-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка технічної документації з нормативно грошової оцінки земель комунальної власності Гощанської територіальної громади Рівненського району Рівненської області – с. Бочаниця, с. Дуліби, с. Красносілля, с. Витків, с. Чудниця, с. Липки, с. Андрусіїв, с. Малинівка, с. Воронів, с. Малятин, с. Матіївка, с. Мичів, с. Мощони, с. Пустомити, с. Садове, с. Люцинів, с. Жалянка, с, Симонів, с. Франівка, с. Синів, с. Терентіїв, с. Тучин, с. Полівці.
Завершена
414 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 074.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 074.00 UAH
Період оскарження:
13.06.2022 16:09 - 27.06.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення положення статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а також прав та інтересів ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП».
Номер:
bd5ae9859bcf448daad450274945417c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-13-005429-a.b1
Назва:
Порушення положення статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а також прав та інтересів ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП».
Вимога:
Вважаємо рішення та дії Замовника - Гощанської селищної ради, оформлені Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Гощанської селищної ради № 44 від «08» липня 2022 року, що розміщений «08» липня 2022 року на Prozorro в рамках закупівлі UA-2022-06-13-005429-a, яким встановлено відповідність тендерної пропозиції ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" вимогам тендерної документації, визнано ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" переможцем відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти з ним договір такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме положення статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушують права та інтереси ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП».
1. Відповідно пункту 1.1 ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника/об’єднання учасників процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації згідно із законодавством, а саме:
Інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (у відповідності до ч. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації);
В свою чергу ч. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації містить вимогу: «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатку № 2 до цієї тендерної документації. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, повинен надати у порядку згідно цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного в Додатку № 2 до тендерної документації. Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст.17 Закону: для УЧАСНИКА»
Додаток № 2 до тендерної документації містить наступні вимоги:
1.1. Стосовно п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону: «Спосіб документального підтвердження зазначеної вимоги визначається замовником – у формі Витягу з Реєстру корупціонерів.»
В свою чергу у Додатку №2 до тендерної документації Замовник зазаначає, що «для отримання інформації з Реєстру корупціонерів необхідно отримати Витяг з Реєстру – документ, який свідчить про внесення відомостей про особу до Реєстру або про відсутність відомостей про таку особу в Реєстрі.
Національне агентство надає безоплатно витяг з Реєстру протягом семи робочих днів на підставі:
- письмового запиту державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з метою проведення спеціальної перевірки відомостей стосовно осіб, що претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування (посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством);
- письмового запиту правоохоронних органів у разі необхідності отримання такої інформації в рамках кримінального або адміністративного провадження;
- письмового звернення фізичної особи (уповноваженої нею особи) щодо отримання відомостей про себе, до якого додаються ксерокопія паспорта та згода на обробку персональних даних особи, яка перевіряється, довіреність на представлення інтересів особи, засвідчена в установленому законодавством порядку.»
Також Учасниками було задано запитання на платформі Prozorro стосовно форми надання вищезазначеного витягу та можливості його отримання в електронному вигляді та отримано відповідь Замовника: «аналітичний блок Реєстру, функції пошуку та перегляду відомостей про осіб, притягнутих до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, а також перевірка довідок не будуть відновлені до закінчення воєнного стану в Україні. В такому випадку замовник не матиме змоги перевірити достовірність довідки. Тому просимо ВАС задля дотримання чинного законодавства та забезпечення можливості виконання замовником обов’язку щодо перевірки достовірності інформації стосовно статті 17 Закону скористатися алгоритмом отримання витягів з відповідних реєстрів.».
Тобто, виходячи з вищенаведеної інформації можна зробити висновок, що Замовник вимагав від учасників саме Витяг з Реєстру корупціонерів, отриманий шляхом письмового звернення фізичної особи (уповноваженої нею особи) щодо отримання відомостей про себе.
У складі тендерної пропозиції учасника ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" міститься:
«Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» Номер запиту: 240146, Дата формування: 21.06.2022 09:55, Дані для пошуку отримані з сертифікату ПІБ: "Олефіренко Олексій Сергійович" ІПН: "2939117654" та «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення», Номер запиту: 240147, Дата формування: 21.06.2022 09:55, Дані для пошуку отримані з сертифікату, ПІБ: "Дзюбенко Анастасія Валеріївна", ІПН: "3586209361"
Що не є належним підтвердженням вимоги Замовника, тому що за умовами Додатку № 2 до тендерної документації вимагався саме Витяг з реєстру корупціонерів, а також, згідно цього ж додатку та відповідей Замовника - Замовник не матиме змоги перевірити достовірність довідки.
1.2. В складі тендерної пропозиції учасника ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" міститься Довідка № 185 від 30.06.2022 року, що підтверджує повноваження уповноваженої особи інженера-землевпорядника Дзюбенко Анастасії Валеріївни щодо підписання документів пропозиції, та окреслює повноваження директора Олефіренка Олексія Івановича, як право підписання та укладання договору за результатами процедури закупівлі.
Натомість Учасником ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ", як невід’ємна частина своєї пропозиції надана ДОВІРЕНІСТЬ № 6 від 25.01.2022 року ДОВІРЕНІСТЬ № 6 від 25.01.2022 року, що підписана власноручним підписом директора ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" Олефіренко Олексія Сергійовича.
Відповідно до п. 4. Табл.3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції має надати: «Довідку у довільній формі на офіційному бланку учасника (у разі наявності) про те, що він підтверджує відсутність підстав зазначених у п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності. Довідка повинна бути датованою не раніше дати оголошення даної закупівлі.»
В складі пропозиції ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" відсутня довідка у довільній формі, що підтверджує відсутність підстав зазначених у п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону стосовно директора ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" Олефіренко Олексія Сергійовича.
1. Відповідно пункту 1.1 ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника/об’єднання учасників процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації згідно із законодавством, а саме:
5) Документів, що підтверджують повноваження посадової особи* або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується: копією виписки з протоколу засновників та копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.»
У складі тендерної пропозиції учасника ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" міститься ДОВІРЕНІСТЬ № 6 від 25.01.2022 року, в якій зазначено, що фізичну особу – інженера-землевпорядника ПЕВП «ЗЕМПРОЕКТ» Дзюбенко Анастасію Валеріївну уповноважено вчиняти наступні правочини від імені ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ":
«Представляти інтереси Підприємства, як Учасника в публічних закупівлях, що здійснюються відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та надає наступні повноваження:
1. Звертатися за роз’ясненнями до замовника торгів щодо тендерної документації процедури закупівлі;
2. Подавати тендерні пропозиції та усі невід’ємні складові частини тендерних пропозицій з застосуванням кваліфікованого цифрового підпису для участі Підприємства в якості Учасника в процедурах закупівлі, спрощених закупівлях, переговорних процедурах в електронному вигляді через електронну систему в порядку передбаченому ЗУ «Про електронні довірчі послуги»;
3. Подавати скарги щодо порядку здійснення публічних закупівель.»
Виходячи з вищенаведеного ДОВІРЕНІСТЬ № 6 від 25.01.2022 року не містить положень щодо права власноручного підпису документів тендерної пропозиції
Також в складі тендерної пропозиції учасника ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" міститься Довідка № 185 від 30.06.2022 року, що підтверджує повноваження уповноваженої особи, в якій міститься інформація щодо уповноваження на підписання документів процедури закупівлі інженера-землевпорядника Дзюбенко Анастасію Валеріївні. Проте, дана довідка підписана Інженером-землевпорядником А.В.Дзюбенко, в якої згідно ДОВІРЕНОСТІ № 6 від 25.01.2022 року відсутні повноваження на підписання документів тендерної пропозиції.
Отже, учасником ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" не надано документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника - Дзюбенко Анастасії Валеріївни на підписання документів тендерної пропозиції.
2. Відповідно пункту 1.1 ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника/об’єднання учасників процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації згідно із законодавством, а саме:
7) Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника:
- найменування учасника торгів
- місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси)
- код за ЄДРПОУ
- відомості про керівництво
- контактні особи (телефон, (e-mail за наявності)
- місце та дата державної реєстрації
- банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, адреса банку/МФО
- коротка довідка про діяльність
- система оподаткування
- інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити.»
У складі тендерної пропозиції учасника ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" міститься «Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника», проте
У відомостях не зазначено контактну особу, як вимагалося Замовником згідно пункту 5 довідки.
У відомостях зазначено місцезнаходження юридичної особи, проте не зазначено місце державної реєстрації (згідно відкритих даних це Бучанська міська рада, адреса якої Україна, 08292, Київська область, Буча, Енергетиків,12), вимагалося Замовником згідно пункту 6 довідки.
Отже, учасником ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" не дотримано вимоги щодо надання довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про учасника в частині надання відомостей про контактних осіб (телефон, (e-mail за наявності) та місце державної реєстрації.
3. Учасником ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" в складі тендерної пропозиції надано ЛІЦЕНЗІЮ на право легального використання програмного забезпечення Delta/Digitals від 28.05.2021 року. На зворотному боці даної ліцензії міститься наступна інформація: «Ця ліцензія, скріплена печаткою ТОВ «Аналітика», засвідчує, що вищезазначена організація є легальним і зареєстрованим користувачем програмного забезпечення. Організація-користувач має право на отримання консультацій і технічної підтримки, а також на безкоштовне оновлення програмного забезпечення через мережу Інтернет протягом 12 місяців.»
Вищезазначений строк сплив 28.05.2022 року, в зв’язку з чим Замовник та Учасники не мають змоги упевнитися в тому, що дана ліцензія є діючою на період подання пропозиції, оскільки термін безкоштовного оновлення програмного забезпечення через мережу Інтернет сплив на момент подання пропозиції, а підтвердження щодо оплати оновлення програмного забезпечення відсутнє.
Отже, учасником ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" не підтверджено наявності ДІЮЧОЇ ліцензії на право легального використання програмного забезпечення Delta/Digitals.
Вимагаємо від Замовника скасувати своє рішення, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Гощанської селищної ради № 44 від «08» липня 2022 року, що розміщений «08» липня 2022 року на Prozorro в рамках закупівлі UA-2022-06-13-005429-a, яким встановлено відповідність тендерної пропозиції ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" вимогам тендерної документації, визнано ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" переможцем відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ТОВ ЗЕМПРОЕКТ НГО Гоща.pdf 08.07.2022 17:50
Дата подачі:
08.07.2022 17:50
Вирішення:
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено прав учасників закупівлі, пропозиції яких не розглядалися Замовником, після визначення Замовником Переможця ставити будь-які вимоги. Лише у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель (ч.3 ст.31 Закону).
Водночас, з метою дотримання принципів відкритості та прозорості, Замовник надає на зауваження ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» наступну інформацію.
1.1. Стосовно надання Учасником ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" по п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону не Витягу з Реєстру корупціонерів, а Інформаційної довідки.
Відповідно до статті 17 пункту 6 частини 1 Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» підставою для відхилення Учасника є наявність підстав, встановлених частиною першою статті 17 цього Закону.
Тобто, Закон України «Про публічні закупівлі» не дає Замовнику права відхилити учасника за подання не того документу, який вимагався умовами ТД, для підтвердження відсутності обставин по ст. 17 Закону, а лише У РАЗІ ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНИХ ОБСТАВИН.
Однак такої обставини (службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією) щодо Дзюбенко Анастасії Валеріївни (особа, уповноважена представляти інтереси Учасника під час проведення процедури закупівлі) уповноважена особи Замовника не встановила ні з Державного реєстру судових рішень, ні з інших інструментів пошуку інформації про службових осіб Учасника (https://youcontrol.com.ua, https://clarity-project.info тощо).
А отже, законних підстав відхилення учасника через неподання Витягу з Реєстру корупціонерів в Замовника не було.
1.2. Щодо відсутності в складі пропозиції ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" довідки у довільній формі, що підтверджує відсутність підстав зазначених у п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону стосовно директора ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" Олефіренко Олексія Сергійовича.
Відповідно до статті 17 пункту 6 частини 1 Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Такою особою, яка підписала (подала) документи тендерної пропозиції згідно даних про КЕП є Дзюбенко Анастасія Валеріївна. Крім того, згідно Наказу 02/03к 02 березня 2021 року та Довіреності №6 від 25.01.2022 року від імені ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" Дзюбенко Анастасію Валеріївну уповноважено подавати тендерні пропозиції із застосуванням кваліфікованого цифрового підпису.
У складі тендерної пропозиції міститься файл «Довідки.pdf», на сторінці 10 та сторінці 12 якого є Довідки в довільній формі, які стосується п.6 ч.1 ст. 17 Закону за підписом Дзюбенко А.В.
Тендерна документація Замовника не містила окремо вимогу про подання такої довідки для особи, яка буде підписувати договір про закупівлю (в даному випадку за підписом Олефіренка О.С.), як і не містить такої вимоги ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
А тому зауваження учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» в цій частині є безпідставними, а отже права та інтереси його не могли бути порушеними.
1.3.Щодо необхідності підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції:
Відповідно пункту 1.1 ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника/об’єднання учасників процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації згідно із законодавством, а саме:
5) Документів, що підтверджують повноваження посадової особи* або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується: копією виписки з протоколу засновників та копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.»
Такою особою, яка підписала (подала) документи тендерної пропозиції згідно даних про КЕП є Дзюбенко Анастасія Валеріївна. Крім того, згідно Наказу 02/03к 02 березня 2021 року та Довіреності №6 від 25.01.2022 року від імені ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" Дзюбенко Анастасію Валеріївну уповноважено подавати тендерні пропозиції із застосуванням кваліфікованого цифрового підпису.
Вимоги про підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо саме ВЛАСНОРУЧНОГО підпису на документах тендерної пропозиції Тендерна документація не містила.
А тому зауваження учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» в цій частині є безпідставними, а отже права та інтереси його не могли бути порушеними.
По п.2. щодо «У відомостях зазначено не контактну особу, а контактні дані, відповідно до Тендерної документації»
Згідно вимог ТД учасники повинні надати Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника:
- найменування учасника торгів
- місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси)
- код за ЄДРПОУ
- відомості про керівництво
- контактні особи (телефон, (e-mail за наявності)
- місце та дата державної реєстрації- банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з
умовами договору про закупівлю (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер
(номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, адреса банку/МФО
- коротка довідка про діяльність
- система оподаткування
- інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити.»
У складі тендерної пропозиції учасника ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ" міститься «Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника» (сторінка 30 файлу «Довідки.pdf»), в якій зазначено контакти осіб, а не особи.
Водночас, є інформація про керівництво та уповноважених осіб на підписання документів та представництво інтересів учасника.
Відповідно до положень Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції пункту 2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, визначається: 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Отже, виходячи з вище наведеного дана помилка є формальною (несуттєвою) помилкою, не впливає на зміст документа чи тендерної пропозиції, з інших полів цієї довідки можна встановити, хто є відповідальним за зміст документів та подальше підписання договору про закупівлю.
А тому зауваження учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» в цій частині є безпідставними, а отже права та інтереси його не могли бути порушеними.
По п.3 щодо ЛІЦЕНЗІї на право легального використання програмного забезпечення Delta/Digitals від 28.05.2021 року.
П.4 Додатку №2 до тендерної документації Замовника встановлено вимогу про подання Інформації про наявність ліцензії на право використання програмної продукції (ESRI ArcGIS 10.6 або новіше; або інші ліцензовані програмні продукти аналогічного рівня).
Відповідно до інформації, що міститься в документах тендерної пропозиції ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ", Учасник має Ліцензію на право легального використання програмного забезпечення Delta/Digitals версії 5.0 (XE) Приватним експертно-виробничим підприємством «Земпроект» видана 28.05.2021 року. Однак, вона не втрачає своєї дії. Після 28.05.2022 року ліцензія на використання програмного забезпечення залишається дійсною, але безкоштовне оновлення програмного забезпечення припиняється, що не впливає на результати виконання землевпорядних робіт організацією ПЕВП «ЗЕМПРОЕКТ».
Вимоги про те, що Учасник повинен мати безоплатне право на оновлення ліцензії Замовник в Тендерній документації не ставив
Також у ПЕВП «ЗЕМПРОЕКТ» є інші ліцензійні програми для виконання даного виду робіт: «Норматив +» та «GeoSee2».
А тому зауваження учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» в цій частині є безпідставними, а отже права та інтереси його не могли бути порушеними.
Статус вимоги:
Не задоволено