-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (бомбосховище, протирадіаційне укриття) Молодійського ЗДО Чагорської сільської ради в с. Молодія Чернівецького району Чернівецької області, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
666 032.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 330.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 330.16 UAH
Період оскарження:
10.06.2022 15:40 - 17.06.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Скасування рішення про кваліфікацію переможця
Номер:
3c64178f3fe94c4ba2703dbfb2332570
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-10-005503-a.a1
Назва:
Скасування рішення про кваліфікацію переможця
Вимога:
ВИМОГА
щодо рішення за предметом закупівлі: Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (бомбосховище, протирадіаційне укриття) Молодійського ЗДО Чагорської сільської ради в с. Молодія Чернівецького району Чернівецької області, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація
Чагорською сільською радою (далі – Замовник) було оголошено закупівлю Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (бомбосховище, протирадіаційне укриття) Молодійського ЗДО Чагорської сільської ради в с. Молодія Чернівецького району Чернівецької області, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація (далі – Замовлення), яке розміщене на авторизованому електронному майданчику за посиланням https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2022-06-10-005503-a на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua (далі-веб-портал).
У результаті кваліфікації учасників аукціону, що відбувся 28.06.2022 16:14 год Замовником прийнято рішення про визнання переможцем торгів ФОП Костиняк Микола Дмитрович (протокол № 3 від 28.06.2022 року, що був оприлюднений на веб-порталі о 28 черв. 2022 16:14 року).
Згідно протоколу № 3 тендерним комітетом Замовника, о 16:14. 28 червня 2022. на сайті Уповноваженого органу було розміщено повідомлення про визначення переможцем відкритих торгів по закупівлі з предмету « Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (бомбосховище, протирадіаційне укриття) Молодійського ЗДО Чагорської сільської ради в с. Молодія Чернівецького району Чернівецької області, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація» - ФОП Костиняк Микола Дмитрович.
Прийняте рішення підлягає перегляду та скасуванню, виходячи з наступного.
Зокрема, Додаток № 2 «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА» документації закупівлі по предмету закупівлі: Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (бомбосховище, протирадіаційне укриття) Молодійського ЗДО Чагорської сільської ради в с. Молодія Чернівецького району Чернівецької області, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація передбачає надання підтвердження кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно та спосіб їх документального підтвердження, а саме: Наявність копії Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадянських формувань та копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість) або копії Свідоцтва платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).
На підтвердження кваліфікаціїних вимог ФОП Костиняк Микола Дмитрович надано копію Свідоцтва з платника єдиного податку від 23.04.2012 № 194551 відповідно до якого передбачено, що ФОП Костиняк Микола Дмитрович здійснює свою діяльність 8-ми КВЕДами.
Однак, відповідно до офіційних даних розміщених на офіційному сайті https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=26796056&od=7d8a882e607d7d84aa3c6050c5675dad00&pr=27Dvy визначено що ФОП Костиняк Микола Дмитровичздійснює свою діяльність за наступними 23 видами діяльності:
1. Основний: 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель
2. 42.99 Будівництво інших споруд, н. в. і. у.
3. 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику
4. 43.21 Електромонтажні роботи
5. 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування
6. 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи
7. 43.31 Штукатурні роботи
8. 43.32 Установлення столярних виробів
9. 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін
10. 43.34 Малярні роботи та скління
11. 43.39 Інші роботи із завершення будівництва
12. 43.91 Покрівельні роботи
13. 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у.
14. 46.15 Діяльність посередників у торгівлі меблями, господарськими товарами, залізними та іншими металевими виробами
15. 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання
16. 81.21 Загальне прибирання будинків
17. 81.22 Інша діяльність із прибирання будинків і промислових об'єктів
18. 81.29 Інші види діяльності із прибирання
19. 81.30 Надання ландшафтних послуг
20. 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням
21. 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладдям до нього
22. 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна
23. 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій
Враховуючи викладено викладене, ФОП Костиняк Микола Дмитрович надано копію Свідоцтва з платника єдиного податку від 23.04.2012 № 194551 яке містить не достовірні дані та відповідно до чинного законодавства України втратили чинність.
Крім того, для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання Довідки/листа в довільній формі з інформацією про виконання аналогічногих виконаних договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, з підтверджуючими документами (копією договору та документом який підтверджує виконання договору).
Під час розгляду наданих документів в складі пропозиції Учасника , ФОП Костиняк Микола Дмитровичвиявилено, що Учасник не завантажив документи, що свідчать про не відповідність учасника кваліфікаційним вимогам п.3 ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
1. до договорів за 2019 рік та 2021 рік на підтвердження виконання робіт за анологічними договорами в 2019 та 2021 роках надано у файлах «Досвід 19_1.pdf», «Досвід 19_2.pdf», «Досвід 21_7.pdf», «Досвід 21_8.pdf», «Досвід 21_9.pdf» акти приймання виконаних робіт ф.б-2в та довідки про вартість форми КБ-3 в яких відсутні дані про дати приймання виконаних робіт Замовниками, що не дає можливості ідентифікувати період виконання робіт та прийняття робіт Замовником та відповідно не дає Замовнику підтвердити відповідність пропозиції учасника вимогам п.3. розділу 1 додатку №1 документації закупівлі.
