• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Крісла офісні_2

Завершена

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження: 14.06.2022 12:31 - 20.06.2022 09:00
Вимога
Вирішена

усунення порушень Закону ст.5, ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 84c81395a39d4402a5860a16092da5c4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-14-003100-a.b2
Назва: усунення порушень Закону ст.5, ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником зазначено, що предметом закупівлі є: Крісло офісне Ultra сидіння А-1/спинка Сітка чорна), вставка Скаден чорний (виробництво АМF) та Крісло офісне GT Racer B-4029 Black (виробництво Racer, Китай). Відповідно до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено: «Шановні Учасники, пропозиції в яких будуть зазначені «аналоги» та/або «еквіваленти» даного предмету закупівлі розглядатись та прийматись до уваги не будуть, оскільки в експлуатації товари зазначених брендів та виробників задовольняють потреби Замовника.» Таким чином, замовник усуває конкурентну участь, безпосередньо, виробників, що мають можливість запропонувати та поставити якісний товар, виготовлений за ДСТУ, з гарантією 12 міс., та ін., надаючи перевагу посереднику. Однак, очевидно, що посередник, з огляду на його статус, запропонує ціни вищі ніж ціни виробника. Таким чином, Замовник порушує вимогу ч. 5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої зазначено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, Замовник порушує вимогу ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої зазначено закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищезазначене, замовник ПОРУШУЄ Закон України "Про пуьлічні закупівлі" в частині ВСТАНОВЛЕННЯ вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та в частині проведення закупівлі без врахування принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Враховуючи вищезазначене, для усунення порушень Закону ст.5, ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», необхідно внести зміни до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в т.ч. Додатку 3 та зазначити можливість пропонувати аналоги та еквіваленти товарів, що виробляються іншими виробниками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тобто, дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

для усунення порушень ст.5, ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 49539fb7bb57437aa76a39ca23c7bf2b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-14-003100-a.b1
Назва: для усунення порушень ст.5, ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником зазначено, що предметом закупівлі є: Крісло офісне Ultra сидіння А-1/спинка Сітка чорна), вставка Скаден чорний (виробництво АМF) та Крісло офісне GT Racer B-4029 Black (виробництво Racer, Китай). Відповідно до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено: «Шановні Учасники, пропозиції в яких будуть зазначені «аналоги» та/або «еквіваленти» даного предмету закупівлі розглядатись та прийматись до уваги не будуть, оскільки в експлуатації товари зазначених брендів та виробників задовольняють потреби Замовника.» Таким чином, замовник усуває конкурентну участь, безпосередньо, виробників, що мають можливість запропонувати та поставити якісний товар, виготовлений за ДСТУ, з гарантією 12 міс., та ін., надаючи перевагу посереднику. Однак, очевидно, що посередник, з огляду на його статус, запропонує ціни вищі ніж ціни виробника. Таким чином, Замовник порушує вимогу ч. 5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої зазначено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, Замовник порушує вимогу ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої зазначено закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Враховуючи вищезазначене, для усунення порушень ст.5, ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», необхідно внести зміни до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в т.ч. Додатку 3 та зазначити можливість пропонувати аналоги та еквіваленти товарів, що виробляються іншими виробниками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тобто, дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні