• Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Енергосервіс мережі вуличного освітлення, яка обліковується на балансі управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради ДК 021:2015: 99999999-9 — "Не відображене в інших розділах"

Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) До 15 (п’ятнадцяти) років

Торги відмінено

0.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 13.06.2022 13:56 - 17.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Доцільність проведення закупівлі

Номер: 2162da9745a94276bd80b1aa09cc911f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-13-003742-a.a1
Назва: Доцільність проведення закупівлі
Вимога:
24.12.2021 р. Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради було оголошено процедуру закупівлі: Енергосервіс мережі вуличного освітлення, яка обліковується на балансі управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради ДК 021:2015: 99999999-9 — "Не відображене в інших розділах", Класифікація за ДК 021:2015: 99999999-9 - Не відображене в інших розділах; Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56500, Україна, Миколаївська область, м. Вознесенськ, вулиці Територіальної громади; Ідентифікаторзакупівлі UA-2021-12-24-003581-a ID 71baa8f38aae41a4bba7ebd2e74fd7d3 Ідентифікатор плану UA-P-2021-12-24-011382-chttps://www.dzo.com.ua/tenders/14485280 ) 23.02.2022 р. пропозиції було розглянуто й сайті опубліковано протокол про прийняття рішення уповноваженою особою та повідомлення про намір укласти договір, відповідно до якого ПП "Светолюкс- Николаев" визнано переможцем. В порушення ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі" (п.п.6. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.) лише 03.06.2022 р. на сайті з’явилась офіційна інформація про відміну торгів, підстава Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 57 від 03.06.2022 р., відповідно до якого прийнято рішення: Відмінити тендер за предметом закупівлі «Енергосервіс мережі вуличного освітлення, яка обліковується на балансі управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради ДК 021:2015: 99999999-9 — "Не відображене в інших розділах" з підстави, що передбачена згідно з ч. 1 ст.32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Замовником було прострочено строки подання на затвердження центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики (щодо об’єктів державної власності), відповідній місцевій раді (щодо об’єктів комунальної власності) істотні умови енергосервісного договору та укладання договору про закупівлю у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», (зі змінами, внесеними Указами від 14 березня 2022 року № 133/2022, від 18 квітня 2022 року № 259/2022, від 17 травня 2022 року № 341/2022), що унеможливили дотримання цих строків. Кінцева дата періоду оскарження: 14.06.2022р Незважаючи на вказані обставини - 13.06.2022 р. за посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/16008228 з’явилася абсолютна аналогічна процедура закупівлі, з метою недопущення зловживання правами Замовником та повторної відміни торгів, просимо: 1. Надати документи, що підтверджують відсутність прострочення строків подання на затвердження центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики (щодо об’єктів державної власності), відповідній місцевій раді (щодо об’єктів комунальної власності) істотних умови енергосервісного договору 2. Враховуючи продовження воєнного стану до 25.08.2022 р.; дію листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1; військову агресію Російської Федерації проти України та активні бойові дії на території Миколаївської області - фактично наявність діючих усіх підстав, які були зазначені як підстава для відміни попередніх торгів та як неможливість укладання договору про закупівлю у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що унеможливили дотримання цих строків – просимо надати роз’яснення щодо ВІДСУТНОСТІ надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Замовника та можливості укладання договору про закупівлю за результатами цих аналогічних відкритих торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Після визначення переможця та відображення повідомлення про намір укласти договір не пізніше, ніж за 10 днів, Замовник у встановленому порядку повинен подати на затвердження центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики (щодо об’єктів державної власності), відповідній місцевій раді (щодо об’єктів комунальної власності) істотні умови енергосервісного договору, що укладатиметься з переможцем. В закупівлі "Енергосервіс мережі вуличного освітлення, яка обліковується на балансі управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради ДК 021:2015: 99999999-9 — "Не відображене в інших розділах" (UA-2021-12-24-003581-a ID 71baa8f38aae41a4bba7ebd2e74fd7d3 Ідентифікатор плану UA-P-2021-12-24-011382-c). 23.02.2022 р. пропозиції було розглянуто, опубліковано протокол про прийняття рішення уповноваженою особою та повідомлено про намір укласти договір, відповідно до якого ПП "Светолюкс- Николаев" визнано переможцем. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (посилання на документ https://www.president.gov.ua/documents/642022-41397), а також проведенням активних воєнних (бойових) дій в перші дні війни на території Вознесенської міської територіальної громади, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики, не було можливості затвердити істотні умови енергосервісного договору. Відповідно Учасником було прострочено строки подання на затвердження центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики (щодо об’єктів державної власності), відповідній місцевій раді (щодо об’єктів комунальної власності) істотні умови енергосервісного договору та укладання договору про закупівлю. Щодо другого Вашого питання, зазначимо, що надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника як підстави для відміни повторних відкритих торгів та як неможливість укладання договору про закупівлю, ніхто не виключає в майбутньому. Наразі на даний час в нашій територіальній громаді активні воєнні (бойові) дії не ведуться, тому сподіваємося на те, що договір про закупівлю енергосервісу буде укладений з Переможцем відкритих торгів відповідно до законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації

Номер: efefd67ddacf4bb089b5a08c099af450
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-13-003742-a.b2
Назва: Вимога про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
Вимога надається у вигляді листа № ТД-75 від 12.08.2022 р. з докладним описом проблеми
Вирішення: Додаткова інформація про причини невідповідності пропозиції ТОВ «РАДІЙ ЛЕД» умовам тендерної документації Управлінням житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради проводиться закупівля за предметом «99999999-9 — Не відображене в інших розділах (Енергосервіс мережі вуличного освітлення, яка обліковується на балансі управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради), ідентифікатор: UA-2022-06-13-003742-a. Для участі в закупівлі було подано пропозиції учасниками: ПП "Светолюкс-Николаев" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІЙ ЛЕД" У відповідності до ч. 12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Так, Замовником було проаналізовано пропозиції учасників закупівлі, за результатами чого в електронній системі закупівель розміщено протокол, відповідно до якого пропозиції ПП "Светолюкс-Николаев" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" – допущено до аукціону, а пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІЙ ЛЕД" – відхилено. 12 серпня 2022 року ТОВ "РАДІЙ ЛЕД" в електронній системі закупівель було розміщено вимогу про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТОВ «РАДІЙ ЛЕД» умовам тендерної документації. Таким чином, так як Замовник проводить закупівлю у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до частини 3 статті 31 якого: 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. А тому Замовник надає додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «РАДІЙ ЛЕД» умовам тендерної документації. Так, відповідно до Додатку 7 до ТД у п. 2.9 вимагалося подання Копії акту обстеження об’єкту енергосервісу з відповідними відмітками Замовника та Учасника закупівлі та датами відвідання, підписаного уповноваженими представниками. До акту обстеження має бути додано:- звіт з енергообстеження;- ПРЕЗЕНТАЦІЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПАРАМЕТРІВ ЕНЕРГОСЕРВІСНОГО ДОГОВОРУ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ЕКОНОМІЧНИХ ВИГОД ТА СОЦІАЛЬНИХ ПЕРЕВАГ ДЛЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ; Тобто Замовником ЧІТКО встановлювалася вимога про необхідність зазначення економічних вигод та соціальних переваг для територіальної громади САМЕ У презентації інвестиційних параметрів енергосервісного договору. При цьому у наданій у складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІЙ ЛЕД" презентації ВІДСУТНЄ зазначення економічних вигод та соціальних переваг для територіальної громади. А тому Замовником прийняте законне та обґрунтоване рішення про те, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому учасник підлягає відхиленню відповідно до статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». У своїй вимозі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІЙ ЛЕД" зазначає про те, що у складі пропозиції подано інші документи із суті яких можливо встановити економічні вигоди та соціальних переваг для територіальної громади: В такому разі Замовником звертається увага Учасника на те, що вимога ТД передбачала подання саме ПРЕЗЕНТАЦІЇ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПАРАМЕТРІВ ЕНЕРГОСЕРВІСНОГО ДОГОВОРУ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ЕКОНОМІЧНИХ ВИГОД ТА СОЦІАЛЬНИХ ПЕРЕВАГ ДЛЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ, а не будь-якого іншого документу із зазначенням даної інформації. Тобто Замовником встановлювалася форма презентації інвестиційних параметрів енергосервісного договору, яка повинна була б включати зазначенням економічних вигод та соціальних переваг для територіальної громади. У випадку неможливості чи небажання зазначати в презентації економічні вигоди та соціальні переваги для територіальної громади, Учаснику необхідно було оскаржувати вимоги тендерної документації в практику Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в порядку ч.8 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім цього, Замовник зазначає, що відсутність інформації в одному документі, і теоретична наявність в іншому (як вказує ТОВ «РАДІЙ ЛЕД» «таким чином, пропозиція від нашої команди сама за себе дала відповідь, яку саме економічну вигоду та соціальні переваги для територіальної громади місто отримає при позитивному розгляді нашої компанії») не може бути визнана формальною помилкою відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 р. так як перелік, встановлений в зазначеному Наказі є виключним. Крім цього, Замовник звертає увагу ТОВ «РАДІЙ ЛЕД» і на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення, яке можливо використати по аналогії № 4922-р/пк-пз від 21.06.2022 р. за результатами розгляду скарги:UA-2022-04-16-000033-a.b2: Відповідно до пункту 3 розділу 5 Документації Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції Учасника та за витрати Учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів, про що Учасник надає свою згоду з даними вимогами Замовника та подає у складі своєї Пропозиції. Пропозиція учасника була відхилена через неподання даного документу. АМКУ було встановлено: У складі Пропозиції Скаржника міститься, зокрема: - гарантійний лист про згоду з умовами тендерної документації. - тендерна пропозиція, де міститься наступна інформація, зокрема: 1. Уважно вивчивши тендерну документацію, цим подаємо на участь у відкритих торгах свою тендерну пропозицію: Разом з ПДВ: 294 000,00. Цим підписом безумовно і беззастережно .. засвідчує свою згоду з усіма положеннями тендерної документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та безумовно погоджується на виконання всіх вимог, передбачених тендерною документацією; - довідка щодо погодження Учасника з усіма умовами документації. Разом з тим, у складі Пропозиції Скаржника відсутня згода з вимогами Замовника про те, що Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції Учасника та за витрати Учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. Враховуючи вище викладене, учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. Аналогічно, попри позицію ТОВ «РАДІЙ ЛЕД» про те, що економічні вигоди та соціальні переваги для територіальної громади наявні у складі пропозиції Учасника, останнім не було виконано вимогу ТД про надання: ПРЕЗЕНТАЦІЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПАРАМЕТРІВ ЕНЕРГОСЕРВІСНОГО ДОГОВОРУ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ЕКОНОМІЧНИХ ВИГОД ТА СОЦІАЛЬНИХ ПЕРЕВАГ ДЛЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ; Відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «РАДІЙ ЛЕД» Замовником є прийняте із врахуванням принципів публічних закупівель такі як: максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; тощо, а тому є законним та обґрунтованим.
Статус вимоги: Відхилено