2. Відповідно до вимог п.3. розділу 1 додатку №1 документації закупівлі передбачено, що учасники для підтвердження факту виконня робіт повинен підтвердити розрахунки за відповідними аналогічними договорами, однак учасником ФОП Костиняк Микола Дмитрович на надано підтвердження проведених розрахунків із замовниками за наданими аналогічними договорами;
3. Учасником надано на підтвердження виконання робіт відгуки від 07.03.2023 року №231 та 230, які надано не керівником замовника, а посадової особи замовника (секретаря с/ради) без надання документів, що остання має право підпису та надання даних відгуків.
4. Учасником у складі довідки про матеріальну технічну базу не надано відомості про наявність у ФОП Костиняк Микола Дмитрович наступних механізмів, використання яких передбачено відповідно до підсумкової відомості ресурсі до договірної ціни чим порушено п.1. розділу 1 додатку №1 документації закупівлі, а саме:
- фарборозпилювачі;
- відбійні молотки пневматичні, які працюють від компресора.
5. Учасником не надано кольорові фото будівельних машин та механізмів які визначені у довідці про Матеріально технічну базу.
Крім того, необхідно відмітити, що Учасником надано розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни, локальних кошторисів, зведеного кошторисного розрахунку та інших документів), який не підписаний сертифікованим інженером-будівельником, в частині розроблення кошторисної документації, в порушення Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів».
Також, ФОП Костиняк Микола Дмитрович у складі цінової пропозиції не надано реєстр наданих документів, який повинен бути відповідно до вимог абз.7 п.1. розділу 2 Документації закупівлі.
Відповідно до п.11. п.1. розділу 2 Документації закупівлі передбачено, що з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються замовником та учасником з урахуванням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» із накладенням кваліфікованого електронного підпису, однак учасником ФОП Костиняк Микола Дмитрович накладено КЕП тільки на пропозицію, проте відповідно до вимог даного пункту не накладено на кожен документ пропозиції КЕП , як вимагалось документацією закупівлі.
Необхідно відмітити, що Учасником надано акт огляду об’єкту від 16.06.2022 року який підписано головою Чагорської сільської ради (який є підписантом договору на виконня робіт), що суперечить Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII .
Вказане вище свідчить про порушення замовником вимог ч.4,5 Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них та об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Отже, подана ФОП Костиняк Микола Дмитрович тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації, в частині підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадках передбачених частиною 1 статті 31 Закону. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель ; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Виходячи із зазначеного Замовник мав прийняти рішення про дискваліфікацію Учасника та перейти до розгляду наступної пропозиції, згідно черги, вважаємо упереджене рішення Замовника завчасним та таким, що підлягає перегляду та скасуванню.
Згідно вище вказаного та статті 5 Закону щодо недискримінації учасників у ході кваліфікації пропозиції . У разі відхилення нашої ВИМОГИ, ми змушені будемо подати СКАРГУ до органу оскарження яким є Антимонопольний комітет України та правоохоронних органів.
Відповідно до статті 175 Цивільного процесуального кодексу України, ми змушенні будемо подати позовну заяву до суду відповідної інстанції для захисту наших законних прав та інтересів.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про кваліфікацію переможцем ФОП Костиняк Микола Дмитрович по предмету закупівлі: Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (бомбосховище, протирадіаційне укриття) Молодійського ЗДО Чагорської сільської ради в с. Молодія Чернівецького району Чернівецької області, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація
2. Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:
Замовник
- ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ.docx 05.07.2022 16:38
Дата подачі:
30.06.2022 22:49
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
Розглянувши вимогу СТзОВ «Надія» повідомляємо наступне.
Повідомляємо, що Замовник під час проведення публічних закупівель керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними документами у сфері держаних закупівель.
Відповідно до вимог вказаних вище нормативних документів, Замовником проводиться оцінка найбільш економічно вигідної пропозиції на відповідність документації закупівлі та вимогам законодавства, в разі встановлення невідповідності пропозиції документації закупівлі Замовник відхиляє таку пропозицію у встановленому порядку та проводить оцінку наступної найбільш економічно вигідної пропозиції на відповідність документації закупівлі та вимогам законодавства.
1. Стосовно зауваження щодо невідповідності Учасника кваліфікаційного критерію відповідно Додатку №2 «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА», то зазначимо, що згідно оголошення даної закупівлі: Додаток №2 – це є «Форма «Пропозиція».
Проте, зазначимо, що Учасником (ФОП Костиняк Микола Дмитрович) надана копія Свідоцтва платника єдиного податку №194551 від 23.04.2012 р. (назва документу учасника: «копія свідоцтва платника єдиного податку») підтверджує вимоги відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, відповідно до підпункту 2.3 («Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності)») пункту 2 Додатку №1 тендерної документації закупівлі.
Додатково інформуємо, що відповідно до офіційних даних розміщених на офіційному сайті https://youcontrol.com.ua/ (посилання: https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=26796056&od=7d8a882e607d7d84aa3c6050c5675dad00&pr=27Dvy&tb=file) стосовно учасника ФОП Костиняк Микола Дмитрович, зазначений «Вид діяльності» - «Основний» КВЕД - 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель, який вказаний у наданому Свідоцтві платника єдиного податку учасника.
Також, зазначаємо, що підпунктом 299.10 статті 299 Податкового кодексу України передбачено, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у чітко визначених випадках згідно чинного законодавства. А оскільки по учаснику ФОП Костиняк Микола Дмитрович не приймалося жодних подібних рішень (відповідно до інформації по даному учаснику розміщеної на офіційному сайті https://youcontrol.com.ua/), то, відповідно вимога учасника СТзОВ «Надія» у частині щодо недостовірності даних стосовно дії Свідоцтва платника єдиного податку учасника ФОП Костиняк Микола Дмитрович не є достовірною.
Стосовно зауваження щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до вимог підпункту 3.1 (Довідка в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на виконання капітального та поточного ремонту, що укладені протягом 2019-2021 років із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі (загальна кількість не менше 3 (трьох) за кожен рік* (*на підтвердження виконання аналогічних договорів надати позитивний лист-відгук (листи (відгуки, довідки) від замовників зазначених договорів. Відгуки повинні містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору. Також надати копії/ю документів/у (накладних, розрахунків, акти виконаних робіт) на підтвердження виконання зазначених договорів. Також надати копії довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) на суму договору від замовників таких договорів) пункту 3 Додатку №1: Учасник ФОП Костиняк М.Д. надав усі необхідні документи, а саме: Довідку в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (назва документу учасника: «довідки», Довідка про досвід виконання аналогічних договорів №9-4 від 20/06/2022р.), договори, акти виконаних робіт (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) в яких зазначено місяць виконання робіт, та позитивні листи-відгуки від замовників зазначених договорів (що містять інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором) з підписами та печатками замовника з реєстраційними номерами та є належним чином завірені – накладені відповідні печатки, підписи учасником (назва документів учасника: «досвід 19_1»; «досвід 19_2»; «досвід 19_3»; «досвід 20_4»; «досвід 20_5»; «досвід 20_6»; «досвід 21_7»; «досвід 21_8»; «досвід 21_9»), що свідчить про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам п.3 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Стосовно зауваження що учасником ФОП Костиняка Микола Дмитрович «не надано підтвердження проведених розрахунків із замовниками за наданими аналогічними договорами», зазначаємо, що відповідно до вимог підпункту 3.1 («Також надати копії/ю документів/у (накладних, розрахунків, акти виконаних робіт) на підтвердження виконання зазначених договорів.») пункту 3 Додатку №1 документації закупівлі учасником ФОП Костиняка Микола Дмитрович надано Акти приймання виконаних будівельних робіт до кожного із зазначеного договору (відповідно до довідки учасника «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів №9-4 від 20/06/2022р» (назва документу учасника: «довідки»)) з підписами та печатками замовника з реєстраційними номерами та є належним чином завірені – накладені відповідні печатки, підписи учасником (назва документів учасника: «досвід 19_1»; «досвід 19_2»; «досвід 19_3»; «досвід 20_4»; «досвід 20_5»; «досвід 20_6»; «досвід 21_7»; «досвід 21_8»; «досвід 21_9»), що свідчить про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам п.3 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Стосовно зауваження щодо правомірності підпису та надання відгуків посадової особи замовника, в даному випадку секретаря сільської ради, то зазначаємо, що відповідні повноваження секретар сільської ради здійснює відповідно до чч.1,2 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування України». До того ж, зауважуємо, що відгуків №231 та 230 за датою від 07.03.2023 року в принципі не може існувати, оскільки на даний момент за календарем є 2022 рік.
4. Стосовно зауваження щодо не надання відомості про наявність, а саме: фарборозпилювачів; відбійні молотки пневматичні, які працюють від компресора.
Зазначаємо, що відповідно до підпункту 1.1 п.1 Додатку №1 документації закупівлі учасником ФОП Костиняк Микола Дмитрович. надано довідку (назва документу учасника: «довідки», Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт №8-4 від 20/06/2022 р.) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних технічних потужностей де зазначено, що учасник має можливість та гарантує залучення додаткового обладнання, для якісного виконання умов договору.
5. Стосовно зауваження щодо відсутності кольорових фото будівельних машин та механізмів які визначені у довідці про матеріально технічну базу, Замовником згідно Оголошення вимагалось для підтвердження вимог згідно підпункту 1.1 п.1 Додатку №1 (Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: зазначити інформацію про наявну у власності техніку та механізми, обладнання, яке буде використовуватись під час виконання умов договору* (*для підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів а також фото транспортного засобу, будівельних машин та механізмів з чітким відображенням державних (реєстрційних) номерів), Учасником ФОП Костиняк Микола Дмитрович надано довідку (назва документу учасника: «довідки», Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт №8-4 від 20/06/2022 р.) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази де вказано, що згідно переліку обладнання, будівельних машин та механізмів, які вказані в довідці, не підлягають державній реєстрації, відповідно Учасник не має можливості надати фото з відображенням державних (реєстраційних) номерів. Відповідно, дані фото відсутні в складі пропозиції.
6. Стосовно зауваження щодо відсутності підпису сертифікованим інженером-будівельником, зазначаємо, що згідно Оголошення від учасників не вимагалося надання розрахунків, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі з підписом сертифікованим інженером-будівельником, в частині розроблення кошторисної документації, так як це не є розроблення проектної документації, а є цінова пропозиція з розрахунками учасників, що не порушує Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №45 від 16.05.2011 р. (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів»).
7. Стосовно зауваження щодо ненадання Учасником ФОП Костиняк Микола Дмитрович, реєстру наданих документів (відповідно до вимог абз.7 п.1 Розділу 2 Документації закупівлі) повідомляємо, що документацією закупівлі не передбачено форму реєстру наданих документів, а також в електронній системі пропозиції Учасника наявний електронний реєстр наданих документів, із зазначенням назви документу, тому враховуючи, що надано електронний реєстр документів із зазначенням назви документу, не надання письмового документу не впливає на повноту подання Учасником пропозиції.
8. Стосовно зауваження щодо не накладання кваліфікованого електродного підпису на кожен документ пропозиції Учасника ФОП Костиняка Микола Дмитрович зазначимо, що Замовник згідно Оголошення не вимагав підпису КЕП на кожен файл наданих документів учасниками закупівлі (відповідно до п.11 п.1 Розділу 2 Документації закупівлі). Документи, які надав Учасник ФОП Костиняк Микола Дмитрович, якого визначено переможцем, надав усі необхідні документи у кольоровому сканованому вигляді, які містять підпис та печатку та учасник підтвердив (підписав КЕП) свою пропозицію.
9. Стосовно зауваження щодо порушення Замовником вимог ч.4,5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині підписання головою Чагорської сільської ради (який є підписантом договору на виконання робіт) Акт огляду об’єкту від 16.06.2022 р. учасника ФОП Миколи Дмитровича, зазначаємо, що учасником СТзОВ «Надія» складений Акт проведення огляду робіт по об’єкту (назва документу учасника: «акт огляду») підписано особою від сторони Замовника, що не уповноважена на підпис такого роду документа (повноваження старости вказані відповідно до ч.ч. 5,6 ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування»), що стосується закупівлі. Оскільки, учасник закупівлі СТзОВ «Надія» вже не вперше бере участь у закупівлях, які проводить Замовник, і вже неодноразово складав подібні Акти по інших об’єктах Замовника, по яких проводилися процедура закупівлі і в яких Учасник СТзОВ «Надія» визнаний переможцем (зокрема, це такі закупівлі: «Капітальний ремонт пішохідних доріжок та тротуарів Молодійського ЗДО Чагорської сільської ради в с. Молодія Чернівецького району Чернівецької області, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація», № UA-2022-03-01-001996-a; «Капітальний ремонт огорожі Луковицького ЗДО Чагорської сільської ради в с. Луковиця Чернівецького району Чернівецької області, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація», № UA-2022-02-28-002808-a; «Капітальний ремонт будівлі Чагорського ЗДО Чагорської сільської ради в с. Чагор Чернівецького району Чернівецької області, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація», № UA-2022-02-25-002617-a – і де на вказаних об’єктах ще жодних робіт СТзОВ «Надією» не проводилися (термін виконання робіт по даних об’єктах згідно укладених договорів до 31.07.2022 р.), хоча учасником надавалися відповідні гарантії проведення робіт без авансових проплат з боку Замовника) то відповідно учасник орієнтується, що такого роду документи підписуються Замовником закупівлі, а саме: Чагорською сільською радою Чернівецького району Чернівецької області в особі керівника установи, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Тому, в даному випадку, вимога СТзОВ «Надія» щодо упередженого визнання Замовником Акту огляду об’єкту від 16.06.2022 р. учасника ФОП Миколи Дмитровича є безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено