• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

35810000-5 Індивідуальне обмундирування (протигази)

Завершена

412 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження: 26.10.2017 16:21 - 07.11.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

1. Скасувати незаконно прийняте рішення №97 від «16» листопада 2017 року Тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ «НВП «Захист України».

Номер: 7f0dbd89303440fd80178b773c6843ed
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-26-002033-c.b2
Назва: 1. Скасувати незаконно прийняте рішення №97 від «16» листопада 2017 року Тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ «НВП «Захист України».
Вимога:
№ 2311/18 від 23.11.2017 року. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України 01008, Україна, Київська обл., Киев, вул. Грушевського 12/2 м. Київ Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-10-26-002033-c Вимога про скасування рішення № 97 від «16» листопада 2017 року про дискваліфікацію ТОВ «НВП «Захист України», та відхилення скарги №1711/18 від 17.11.2017 р. Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітетуМіністерства економічного розвитку і торгівлі України№ 97 від «16» листопада 2017 року Тендерним комітетом було розглянуто нашу пропозицію щодо відповідності тендерній документації Замовника та прийнято рішення відхилити. Вважаємо, що протокольне рішення та рішення про відхилення скарги винесено з порушенням норм чинного законодавства та має бути скасовано, з наступних підстав: Причина дискваліфікації та відхилення скарги Замовником: - «Відповідно до додатку1 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надає довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника ( у разі наявності) з інформацією про виконання за останні 3 роки аналогічного договору, який безпосередньо стосувався предмету закупівлі, копії договору зазначеного у довідці, а також копію документу, що підтверджує факт виконання наданого договору в повному обсязі (напр. акт прийому-передачі товару). Водночас, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВП «Захист України» відсутні документами, що підтверджують факт виконання наданих договорів в повному обсязі». З приводу зазначеної причини дискваліфікації повідомляємо наступне: До тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Захист України» було додано лист ПрАТ «Вімм-Біль-Дан Україна» (файл «Вмм-Більь-Дан. Pdf.»), якими було підтверджено факт виконання аналогічного договору зазначеного у Довідці №1011/19 від 10.11.2017 (файл «Довідка про наявність досвіду аналогічного договору. pdf.») Так у зв’язку з тим, що тендерною документацією, а саме додатком 1: «учасник для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надає довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника ( у разі наявності) з інформацією про виконання за останні 3 роки аналогічного договору, який безпосередньо стосувався предмету закупівлі, копії договору зазначеного у довідці, а також копію документу, що підтверджує факт виконання наданого договору в повному обсязі (напр. акт прийому-передачі товару» зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію достатньо довідки про виконання лише одного договору та не було встановлено конкретного документу, яким має бути підтверджено факт виконання договору, ТОВ «НВП «Захист України» вважає підтвердження факту виконання аналогічного договору з ПрАТ «Вімм-Біль-Данн Україна» (файл «реалізований договір_1.pdf.») довідкою від підприємства (файл «Вмм-Більь-Дан. рdf.») про здійснення поставки, цілком відповідним вимогам додатку 1 тендерної документації замовника. Тобто документи, які підтверджують факт виконання договору в повному обсязі наявні. Таким чином враховуючи вище викладене вважаємо, що Замовником в порушення норм чинного законодавства, відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «НВП «Захист України» за допущення не суттєвих помилок які не вплинули на зміст пропозиції. Тобто замовником прямо порушено норми ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», що передбачає: «максимальну економію та ефективність». Так з`являється думка, що перед замовником не стоїть мета економити бюджетні кошти, а лише укласти договір з Учасником, який «вигідний» Замовнику, в своїх особистих інтересах, що само по собі порушує основні принципи здійснення закупівель, такі як: «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель». Враховую вищевикладене, ВИМАГАЄМО 1. Скасувати незаконно прийняте рішення №97 від «16» листопада 2017 року Тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ «НВП «Захист України». 2. Визначити переможцем відкритих торгів: «35810000-5 Індивідуальне обмундирування (протигази)Учасника – ТОВ «НВП «Захист України». У разі не задоволення наших вимог, з метою уникнення Вами дискримінаційних принципів Закону, будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою. Директор ТОВ «НВП «ЗАХИСТ УКРАЇНИ» А.М. Ванжа
Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вимогу (UA-2017-10-26-002033-c.b2) та пропонується залишити без змін рішення тендерного комітету, затвердженого протоколом засідання від 20.11.2017 № 99 та оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.11.2017.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

1. Скасувати незаконно прийняте рішення № 97 від «16» листопада 2017 року Тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ «НВП «Захист України»

Номер: dbbc6e9e9fab4ce19152481dcccfc92a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-26-002033-c.b1
Назва: 1. Скасувати незаконно прийняте рішення № 97 від «16» листопада 2017 року Тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ «НВП «Захист України»
Вимога:
№ 1711/18 від 17.11.2017 року. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України 01008, Україна, Київська обл., Киев, вул. Грушевського 12/2 м. Київ Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-10-26-002033-c Скарга на незаконно прийняте рішення № 97 від «16» листопада 2017 року про дискваліфікацію ТОВ «НВП «Захист України» Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 97 від «16» листопада 2017 року Тендерним комітетом було розглянуто нашу пропозицію щодо відповідності тендерній документації Замовника та прийнято рішення відхилити. Вважаємо, що протокольне рішення винесено з порушенням норм чинного законодавства та має бути скасовано, з наступних підстав: Перша причина дискваліфікації: - Відповідно до додатку 1 до Тендерної документації “Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям” визначено, що учасник, зокрема, надає копію документу, що підтверджує факт виконання наданого договору в повному обсязі (напр. акт прийому-передачі товару). У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують факт виконання договору в повному обсязі. З приводу зазначеної причини дискваліфікації повідомляємо наступне: До тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Захист України» було додано листи ПрАТ «Вімм-Біль-Дан Україна» та ПІІ «МакДональдз Юкрейн Лтд», якими було підтверджено факт виконання аналогічних договорів. Так у зв’язку з тим, що тендерною документацією, а саме додатком 1 не було встановлено конкретного документу, яким має бути підтверджено факт виконання договору, ТОВ «НВП «Захист України» було прийнято рішення про підтвердження факту виконання аналогічних договорів саме довідками від підприємств – Замовників за вказаними договорами. Тобто документи, які підтверджують факт виконання договору в повному обсязі наявні. Друга причина дискваліфікації: - Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне: документи, що складаються учасником у довільній формі, надаються на фірмовому бланку учасника (за наявності) за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завіряються печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства). У складі Тендерної пропозиції учасника надано лист-згоду, складений не на фірмовому бланку. По-перше зазначаємо, що лист-згода не є довідкою, яка складається у довільній формі, оскільки Додатком 5 Тендерної документації Замовником викладена встановлена форма складання даного листа-згоди. По-друге, в порівнянні наприклад з Додатком 4 Тендерної документації де зазначено: - «Форма „Тендерна пропозиція" подається учасником на фірмовому бланку у вигляді, наведенному нижче.Учасник не повинен відступати від даної форми»,Додаток 5 Тендерної документації не містить даної вимоги складати документ на фірмовому бланку Учасника. По-третє, визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Так, відповідно до абзацу п’ятого статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згодою суб’єкта персональних даних є будь-яке документоване, зокрема письмове, добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки. По-четверте, Вами було оголощено відкриті торги (UA-2017-09-20-002399-b) з аналогічними вимогами щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних, і незважаючи на те, що Учасник-переможець надав лист-згоду не на фірмовому бланку, його визначено переможцем відкритих торгів та укладено договір. Таким чином постає питання, яким чином Замовником приймається протокольне рішення про дискваліфікацію Учасника?Здається відповідь очевидна. Замовником було закрито очі на ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає собою основні принципи здійснення закупівель. Крім того ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко передбачає перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника. І такої причини, як «неуважність замовника» - немає. Крім того, звертаємо увагу на той факт, що в протокольному рішенні Замовника, взагалі немає посилання на законні підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВП «Захист України», протокольне рішення немає жодного підпису членів тендерного комітету. Враховую вищевикладене, ВИМАГАЄМО 1. Скасувати незаконно прийняте рішення № 97 від «16» листопада 2017 року Тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ «НВП «Захист України». 2. Визначити переможцем відкритих торгів: «35810000-5 Індивідуальне обмундирування (протигази)Учасника – ТОВ «НВП «Захист України». З повагою, Директор ТОВ «НВП «ЗАХИСТ УКРАЇНИ» А.М. Ванжа
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до додатку 1 до Тендерної документації учасник для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надає довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання за 3 останні роки аналогічного договору, який безпосередньо стосувався предмета закупівлі, копію договору зазначеного у довідці, а також копію документу, що підтверджує факт виконання наданого договору в повному обсязі (напр. акт прийому-передачі товару). Водночас, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВП "Захист України" відсутні документами, що підтверджують факт виконання наданих договорів в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено