• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

соки в асортименті

соки в асортименті

Завершена

12 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
Період оскарження: 16.11.2017 11:26 - 17.11.2017 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Скасування рішення про дискваліфікацію

Номер: fcc534ac516b4a72ae58c1a8784cffdf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-16-000979-a.c3
Назва: Скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Відповідно до умов закупівля соки мають бути в асортименті,тому надані документи на соки двох торгових марок.для однієї надані декларацїя виробника,але не надано висновок дсес,що не передбачено законом 22 липня 2014 року Верховною Радою України було прийнято Закон України № 1602-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів" (надалі «Закон № 1602- VII»). Вказаним законом, починаючи з 20 вересня 2015 р., дія Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" відносно харчових продуктів припиняється (п.9 Закону України № 1602: "Положення Декрету не поширюються на продукцію, що є харчовим продуктом"). Відповідно Закону України № 1602-VII, з 20 вересня 2015 р., скасовується обов’язок отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо безпечності харчових продуктів для харчових продуктів вітчизняного виробництва № 1602-VII скасовується сертифікація харчових продуктів шляхом припинення розповсюдження дії Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" на харчові продукти. Замовник здійснює закупівлю згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 про порядок допорогових закупівель Відповідно до статті 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до 9.2 даного порядку Виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; - Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Учасник Прохоренко А.М. виконав всі умови закупівлі за виключенням надання документів,які замовник вимагає вспереч діючому закону.Тому дискваліфікація уасника є порушенням вимог даних правил на норм Цивільного кодексу. Вимога:визнати переможцем Прохоренка А.М у закупівлі UA-2017-11-16-000979-a(замовник Комунальний заклад "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" Черкаської обласної ради)та скасувати рішення про відхилення пропозиції №40 від 28.11.2017 Вимога подається на підставі рішення про відхилення пропозиції №40 від 28.11.2017 ФОП Прохоренко (3140809319)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник не змінює свого рішення
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога:визнати переможцем Прохоренка А.М у закупівлі UA-2017-11-16-000979-a(замовник Комунальний заклад "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" Черкаської обласної ради)та скасувати рішення про відхилення пропозиції №40 від 28.11.2017

Номер: 7dd2f074821b435a9dc46083a3decaff
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-16-000979-a.c2
Назва: Вимога:визнати переможцем Прохоренка А.М у закупівлі UA-2017-11-16-000979-a(замовник Комунальний заклад "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" Черкаської обласної ради)та скасувати рішення про відхилення пропозиції №40 від 28.11.2017
Вимога:
22 липня 2014 року Верховною Радою України було прийнято Закон України № 1602-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів" (надалі «Закон № 1602- VII»). Вказаним законом, починаючи з 20 вересня 2015 р., дія Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" відносно харчових продуктів припиняється (п.9 Закону України № 1602: "Положення Декрету не поширюються на продукцію, що є харчовим продуктом"). Відповідно Закону України № 1602-VII, з 20 вересня 2015 р., скасовується обов’язок отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо безпечності харчових продуктів для харчових продуктів вітчизняного виробництва № 1602-VII скасовується сертифікація харчових продуктів шляхом припинення розповсюдження дії Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" на харчові продукти. Замовник здійснює закупівлю згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 про порядок допорогових закупівель Відповідно до статті 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до 9.2 даного порядку Виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; - Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Учасник Прохоренко А.М. виконав всі умови закупівлі за виключенням надання документів,які замовник вимагає вспереч діючому закону.Тому дискваліфікація уасника є порушенням вимог даних правил на норм Цивільного кодексу. Вимога:визнати переможцем Прохоренка А.М у закупівлі UA-2017-11-16-000979-a(замовник Комунальний заклад "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" Черкаської обласної ради)та скасувати рішення про відхилення пропозиції №40 від 28.11.2017 Вимога подається на підставі рішення про відхилення пропозиції №40 від 28.11.2017 ФОП Прохоренко (3140809319)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Залишити рішення від 28.11.2017 №40 без змін. Пропозицію учасника відхилено через невідповідність поданих в складі пропозиції документів вимогам замовника, а саме: сертифікат якості або декларація виробника на запропоновану продукцію повинні надаватися разом із висновком Держсанепідемекспертизи (Додаток №1 до оголошення), тобто кожен з цих документів на продукцію одного товаровиробника. Учасник надав якісне посвідчення на соки товаровиробника ТОВ ВКФ «Смолка», а висновок ДСЕС на соки ТОВ «Екосфера».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 29.11.2017 11:46
Підтвердження вирішення: Пропозицію учасника відхилено через невідповідність поданих в складі пропозиції документів вимогам замовника, а саме: сертифікат якості або декларація виробника на запропоновану продукцію повинні надаватися разом із висновком Держсанепідемекспертизи (Додаток №1 до оголошення), тобто кожен з цих документів на продукцію одного товаровиробника. Учасник надав якісне посвідчення на соки товаровиробника ТОВ ВКФ «Смолка», а висновок ДСЕС на соки ТОВ «Екосфера».
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

скасування рішення

Номер: e6212f25293a42e5b06125423ed2d936
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-16-000979-a.c1
Назва: скасування рішення
Вимога:
Також доводимо до Вашого відома,що соки відповідно до діючого законодавста не підлягають обов'язковій сертифікації.Постановою Кабміну від 29.03.2017 №348 урядом ліквідовано ДСЕС.і на сьогоднішній день не пердбачено висновків ДСЕС законодавчо,тому на соки Смолка висновок не надавався.А вимагати законом не передбачені документи замовник не має права
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Подання ішої заяви
Дата скасування: 28.11.2017 18:46