• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Завершена

95 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 477.50 UAH
Період оскарження: 14.11.2017 10:33 - 26.11.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: ba2810413a2b4254be2dbda7333a8f58
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-14-000320-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Комунальному закладу Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1681265, номер тендеру у UA-2017-11-14-000320-c) 01.12.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № п/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість 1 Голка Стімуплекс А G21 0,8х50мм; А G21 0,8х100мм; А G22 0,7х50мм шт. 5 2 Канюля внутрішньовенна одноразового використання з ін"єкційним клапаном (з гідрофобним фільтром) G22, 24, 26 шт. 1000 3 Mini-Spike Filter додаткова розподільча канюля для аспірації або ін’єкції з партикулярним фільтром 5 мкм шт. 50 4 Пристрій для вливання інфузійних розчинів шт. 5000 5 Регулятор потоків 3-ходовий Discofix® C синій, зі з’єднувальною трубкою 10 см шт. 50 6 Шприц 3-ох компонентний 10,0 мл з голкою 0,7ммх38мм шт. 10000 7 Шприц 3-ох компонентний 20,0 мл з голкою 0,8ммх40мм шт. 10000 8 Шприц 3-ох компонентний 2,0 мл з голкою 0,6ммх38мм шт. 7200 9 Шприц 3-ох компонентний 5,0мл з голкою 0,7ммх38мм шт. 10000 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц 3-ох компонентний 10,0 мл з голкою 0,7ммх38ммшт. 10000 Шприц 3-ох компонентний 20,0 мл з голкою 0,8ммх40мм шт. 10000 Шприц 3-ох компонентний 2,0 мл з голкою 0,6ммх38мм шт. 7200 Шприц 3-ох компонентний 5,0мл з голкою 0,7ммх38мм шт. 10000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1681265, номер тендеру у UA-2017-11-14-000320-c шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно ч.1, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Керуючись зазначеним повідомляємо, що Замовником торгів Комунальним закладом Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю «33140000-3 Медичні матеріали (CPV) (Медичні матеріали)» (оголошення № UA-2017-11-14-000320-c) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Предмет закупівлі було визначено згідно до п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, та на основі Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» № № 454 від 17.03.2016 р.: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Тендерна документація щодо закупівлі !33140000-3 Медичні матеріали (CPV) (Медичні матеріали)» була складена та затверджена тендерним комітетом відповідно до ст.22 Закону. Медико – технічні вимоги до предмета закупівлі були складні відповідно до потреб спеціалізованого дитячого медичного центру та містять детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, крім того Додаток №3 тендерної документації містить вираз "або еквівалент" у відповідності до п. 3, ч.2 ст. 22 Закону. Враховуючи наведене, тендерна документація не містить жодних умов які дискримінують права Учасників, а тим паче порушують вимоги Закону. Слід також зазначити, що поділ предмета закупівлі належить до права Замовника, а не обов’язку, тож при здійснені даної закупівлі існує необхідність здійснити закупівлю медичних матеріалів в цілому, згідно до переліку що визначений у Додатку №3 тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено