН8 Дахи, покрівлі» та передбачає в складі робіт виконання розігрівання мастики та в ресурсах до норми, окрім матеріалу рулонного для пароізоляції, мастику бітумну покрівельну гарячу та застосування в якості машин та механізмів котла електричного бітумного, місткістю 1 м3, які не передбачені та не відповідають відомості обсягів робіт в додатку № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі». 3. В локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01 в пункті 45 (Вузол примикання стіни та підлоги у вологих приміщеннях), що передбачає «Герметизацiю горизонтальних стикiв гідроізоляційним шнуром» використано розцінку Е7-19-3 «Герметизація мастикою горизонтальних швів», яка передбачає використання для герметизації стиків мастику сланцеву ущільнювальну, а не гідроізоляційний шнур, як це зазначено в пункті 45 «Герметизацiя горизонтальних стикiв гідроізоляційним шнуром» відомості обсягів робіт в додатку № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» та за складом робіт не відповідає даному пункту (в розцінці яку використав учасник для норм Е7-19-3 та Е7-19-4 передбачений склад робіт: Герметизація швів мастикою.). З огляду на зазначене, тендерна пропозиція Приватного виробничо-комерційного підприємства "Авангард-Н" не відповідає вимогам Замовника, викладеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та повинна бути відхилена у відповідності до п.1 ч.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». З урахуванням вище зазначеного вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у протоколі № 506 від 28.06.2022 р., щодо визнання переможцем даної процедури закупівлі Приватного виробничо-комерційного підприємства "Авангард-Н". В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів будемо змушені у відповідності до частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися до органу, що безпосередньо здійснює контроль над Вами як Замовником або до суду.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 30.06.2022 22:26