-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
інтерактивна панель GT65 (або еквівалент)
технічні характеристики в додатку №2 до тендерної документації
Торги відмінено
498 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 490.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 490.00 UAH
Період оскарження:
13.06.2022 12:45 - 28.06.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо розгляду еквівалентів
Номер:
4a19a0850c6140baaacc56492455f06e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-13-003058-a.b6
Назва:
Щодо розгляду еквівалентів
Вимога:
Замовник, згідно останньому абзацу Додатку 2 до ТД, НЕ дозволяє Учасникам пропонувати аналоги та еквіваленти вказаного товару, посилаючись незаконно на абзац 2 частини 4 статті 14 "СПРОЩЕНІ ЗАКУПІВЛІ" Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Дані технічні характеристики інтерактивного обладнання визначені Замовником оскільки вони в повній мірі забезпечують можливість виконання покладених на замовника функцій та виконання завдань. Замовник визначав параметри для якісної та надійної техніки в рамках бюджету закупівлі, а також враховуючи вимоги абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: "У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тому розгляд аналогів та еквівалентів не передбачено.».
Дана дискримінаційна норма тендерної документації грубо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки не може застосовуватися до ВІДКРИТИХ торгів.
Вимагаємо змінити зазначену вимогу і розглядати еквіваленти предмету закупівлі відповідно до норм Ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 6.doc.pdf 21.06.2022 15:42
Дата подачі:
19.06.2022 12:21
Вирішення:
Шановний Учасник!
Дякуємо Вам за виявлений інтерес до нашої закупівлі!
Ми детально ознайомились із Вашим зверненням і повідомляється Вам про те, що буде переглянуто технічні характеристики предмета закупівлі та внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Усунення дискримінаційних кваліфікаційних вимог
Номер:
ce8dd3279749474daef2acd022577f39
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-13-003058-a.b5
Назва:
Усунення дискримінаційних кваліфікаційних вимог
Вимога:
Замовником встановлено дискримінаційні кваліфікаційні вимоги, які обмежують конкуренцію і порушують принципи, закріплені у ст. 5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме :
1. В п.6.8. Додатку 2 до ТД: Для підтвердження якості і походження товару необхідно надати наступні документи у складі пропозиції, зокрема: «Свідоцтво на знак для товарів і послуг від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій (на торговельну марку під якою випускаються інтерактивні панелі), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі — Мінекономіки)».
Таким чином, в закупівлі можуть приймати участь лише компанії, торгові марки та право власності на які зареєстровані в Україні, що унеможливлює подання пропозицій з товарами іноземних виробників, які мають міжнародні реєстрації торговельних марок, оскільки, згідно ст.494 Цивільного кодексу України, «набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку, яка має міжнародну реєстрацію або визнана в установленому законом порядку добре відомою, не вимагає засвідчення свідоцтвом».
2. В п.6.9. Додатку 2 до ТД вказано: Для підтвердження якості і походження товару необхідно надати наступні документи у складі пропозиції, зокрема: «Висновок СЕС, Сертифікат від ООВ Укрчастотнагляд на Wi-Fi та Bluetooth, дійсні на момент розкриття тендерної пропозиції. Інтерактивна панель в своїй конструкції оптично передбачає наявність TV-тюнера, що повинно підтверджуватися кодом Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (код УКТЗЕД 8528), який повинен бути вказаний у Висновку СЕС».
Враховуючи, що в технічних параметрах інтерактивної панелі відсутня вимога щодо наявності ТВ тюнеру, вимога щодо певного коду класифікації УКТЗЕД є необгрунтованою. Також зазначимо, що відповідно до Типового переліку засобів навчання, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України №574, відсутня вимога щодо наявності ТВ тюнеру в інтерактивній панелі. Додатково зазначимо, що класифікація товарів за кодом УКТЗЕД призначена виключно для процедур митного оформлення товарів і статичної звітності. Жодним нормативним актом не регламентується приналежність товарів в державних закупівлях до певного коду УКТЗЕД: (Всі товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначається коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД. Не існує товарів які не підлягають класифікації. Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів і затверджується законом про митний тариф України. В УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними під позиціях, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів.). Таким чином, зазначена вимога унеможливлює пропозиції учасників, товари яких кваліфіковані за іншим кодом УКТЗЕД.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 5.doc.pdf 21.06.2022 15:41
Дата подачі:
19.06.2022 12:15
Вирішення:
Згідно до пункту 3 статті 5 ЗУ "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" від 15 грудня 1993 року № 3689-XII набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Даний Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з набуттям і здійсненням прав на торговельні марки в Україні. Згідно із положеннями даного Закону України зареєстрованою торговельною маркою є торговельна марка, на яку видано свідоцтво або яка має міжнародну реєстрацію, що діє на території України. При цьому Законом встановлено, що набуття права на торговельну марку, що має міжнародну реєстрацію або визнана добре відомою в Україні, не вимагає засвідчення свідоцтвом. З метою захисту прав та охоронюваних чинним законодавством інтересів виробників та їх партнерів, які провадять комерційну діяльність в сфері продажу, в тому числі дотримання умов гарантійного та після гарантійного обслуговування, умова щодо наявності прав торгової назви та торговельної марки є обов'язковою при закупівлі товару, який є предметом даної закупівлі.
Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Ми, як Замовник, хочемо закупити обладнання найкращої якості для нашого закладу. Повідомляємо Вам, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, підтверджує безпосередньо надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торговельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Замовник не вбачає жодних порушень та обмеження учасників при проведенні закупівлі.
Замовнику важливо, щоб обладнання, яке закуповується мало легальне походження. А це означає, що воно було ввезено в Україну з дотриманням всіх митних процедур та сплати ввізного мита в бюджет України згідно з Митним кодексом України. Обладнання, які закуповується на підставі даної закупівлі, за своєю сутністю відноситься до коду УКТ ЗЕД 8528. Тобто, якщо учасники мають товар, який легально ввезено на територію України з коректно визначеним кодом УКТ ЗЕД і , відповідно, повністю сплаченими митними платежами, то надання документів на товар з кодом 8528 не є проблемою. Якщо ж обладнання виробляється в Україні і не підлягає митному очищенню, то учасник може на підтвердження надати документи, що засвідчують походження товару і лист-пояснення причини не подання документів, підтверджуючих код УКТ ЗЕД, як передбачено тендерною документацією.
Тобто, ваше твердження, що зазначена вимога унеможливлює пропозиції учасників, товари яких кваліфіковані за іншим кодом УКТЗЕД, не відповідає дійсності, бо будь-який учасник, який легально ввіз обладнання в Україну, розмитнює його за кодом 8528.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Усунення дискримінаційних технічних вимог щодо програмного забезпечення
Номер:
b7b67900115e41618411c507f8916e84
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-13-003058-a.b4
Назва:
Усунення дискримінаційних технічних вимог щодо програмного забезпечення
Вимога:
Замовник у Додатку 2 до ТД «ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» встановив дискримінаційні технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема до Базового програмного забезпечення для інтерактивної панелі та Спеціалізованого програмного забезпечення, яким у сукупності відповідає тільки один виробник та постачальник, а саме: 1. Базове програмне забезпечення для інтерактивної панелі: «Можливість доступу в мережевий ресурс з можливістю завантаження та обміну готових уроків, користування більше ніж 80 ліцензійних додатків (надати посилання на сайт розробника для підтвердження). .. Сервіси згруповані в окремі групи за функціональністю: математика, географія, біологія, українська мова, астрономія, історія, хімія, фізика, іноземні мови, природознавство тощо .. Додатково надати Авторизаційний лист від виробника програмного забезпечення тієї торговельної марки, що й інтерактивна панель..; 3. Спеціалізоване програмне забезпечення: … -обов’язкова наявність 10 бібліотек інтерактивних моделей (не менше 1500).., …-обов’язково повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика тощо.., … – обов’язково має функцію доповненої реальності.., …- обов’язкова наявність можливості синхронізації програмного забезпечення із Microsoft Office та Microsoft PowerPoint для використання контенту програмного забезпечення у презентаціях.
Зазначеним вимогам у сукупності відповідає лише програмне забезпечення Intboard Простір (Базове програмне забезпечення для інтерактивної панелі), та Corinth 3D (Спеціалізоване програмне забезпечення), виробником та єдиним офіційним представником яких є ТОВ «Крео сінержі», що, у сукупності з вимогою надання авторизаційного листа від виробника ПЗ, унеможливлює подання пропозицій з товарами та програмним забезпеченням інших виробників.
Про зазначене можна пересвідчитись з опису ПЗ на веб-сайті виробника (https://intboard.ua/golovna-storinka/pidtrimka/programi/) - характеристики скопійовано із вказаної веб-сторінки.
Вимагаємо виключити дискримінаційні технічні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Наказу МОН №574 від 29.04.2020 р., який регламентує технічні вимоги до обладнання такого типу або надати щонайменше 2 приклади обладнання та ПЗ від різних виробників, які підійдуть до технічних вимог ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 4.doc.pdf 21.06.2022 15:40
Дата подачі:
19.06.2022 12:08
Вирішення:
Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. А для того, щоб кінцеві користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та задіювати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення інструктажу по роботі з таким обладнанням та програмним забезпеченням. Програмне забезпечення для інтерактивного обладнання — чи не найважливіша частина інтерактивних комплексів для якісного та відчутного покращення учбового процесу. Навчальна програма передбачає вивчення різних дисциплін в різних класах. Для різноманітності матеріалів для підготовки навчального контенту потрібна наявність декількох додатків для кожної дисципліни.
Зазначаємо, що Замовником було промоніторино всіх постачальників в Україні інтерактивного обладнання та програмного забезпечення і виявлено, що запропонувати еквівалент саме по цій кількості додатків можуть мінімум 2 виробники/дистриб’ютори.
Тому Ваше зауваження стосовно не можливості запропонувати товар не є обґрунтованим.
Якщо ваша пропозиція буде містити більше ліцензійних додатків для можливості більш якісної підготовки навчального контенту, то ваша пропозиція буде відповідати вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Усунення дискримінаційних технічних вимог щодо інтерактивної панелі
Номер:
0f15f275480649b8a763b94f66479f53
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-13-003058-a.b3
Назва:
Усунення дискримінаційних технічних вимог щодо інтерактивної панелі
Вимога:
Замовник у Додатку 2 до ТД «ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» встановив дискримінаційні технічні вимоги до предмета закупівлі, яким у сукупності відповідає тільки один виробник Інтерактивних панелей, а саме INTBOARD (інтерактивна панель моделі INTBOARD GT65), що підтверджується інформацією на сайті виробника: https://intboard.ua/products/interaktivni-paneli/interaktyvna-panel-intboard-gt65-android-9/ (технічні характеристики скопійовані із зазначеної веб-сторінки), чим порушується принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений у ст. 5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: 1. Яскравість: 450cd/м2; Мультитач : 40 торкань; Операційна система: Android 9.0; Входи/входи: Вхід HDMI 2.0 - 1 шт., USB 2.0 – 1 шт., USB для тачскріна, RS232 – 1шт., вхід мікрофона, слот для SD карт, вихід SPDIF, вхід AV, вихід AV OUT, вхід для навушників, вхід VGA, аудіо вхід, вихід VGA, вхід RJ45 LAN, вихід RJ45. Зазначеним вимогам у сукупності відповідає лише модель Intboard GT65 виробника ТОВ «Крео сінержі», що, у сукупності з вимогою надання авторизаційного листа від виробника унеможливлює подання пропозицій з товарами інших виробників.
Вимагаємо виключити дискримінаційні технічні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Наказу МОН №574 від 29.04.2020 р., який регламентує технічні вимого до обладнання такого типу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 3.doc.pdf 21.06.2022 15:39
Дата подачі:
19.06.2022 11:59
Вирішення:
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" , тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України.
Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дані технічні характеристики інтерактивного обладнання визначені Замовником оскільки вони в повній мірі забезпечують можливість виконання покладених на замовника функцій та виконання завдань. Замовник визначав параметри для якісної та надійної техніки в рамках бюджету закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискримінації учасників
Номер:
7d4a4721572a4dbcb38151d8c09eb737
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-13-003058-a.b2
Назва:
Вимога щодо дискримінації учасників
Вимога:
Шановний замовнику! Вимоги технічного завдання містять посилання на інтерактивну панель GT65 (або еквівалент), проте технічні параметри вказані настільки детально що під дані технічні вимоги підходить лише інтерактивна панель GT65, що є дискримінацією та не дає можливості запропонувати інший товар крім зазначеного. Зміст зазначених вимог Тендерної документації Замовника суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників.
Відповідно в ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено, що «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Обгрунтовано вважаємо, що Замовник, встановивши у Тендерній документації наведені вище вимоги, порушив норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», таким чином створивши дискримінацію та недобросовісну конкуренцію серед потенційних учасників.
Наголошуємо, що відповідно до вимог ч. 2 ст. 19 Конституції України «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.» (офіційне тлумачення положення частини другої статті 19 див. в Рішенні Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009).
Також відповідно до ч.2 та ч.2 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Вимагаємо внести зміни до технічного завдання щоб мінімум 4 виробника інтерактивних панелей змогли прийняти участь.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 2.doc.pdf 15.06.2022 12:29
Дата подачі:
13.06.2022 13:59
Вирішення:
Ми детально ознайомились із Вашим зверненням і повідомляється Вам про те, що буде переглянуто технічні характеристики предмета закупівлі та внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
a0b3e4409bbb4790840e5a61ce11655a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-13-003058-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику звертаємо Вашу увагу на помилку в ТД до закупівлі. Так Ви вказали "Дані технічні характеристики інтерактивного обладнання визначені Замовником оскільки вони в повній мірі забезпечують можливість виконання покладених на замовника функцій та виконання завдань. Замовник визначав параметри для якісної та надійної техніки в рамках бюджету закупівлі, а також враховуючи вимоги абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: "У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тому розгляд аналогів та еквівалентів не передбачено." Дана стаття "Стаття 14. Спрощені закупівлі " відноситься до спрощених закупівель, а не до відкритих торгів, а отже її потрібно прибрати.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 1.doc.pdf 15.06.2022 12:28
Дата подачі:
13.06.2022 13:40
Вирішення:
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України.
Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дані технічні характеристики інтерактивного обладнання визначені Замовником оскільки вони в повній мірі забезпечують можливість виконання покладених на замовника функцій та виконання завдань. Замовник визначав параметри для якісної та надійної техніки в рамках бюджету закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Відхилено